YELLOW Elküldve: 2013-11-08 10:42 Bemutatkozás, elsõ lépések, üdv a klubban sziasztok :)
LegoHead írta:
Tettem fel pár képet
egy picit sokkolt

YELLOW Elküldve: 2013-11-08 10:42 Bemutatkozás, elsõ lépések, üdv a klubban sziasztok :)
LegoHead írta:
Tettem fel pár képet
YELLOW Elküldve: 2013-11-08 08:16 lámpa
jakuzaa írta:YELLOW írta:
miért lenne gond a műszaki? helyzetjelző világít? igen. ha fékezel van ami erősebben világít? igen. akkor mi a gond? lehet fel sem tűnne senkinek, főleg olykor amilyen nagytudásúak vannak. nekem idén műszakin, annyira mondta a csóka, hogy így bmw meg úgy bmw, menniyt helyeztek forgalomba, oszt hátramenetbe nem tudta berakni, azt hittem kiszakítja a váltókart
A próféta beszéljen belőled,és tényleg ne legyen semmi gond.
Én megkérdeztem,és azt mondták,hogy a gyárival megegyező számú lámpatestnek
kell világítani.(pl: azok a gyönyörű széplexus hátsók a sok kis karikákkal
biztos feltűnnek nekik) De abban egyetértek,hogy arról lövésük sincs,hogy a gyárinak
hogy is kéne világítania
YELLOW Elküldve: 2013-11-08 07:42 Gumi
jons írta: Talán a korai időpont teszi, hogy ilyen kérdés merül fel bennem, de a "bmw" és a "wanli" gumi az hogy kerülhet 1 mondatba úgy, hogy nem szerepel ott a "nem, ne tedd" szó? Miért is merül fel egyáltalán, hogy ilyen és ehhez hasonló gumikat vegyen valaki?
YELLOW Elküldve: 2013-11-08 07:29 angel eye
zuziq írta: Sziasztok!
Tanácsot kérnék. Szeretnék angel eye-t a gépbe viszont ahogy eddig tapasztaltam FL-t csak hőlégpisztolyos szétfeszítős módszerrel lehet szétszedni... Ezt nem szeretném szerintem túlságosan sufni. (számomra)
Mik a tapasztalatok az angel eye-el szerelt lámpatestekről?
Melyik márkát érdemes megvenni?
Milyen minőségűek ezek?? (párásodás, hogy áll a kocsiba stb.)
Köszi.. Üdv.
YELLOW Elküldve: 2013-11-08 07:19 Autóvásárlás
delveccio írta: Nagyon köszönöm a válaszaitokat, nagyon hasznosak voltak!!
Lenne még egy kérdésem.
Ugye amit linkeltem, 2.5M Ft 192.000 km-rel. Viszont találtam egy hasonló E90 Touringot, ami annyiban másabb, hogy 163 lovas és csak 120.000 km van benne 2.8M Ft-ért.
Megérné azt a 3-400.000 Ft-ot ráfizetni a kevesebb km állásért??
Köszönöm a véleményeket!
Üdv: Bence
YELLOW Elküldve: 2013-11-07 17:21 Gumi
Neo954 írta:YELLOW írta:Neo954 írta:YELLOW írta:Neo954 írta: Sziasztok!
Gondoltam megosztom veletek a gumik terén szerzett tapasztalatomat.
Nyár közepén dobattam le a közel slic-re kopott vredestein spottrac 3 gumijaimat, elég hirtelen kopott el a jelzőcsík elérésétől majdnem nullára kb 2500 kilóméter.
Mondom kell gumi mert így megbüntetnek, meg nem túl jó ilyen gumival a szakadó esőben nyomvályús úton menni.
Úgyhogy gyorsan megkerestem a neten az épp legolcsóbb gumikat, mert arra telet akkor.
Kettő jöhetett szóba az Infinity és a Wanli. Mondom mindegy 16ezerért elég ha 2 nyarat kibír. A Wanli S-1088 mellett döntöttem, mert láttam élőben Infinity gumit és nem nyerte el a tetszésem, és a Wanli 2ezerrel olcsóbb is volt.
Viszont utána olvastam a gumiknak a neten, teszteket mindent megnéztem, láttam olyan képet ahol egy Wanli guminak levált a futófelülete (impreza stx-el nem lehetett nehéz szétrugatni). Mondanom sem kell mindenhol lefikázták a gumi, nedves úti tapadás mindenhol 0 stb stb.
A gumira kaptam garanciát de most nem emlékszem mennyit, a lényeg, hogy a felrakás után írtózatos nyúzópróba vette kezdetét, mondom ha gyári hibás akkor derüljön ki előbb és még kicseréltetem. Közel 1500 kilométeren át rugdostam a gáz, fékeztem erőseket és semmi nem történt, de még komolyabban sem kopott meg sehol a gumi.
Most 6000 kilométer után a gumik még mindig úgy néznek ki mint az újak, nagyon jól lehet velük menni, kanyarban 140-160-as tempónál megindul az eleje, és gázadásra követi a hátulja is, de ezek izmos kanyarok, nem csak irányváltásokmondanom sem kell, hogy a vredestein sem bírta jobban, pedig 3x ára van és nem kínai.
De ami a lényeg pár nappal ez előtt jöttem haza szakadó eső, nyomvályús út 5cm víz benne stb., és nem úszott fel, nem tört ki a segge (mondjuk ebben segít a sperr is) abban a kanyarban ahol szárazon 140-nél indul meg most 10 fokban vízben 110-nél kezdett ficánkolni.
Tehát én pozitívan csalódtam a kínai gumiiparban, ha még kibír 15ezer kilométert akkor már megérte az árát, és valószínűleg kibír ennyit mert most sincs komolyan megkopva sehol sem.
Ennyi lett volna
Üdv.:Neo
a kettő közül én az infinity-t választottam volna, ha már muszáj lett volna választani...
Azt gondoltam...
De leírhatod miért.![]()
szimpatikusabb a neve
amúgy melyik két típust nézted?
Elég gyér a választék a felniméretemhez 205/50 17
Az Infinity INF-050-et néztem, meg a Wanli S-1088 mindkettő 93W XL erősített kivitel azthiszem 650kg terhelhetőségűek.
Viszont ami szemetszúrt az a Hangosság és a Fogyasztás diagramjai a gumiknak az Infinity valahol az F és a G osztályban van a Wanli pedig C vagy D.
Amit szétrugattak Imprezával az meg a Wanli S-1099, de olyat nem akartam mert nem tetszik a mintázata.
YELLOW Elküldve: 2013-11-07 17:00 Gumi
Neo954 írta:YELLOW írta:Neo954 írta: Sziasztok!
Gondoltam megosztom veletek a gumik terén szerzett tapasztalatomat.
Nyár közepén dobattam le a közel slic-re kopott vredestein spottrac 3 gumijaimat, elég hirtelen kopott el a jelzőcsík elérésétől majdnem nullára kb 2500 kilóméter.
Mondom kell gumi mert így megbüntetnek, meg nem túl jó ilyen gumival a szakadó esőben nyomvályús úton menni.
Úgyhogy gyorsan megkerestem a neten az épp legolcsóbb gumikat, mert arra telet akkor.
Kettő jöhetett szóba az Infinity és a Wanli. Mondom mindegy 16ezerért elég ha 2 nyarat kibír. A Wanli S-1088 mellett döntöttem, mert láttam élőben Infinity gumit és nem nyerte el a tetszésem, és a Wanli 2ezerrel olcsóbb is volt.
Viszont utána olvastam a gumiknak a neten, teszteket mindent megnéztem, láttam olyan képet ahol egy Wanli guminak levált a futófelülete (impreza stx-el nem lehetett nehéz szétrugatni). Mondanom sem kell mindenhol lefikázták a gumi, nedves úti tapadás mindenhol 0 stb stb.
A gumira kaptam garanciát de most nem emlékszem mennyit, a lényeg, hogy a felrakás után írtózatos nyúzópróba vette kezdetét, mondom ha gyári hibás akkor derüljön ki előbb és még kicseréltetem. Közel 1500 kilométeren át rugdostam a gáz, fékeztem erőseket és semmi nem történt, de még komolyabban sem kopott meg sehol a gumi.
Most 6000 kilométer után a gumik még mindig úgy néznek ki mint az újak, nagyon jól lehet velük menni, kanyarban 140-160-as tempónál megindul az eleje, és gázadásra követi a hátulja is, de ezek izmos kanyarok, nem csak irányváltásokmondanom sem kell, hogy a vredestein sem bírta jobban, pedig 3x ára van és nem kínai.
De ami a lényeg pár nappal ez előtt jöttem haza szakadó eső, nyomvályús út 5cm víz benne stb., és nem úszott fel, nem tört ki a segge (mondjuk ebben segít a sperr is) abban a kanyarban ahol szárazon 140-nél indul meg most 10 fokban vízben 110-nél kezdett ficánkolni.
Tehát én pozitívan csalódtam a kínai gumiiparban, ha még kibír 15ezer kilométert akkor már megérte az árát, és valószínűleg kibír ennyit mert most sincs komolyan megkopva sehol sem.
Ennyi lett volna
Üdv.:Neo
a kettő közül én az infinity-t választottam volna, ha már muszáj lett volna választani...
Azt gondoltam...
De leírhatod miért.![]()
YELLOW Elküldve: 2013-11-07 16:43 Képfeltöltés
Neo954 írta:Milan írta: Valaki tudja, hogy miért nem látszik az avatarom ha újonnan feltöltött képet állítok be?
Már a méretekkel is variáltam, kipróbáltam egyre kisebb és kisebb méreteket feltenni, akkor sem engedi illetve nem látni.
Szia
Én látom az avatarod az utolsó képed a galériádban.
Üdv.:Neo
YELLOW Elküldve: 2013-11-07 16:41 Gumi
Neo954 írta: Sziasztok!
Gondoltam megosztom veletek a gumik terén szerzett tapasztalatomat.
Nyár közepén dobattam le a közel slic-re kopott vredestein spottrac 3 gumijaimat, elég hirtelen kopott el a jelzőcsík elérésétől majdnem nullára kb 2500 kilóméter.
Mondom kell gumi mert így megbüntetnek, meg nem túl jó ilyen gumival a szakadó esőben nyomvályús úton menni.
Úgyhogy gyorsan megkerestem a neten az épp legolcsóbb gumikat, mert arra telet akkor.
Kettő jöhetett szóba az Infinity és a Wanli. Mondom mindegy 16ezerért elég ha 2 nyarat kibír. A Wanli S-1088 mellett döntöttem, mert láttam élőben Infinity gumit és nem nyerte el a tetszésem, és a Wanli 2ezerrel olcsóbb is volt.
Viszont utána olvastam a gumiknak a neten, teszteket mindent megnéztem, láttam olyan képet ahol egy Wanli guminak levált a futófelülete (impreza stx-el nem lehetett nehéz szétrugatni). Mondanom sem kell mindenhol lefikázták a gumi, nedves úti tapadás mindenhol 0 stb stb.
A gumira kaptam garanciát de most nem emlékszem mennyit, a lényeg, hogy a felrakás után írtózatos nyúzópróba vette kezdetét, mondom ha gyári hibás akkor derüljön ki előbb és még kicseréltetem. Közel 1500 kilométeren át rugdostam a gáz, fékeztem erőseket és semmi nem történt, de még komolyabban sem kopott meg sehol a gumi.
Most 6000 kilométer után a gumik még mindig úgy néznek ki mint az újak, nagyon jól lehet velük menni, kanyarban 140-160-as tempónál megindul az eleje, és gázadásra követi a hátulja is, de ezek izmos kanyarok, nem csak irányváltásokmondanom sem kell, hogy a vredestein sem bírta jobban, pedig 3x ára van és nem kínai.
De ami a lényeg pár nappal ez előtt jöttem haza szakadó eső, nyomvályús út 5cm víz benne stb., és nem úszott fel, nem tört ki a segge (mondjuk ebben segít a sperr is) abban a kanyarban ahol szárazon 140-nél indul meg most 10 fokban vízben 110-nél kezdett ficánkolni.
Tehát én pozitívan csalódtam a kínai gumiiparban, ha még kibír 15ezer kilométert akkor már megérte az árát, és valószínűleg kibír ennyit mert most sincs komolyan megkopva sehol sem.
Ennyi lett volna
Üdv.:Neo
YELLOW Elküldve: 2013-11-07 13:38 váltó
norbeee írta: Sziasztok!
Lenne egy pár bugyuta kérdésem remélem valaki majd válaszol rá.
320D automatánál 1.-esben vagy kettesben indul el? 2,5 év után most figyeltem meg hogy 1esben kezd gurulniCsak mert minden automata autóm ami volt eddig az 2.-esben indult.
Másik: Lehet programozni a váltót? mármint olyan értelemben hogy mikor/mikor ne, milyen fordulatszám alatt ne váltson 2-3 ba és így tovább. Nekem egy haldokló váltóm van, ami 2 éve az istennek sem akar tönkremenni, de ha nem tenné 3.-ba 1600as fordulat alatt még lehet fel sem tűnne hogy nem jól működik.
Illetve szerintem a konverter/wandler szar benne, vagyis minden arra utal, van olyan váltós aki külön kérésre csak ezt újítaná fel? Mert akivel eddig beszéltem mindenki komplett felújítással fenyegetett 4-500 ezerért, csak teljes felújítást vállalt. Pedig fordulaton úgy vált mint a vaj, de ha nincs neki nyomva akkor mintha csúszna/ütne, libegne a fordulatszám mérő.
Köszi előre is.
YELLOW Elküldve: 2013-11-07 13:36 M3 vásárlás
kempelen írta:YELLOW írta:dio írta: Hello
Az mit jelent egy M3-as BMW-nél, hogy amerikai modell? Ha ilyet vesz valaki, szükség van valami átalakításra (pl. lámpák)?
Erre gondoltam:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...m3-5508774
2006-os FL előtti, kint tutti volt FL-es aksztniban M3
22ezer km
ár
Az M3-ból nem készült facelift. Nem fogsz találni még amerikában sem!
2006-ig gyártották az eredeti karosszériával.
YELLOW Elküldve: 2013-11-07 13:35 M3 vásárlás
MattM325 írta:YELLOW írta:dio írta: Hello
Az mit jelent egy M3-as BMW-nél, hogy amerikai modell? Ha ilyet vesz valaki, szükség van valami átalakításra (pl. lámpák)?
Erre gondoltam:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...m3-5508774
2006-os FL előtti, kint tutti volt FL-es aksztniban M3
22ezer km
ár
A km. tuti kamu szerintem is. Miből látod, hogy FL v. nem FL?
Ui.: Amerikai modell nagyjából annyit tesz, hogy világítanak az indexek mint helyzetjelző, hátul piros index, mph-s óraegység, ebben már KM.es van! Lehet beletettek egy európait amiben 22e km van. Rendszám sem amerikai. Kamu a fele.
YELLOW Elküldve: 2013-11-07 13:26 lámpa
jakuzaa írta:YELLOW írta:gdavid írta: Sziasztok!
Kérdésem az lenne,a bmw-m (sedan) facelift előtti gyárilag, de átlett alakítva facelift-re, és a hátsólámpánál hogy lehet azt megcsinálni hogy a világításnál az alsó sor világítson úgy mint a gyárié mert most az enyém így világít mint ezen a videón:
YouTube videó
Aki csinált már ilyet vagy tudja hogy mit kell csinálni annak a segítségét szeretném kérni.
Előre is köszönöm!
most nem azért, de nem olyan rossz ez így... egyedi (szerintem)
Hello.
Én is kűzdök ugyan evvel a problémával. Nekem egyszerre világít a "szendvics" alsó,és
felső piros fele helyzetjelőnél,és fékezésnél pedig u.a csak erősebben. Én igazából
a műszaki miatt aggódom,mert egyébként tiszta amerikás
Nekem a hátsó lámpánál vannak összekötögetve a vezetékek,valamint a lámpapanelre is
máshogy megy rá a test.Sz.tem a modult nem programozták át.Viszont nekem folyamatosan lámpamodul hibát ír,és a hátsó
lámpa visszajelzőim is folyton bevillannk![]()
Üdv: Jakuzaa
YELLOW Elküldve: 2013-11-07 07:01 M3 vásárlás
dio írta: Hello
Az mit jelent egy M3-as BMW-nél, hogy amerikai modell? Ha ilyet vesz valaki, szükség van valami átalakításra (pl. lámpák)?
Erre gondoltam:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...m3-5508774
YELLOW Elküldve: 2013-11-07 06:52 316i alapjárat
Vik_86 írta: Sziasztok,
En fel eve vettem a 316i-t es semmi baja nem volt.
Viszont sajnos mostanra kiderult mi a baja...nox katalizator..
Horror aron van az eredeti.
Valaki valamilyen tipp?
Esetleg nem lehet kikotni?
Koszi a valaszt