Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-11-08 10:42 Bemutatkozás, elsõ lépések, üdv a klubban sziasztok :)

LegoHead írta:
Tettem fel pár képet


egy picit sokkolt

YELLOW Elküldve: 2013-11-08 08:16 lámpa

jakuzaa írta:
YELLOW írta:

miért lenne gond a műszaki? helyzetjelző világít? igen. ha fékezel van ami erősebben világít? igen. akkor mi a gond? lehet fel sem tűnne senkinek, főleg olykor amilyen nagytudásúak vannak. nekem idén műszakin, annyira mondta a csóka, hogy így bmw meg úgy bmw, menniyt helyeztek forgalomba, oszt hátramenetbe nem tudta berakni, azt hittem kiszakítja a váltókart


A próféta beszéljen belőled,és tényleg ne legyen semmi gond.
Én megkérdeztem,és azt mondták,hogy a gyárival megegyező számú lámpatestnek
kell világítani.(pl: azok a gyönyörű szép lexus hátsók a sok kis karikákkal
biztos feltűnnek nekik) De abban egyetértek,hogy arról lövésük sincs,hogy a gyárinak
hogy is kéne világítania


én beszélhetnék a nyári műszakimról, de nem fogok, nehogy.... szóval ezekről csak szóban face to face
eddig csak olanon voltam, hogy full megnéztek mindent, még az ablaktörlőt is, meg duda, meg minden nyavaja. most meg...

YELLOW Elküldve: 2013-11-08 07:42 Gumi

jons írta: Talán a korai időpont teszi, hogy ilyen kérdés merül fel bennem, de a "bmw" és a "wanli" gumi az hogy kerülhet 1 mondatba úgy, hogy nem szerepel ott a "nem, ne tedd" szó? Miért is merül fel egyáltalán, hogy ilyen és ehhez hasonló gumikat vegyen valaki?


ez valóban így van. én amúgy kiskoromba is ilyen gumimániás voltam (tudom lehettem volna akkor is, amikor "onnan" kijöttem ) mindig néztem a nyomokat, télen most is így van szóval ha megállok parkolóban valahol és mondjuk autóban várakozok, mindig nézegetem a mellettem álló autón épp milyen gumi van. hát látok érdekeseket.
sok megveszi az X5-öt, aztán normális gumizásra nincs pénz, mert benne lenne 300ezerbe, és azért valljuk be, jobb esetben 40-50ezret elmegy egy gumival, ami nekem 10 év, így lebontva nekem nem lenne vészes de azért ezek a kínaiak, vagy kemény anyagból vannak, nehezen kopik, de vizen csúszik, vagy túl puhából kopik, málik a nagy melegben. de egy X5-re azért ezek is vagy 150-ből vannak meg.

YELLOW Elküldve: 2013-11-08 07:29 angel eye

zuziq írta: Sziasztok!

Tanácsot kérnék. Szeretnék angel eye-t a gépbe viszont ahogy eddig tapasztaltam FL-t csak hőlégpisztolyos szétfeszítős módszerrel lehet szétszedni... Ezt nem szeretném szerintem túlságosan sufni. (számomra)
Mik a tapasztalatok az angel eye-el szerelt lámpatestekről?
Melyik márkát érdemes megvenni?
Milyen minőségűek ezek?? (párásodás, hogy áll a kocsiba stb.)

Köszi.. Üdv.


nem tudom egy lámpa miért sufnis, mikor a sufni barkácsolást jelentene, amit csak a gyárival tudsz csinálni. én inkább oylat vennék, amiben benen van. nincs oylan durva fénye, mint egy LED-es karika szettnek, de az sem szép szerintem, sőt a gyárihoz nem is hasonlít (gyári alatt értem, hogy újabb bömcikben, amikben gyárilag van) a sima karika CCFL, meg LED, mindenki tudja E46-ba gyárilag nem volt ez a technológia, viszont E39.ben volt az, amit komplett lámpában meg lehet venni. én a Dectane-t javaslom.
és sokkal jobb ha a gyári lámpát meg elrakod, ha bármi gond van, csak cseréled és kész.
ha utólag frabikálod, akkor igen macerás, meg menetközben akár le is eshet elmozdulhat a karika, amihez megint barkácsolni kell.

YELLOW Elküldve: 2013-11-08 07:19 Autóvásárlás

delveccio írta: Nagyon köszönöm a válaszaitokat, nagyon hasznosak voltak!!

Lenne még egy kérdésem.

Ugye amit linkeltem, 2.5M Ft 192.000 km-rel. Viszont találtam egy hasonló E90 Touringot, ami annyiban másabb, hogy 163 lovas és csak 120.000 km van benne 2.8M Ft-ért.

Megérné azt a 3-400.000 Ft-ot ráfizetni a kevesebb km állásért??

Köszönöm a véleményeket!

Üdv: Bence


már ha valóban 120 van benne, dobj egy linket róla. a 192-est simán elhiszem, akár 100-ra is vissza lehetne tekerni...

YELLOW Elküldve: 2013-11-07 17:21 Gumi

Neo954 írta:
YELLOW írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
Neo954 írta: Sziasztok!

Gondoltam megosztom veletek a gumik terén szerzett tapasztalatomat.
Nyár közepén dobattam le a közel slic-re kopott vredestein spottrac 3 gumijaimat, elég hirtelen kopott el a jelzőcsík elérésétől majdnem nullára kb 2500 kilóméter.
Mondom kell gumi mert így megbüntetnek, meg nem túl jó ilyen gumival a szakadó esőben nyomvályús úton menni.
Úgyhogy gyorsan megkerestem a neten az épp legolcsóbb gumikat, mert arra telet akkor.
Kettő jöhetett szóba az Infinity és a Wanli. Mondom mindegy 16ezerért elég ha 2 nyarat kibír. A Wanli S-1088 mellett döntöttem, mert láttam élőben Infinity gumit és nem nyerte el a tetszésem, és a Wanli 2ezerrel olcsóbb is volt.
Viszont utána olvastam a gumiknak a neten, teszteket mindent megnéztem, láttam olyan képet ahol egy Wanli guminak levált a futófelülete (impreza stx-el nem lehetett nehéz szétrugatni). Mondanom sem kell mindenhol lefikázták a gumi, nedves úti tapadás mindenhol 0 stb stb.
A gumira kaptam garanciát de most nem emlékszem mennyit, a lényeg, hogy a felrakás után írtózatos nyúzópróba vette kezdetét, mondom ha gyári hibás akkor derüljön ki előbb és még kicseréltetem. Közel 1500 kilométeren át rugdostam a gáz, fékeztem erőseket és semmi nem történt, de még komolyabban sem kopott meg sehol a gumi.
Most 6000 kilométer után a gumik még mindig úgy néznek ki mint az újak, nagyon jól lehet velük menni, kanyarban 140-160-as tempónál megindul az eleje, és gázadásra követi a hátulja is, de ezek izmos kanyarok, nem csak irányváltások mondanom sem kell, hogy a vredestein sem bírta jobban, pedig 3x ára van és nem kínai.
De ami a lényeg pár nappal ez előtt jöttem haza szakadó eső, nyomvályús út 5cm víz benne stb., és nem úszott fel, nem tört ki a segge (mondjuk ebben segít a sperr is) abban a kanyarban ahol szárazon 140-nél indul meg most 10 fokban vízben 110-nél kezdett ficánkolni.
Tehát én pozitívan csalódtam a kínai gumiiparban, ha még kibír 15ezer kilométert akkor már megérte az árát, és valószínűleg kibír ennyit mert most sincs komolyan megkopva sehol sem.

Ennyi lett volna

Üdv.:Neo


a kettő közül én az infinity-t választottam volna, ha már muszáj lett volna választani...


Azt gondoltam...
De leírhatod miért.


szimpatikusabb a neve
amúgy melyik két típust nézted?


Elég gyér a választék a felniméretemhez 205/50 17
Az Infinity INF-050-et néztem, meg a Wanli S-1088 mindkettő 93W XL erősített kivitel azthiszem 650kg terhelhetőségűek.
Viszont ami szemetszúrt az a Hangosság és a Fogyasztás diagramjai a gumiknak az Infinity valahol az F és a G osztályban van a Wanli pedig C vagy D.

Amit szétrugattak Imprezával az meg a Wanli S-1099, de olyat nem akartam mert nem tetszik a mintázata.


jah a Dunlop copy-k

YELLOW Elküldve: 2013-11-07 17:00 Gumi

Neo954 írta:
YELLOW írta:
Neo954 írta: Sziasztok!

Gondoltam megosztom veletek a gumik terén szerzett tapasztalatomat.
Nyár közepén dobattam le a közel slic-re kopott vredestein spottrac 3 gumijaimat, elég hirtelen kopott el a jelzőcsík elérésétől majdnem nullára kb 2500 kilóméter.
Mondom kell gumi mert így megbüntetnek, meg nem túl jó ilyen gumival a szakadó esőben nyomvályús úton menni.
Úgyhogy gyorsan megkerestem a neten az épp legolcsóbb gumikat, mert arra telet akkor.
Kettő jöhetett szóba az Infinity és a Wanli. Mondom mindegy 16ezerért elég ha 2 nyarat kibír. A Wanli S-1088 mellett döntöttem, mert láttam élőben Infinity gumit és nem nyerte el a tetszésem, és a Wanli 2ezerrel olcsóbb is volt.
Viszont utána olvastam a gumiknak a neten, teszteket mindent megnéztem, láttam olyan képet ahol egy Wanli guminak levált a futófelülete (impreza stx-el nem lehetett nehéz szétrugatni). Mondanom sem kell mindenhol lefikázták a gumi, nedves úti tapadás mindenhol 0 stb stb.
A gumira kaptam garanciát de most nem emlékszem mennyit, a lényeg, hogy a felrakás után írtózatos nyúzópróba vette kezdetét, mondom ha gyári hibás akkor derüljön ki előbb és még kicseréltetem. Közel 1500 kilométeren át rugdostam a gáz, fékeztem erőseket és semmi nem történt, de még komolyabban sem kopott meg sehol a gumi.
Most 6000 kilométer után a gumik még mindig úgy néznek ki mint az újak, nagyon jól lehet velük menni, kanyarban 140-160-as tempónál megindul az eleje, és gázadásra követi a hátulja is, de ezek izmos kanyarok, nem csak irányváltások mondanom sem kell, hogy a vredestein sem bírta jobban, pedig 3x ára van és nem kínai.
De ami a lényeg pár nappal ez előtt jöttem haza szakadó eső, nyomvályús út 5cm víz benne stb., és nem úszott fel, nem tört ki a segge (mondjuk ebben segít a sperr is) abban a kanyarban ahol szárazon 140-nél indul meg most 10 fokban vízben 110-nél kezdett ficánkolni.
Tehát én pozitívan csalódtam a kínai gumiiparban, ha még kibír 15ezer kilométert akkor már megérte az árát, és valószínűleg kibír ennyit mert most sincs komolyan megkopva sehol sem.

Ennyi lett volna

Üdv.:Neo


a kettő közül én az infinity-t választottam volna, ha már muszáj lett volna választani...


Azt gondoltam...
De leírhatod miért.


szimpatikusabb a neve
amúgy melyik két típust nézted?

YELLOW Elküldve: 2013-11-07 16:43 Képfeltöltés

Neo954 írta:
Milan írta: Valaki tudja, hogy miért nem látszik az avatarom ha újonnan feltöltött képet állítok be?
Már a méretekkel is variáltam, kipróbáltam egyre kisebb és kisebb méreteket feltenni, akkor sem engedi illetve nem látni.


Szia
Én látom az avatarod az utolsó képed a galériádban.
Üdv.:Neo


ő azt nem látja, ami jobb fent van. én sme látom, sőt senki, aki egy ideje lecserélte. régen működött, most nem. már jeleztük, de semmi reakció. szerintem ne pánikolj, végülismit számít, Te látod-e magadnak

YELLOW Elküldve: 2013-11-07 16:41 Gumi

Neo954 írta: Sziasztok!

Gondoltam megosztom veletek a gumik terén szerzett tapasztalatomat.
Nyár közepén dobattam le a közel slic-re kopott vredestein spottrac 3 gumijaimat, elég hirtelen kopott el a jelzőcsík elérésétől majdnem nullára kb 2500 kilóméter.
Mondom kell gumi mert így megbüntetnek, meg nem túl jó ilyen gumival a szakadó esőben nyomvályús úton menni.
Úgyhogy gyorsan megkerestem a neten az épp legolcsóbb gumikat, mert arra telet akkor.
Kettő jöhetett szóba az Infinity és a Wanli. Mondom mindegy 16ezerért elég ha 2 nyarat kibír. A Wanli S-1088 mellett döntöttem, mert láttam élőben Infinity gumit és nem nyerte el a tetszésem, és a Wanli 2ezerrel olcsóbb is volt.
Viszont utána olvastam a gumiknak a neten, teszteket mindent megnéztem, láttam olyan képet ahol egy Wanli guminak levált a futófelülete (impreza stx-el nem lehetett nehéz szétrugatni). Mondanom sem kell mindenhol lefikázták a gumi, nedves úti tapadás mindenhol 0 stb stb.
A gumira kaptam garanciát de most nem emlékszem mennyit, a lényeg, hogy a felrakás után írtózatos nyúzópróba vette kezdetét, mondom ha gyári hibás akkor derüljön ki előbb és még kicseréltetem. Közel 1500 kilométeren át rugdostam a gáz, fékeztem erőseket és semmi nem történt, de még komolyabban sem kopott meg sehol a gumi.
Most 6000 kilométer után a gumik még mindig úgy néznek ki mint az újak, nagyon jól lehet velük menni, kanyarban 140-160-as tempónál megindul az eleje, és gázadásra követi a hátulja is, de ezek izmos kanyarok, nem csak irányváltások mondanom sem kell, hogy a vredestein sem bírta jobban, pedig 3x ára van és nem kínai.
De ami a lényeg pár nappal ez előtt jöttem haza szakadó eső, nyomvályús út 5cm víz benne stb., és nem úszott fel, nem tört ki a segge (mondjuk ebben segít a sperr is) abban a kanyarban ahol szárazon 140-nél indul meg most 10 fokban vízben 110-nél kezdett ficánkolni.
Tehát én pozitívan csalódtam a kínai gumiiparban, ha még kibír 15ezer kilométert akkor már megérte az árát, és valószínűleg kibír ennyit mert most sincs komolyan megkopva sehol sem.

Ennyi lett volna

Üdv.:Neo


a kettő közül én az infinity-t választottam volna, ha már muszáj lett volna választani...

YELLOW Elküldve: 2013-11-07 13:38 váltó

norbeee írta: Sziasztok!

Lenne egy pár bugyuta kérdésem remélem valaki majd válaszol rá.
320D automatánál 1.-esben vagy kettesben indul el? 2,5 év után most figyeltem meg hogy 1esben kezd gurulni Csak mert minden automata autóm ami volt eddig az 2.-esben indult.

Másik: Lehet programozni a váltót? mármint olyan értelemben hogy mikor/mikor ne, milyen fordulatszám alatt ne váltson 2-3 ba és így tovább. Nekem egy haldokló váltóm van, ami 2 éve az istennek sem akar tönkremenni, de ha nem tenné 3.-ba 1600as fordulat alatt még lehet fel sem tűnne hogy nem jól működik.
Illetve szerintem a konverter/wandler szar benne, vagyis minden arra utal, van olyan váltós aki külön kérésre csak ezt újítaná fel? Mert akivel eddig beszéltem mindenki komplett felújítással fenyegetett 4-500 ezerért, csak teljes felújítást vállalt. Pedig fordulaton úgy vált mint a vaj, de ha nincs neki nyomva akkor mintha csúszna/ütne, libegne a fordulatszám mérő.

Köszi előre is.


nem próbáltatok még rajta programot frissíteni esetleg?

YELLOW Elküldve: 2013-11-07 13:36 M3 vásárlás

kempelen írta:
YELLOW írta:
dio írta: Hello
Az mit jelent egy M3-as BMW-nél, hogy amerikai modell? Ha ilyet vesz valaki, szükség van valami átalakításra (pl. lámpák)?
Erre gondoltam:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...m3-5508774


2006-os FL előtti, kint tutti volt FL-es aksztniban M3
22ezer km
ár


Az M3-ból nem készült facelift. Nem fogsz találni még amerikában sem!

2006-ig gyártották az eredeti karosszériával.



elhiszem neked. bár 2005-ösben láttam, vagy csak át volt építve? lehet egy M-es mocit raktak bele, meg belsőt... vagy az elejét alakították át? hmmm.... lehet.

YELLOW Elküldve: 2013-11-07 13:35 M3 vásárlás

MattM325 írta:
YELLOW írta:
dio írta: Hello
Az mit jelent egy M3-as BMW-nél, hogy amerikai modell? Ha ilyet vesz valaki, szükség van valami átalakításra (pl. lámpák)?
Erre gondoltam:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...m3-5508774


2006-os FL előtti, kint tutti volt FL-es aksztniban M3
22ezer km
ár


A km. tuti kamu szerintem is. Miből látod, hogy FL v. nem FL?

Ui.: Amerikai modell nagyjából annyit tesz, hogy világítanak az indexek mint helyzetjelző, hátul piros index, mph-s óraegység, ebben már KM.es van! Lehet beletettek egy európait amiben 22e km van. Rendszám sem amerikai. Kamu a fele.





én inkább az ülésből következtettem a km-t, nincs benen sok, de 70-100ezer között biztos. ha amcsi lehet jó kis vízkáros, aztán a fél bele ki lett pucolva. ha valóban 22ezer km lenne benne sem adnék érte ennyit, inkább kisebb motoros valami újabb típus. az amcsinak ugye sárga az index búra.

YELLOW Elküldve: 2013-11-07 13:26 lámpa

jakuzaa írta:
YELLOW írta:
gdavid írta: Sziasztok!
Kérdésem az lenne,a bmw-m (sedan) facelift előtti gyárilag, de átlett alakítva facelift-re, és a hátsólámpánál hogy lehet azt megcsinálni hogy a világításnál az alsó sor világítson úgy mint a gyárié mert most az enyém így világít mint ezen a videón:
YouTube videó
Aki csinált már ilyet vagy tudja hogy mit kell csinálni annak a segítségét szeretném kérni.
Előre is köszönöm!


most nem azért, de nem olyan rossz ez így... egyedi (szerintem)

Hello.

Én is kűzdök ugyan evvel a problémával. Nekem egyszerre világít a "szendvics" alsó,és
felső piros fele helyzetjelőnél,és fékezésnél pedig u.a csak erősebben. Én igazából
a műszaki miatt aggódom,mert egyébként tiszta amerikás
Nekem a hátsó lámpánál vannak összekötögetve a vezetékek,valamint a lámpapanelre is
máshogy megy rá a test.Sz.tem a modult nem programozták át.Viszont nekem folyamatosan lámpamodul hibát ír,és a hátsó
lámpa visszajelzőim is folyton bevillannk
Üdv: Jakuzaa



miért lenne gond a műszaki? helyzetjelző világít? igen. ha fékezel van ami erősebben világít? igen. akkor mi a gond? lehet fel sem tűnne senkinek, főleg olykor amilyen nagytudásúak vannak. nekem idén műszakin, annyira mondta a csóka, hogy így bmw meg úgy bmw, menniyt helyeztek forgalomba, oszt hátramenetbe nem tudta berakni, azt hittem kiszakítja a váltókart

YELLOW Elküldve: 2013-11-07 07:01 M3 vásárlás

dio írta: Hello
Az mit jelent egy M3-as BMW-nél, hogy amerikai modell? Ha ilyet vesz valaki, szükség van valami átalakításra (pl. lámpák)?
Erre gondoltam:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...m3-5508774


2006-os FL előtti, kint tutti volt FL-es aksztniban M3
22ezer km
ár

YELLOW Elküldve: 2013-11-07 06:52 316i alapjárat

Vik_86 írta: Sziasztok,
En fel eve vettem a 316i-t es semmi baja nem volt.
Viszont sajnos mostanra kiderult mi a baja...nox katalizator..
Horror aron van az eredeti.
Valaki valamilyen tipp?
Esetleg nem lehet kikotni?
Koszi a valaszt


az elmúlt időben nagyon felkapott lett ez a NOX kat. vagy mi.