Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-10-10 10:21 Társalgó

mmike írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...bbe_bmw-t/

Aki még nem olvasta volna...


ahogy elkezdtem olvasni, először az első képről azt hittem egy porsche "terepjáró"
aztán ahogy olvasni kezdtem, mondom magamban, na végre egy BMW olajra visszavezetett téma lesz. bár a végére sem zártam volna ezt ki... mint ahogy tette a szakértő, meg mindneki. persze lehet valóban konstrukciós hiba, hisz láttunk már sok iylet, amit ugye a BMW nem szeret, nem akar elismerni.
azt viszont nagyon hülyeségnek tartom, hogy arra fogják, hogy a legnagyobb fokozatban nem engedi maximális fordulatra az autót, ugye ezzel van korlátozva 250km/h-ra a sebesség.
hát ezt kb az egyel alatta lévő fokozatban is eléri. illetve hogy ez azért van, hogy uyge ne legyen túlpörgetve a motor. hát kérem, ha egyesben, kettesben, stb fokozatban elengedi tiltásig, akkor mi értelme, hogy az utolsóban nem? üresben is el lehet füstölni egy motort, miközben nullával megyünk az tény, hogy kevesebb a terhelés, mert nincs ellenszél, amit plusszban le kell győzni, de a motor akkor is terhelt és pörög mint állat. szóval ez hülye indok. ez arra jó, hogy van mire fogni, nem hibázott a BMW, sem a szervíz, így nyelje be.
azt nem tudom ezeknél a motoroknál van-e konkrét olaj előírás, de gondolom még márkára lebontva is van, legalábbis itt már illő lenne. azt meg nm tudjuk a szervízben mit raktak bele. az, hogy vett hozzá "olyan" olajat, mint "amit beleraktak" az emgint egy olyan, hogy rámondani rá lehet iylen ment bele, iylet vigyen kettőt.
szóval nekem ez az ügy eléggé sántít, és amire fogták a hibát, pont annak volt a leginkább köze hozzá. itt mindneki leverte magáról a felelősséget, akinek a legnagyobb köze volt hozzá valószínűleg, mert ők "nagyok" a tulaj úgysem tud mit csinálni, kénytelen lesz beletörődni.

Nekem az első gondolatom az volt, hogy az érdi rossz körülmények között élő 'vállalkozó' nyilván azért vesz ilyen autót mert 1430-as fordulaton 92-vel szokott autózni. És nem azért hogy a pályán, úgy menjen el mellettem üvöltő motorral hogy a széllökés majdnem felborít
Plusz ki tudja mit kapott szegény autó már előzőleg...



szerinted aki ilyen autót vesz az azért veszi, hogy ne hajtsa? küldölfön pályákra járnak iylenekkel, ott mit kap? bírnia kellene akkor is. nem azért vesz valaki 500 lovas gépt mondjuk új áron 30 millába, hogy 90-nel autózgasson....

YELLOW Elküldve: 2013-10-10 09:33 Társalgó

batigol09 írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...bbe_bmw-t/

Aki még nem olvasta volna...


ahogy elkezdtem olvasni, először az első képről azt hittem egy porsche "terepjáró"
aztán ahogy olvasni kezdtem, mondom magamban, na végre egy BMW olajra visszavezetett téma lesz. bár a végére sem zártam volna ezt ki... mint ahogy tette a szakértő, meg mindneki. persze lehet valóban konstrukciós hiba, hisz láttunk már sok iylet, amit ugye a BMW nem szeret, nem akar elismerni.
azt viszont nagyon hülyeségnek tartom, hogy arra fogják, hogy a legnagyobb fokozatban nem engedi maximális fordulatra az autót, ugye ezzel van korlátozva 250km/h-ra a sebesség.
hát ezt kb az egyel alatta lévő fokozatban is eléri. illetve hogy ez azért van, hogy uyge ne legyen túlpörgetve a motor. hát kérem, ha egyesben, kettesben, stb fokozatban elengedi tiltásig, akkor mi értelme, hogy az utolsóban nem? üresben is el lehet füstölni egy motort, miközben nullával megyünk az tény, hogy kevesebb a terhelés, mert nincs ellenszél, amit plusszban le kell győzni, de a motor akkor is terhelt és pörög mint állat. szóval ez hülye indok. ez arra jó, hogy van mire fogni, nem hibázott a BMW, sem a szervíz, így nyelje be.
azt nem tudom ezeknél a motoroknál van-e konkrét olaj előírás, de gondolom még márkára lebontva is van, legalábbis itt már illő lenne. azt meg nm tudjuk a szervízben mit raktak bele. az, hogy vett hozzá "olyan" olajat, mint "amit beleraktak" az emgint egy olyan, hogy rámondani rá lehet iylen ment bele, iylet vigyen kettőt.
szóval nekem ez az ügy eléggé sántít, és amire fogták a hibát, pont annak volt a leginkább köze hozzá. itt mindneki leverte magáról a felelősséget, akinek a legnagyobb köze volt hozzá valószínűleg, mert ők "nagyok" a tulaj úgysem tud mit csinálni, kénytelen lesz beletörődni.

YELLOW Elküldve: 2013-10-10 08:02 Autóvásárlás

kundof1 írta: Köszönöm hosszászólásaitokat, háét akkor a benzin erö forrással is vannak gondok, akárcsak dizel társaival.. Nemtudom, h mennyire megy az a benzines a dizelhez képest?


mennyire megy? dízel érzetre jobban nyom. rugalmasságban jobb a nyomaték miatt, de ha a benyás elkapja a fordulatot, akkor már hiába.

2 hete történt utcánkban van egy 2.2 dízel civic, ez nyílhegy kinézetű ufós valami rémlik, hogy an okosság is rajta, de ha nincs akkor is mindegy.
szóval jött mögöttem, aztán körforgalom, és utána üres rész, valószínű mindketten tudtuk mi lesz hát körforgalomból ki 3.ban padló. olyan szépen mentünk, nem tudott rámjönni.
nem közelített egyáltalán. ott volt a gáz, hogy egyik részen, elég huplis az út itt már kb 140-150 környékén mentünk, és bejelzett az a rosebb DSC oszt szépen elveszegetett a gázból. na ekkor kezdett rámjönni, de akkor már jött egy nagy kanyar, amit amúgy imádok, ugye itt 160 környékéről motorfékkel jöttem ekkor egész jól rámjött, kanyarba be 130, onnan megint gáz, aztán látom a tükörben hogy lemarad, a kanyart nem igazán bírta én meg még egy 10-est biztos tudtam volna rá dobni. amúgy normál autóval ez a kanyar olyan 80-90-es max. szóval ha az elején kilövöm a DSC-t, akkor jobban is gyorsul, nem jelez be, nem avatkozik be, tutti nem jön rám. pedig az enyém egy 1.8 116 lovas elvileg, papíron. az meg nem is tudom, de talán olyan 170 ló környékén van, nyomaték meg legalább a duplája. szóval így megy egy benyás. írtam már le párszor ilyen dolgot, persze mindig azt mondják, hogy kizárt. anno néztem E34 25i automata ellen is, hát nagy tempóig nem mentünk, de esélye nem volt. jelzem nem kezdő sofőrök ellen.

dízel, benyás. motorikusan mindenképp olcsóbb egy benzines karbantartása, igaz többet fogyaszt. a többi költség meg ugyanaz lehet. valós futásban, több kevesebbet futott benyás van mint dízel. és a magyar piacon általában, szinte mindkét esetben akkor szabadulnak meg az autótól, amikor épp sokat kellene rá költeni, persze erről nem fognak szólni. kivételek vannak, benyásnál jóval több.
anno sokat vezettem dízeleket sokfélét, nekünk sosem volt pl. szerettem vezetni, még a sima szívó sprintert (long) is. de nekem sajátnak nem kellene, mégha kerezstfaternak motorikusan sosem volt egyikkel sem gondja, igaz ebből egy volt BMW, de az is max 1,5 évig volt nála. igaz emiatt döntöttem úgy, hogy BMW-m lesz majd egyszer valamikor.

YELLOW Elküldve: 2013-10-09 20:50 Autóvásárlás

jlaci74 írta:
kundof1 írta: Sziasztok!
3-as Bmw szeretnék vásárolni a közel jővőben! Elöször Dizel párti lettem, nyomaték miatt, ültem már benne, vezettem is 150le E46-ot, tetszett is, emg eléggé jol megy, nyomatékos a blokk, de aztán számolgattam meg nézegettem, itt a javításokat, amik elszoktak romlani benne, turbó, kettős tömegű hát ezek nem olcsóak :S Maradok csak az E46 kaszninál, Csakis M-Paket kell nekem tetszik nagyon a sportosság benne... Nézegettem 320i-t! Azvna a kérdésem akinek azvan benzines... azzal a 170le-val milyent lép, meg mennyi a városi fogyasztása? Hibái vannak-e attól h benzines, ugye ezekbe már se turbó, se kettő s tömegű, nincsen, kevesebb a hiba lehetősége..


Turbo ugyan nincs, de kettőstömegű a 320i-ben is van , plusz még néhány alkatrész amivel lehet probléma : vanos, trafó, AC, lambdaszonda ( a 170Le-s M54-ben mindjárt 4 db ...) és nem fog 6 litert enni sosem ... Szóval nem lebeszélni akarlak, de alaposan tájékozódj mielőtt döntesz...



M54-ben szerintem nem annyira problémás a vanos mér. trafó db-ja jó áron max 8000 és márkás. AC ugyanúgy a dezsőben is tönkre megy. akkor sem anyni a költség, ráadásul valószínű kevesebbet is fut. és azokban is van még tartalék (lambda), sem megy hamarabb tönkre, mint egy dízelben a turbo. persze kirívó eset van hogy hamarabb. dízelből nehezebb is oylat kifogni, amire rövid időn belűl nem kell sokat költeni. de ez lerágott csont már.
szerintem elektromos autót kell venni, pl dodgem

YELLOW Elküldve: 2013-10-09 19:53 Idő kijelzése

Roli888 írta:
Roli888 írta: Hellosztok! E36-osban az óra (idő) világítását milyen izzó oldja meg? Mert nekem nem volt háttérvilágítás mikor megvettem. De látva egy hasonló gépet van megvilágítása az idő jelző órának. Hogy lehet azt szétszedni egy 318i-n? Előre is köszönöm a segítséget!


Na megoldódott a probléma. Sikerült kiszedni az órát (egy két pattintás után) és maga a szerkezet hátánál lehet kiszedni az izzót, mely bármely autósboltban beszerezhető.


nem kapkodtad el

YELLOW Elküldve: 2013-10-09 05:03 Felni csere

ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta: Akkor ezek szerint arra ne is szamitsak,hogy225os gumival,es 35 os et-vel ne rangassa,csakmert 205os gumival,47es et-vel nem teszi.ez utobbi a teli felnim,es 16 -os,nyari 17-es.


hát ne...
nekem még 195 ET47-es télinél is érezni egy picit, de tél után mikor visszarakom a nyárit, ami 225 ET40, hát egy 2-3 hétig izomláz van a karomban. ilyenkor érezni igazán a változást. aztán megszokom.


Es ha maradna a225/45 r17,csak az et 47lenne,akkor lehetne jo?


ezt írtam, hogy hiába. a széles gumi viszi...
nagyobb tapadó felület, ha dől az út, pl lejt kifelé, akkor elég jól ellen kell neki tartani. nem csak nyomvájúnál. nekem full gyári méret a téli, és azzal is tudja vinni a nyomvájú, főleg azért mert a BMW-nek azért eleve nagyobb a nyomtávja, mint sok más, főleg kisebb autóknál. de a nyárival sokkal brutálabb, ezt váltáskor érezni, de ezt írtam le. nem az oldalankénti 7mm nyomtáv növekedés miaztt, hanem a széles gumi miatt. a másik a BMW ugye több visszajelzést is ad az útról, nem annyira érzékeny a szervó sem, ezért jobban érezni ezt is. esetleg próbáld ki, gyári méretekkel, ha akkor is durva érdemes egy futómű állításra elvinni, vagy átnézetni, de nem hiszem hogy az lenne a gond.

YELLOW Elküldve: 2013-10-09 04:57 Autóvásárlás

compact írta:
YELLOW írta: itt pedig ez a fő típushiba



Ez csak ezen az oldalon típushiba, hogy ilyen idétlen módon van megoldva a fórum és be lehet kavarodni egymás össze-vissza írásába és lehetetlen pár hét múlva visszakeresni ha volt vmi érdekesség!
+miből indult ki egy téma...




igen jeleztük már, több módon hogyan lehetne megoldani, úgy látszik az alap fórum motor maradt...

YELLOW Elküldve: 2013-10-08 22:24 Autóvásárlás

itt pedig ez a fő típushiba

YELLOW Elküldve: 2013-10-08 22:10 Felni csere

ember84 írta: Akkor ezek szerint arra ne is szamitsak,hogy225os gumival,es 35 os et-vel ne rangassa,csakmert 205os gumival,47es et-vel nem teszi.ez utobbi a teli felnim,es 16 -os,nyari 17-es.


hát ne...
nekem még 195 ET47-es télinél is érezni egy picit, de tél után mikor visszarakom a nyárit, ami 225 ET40, hát egy 2-3 hétig izomláz van a karomban. ilyenkor érezni igazán a változást. aztán megszokom.

YELLOW Elküldve: 2013-10-08 21:00 Felni csere

ember84 írta: Kinek mi a velemenye?gyari 17 es alufelni et-je nem 35,ha jol tudom.ha 35 -os helyett a gyari et-jut tennem,kevesbe huznak a valyuk?e46-rol bszelunk.KI MIT GONDOL ERROL.?


a gyári ET az általában ET42-ET47 persze van eltérés oylkor. ez az 1cm, odlalanként nem sokat jelent. ha minden klappol a futóművel egy szélesebb gumi simán megrángatja.

YELLOW Elküldve: 2013-10-08 19:52 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Szerintem ezek az utángyártott lámpák nagyon csúnyák... Egy jó kis karika a gyáriba,az a szép


szerintem meg pont az nem szép, de izlések és...

mondjuk nem tudom ebben mi a kivetnivaló, százszor szebb megoldás, mint az utólagps karika, igaz drágább is. de számomra speciel előnyösebb.


SZVSZ,a gyárinál nincs jobb. Én sose tennék bele ilyen utólagos 'vackot'. Viszont jól mondod,Yellow! Ízlések és...


mert a karika az nem utólagos vacak? amivel megbontod a gyári lámpát, ott vezetékelgetsz, beteszi a hibajelet, full gagyi. nekem sokkal igénytelenebb, mint egy komplett ilyen lámpa. inkább nem kell, megvagyok nélküle, mint karikát tegyek bele. persze ugye szegény ember vízzel főz...
persze sokat agyalok, hogy afxom veszek karikát plussz kapcsoló simán 12V-ra kötni oszt csók. d einkább lámpa, védőfólia rá, oszt szépen néz ki, egyszerűbb. és van tartalékba hibátlan gyári lámpám, ha esetleg el kéne adni, akkor ott van, nem kókány. no mind1.

YELLOW Elküldve: 2013-10-08 19:42 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Bero írta: Szerintem ezek az utángyártott lámpák nagyon csúnyák... Egy jó kis karika a gyáriba,az a szép


szerintem meg pont az nem szép, de izlések és...

mondjuk nem tudom ebben mi a kivetnivaló, százszor szebb megoldás, mint az utólagps karika, igaz drágább is. de számomra speciel előnyösebb.

YELLOW Elküldve: 2013-10-08 19:08 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

szotakdavid írta:
KOGE86 írta:
bata0305 írta: Sziasztok,

Szeretnék venni első angel eye s komplett fényszórókat e46 facelifteshez.
Valaki esetleg tudna nekem ajánlani márkát vagy oldalt ahol érdemes nézegetni?

Előre is köszönöm


http://www.deviltuning.hu/?old...=0&y=0 én ezt az oldalt javaslom neked itt néz körül.


Soha nem lesz olyan mint egy gyári lámpa inkább tegyél bele egy szép angel eyes szettet.


szerintem meg lesz olyan. ha nem xenon-os, akkor az a baj, hogy a karika, ami utólagosan a gyáriba beteszel, az marhára betakar a vetített képbe, illetve több esetben képes leválni, aztán megint lehet szétszedni, arról nem is beszélve, hogy szintén sok esetben gányolás (szilózás) nélkül nem is fog zárni értelmesen. véleményem szerint a Dectane lámpái elég jók minőségben. persze nem kapsz szúrós AE-t, de az szerintem nem is szép.

YELLOW Elküldve: 2013-10-08 19:03 Autóvásárlás

neptunes4you írta:
Egy BMW egy BMW, és nem egy Golf. Nekem is ez a véleményem. Ha csak azt nézem, hogy egy BMW motor 94-től láncos, egy Golf meg szíjas, nekem ez már jelent valamit (itt ebben a dologban apám is egyetért velem). Lehet hogy hülyeséget beszélek, lehet hogy nem, de engem ezek a dolgok vezettek el a BMW-ig. Rengeteg továbbá a klímás modell, ami szintén jó, sőt viszonylag sok van akár digitklímával szerelve. Ez hogy BMW kell, nem első látásra dolog volt. Gondolkodtam A4-es Audin, 2-es Golfon, Honda Civicen, Roveren, Alfa Romeon, Ford Escort cabrion, de valahogy engem a bömös fogott meg. Hobbiautónak kell, és megkapná tőlem a gondoskodást, nem földútjáró lenne, hanem egy igényes, megvigyázott verda. Amit mondok szubjektív, lehet hogy nem mindenkinek fog tetszeni, de én ezt gondolom...


és az szerinted mit jelent, hogy a Lada láncos volt, aztán később az 1.3-asok szíjasak? ez rossz párhuzam csak szólok.
aze gy dolog, hogy előjöttek sokan a láncossal, de most megint a szíjasok felé hajtanak a gyárak. ennek is meg vannak a különböző okai, nem boncolgatnám. pl fater 2006-os astrája 1.6 szíjas, az 1.2-es meg láncos akkor mi van?
az tény, egy normális motor legyen láncos én ezt mondom, de ez nem mérvadó egy motornál, főleg nem jelent semmit, abban a párhuzamban, mire Te kivetítetted.

YELLOW Elküldve: 2013-10-07 20:43 Autóvásárlás

KOGE86 írta:
compact írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
neptunes4you írta:
dbtibi írta:
neptunes4you írta: Üdv! Úgy döntöttem tehát, hogy egy benzines E36-ost szeretnék venni, három jöhet szóba: 316i, 318i, 318is, compactba vagy sedanba, az igazából mindegy, de fiatalként egy compact jobb lenne. Mi az amit egy ilyen autónál figyelni kell ha vásárolsz? Mik az esetleges típushibák?


Szia,
nem tudom ITT vagy ITT esetleg utánaolvastál-e ?! Ez is segítség lehet ...


Már elolvastam az összes népítéletes véleményt is, de gondoltam itt is megkérdezem.


Népítéletet inkább neeeee....

316i,318i mindkettő teljesen rendben van 95-96 évjárattól nézd őket!
Nem igazán van típushibájuk alkatrészt olcsón lehet hozzá kapni.Én ajánlom.
IS sem rossz 318i felturbózott változata (na nem szó szerint),de akkor már talán 320i és ilyenkor jön az h 323i de akkor már 325i de legyen inkább 328i. Szóval maradj a 318i-nél,el van találva,olcsó fenntartás, persze hozzáértővel vásárolj.



és akkor már inkább sedan. compact jó, mert még olcsóbb futómű ügyileg, de én inkább a kifinomultabbat szeretem, az meg a sedan. a compact olcsó, E30 hátsó futóművel és arra hajazó belsővel, puritán kisautó. nekem mindenképp jobban tetszik a sedan, főleg, hogy majdnem egy árakon vannak a compact-tal, holott új korukban mondhatni szakadék volt közöttük.


318is szerintem toronymagasan jobb, mint a sima 1.8 főleg az 1.6., ráadásul fogyasztásban szinte semmi különbség nincs köztük.
A kasztni változatot neked kell eldönteni, te tudod, hogy mire kell az autó.



én csak annyit mondanék hogy compact-ot nem vennék mert az egy kicsit csajosabb versio.


én is akartam az asszonynak, de még neki sem tetszett