YELLOW Elküldve: 2013-08-30 19:23 Lengéscsillapitó
hancurozo írta:YELLOW írta:hancurozo írta:YELLOW írta:
de én még mindig nem értem. a hiba velem van
most, hogy sport-e a gátló vagy sem, attól le kéne ülnie az autónak, hisz a rugók tartják a kasztnit, akkor nem értem. ha meg nem gyárt sport gátlót hozzá, akkor a töltet sem ekményebb, ergó be sem keményedik hamarabb, a logikusan még pont, hogy ülnie kellene. annyival nem hosszabb a gátló szára sem, hogy alul felütközzön. mert akkor megintcsak nem csillapít semmit, azt meg észrevenni, le sem lehetne nyomni az autót.
Progresszív lengéscsillapító? Vagy ezt hogyan kell értelmezni?
azt írta nem gyárt sport gátló. ergó az jön le, hogy olyan mint a gyári keménységben csillapításban. és mivel a gyári lágyabb, mint ami neki volt M-tech-es, avyg sport vagy mindegy, ergó a töltet kevesebb benne, a szelepek tágabbak mondjuk. ergó jobban meg kellett volna neki ülni.
ha van két gátlód, aminek a külső paraméterei egyformák, veszel rövidebb rugót, ugye az autó lentebb kerül, a gátló szára bentebb megy. ha több a töltet benne, mondjuk sűrűbb az olaj, vagy a szelepek szűkebbek, akkor lehet az autó még menne lentebb, de nem a rugó tartja, hanem a gátló szára, mert az olaj full összenyomódott benne tulajdonképpen az olaj tart. ami gáz, mert valahol majd elmegy a nyomás idővel. lehet ez gáz is. mindegy. erre gondoltam, nem tudom érthető-e.
de gyanítom a bilstennek a rugótartó tányérja fentebb van, mint ami volt M-tech, ezért van magasabban.
ezért enm értettem múltkor sem, hogy miért számítana ha rövidebb a teló szára? gondolom egyik végállásban sem szabadna felütköznie a szárnak a telóban. ezért én logikusnak azt tartom ha a rugótányért mozgatják, teszik máshová, oder rövidebb rugókat használnak.
A folyadék nem összenyomható!
Így sem értem, hogy mit szerettél volna írni, de nem gond.
Tudom hogyan működik a lengéscsillapító, és ezért nem értem az írásaid.
há ezt mondom, hogy nem összenyomható... ezt hoztam összefüggésbe a teló szárával, hogy hogyan lehetne magasabb. de ahhoz pont a foyladék tartaná az autó súlyát nem a rugó. és ha így lenne, emiatt lenne magasabb, akkor le nem lehetne nyomni az autót a telónál.
erre írtam, hogy a rugótányér van máshol, és ebben különböznek a sport szettek a gyáritól. mert korábban írták, meg mondták, hogy tudnak telószárat rövidíteni, de annak semmi értelme nincs, attól nem ül meg az autó, csak a teló működési munkapontja megy el.