Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-08-29 14:42 BMW kulcsok

Szepy01 írta:
Igazad van le irhatam volna. Na de az elején leirtam,hogy "Elvittem a kulcsot egy hozzáértő szakemberhez,hogy elemet cseréltesek benne meg kulcs tokot,de kiderült,hogy aksis és hogy maga az elektronikáról le van törve a középső microkapcsoló meg valami ellenálás amit nem lehet kideríteni,hogy honnan hiányozhat."! Ott álltam a kulcsos mellet szerinted nem vertem volna orrba az illetőt ha úgy szedte volna szét a kulcsot! Sőt meg is javitotta volna ha lehetet volna. De nem lehet. És bocsi ,hogy miattam vitáztatok.!


na várjál... most akkor mikor az autót vetted, egy roncs kulcsot kaptál hozzá, ami meg volt sérülve, mert aze lőző tulaj a csomagtér ajtó alól feszegett ki?
mennyit adtál így az autóért? ha szabad kérdezni.

YELLOW Elküldve: 2013-08-29 14:10 BMW kulcsok

Szepy01 írta:
anubisz írta:
tyuuu írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
Szepy01 írta: Sziasztok

Én még új vagyok itt köztetek és egyből egy nagy problémával fordulok hozzátok.
A problémám a következő: 2 hete vettem egy 2004-es 320D gépjárművet és a gondom az ,hogy egy kulcs van hozzá ami indítja az autót de nem működteti a központi zárat. elvittem a kulcsot egy hozzáértő szakemberhez,hogy elemet cseréltesek benne meg kulcs tokot,de kiderült,hogy aksis és hogy maga az elektronikáról le van törve a középső microkapcsoló meg valami ellenálás amit nem lehet kideríteni,hogy honnan hiányozhat. Persze egyből kiderült,hogy kulcsot kell cserélnem. A kérdésem az,hogy hol lehet kulcson venni kompletten úgy ,hogy ne keljen befáradni a BMW márkaszervízbe és kiadni érte 80e. Válaszotokat előre is köszönöm.



szerintem szétszedésnél esett le az alkatrész.
a másik, hogy angyon szakértő lehetett, mert valószínű csak be kellett volna tanítani a kulcsot.
nekem van röntgen képem a kulcsról, tehát a helyét meg lehet találni honnan hiányzik a leesett alkatrész. amúgy sem nehéz kitalálni a helye megvan. a nagy szerelőd meg fizesse a kulcs árának felét, ha ilyen okos volt.
ha gondolod, és nincs más a közeledben, tudok segíteni a javításban, viszont a szétbarmolt kulcsházzal nem tudok mit csinálni. meg persze legyen meg a leesett alkatrész, mert az enyémet azért nem szedem szét, gigy kimérjem milyen értékű ellenállás, vagy épp kondi esett le róla.


Veszélyes egy ember vagy te, az még véletlenül sem lehet hogy az alkatrész több esés miatt szakadt le ? "mondjuk egy kétes gyári forrasztással közre játszva ?"

Én nem értelek téged, de borzalom a gondolkodás mechanizmusod.



nem valószínű. én ebebn dolgozom. leeséstől, inkább vékony szálak fognak elpattani, vagy telercs. ilyen alkatrész rossz forrasztás miatt akkor esik le, de jó forrasztás esetén is, ha valami neki verődik, egy kulcsban nem tud mi odaverődni.
olvashattad milyen odafigyelés kell a szétszedéshez, becsúszik a penge a hirtelen erő miat, simán lever egy alkatrészt.
leszarom mit gondolsz a gondolkodási mechanizmusomról, de én így látom.


Sziasztok. Én nem tudok segíteni a kérdésben,de valami hasonló problémám van. az egyik kulcsom egyátalán nem mükődik(egyik pillanatról a másikra adta meg magát) . A másik kulcsban cseréltek egyszer "aksit" és az is kezd meghalni. kb 1órát működik az után hogy leállítóm az autót...
Valakinek ötlete?
előre is köszi


Végig kell járni a létrát. Előbb az akku ellenőrzése, ugyanis van aki sima 3v elemet basz bele, ami előbb utóbb lemerül, nem töltődik mint az alaplap ellem. Aztán a gombok ellenőrzése, jó e a kontakt, nincs e elkoszolódva, aztán az újra tanítás.
a sorrendet felcserélheted. Nem árt nyomt. áromk. tisztítóval átfújni, bár ez esetben én az elemet előtte kiforrasztanám, jobb az óvatosság. Ezek után már nagyjából el is fogynak a halandó ember lehetőségei.már ha nem a GM, vagy az antenna vevő,és azok járulékos moduljai szartak be, de az ritka.


A történet a következö: A volt tulaj mivel egy kulcsos az autó elment bevásárolni egy bevásárló központba. Mikor sikerült neki a bevásárlás felnyitotta az autó hátulját a kulcsot meg a hátsó szélvédő alá tette a gumigléderre és mikor sikeresen bepakolt rávágta a hátulját. Mivel egykulcs volt hozzá nem volt más megoldás ki kellet piszkálnia. Ezt megtette egy nagy batár csavarhúzóval kifeszitette a kulcsot a csomagtér ajtaja alól. Na ekkor törte össze a kulcsot. Szóval a történet ez sajna.


kössz, hogy így utólag leírtad ezt, nem az elején (pedig egyszerűbb lett volna), legalább megint vitáztunk valamin, feleslegesen...

YELLOW Elküldve: 2013-08-29 12:23 kerékcsapágy

NagyPityu írta:
YELLOW írta:
NagyPityu írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy E36 318tds touringot.Pár napja jobb hátulról búgó hangot hallok,ami olyan 20-30km/h sebességnél jön elő és szépen meg is marad,amíg le nem lassulok ugyanarra a sebességre.
Mi adhatja a hangot,remélem csak a kerékcsapágy?Ez az első BMW-m.

Köszönöm!


a kerékcsapágy, ugye a sebesség emelkedésével ahngosodik, esetleg "véknyúl" a hang, vagy kanyarban fokozódik, ahol odlalhatású erő hat a kerékre. hátul nehéz megállapítani megemelt autón, de nem lehetetlen. fülelni kell honnan jön a hang. ha álandó mély a hang, vagy nem változik, lehet akár difi is, annak csapágya. jó szerelő, aki látott már csapágyas kereket, az úgyis megérzi rögtön.

Az enyémnek inkább folyamatos búgó hangja van és csak jobb oldalról.


meg kell emelni. akár lehet az gumiabroncs is, rossz teló, kagylós kopás, és annyi. így látatlanban, hallatlanban, senki nem mond neked pontos diagnózist.

YELLOW Elküldve: 2013-08-29 12:16 kerékcsapágy

NagyPityu írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy E36 318tds touringot.Pár napja jobb hátulról búgó hangot hallok,ami olyan 20-30km/h sebességnél jön elő és szépen meg is marad,amíg le nem lassulok ugyanarra a sebességre.
Mi adhatja a hangot,remélem csak a kerékcsapágy?Ez az első BMW-m.

Köszönöm!


a kerékcsapágy, ugye a sebesség emelkedésével ahngosodik, esetleg "véknyúl" a hang, vagy kanyarban fokozódik, ahol odlalhatású erő hat a kerékre. hátul nehéz megállapítani megemelt autón, de nem lehetetlen. fülelni kell honnan jön a hang. ha álandó mély a hang, vagy nem változik, lehet akár difi is, annak csapágya. jó szerelő, aki látott már csapágyas kereket, az úgyis megérzi rögtön.

YELLOW Elküldve: 2013-08-29 12:12 Autóvásárlás

anubisz írta:
dioabel írta: Sziasztok!

Erről mi a véleményetek:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ep-7120108

Esetleg megnézte már valaki? Tőlem kicsit messze van..


Ha ő az első tulaj, akkor megéri megnézned, de mindenképpen nézesd meg szervizbe, hogy meg húzták e az órát, Megmondják, csak azt nem menyivel. Már aszem a törvény is bünteti.


jah első tulajdonos, jah persze magyarországon, ezért az M-es rendszám.

szerintem érdemes ezeket elolvasni:
http://totalcar.hu/magazin/vel...e_3._resz/

YELLOW Elküldve: 2013-08-29 06:46 hangos a motor

Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta: Lenne még egy másik megoldás is az indítás utáni rövid zajra a blokban. Alkatrész-kereskedő ajánlotta hogy ne az olajszűrőnél lévő szelepet cseréljem le hanem van egy szelep mely a lánc feszítésének olajnyomását látja el (vagyis nem engedi el a nyomást mely a feszítést végezné, leállítás után se egy ideig). Ki mit gondol erről?


hát írtam hasonlót, igaz olajminőségi probléma miatt. de ha nyíregyi vagy miért nem viszed Nagy Mikihez el a gépet? nem kellene itt nekünk találgatnunk


Megkérdezhetem hogy hol fellelhető ez a szerelő? Tudsz adni elérhetőséget? Köszönöm


inkább kérj magad telefonszámot tőle, az oldalon bmw320d4 néven van fent. írsz neki privit, aztán jobb esetben egy héten belül válaszol. amúgy debreceni út, a volt mazda szalonnál kell bemenni, ha így mond valamit. valami kia szervíz vagy mi a rák van ott, na azon túl kell menni. kint álló bmw-kről meg fogod ismerni.


Köszönöm. Ő valami maszek szerelő? Vagy hivatalos műhelye van?


már hivatalos

YELLOW Elküldve: 2013-08-28 17:09 Olajcsere

nickname írta:
jokerface írta: Nem kellene azért egymást sértegetni.
Más a véleményed,ennyi. Te tudod mi van kint,biztos ott dolgoztál. Mi nem tudjuk,csak sejtjük. De ezek szerint rosszul.


Nem tényleg a sértegetés nem megoldás, de amikor mindent jobban tudd mindenkinél, és ontja a hülyeséget magából, mint a dizel SEAT a kormot, az már egy idö után kiveri a biztosítékot.

Amikor minden szerelő hülye minden kereskedő lehúzós, senki nem mond igazat, a doboz tejen is leellenőrzi az EAN kódót hogy tényleg eredeti, egyszer elmondanak neki valamit és utána ö a téma legnagyobb szakértője.

És egy nyomrult multi kormányt nem tudott bekötni az autójában, amikor diag kábelt vett 2 hónapi szenvedett hogy milyet vegyen, egy szaros diagnosztikai programot nem tudott felrakni a gépére. na mindegy ................



vazez te mindent apád farkából szívtál? így jöttél a világra, hogy mindent tudsz? nem hinném.

be tudtam volna kötni, nem akartam. nem ugyanaz. csak ha valami gáz, van, akkor oylan csinálja, aki már csinált ilyet és legalább meg lehet reklamálni, hogy a hibátlan kormány mégsem hibátlan, ha nem jó. mellesleg így is paráztam, hogy bedurran majd a légzsák, de azóta azt is tudom, hogy nem fog.
hogy mit mennyi problémázok azzal ne foglalkozz, olcsón akartam megúszni a diagot. hát ha gondolod odaadom a gépet, oszt tedd fel rá a DIS-t Tano sem tudtam, pedig ő ért hozzá. jah nem akartam azért új gépet venni, hogy jó legyen, nem szarom én a pénzt. így is ajándék laptop, amit ezúton is köszönök sokadszorra. mert saját diagolásra nem fogok kiadni 100ezreket egy gépre, így tudja azt amire szükségem van. de ez megint nem a te problémád, nem tudom mit aggódsz ezen.

mellesleg nagyon sokan vannak, akik itt pár hónpja azt sem tudták, mi az osztókör, manapság meg ugyanúgy segítenek másnak. azért mert valamit hallasz mástól, azt később te nem adhatod tovább csupán jószándékból? és én gondolom rosszul a dolgokat? ha itt mindenki azokra az emberekre várna míg válaszolnak a kérdésükre, akiktől mi is tudjuk, akkor azt hiszem, nem nagy forgalom lenne ezen a fórumon. és bár nem vagyok nagy netguru, de úgy gondolom pont a forgalom a lényeg, ennek az oldalnak is. de mondom le lehet szakadni rólam, neked úgy látsuzik én vagyok a fétised

YELLOW Elküldve: 2013-08-28 16:38 Olajcsere

nickname írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
andree írta:
Tano írta:
andree írta: Sziasztok,
Tudja esetleg valaki hogy pontosan mennyi motorolajat ir elo a gyar a 136 lovas 20d-be?
Koszi!


Hi!
5,5 liter


Köszönöm!
A csere megvolt, mindenből gyári volt benne és nem is régi. De!!!!!! A kartergáz szűrő, azt hittem felrobbanok, 1999 tehát a gyári! És persze a filter is!
Ezek szerint a németek se nagyon cserélik.


Ugyan, ne mond már!!! Azt mindenki tudja, hogy amíg Magyarországon csak szemét hulladék autók vannak, amiket használtan nem szabad megvenni, addig a Németeknél még a 30 éves gépeket is évente 5-ször viszik márkaszervízbe és csakis gyári alkatrészekkel szervizelik, ha csak köhint is egyet.


ha köhint, lehet elviszik. DE! ők aztán nem viszik előbb az autót, csak is csereperiódus lejártakor. ami náluk kb fél-1 évet jelent, meg is van. a gond ott is azzal van, hogy számlán ki lesz cserélve valóságban nem. miért? mert nem fogja a tulaj megnézni, hogy ki van-e cserélve, esetleg fingja nincs róla mit kell nézni, amik eldugott helyen vannak, minek vesződne vele a szerelő? inkább eladja az alkatrészt ebay.de-n. nyílván jobb kint a helyzet, de ott is megvannak a kiskakupk, a sumákok.


Hát öreg te egy igazi nyomorult vagy, honnan tudod hogy mi van kint ???? ja igen , a haver haverjának az orákulum nagybátyja kint dolgozik és az mondta. Kint
egy hivatalos szerviz máshogy áll a dologhoz.



ki nem hugyozza telibe a pofád? nyomorult meg te vagy, semmivel nem vagy különb tőlem, ezt azért vedd számításba, mikor pocskondiázol

nagyon jól ismerjük a hivatalos szervíz hozzáállást is.
majd amikor kintről márkakerskedésből vett igaz hazsnált, de minden szervíz igazolással, "friss" olajcserével, persze kiderül a 90ezret futott autóról, hogy még a gyári olaj van benne, akkor majd rájössz. ez nem egy eset.
én egyszer voltam, többet sem megyek valószínű. le van beszélve, hogy ott leszek az olajcserénél, erre a fiatal szervize gyerek ki akar tessékelni, mondom meg van beszélve. kimegyek szólok a szervízvezetőnek, mire visszajövünk, az olajam már el van téve egy félreeső helyre. igen biztos lecserélte volna. sajnos (bár ne így lenne), de nekem több a negatív tapasztalatom, akár saját bőrön, akér ismerősök által, így talán eldönthetem, hogy mit, hogy gondolom. még egyenlőre szabad akaratom van. az ilyenek mint te, pedig csak éljenek álomvilágban, bár lehet nektek jó, nincs gond semmivel. mééég!

YELLOW Elküldve: 2013-08-28 13:03 Klíma

jlaci74 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta: Srácok, egy kérdés.
E46 Manual ( a gázrezsó-tekerőgombos verzió ) klímát lehet-e automatára ( digit kijelzős ) alakítani? Ha igen mekkora meló , mit kell cserélni?
Csinált már ilyet valaki?
( csak hozzáértők válaszát várom ... )
Köszi!


miért nem kérdezed Mikit Te is?
amúgy volt már téma. a dolog sokkal összetettebb, mint a vezérlőt cserélni. ugye a "csappantyúk" is vezérelve vannak digitklímásnál, meg egy pár szenzor is kell még hozzá.
nem igazán éri meg a veszőtséget. szerintem nem hiszem, hogy valaki megcsinálta volna ezt, ha igen, akkor nagyon nem kis meló.



1. - " csak hozzáértők válaszát várom ... "

2. - Mikivel kezdtem, de tegnap nagyon elfoglalt volt , nekem meg gyorsan kellett válasz...

3. - ha úgy gondolod hogy még senki sem csinálta ( ezek szerint te sem ) akkor honnan tudod, hogy mekkora meló és hogy mi kell hozzá ... ?

4. - ma volt egy kis időm utánanézni - van gyári átalakító készlet hozzá ...

5. - téma zárható, köszi ...


onnan tudom, hogy volt már ez téma, amit le is írtam, és elvileg azt a konzekvenciát vontuk le akkor, hogy áhh hagyjuk ezt nem tudtam, hogy van gyári átalakító, vagyis nem emlékszem rá lett volna-e téma. azért említettem Mikit, mert anno is mintha ő homájosított volna fel.
várjál csak! megvan! pont Robinson-nak volt asszem manuális, és már digitális van azóta. de ha jól emlékszem, akkor tutti Mikinél lett csinálva, bár az is lehet keverem, a 16:9-es fejegység cserés témával.

szerk.: így van jól emlékeztem, Robinson képei között látni is pár képet

YELLOW Elküldve: 2013-08-28 12:56 hangos a motor

Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta: Lenne még egy másik megoldás is az indítás utáni rövid zajra a blokban. Alkatrész-kereskedő ajánlotta hogy ne az olajszűrőnél lévő szelepet cseréljem le hanem van egy szelep mely a lánc feszítésének olajnyomását látja el (vagyis nem engedi el a nyomást mely a feszítést végezné, leállítás után se egy ideig). Ki mit gondol erről?


hát írtam hasonlót, igaz olajminőségi probléma miatt. de ha nyíregyi vagy miért nem viszed Nagy Mikihez el a gépet? nem kellene itt nekünk találgatnunk


Megkérdezhetem hogy hol fellelhető ez a szerelő? Tudsz adni elérhetőséget? Köszönöm


inkább kérj magad telefonszámot tőle, az oldalon bmw320d4 néven van fent. írsz neki privit, aztán jobb esetben egy héten belül válaszol. amúgy debreceni út, a volt mazda szalonnál kell bemenni, ha így mond valamit. valami kia szervíz vagy mi a rák van ott, na azon túl kell menni. kint álló bmw-kről meg fogod ismerni.

YELLOW Elküldve: 2013-08-28 07:19 xenon próbléma.

kempelen írta:
YELLOW írta: bár erre is kellett feltétlen az új topic... biztos nem volt elég választási lehetőség


Vannak tehetséges szerkesztők, moderátorok. Majd átpakolják a megtévedt fórumozó írásait...



jah vannak, veszem észre. szerintem simán visszanézhetnénk, az elmúlt két hónapban hány feleslegesen nyitott topic szűnt meg vagy akár visszább is. talán 1-2 eltűnt, mert elfajzottak a dolgok
jó aki haver, annak biztos lehet

YELLOW Elküldve: 2013-08-28 06:59 Belsõ

Lacza írta: Tegnap megkerestem a környék legmeredekebb utcáját (30%-os) és toltam egy-két felfelé sprintet és lefelé tolatva fékezgetve eresztgetőst, de nem értem el semmit a fékek elmelegítésén és úgy általában az autó extra kopásán kívül...
Végül maradt a szétszedős téma, ami viszonylag könnyen ment, csak ugye meg kellett vágni a szellőző csatornát, mert egyben van begyógyítva.
Viszont most már tudom, hogy oldaltól függően combos (nálam a vezető ülés alatt volt, szóval jobb) kanyarban gyorsulással kellett volna próbálkoznom, mert szép ív van a szellőzőben.


drift vazze, hogy ez nem jutott eszünkbe egy RWD-nél

YELLOW Elküldve: 2013-08-28 06:56 Olajcsere

BarG írta:
andree írta:
Tano írta:
andree írta: Sziasztok,
Tudja esetleg valaki hogy pontosan mennyi motorolajat ir elo a gyar a 136 lovas 20d-be?
Koszi!


Hi!
5,5 liter


Köszönöm!
A csere megvolt, mindenből gyári volt benne és nem is régi. De!!!!!! A kartergáz szűrő, azt hittem felrobbanok, 1999 tehát a gyári! És persze a filter is!
Ezek szerint a németek se nagyon cserélik.


Ugyan, ne mond már!!! Azt mindenki tudja, hogy amíg Magyarországon csak szemét hulladék autók vannak, amiket használtan nem szabad megvenni, addig a Németeknél még a 30 éves gépeket is évente 5-ször viszik márkaszervízbe és csakis gyári alkatrészekkel szervizelik, ha csak köhint is egyet.


ha köhint, lehet elviszik. DE! ők aztán nem viszik előbb az autót, csak is csereperiódus lejártakor. ami náluk kb fél-1 évet jelent, meg is van. a gond ott is azzal van, hogy számlán ki lesz cserélve valóságban nem. miért? mert nem fogja a tulaj megnézni, hogy ki van-e cserélve, esetleg fingja nincs róla mit kell nézni, amik eldugott helyen vannak, minek vesződne vele a szerelő? inkább eladja az alkatrészt ebay.de-n. nyílván jobb kint a helyzet, de ott is megvannak a kiskakupk, a sumákok.

YELLOW Elküldve: 2013-08-28 06:52 Klíma

jlaci74 írta: Srácok, egy kérdés.
E46 Manual ( a gázrezsó-tekerőgombos verzió ) klímát lehet-e automatára ( digit kijelzős ) alakítani? Ha igen mekkora meló , mit kell cserélni?
Csinált már ilyet valaki?
( csak hozzáértők válaszát várom ... )
Köszi!


miért nem kérdezed Mikit Te is?
amúgy volt már téma. a dolog sokkal összetettebb, mint a vezérlőt cserélni. ugye a "csappantyúk" is vezérelve vannak digitklímásnál, meg egy pár szenzor is kell még hozzá.
nem igazán éri meg a veszőtséget. szerintem nem hiszem, hogy valaki megcsinálta volna ezt, ha igen, akkor nagyon nem kis meló.

YELLOW Elküldve: 2013-08-28 06:49 xenon próbléma.

bár erre is kellett feltétlen az új topic... biztos nem volt elég választási lehetőség