Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-07-18 16:12 M-packet

reveszt írta: Hali Mindneki!

Olyan emberkét keresek aki Szabolcs megyében vagy Hajdu Biharban át tudná építeni az E60-asom gyári lököseit, M-pakettre, a tartozékok megvannak kompletten minden, csak színre festeni és felszerelni kellene...?????!!!????

Köszi


festésben Tiszavasváriban Nácsa Attilát ajánlom, elvileg fel is szerelik ha kell úgy tudom, vagy szerelésben és festésben akár Nagy Mikiék Nyíregyházán is tudnak segíteni. elvileg nyíregyen van egy fényező aki kifejezetten drága autókat fúj, viszont a tiszavasvári srác munkáját már láttam több ízben, szóval...

YELLOW Elküldve: 2013-07-18 16:05 Motortartó gumibak

jlaci74 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
kempelen írta:
YELLOW írta: szóval kerestem tartókat.

Lemförder-t találtam 12.600.- / bár ebből csak balos van, nem értem jobbos miért nincs, de nekem pont balos kell
Meyle-ből van jobbos/balos 8.700.- és 9.300.-
Swag-ból is van mindkét oldali, 10.500.- és 11.200.-

találtam olyan 5ezer néhányszáz forintosat is de azt kihagynám.

ki melyikre szavazna? igazából nem tartom drágának a lemfördert sem. nekem tutti kitart, amenniyt megyek az autóval. viszont a gyári si tutti valamelyik beszállítótól megy, csak dupla annyiért
akinek van jobb ajánlata, ne tartsa magában, jöhet privátban is
szakmai véleményeket tapasztalatokat pedig ide, biztos mást is érdekel.


Lemförder (az adja a gyárit is)



Lemförder - ma küldök egy ügyfelemnek egy e39-be, az alján a gyári szám ki van köszörülve és/vagy le van festve. Mielőtt becsomagolom lefényképezem és feldobom ide, a tényszerűség miatt...
Szóval Lemfördert bele!


a kérdés, hogy az egyik odlalon jobbost miért nem dob belőle? nekem gyanús, hogy inkább a balos az ami hamarabb gallyra megy.


Hogy érted? Van külön jobbos és balos is, Lemförderből is.

Az ígért kép:



ahol néztem webáruház ott nem hozott jobbosat Lemförderből...
én csak azt nézem az a menetes szár van legalább 2,5cm jól meg kell hozzá emelni a blokkot ahogy nézem ráadásul mindkét oldalon van az má 5cm. tutti nem fog engedni valami...

YELLOW Elküldve: 2013-07-18 15:42 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

kbalint írta: 19×8,5J. ET34 - el fog férni a gépezet alatt ?

Milyen gumi lenne rá jó ?


szerintem éppen elfér, 235 széles gumival max... ha nagyon nincs ültetve

YELLOW Elküldve: 2013-07-18 15:40 Motortartó gumibak

jlaci74 írta:
kempelen írta:
YELLOW írta: szóval kerestem tartókat.

Lemförder-t találtam 12.600.- / bár ebből csak balos van, nem értem jobbos miért nincs, de nekem pont balos kell
Meyle-ből van jobbos/balos 8.700.- és 9.300.-
Swag-ból is van mindkét oldali, 10.500.- és 11.200.-

találtam olyan 5ezer néhányszáz forintosat is de azt kihagynám.

ki melyikre szavazna? igazából nem tartom drágának a lemfördert sem. nekem tutti kitart, amenniyt megyek az autóval. viszont a gyári si tutti valamelyik beszállítótól megy, csak dupla annyiért
akinek van jobb ajánlata, ne tartsa magában, jöhet privátban is
szakmai véleményeket tapasztalatokat pedig ide, biztos mást is érdekel.


Lemförder (az adja a gyárit is)



Lemförder - ma küldök egy ügyfelemnek egy e39-be, az alján a gyári szám ki van köszörülve és/vagy le van festve. Mielőtt becsomagolom lefényképezem és feldobom ide, a tényszerűség miatt...
Szóval Lemfördert bele!


a kérdés, hogy az egyik odlalon jobbost miért nem dob belőle? nekem gyanús, hogy inkább a balos az ami hamarabb gallyra megy.

YELLOW Elküldve: 2013-07-18 12:21 Motortartó gumibak

gampetibor írta:
YELLOW írta: szóval kerestem tartókat.

Lemförder-t találtam 12.600.- / bár ebből csak balos van, nem értem jobbos miért nincs, de nekem pont balos kell
Meyle-ből van jobbos/balos 8.700.- és 9.300.-
Swag-ból is van mindkét oldali, 10.500.- és 11.200.-

találtam olyan 5ezer néhányszáz forintosat is de azt kihagynám.

ki melyikre szavazna? igazából nem tartom drágának a lemfördert sem. nekem tutti kitart, amenniyt megyek az autóval. viszont a gyári si tutti valamelyik beszállítótól megy, csak dupla annyiért
akinek van jobb ajánlata, ne tartsa magában, jöhet privátban is
szakmai véleményeket tapasztalatokat pedig ide, biztos mást is érdekel.


Meyle


valami indoklás?

YELLOW Elküldve: 2013-07-18 12:06 BMW kulcsok

baleez írta: Sziasztok,
2004-es E46-osom van, az egyik kulcs távírányítója nem működik, se nem zár, se nem nyit.
Indítani tudja az autót. Próbáltam hogy ezzel a kulccsal használom az autót, hogy töltse az akksit, de nem változott a helyzet... Próbáljam esetleg tanítani a kulcsot? Vagy mit lehetne vele csinálni?


igen tanítani kéne

BMW E46 kulcs tanítás, vagy kulcsbetanítás címszavakra rá tudsz keresni a fórum hozzászólások között

YELLOW Elküldve: 2013-07-18 11:37 Motortartó gumibak

szóval kerestem tartókat.

Lemförder-t találtam 12.600.- / bár ebből csak balos van, nem értem jobbos miért nincs, de nekem pont balos kell
Meyle-ből van jobbos/balos 8.700.- és 9.300.-
Swag-ból is van mindkét oldali, 10.500.- és 11.200.-

találtam olyan 5ezer néhányszáz forintosat is de azt kihagynám.

ki melyikre szavazna? igazából nem tartom drágának a lemfördert sem. nekem tutti kitart, amenniyt megyek az autóval. viszont a gyári si tutti valamelyik beszállítótól megy, csak dupla annyiért
akinek van jobb ajánlata, ne tartsa magában, jöhet privátban is
szakmai véleményeket tapasztalatokat pedig ide, biztos mást is érdekel.

YELLOW Elküldve: 2013-07-18 09:40 Elsõ lengõkar hátsó szilent

egyébként amikor itt izéltem, hogy hány km-es aluházba menjen bele, akkor érdekes módon senki nem mondta, hogy he haver a gyárit vegyed, mert ez így megúgy. akkor mindenki azzal volt elfoglalva, hogy ilyen hülyeségen témázok. most mikor leírom, hogy be lett téve, akkor jön az okosság mindenkiből. csak jelzem, hogy kb pont az ilyenek miatt kérdeznek tőlem, ha itt nem válaszolok, mert mindenki akkor okos, mikor a delikvens már beszereltette a cuccot. én mondtam anno zoliikának is, hogy azt a gumit ne, megvette aztán igaz lett.

szóval szerintem senki ne foglalkozzon azzal, hogy éppen ki üzletét rontja el, de írja le a véleményét, úgysem azon múlik feltétlen az üzlet, de legalább a kérdező vagy érdeklődő felé jön némi információ.

amúgy nekem az ez előtti Febi Bilstein szilent 30ezret ment, amúgy alig bírták leszedni, de mégis lógott. már írtam korábban, hogy anno beszerelés után 150km-rel műszakin már azt mondták, hogy lóg. aztán 2 év múlva ugyanoda vittem, akkor nem mondták, majd újabb két év múlva mésik helyen direkt felhívtam a figyelmét, hogy tutti jó? aszonta jó. idén nem volt fasza, de én is éreztem.
egyenlőre ez a poliuretán jónak tűnik, nekem szimpi, kicsit attól félek egy erős fékezésnél, nem nyomja-e át az aluházon?

YELLOW Elküldve: 2013-07-17 18:35 Motortartó gumibak

nickname írta:
YELLOW írta: úgy néz ki befosott az egyik tartó bak.
célszerű párban cserélni?
gyári gumis olajos izés, vagy poliuretán esetleg ebből is?
időben mennyi kb kicserélni? szerelés ára kb mennyi lehet?


Ahhoz képest hogy nem használod az autód mindig cserélsz rajta valamit

Csak gyárit a kettőt egyszerre kell cserélni , és célszerü akkor a váltó tartó bakot is cserélni



hát lehet már régebb óta is kellett volna cserélni. ahhoz képest alig cseréltm még rajta valamit. szerintem lehet már egy ideje kivolt a bak. csak eddig senki nem említette, meg korábban is kérdezősködtem a témában, mert gyanús volt, de amiket írtak, annyira vészesen nem produkálta. sőt az alapján nem mondtam volna. ezek pont olyan dolgok, amiket az idő esz meg nem a km. ráadásul néha odaküldöm neki a nyomatékot
de akkor ezek is olajjal vannak töltve?

YELLOW Elküldve: 2013-07-17 15:25 Elsõ lengõkar hátsó szilent

anubisz írta:
YELLOW írta: tegnap nekem is bekerültek (Mikiéknél nyíregyen) a jlaci féle poliuretán szilentek. remélem jó lesz, mármint tartósságra. fékezésre mindenképp jobb a dolog, olyan pontosabbnak érzem, ám egy bizonyos hang csak nem szűnt meg, lehet az toronycsapágy lesz, nem nyiszogásos, hanem ilyen kattanás szerű, de tompa, halk. az is lehet csak az üveg mentén hűzódó szart kéne bekenni valamivel, mert nyiszog az is, ki lehet száradva.
ma lehet elviszem megnézetem a műszakis csávóval a szilenteket mit mond rá, megmozgatva.


Engem lebeszéltek róla, mondta ha a sportrugó után még azokat is berakom, szétszedi a kocsit, főleg egy 12 éves darabot. Hallgattam az okos szóra.Így is elég kemény lett, hát még úgy, már rettegek ha vasúti átjáró jön, azóta óvatosabban vezetek, főleg most ki lettek cserélve a difi, h.leng szilentek és a leng,csillapító


nekem nem tűnik keményebbnek, de nem koppan úgy, eddig kátyúba belemenve, volt egy olyan fura magsabb hang, mint amikor full ki volt szakadva a szilentem. most tök tompa, mint egy új autónál. de mondom nem érzem keménynek, meg ilyennek. kicsit mintha jobban billenne kanyarba, gondolom a forgó közép miatt...

YELLOW Elküldve: 2013-07-17 15:08 Motortartó gumibak

úgy néz ki befosott az egyik tartó bak.
célszerű párban cserélni?
gyári gumis olajos izés, vagy poliuretán esetleg ebből is?
időben mennyi kb kicserélni? szerelés ára kb mennyi lehet?

YELLOW Elküldve: 2013-07-17 14:37 Elsõ lengõkar hátsó szilent

tegnap nekem is bekerültek (Mikiéknél nyíregyen) a jlaci féle poliuretán szilentek. remélem jó lesz, mármint tartósságra. fékezésre mindenképp jobb a dolog, olyan pontosabbnak érzem, ám egy bizonyos hang csak nem szűnt meg, lehet az toronycsapágy lesz, nem nyiszogásos, hanem ilyen kattanás szerű, de tompa, halk. az is lehet csak az üveg mentén hűzódó szart kéne bekenni valamivel, mert nyiszog az is, ki lehet száradva.
ma lehet elviszem megnézetem a műszakis csávóval a szilenteket mit mond rá, megmozgatva.

YELLOW Elküldve: 2013-07-17 14:22 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Ezt anno meglestem, jókat röhögtünk a vőmmel meg a barátommal.....

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ct-7068178

Akkora szarkupac volt, hogy félelmetes
Egyik oldalon az olaj, másikon a víz folyt alul. Kereskedő mikor meglátta a bakokat amiket vittünk mondta: látom készültetek. Akkor már sejthette nem lesz eladva a kis bimmer.
Kérdeztük mért jön füst a motortérből? Ég le az olaj nézett bambán....
Kipu rendszer mindenhol kifújt, jobb első ablakemeleő kapcsoló a kezemben maradt, jobb A oszlop tövében kézzel ecsetelve rohadás javítva gondolhatjátok hogyan, hátsó lökös bal oldala lyukas és ragasztóval van eltakarva a pofám leszakad.
KITŰNŐ! a hirdetés szerint... és még lehetne sorolni.....


990ezerért milyet vársz mégis? full reális ár... mondom ne akarjunk már E46-ot hibátlant 1,5 misi alatt venni... max 1-2 fogható ki 100-ból.


Azért az 1 gurigáért nem csak romhalmazt lehet kapni, csak ne murvás "dájhárdtrikós" kereskedőhöz menjen az ember. Az enyémet is 1.5 miska alatt vettem és egész szépen egyben van.


én évjáratra is figyeltem, kicsit rosszul fogalmaztam így, de érted mire gondolok, megint más egy FL előtti modell, bár a tavaly eladott 98-as E46 1,7-ért ment el, ismerősnek.

YELLOW Elküldve: 2013-07-17 14:13 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Pocses írta: Ezt anno meglestem, jókat röhögtünk a vőmmel meg a barátommal.....

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ct-7068178

Akkora szarkupac volt, hogy félelmetes
Egyik oldalon az olaj, másikon a víz folyt alul. Kereskedő mikor meglátta a bakokat amiket vittünk mondta: látom készültetek. Akkor már sejthette nem lesz eladva a kis bimmer.
Kérdeztük mért jön füst a motortérből? Ég le az olaj nézett bambán....
Kipu rendszer mindenhol kifújt, jobb első ablakemeleő kapcsoló a kezemben maradt, jobb A oszlop tövében kézzel ecsetelve rohadás javítva gondolhatjátok hogyan, hátsó lökös bal oldala lyukas és ragasztóval van eltakarva a pofám leszakad.
KITŰNŐ! a hirdetés szerint... és még lehetne sorolni.....


990ezerért milyet vársz mégis? full reális ár... mondom ne akarjunk már E46-ot hibátlant 1,5 misi alatt venni... max 1-2 fogható ki 100-ból.

YELLOW Elküldve: 2013-07-17 12:11 Akkumulátor

Pocses írta:
Roli888 írta: Szerintetek mennyit bír még ki egy aksi ha az egyik cellája vélhetően meghalt? Mert töltésnél semmit nem pezsgett (az az egy cella). Lehet vele valamit csinálni? Mert indítani indít, tudom használni, csak meddig! Normál akkuról van szó (gondozásos).


Észre fogod venni, ha már nem jó, az tuti. Szerintem ne kockáztass, vegyél bele 1 újat, mert akkor fogja beadni a kulcsot mikor a legnagyobb szükséged lenne az autóra.


ha egy cella nem jó, akkor az minusz 2V, és akkor tutti nem indítja be a motrot. nem lehet, hogy csak a deszt víz kevés rajta, vagy nem jó a savszint benne?