Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-06-19 07:36 III. KeletiBimmerTeam BMW Találkozó Levelek 2013.július 19 -21

én Leveleket nagyon vártam, pedig úgy terveztünk több napra megyünk sátorral. így sajna kizárt... nekem errefelé, csak szar út van, siralmas utak. nagyon szomorú vagyok, pedig jó programnak tűnik.

YELLOW Elküldve: 2013-06-18 19:13 Társalgó

jons írta: Régebben talán 3 éve még létezett egy "hobbi-szerviz" nevű hely pesten, ahova bemehettél, minimális órabérért szerelhetted a saját kocsidat. Adottak voltak a szerszámok, emelő, mindeféle. Ha nem boldogult az ember akkor voltak szerelők is.
Kerestem a neten, de csak a hűlt helyét találtam.
Tud valaki ilyen mutatványról? Vagy ez befuccsolt és ne is keressek ilyet?


na ez tök jó pedig. régebben legalább voltak kinti rámpák. hány ember cserélt olajat magának, vagy alvázvédőzte a ladát, vagy varnyút.
komolyabb hibákat úgysem javítana senki, igazából egy akna, meg egy csápos emelő kellene, és sok minden megoldható. ezt még csak a hülye is tudja kezelni... (mondjuk baleset esetén kié a felelősség, valami hülye úgyis magára engedné az autót
jah amúgy magyar mentalitás, nem csoda ha bezártak volna, biztos tűntek el cuccok.

YELLOW Elküldve: 2013-06-18 14:38 Bmw-s vegyes videók

csatis1 írta: Insect-nek felszereltünk tegnap egy lippét, aztán megnéztük hogy jönnek le a kocsik a felhajtóról...

http://auto.indavideo.hu/video...ring_Coupe


ha az nem ért le, akkor valami új mértékegységet találtatok fel, vagy a mm egy újabb kisebb prefixumát... asszem a yocto elbújhat

YELLOW Elküldve: 2013-06-18 14:06 Gumi

Neo78 írta:
YELLOW írta: na itt van eme gumi, ugye aszimetrikus. nagyon elbeszégetnék egy fejlesztővel, hogy magyarázza el nekem, hogy a két oldali gumi között miért nincs tapadásbeli különbség? mert szerintem van.
egyszerűen nem fér a fejembe, hogy miért nem gyártanak hozzá másik oldali gumit, ami ugyanúgy mondjuk előre néz a minta. értem én, hogy öntőforma meg nyavaja, de így is marha drága egy gumi. szóval nekem ez rejtély, mé így gyártik ezeköt...



Nekem ilyen gumik voltak az e46-on (Vredestein Ultrac Sessanta, 225/40 R17 méretben), egy évet használtam őket és nagyon meg voltam velük elégedve. Tényleg nem vettem észre különbséget a két oldal között, nagyon jó tapadásuk volt és nem is volt hangos.


de érted, ha nem vettél észre semmit, bár lehet mi soha nem vennénk észre, csak kifinomult műszerek. de ha valóban nincs különbség, akkor érted lényegtelen milyen gumit teszel fel. márpedig ez nem mindegy. vagy ezekszerint inkább az anyagösszetétel számít, nem is a minta?

YELLOW Elküldve: 2013-06-18 13:35 Gumi

na itt van eme gumi, ugye aszimetrikus. nagyon elbeszégetnék egy fejlesztővel, hogy magyarázza el nekem, hogy a két oldali gumi között miért nincs tapadásbeli különbség? mert szerintem van.
egyszerűen nem fér a fejembe, hogy miért nem gyártanak hozzá másik oldali gumit, ami ugyanúgy mondjuk előre néz a minta. értem én, hogy öntőforma meg nyavaja, de így is marha drága egy gumi. szóval nekem ez rejtély, mé így gyártik ezeköt...

YELLOW Elküldve: 2013-06-18 12:23 Valaki segítsen

Padre323i írta:
YELLOW írta:
Helioport írta: e46 320d touring, 2003.09
Tegnap autópályán egyszer csak egy pitty, majd ezzel egy időben megjelent a kipörgésgátló+kéziféklámpa(sárga) combo. Mi ez, mit jelent, stb?


fékfolyadék szint esetleg. megnézted? avagy a biztiket is érdems megnézni, bár arra nem ad hangot. ugye ez a jelzés alapból az, hogy a menetdinamika full ki van iktatva.



Szerintem a menetdinamikát úgy lehet kiiktatni ha kiveszed a motort.


ércsed jól! (~34 óra alvás nélkül, ezt adja)

YELLOW Elküldve: 2013-06-18 09:06 Extra gyors találkozó!

valaki holnap Debrecen? (Fórum és környéke, olyan 10:00-tól)

YELLOW Elküldve: 2013-06-18 08:16 Tempomat - utólag?

Tano írta:
Sziszi81 írta: Sziasztok. Nekem egy E91-es 325d gépem van. A kérdésem az lenne ,hogy van-e itt az oldalon olyan ember aki meg tudná mondani nekem hogy be lehet-e építeni ebbe az autóba utólag a tempomatot(eredetit). Illetve van-e esetleg olyan aki építtetett már be az autójába. Ugyanis nekem Németországban egy BMW szervízben azt mondták nagyon drága, és egy csomó dolgot ki kellene miatta cserélni pl valami főkábelköteget, meg hasonlókat, és aztán is lehet hogy hibajelzést ad majd computer. Úgyhogy azt mondták tegyek le róla, mert amelyik BMW a gyárban úgy készül hogy nem lesz benne tempomat, abba később ne is akarja senki belerakatni. Amúgy ez elég hihetetlen számomra...
Előre is köszi az infókat azoknak, akik ehhez tudnak valami használhatót hozzászólni..


Ahogy nézem megoldható E90-bél is, sajnos nem olyan egyszerűen mint az E46-nál.
Támpontnak itt ez a fórumtéma külföldről, elég jól össze van szedve mi a menete. Valamint az ETK is hozza mint retrofit, habár ez nem tűnik teljesnek az előbb említett fórumos leíráshoz képest. Attól is függ a beépítés komplexitása, hogy az éppen aktuális autó milyen felszereltségű. De ami biztosnak tűnik az az, hogy tényleg eléggé zsebbenyúlós ennél a típusnál.


jah tényleg ennek nem a kormányon van az állítója... mér lett így elbonyolítva az egész....
ráadásul engem speciel a merci csak balos kapcsolói (bajusz) vagy az ilyen 20 millió másik kapcsoló nagyon idegesít. E46 és társai visszafelé, két szép bajusz egy-egy oldalt és kész... csodásan szép.

YELLOW Elküldve: 2013-06-17 23:11 Valaki segítsen

Helioport írta: e46 320d touring, 2003.09
Tegnap autópályán egyszer csak egy pitty, majd ezzel egy időben megjelent a kipörgésgátló+kéziféklámpa(sárga) combo. Mi ez, mit jelent, stb?


fékfolyadék szint esetleg. megnézted? avagy a biztiket is érdems megnézni, bár arra nem ad hangot. ugye ez a jelzés alapból az, hogy a menetdinamika full ki van iktatva.

YELLOW Elküldve: 2013-06-17 23:09 Tempomat - utólag?

Sziszi81 írta: Sziasztok. Nekem egy E91-es 325d gépem van. A kérdésem az lenne ,hogy van-e itt az oldalon olyan ember aki meg tudná mondani nekem hogy be lehet-e építeni ebbe az autóba utólag a tempomatot(eredetit). Illetve van-e esetleg olyan aki építtetett már be az autójába. Ugyanis nekem Németországban egy BMW szervízben azt mondták nagyon drága, és egy csomó dolgot ki kellene miatta cserélni pl valami főkábelköteget, meg hasonlókat, és aztán is lehet hogy hibajelzést ad majd computer. Úgyhogy azt mondták tegyek le róla, mert amelyik BMW a gyárban úgy készül hogy nem lesz benne tempomat, abba később ne is akarja senki belerakatni. Amúgy ez elég hihetetlen számomra...
Előre is köszi az infókat azoknak, akik ehhez tudnak valami használhatót hozzászólni..


ez száomra is hihetetlen... E46-ba kellett egy kb 6 eres kis vezeték, meg a multikormány és csókolom, még programozni sem kellett.
nem hiszem a tiédben bonyolultabb lenne.
pl opelunkba szemem láttára, ugye mp3-as fejet kértünk bele, rajta is volt a kis felirat, de az opelos géppel aktiválták. mintha feklraktak volna egy codec-ot szerncsére az ismerős egy csomó más dolgot is aktivált rajta, ami elég feláras lett volna, pedig csak pár gombnyomás...

neked is azt tudom mondani, Miki nyíregyháza (bmw320d4 user itt), tutti egyszerűbb és olcsóbb is

YELLOW Elküldve: 2013-06-17 20:09 Autóvásárlás

jons írta:
YELLOW írta:
azt hittem rögtön levágod mire gondolok...


Én nem vagyok gondolatolvasó. Írd csak le mire gondolsz!


nyem...

YELLOW Elküldve: 2013-06-17 20:02 Valaki segítsen

jons írta:
YELLOW írta:
de ezeknek akkor minden fokozatban jelen kellene lennie, nem?


Bármi lehet, akár a te ötleted is jó lehet a kuplunggal. Egy jó autószerelő akinek ez a szakmája, nem úgy mint nekünk, meg tudná mondani szerintem.


jajj nem azé mondom...
csak apám is szív az opellal, lambda, emg minden ilen szarságokat mondanak, de csak 1800-2200 fordulaton rángat, amúgy ha lentről gyorsít torpanás menetsen megy, motorfékkel sem ránt be semmi, csak állandó fordlaton haladva a tartományban, mindne fokozatban. ugye lambda, vagy bármi az fenszt jelen lenne. rögtön mondtam lehet egy szoftver frissítés kéne. erre kiderítette az egyik szaki, hogy elvileg szoftvehibásak ezek a gépek. cirka 30ezerig nem volt ilyen baja, tehát fura, hogy elöjött. én csak prószáltam logikusan gondolkozni, vagyis végig gondolni. ugya nagy fokozatkban jön elő a kuplung kopás. de azt mondja nem látszik a csúszás. ugye a motordolgok, meg nem függnek fokozattól, max automata esetében. no mindegy. amúgy nem aludtam már 30 órája, szóval sorry ha fárasztó vagyok most még jobban...

YELLOW Elküldve: 2013-06-17 19:55 Autóvásárlás

jons írta:
YELLOW írta:
nekem olyan furcsa érzésem van ezzel a regisztrációval kapcsolatban


Neked minden új regessel fura érzésed van.
Most miért?


azt hittem rögtön levágod mire gondolok...

YELLOW Elküldve: 2013-06-17 19:09 Valaki segítsen

jons írta:
abkapos74 írta:
Mi lesz cserés?


Bármi, ami a gyújtáshoz, a befecskendezéshez vagy az üzemanyagellátáshoz kapcsolódik. Fórumról ezt nem mondja meg neked senki. Diagot rá kell dugni és talán megmondja, hogy mi a gond.
Ha elmondod hol laksz, talán tudunk megbízható szerelőt javasolni.


de ezeknek akkor minden fokozatban jelen kellene lennie, nem?

YELLOW Elküldve: 2013-06-17 19:07 Autóvásárlás

spinyhert01 írta: Sziasztok

BMW e46 -vásárlás ellőtt álok, ezt néztem ki, egy kicsit irreális az ára, de biztos alku képes.

Tudd róla valaki valamit esetleg ?

A link neve


nekem olyan furcsa érzésem van ezzel a regisztrációval kapcsolatban