Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-04-17 07:13 Autóvásárlás

hil írta: Sziasztok!
Érdeklődök, hogy van-e tapasztalat, aggály az FL 318i motorral (talán N46 motorkód) kapcsolatban? Elsősorban a Vanos meghibásodásra gondolok, mert valami bontós azt mondta, hogy az a motor szar, a Vanos élettartama kb 120 kKm és a javítás sacc/kb 150-200 k

Előre is köszönöm a válaszokat,
bye:hil


N42. N46 2003 vége felétől-2004 után voltak. én nem hallottam ilyenről... inkább a valvetronic az, ami szeret rakoncátlankodni. én ennyit hallottam ezekről.

üdv: YELLOW orákulum

YELLOW Elküldve: 2013-04-16 08:14 Társalgó

David írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta: olyan kérdésem volna, hogy eredetileg a 3 M-es szín az melyik? leginkább a középső érdekel.
láttam már ahol a középső sötétkék, meg ahol lila szerű.




világoskék-sötétkék-piros eredetileg.

A lila csak valami elfajzás, képkonvertálási hiba esetleg


Itt van egy cikk ebbe benne vannak a színek.
http://www.bmwblog.com/2009/04...explained/




köszi!


itt lilának írja, ha jól értem. meg bíbornak.

YELLOW Elküldve: 2013-04-16 07:06 AUX

Striker írta: Sziasztok!
Olyan problémám lenne hogy az új fejegységemben nincs USB és memó kártya ajzat! :S
De van AUX kivezetés , az érdekelne hogy tudtok e valamilyen átalakító kábelt vagy adaptert hogy rá tudjam csatlakoztatni a pendrive-ot?


ez csak úgy nem fog menni az AUX-on audió jel tud menni. tehát csak jack dugós megoldás létezik és monjuk pl mp3 lejátszót tudsz rádugni. vagy egyéb cucc dension és társai.

YELLOW Elküldve: 2013-04-15 17:14 Hifi beszerelése e46-ba

Striker írta: Sziasztok!
SOS segítségre lenne szükségem !!!
Vettem 1 1din-es Audiovox multimédiás fejegységet és a szélessége kisebb mint a gyári busines cd-s rádióé :S
http://www.google.hu/imgres?q=...&ty=88
Honann lehet valami átalakító keretet hozzá venni vagy hogy lehet ezt megoldani hogy ne nézzen ki kókányul? gondolom más is cserélte már le a gyári fejegységét !:S
Előrre is nagyon szépen köszönöm !!!



google kereső, bmw e46 1din keret

YELLOW Elküldve: 2013-04-15 17:06 Szervószivattyú

lorand007 írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta: Tiszteletem mindenkinek, szervószivatyúban kell olajat cserélni?, mert nekem amióta megvan az autó nem cseréltem, szóval 6 éve kb azelőtt nem tudom, hogy cseréltek e, köszönöm


érdemes. asszem 2 év/40ezer km, de lehet 4 év. 1 liter elég, szóval olyan 2-3ezerből megvan+ugye a csere. a rásegítés jobb elsz mindenképp az új olajjal.


Az ilyenfajta szervizeket otthol szoktam csináni, megtudom ezt is oldani házilag? ha igen mit bontsak le, hogy leengedjem , köszönöm


akna kell hozzá. nekem asszem úgy volt, hogy a tartálynál lévő csövek le lettek szedve, majd kormányt tekergetve olajat kinyomta. de asszem a kormányműnél is le lett véve egy cső. a rendszer légteleníti magát a tartály kupakján keresztül. feltöltés után járatni kell járó motornál, hogy nyomja ki magából a levegőt, és mindig tölteni utána olajat. nekem még egy pici maradt is az 1 literből.

YELLOW Elküldve: 2013-04-15 16:26 Szervószivattyú

lorand007 írta: Tiszteletem mindenkinek, szervószivatyúban kell olajat cserélni?, mert nekem amióta megvan az autó nem cseréltem, szóval 6 éve kb azelőtt nem tudom, hogy cseréltek e, köszönöm


érdemes. asszem 2 év/40ezer km, de lehet 4 év. 1 liter elég, szóval olyan 2-3ezerből megvan+ugye a csere. a rásegítés jobb elsz mindenképp az új olajjal.

YELLOW Elküldve: 2013-04-15 15:33 Autóvásárlás

csatis1 írta:
YELLOW írta:
Bluedetjen írta: Sziasztok!

Nagyon szeretnék egy 330-as cabrio-t. Ezt az autót néztem ki.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ha-6636621

Tud róla valaki valamit? Kicsit félek, hogy 8 éve Mo-on van. Meg az fura, hogy kora ellenére "csak" 150 ezer van benne.

Vagy inkább Németországban keresgéljek?
Help me!



rendszám alapján valóban 8 év. egy cabrio-nál hihehtő a 150ezer, hisz ha nincs hardtop, akkor leginkább tacasztól őszig hzsnálják, főleg 2. 3. autóként. kép alapján hihehtp is lehet. ár alapján kb ott lehet, ahol kell neki. de mivel autókereskedés, így valami biztos sántít. képről kb ennyi. meg kell nézi, körbemérni a réteget, stb.


Szinte biztos voltam benne, hogy szerinted sántít, de végül is igazad van: el kell menni, meg kell nézni, meg kell mérni, ki kell próbálni.


voltam már pár emberrel, off autó ügyben is autót nézni. én még olyat nem láttam, ahol kereskedőnél ne lett volna valami BUG. valami mindig volt, amiről persze az elején hallgatott. most kinézet alapján nem lehet belekötni, a vez. ülésből se sok látzsik, amik gyanús pontok lehetnek. valahogy sosem úgy fotózzák őket nem furcsa? valahogy mindig anyós oldal felől, vagy olyan lehetetlen szögből, hogy na ....

YELLOW Elküldve: 2013-04-15 14:54 Autóvásárlás

Bluedetjen írta: Sziasztok!

Nagyon szeretnék egy 330-as cabrio-t. Ezt az autót néztem ki.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ha-6636621

Tud róla valaki valamit? Kicsit félek, hogy 8 éve Mo-on van. Meg az fura, hogy kora ellenére "csak" 150 ezer van benne.

Vagy inkább Németországban keresgéljek?
Help me!



rendszám alapján valóban 8 év. egy cabrio-nál hihehtő a 150ezer, hisz ha nincs hardtop, akkor leginkább tacasztól őszig hzsnálják, főleg 2. 3. autóként. kép alapján hihehtp is lehet. ár alapján kb ott lehet, ahol kell neki. de mivel autókereskedés, így valami biztos sántít. képről kb ennyi. meg kell nézi, körbemérni a réteget, stb.

YELLOW Elküldve: 2013-04-15 07:32 Autóvásárlás

Umberto írta:
BarG írta:

Nem. A válasz az, hogy gondolkodjunk és kalkuláljunk. Mert sok km esetén a nagyobb javítási költségekkel együtt is megéri a dízel. Kevésnél meg nem. A másik üzenet meg az, hogy addig nyújtózzunk, amíg a takarónk ér. Csak olyan autót vegyünk meg, amit fenn is tudunk tartani. Számoljunk azzal, hogy nem mi leszünk a szerencsés kisebbség, hanem azzal, hogy mi leszünk az átlag, ahol bizony lesznek problémák. És ha tényleg beüt a baj, akkor ne lehetetlenítsen el bennünket teljesen, legyen némi tartalékunk. Szóval ez lenne az inkább észérvekre alapozott filozófiám, nem úgy, mint a legtöbb leírt érzelmi mondandó. Ami azon alapszik, hogy ki mit útál, szeret, vagy mitől fél.



Oké én ezt értem, de azért írtam hogy 80%-nak nincs rá szüksége mert szerintem az emberek ezen csoportba tartozó része soha az életbe nem fog annyit menni egy évben hogy megérje neki

De! ennek ellenére nem ám az a helyzet hogy átgondolja a dolgokat és ezen átgondolást és utánaszámolást követően kiköt a benzinesnél hanem csakazértisdájzelpávör! mert az olyan jó (hogy mire azt ő se tudja) és ezért van az hogy sajnos a 8 évnél fiatalabb bmw-k iszonyatos többsége dízel. Belekényszerítve ezzel a "kiszámolós" leendő tulajdonosokat is hogy a dízeleket is nézegessék mert könyörgöm nincs benzines választék! Én például konkrétan nem tudom mit fogok venni pár év múlva...
És ez is a sok szar katalógusadatnak köszönhető meg mert bebeszélték nekik hogy hűdejó lesz majd a dízel (most azt kell nyomni nagyon, egész európa rákattant) amúgy meg rengeteg elsőtulaj szerintem az anyját megb.szná a 2 deci minusz miatt merthogy ott áll hogy vegyesbe' most akciósan csak 3.9999 l/100...

És most ezt senki ne vegye magára, de az a helyzet szerintem hogy a tisztelt polgárok jó része elfelejtett gondolkodni!


nem. nagyjából értem mit is akarsz mondani. én most általánosságban a dízelről fogok beszélni, nem konkrétan a BMW dízelről.
1. dízelt az vesz, aki sokat megy
2. vagy az, aki az 1-es pont mellé ócsón tud TSZ-bűűű gázolajat szerezni, vagy akárhonnan
3. nem megy sokat, de ha kell, akkor van ócső traktoros gázolaj
4. nem megy sokat, de azé vesz dízelt, mert akkor is kevesebbet fogyaszt még ritkábban kell tankolni, mégha már lassan 20Ft-tal drágább is literje a kutakon a gázolajnak (mifelénk legalábbis)
és az utolsó pontnál jön az a 100 Ft-ért az anyját megb.szná
ő dolga, vegye, csak aztán hírtelen kell rá sokat költeni, aztán meg még annyit sem megy, de miylen jó mer dízel.

én kiskoromban, meg később nagyon sok dízelt vezettem, írtam már párszor, de személyautóban sosem volt az igazi. lehet itt áradozni a nyomatékról, én annyira nem vagyok elszállva, de egy dízel fenn tartása, és esetleges költségei főleg BMW-nél sokkal drágább, mint egy benyásé. ezen kár vitázni.
mindenki vegyen azt amit akar, majd megtanulja a saját bőrén, ha olyat fog ki.

YELLOW Elküldve: 2013-04-14 15:03 320d Motor

hun_tigoo írta: Olyat produkál a motrom hogy alig akar elindulni de csak néha..
Gondolok itt arrra hogy tegnap moziztunk az arénába és mikor vége lett a filmnek akkor alig akarta beinditani a kocsit az akksi...
Elhalványult még a kilométerórám ais mikor inditottam...
Valaki tapasztalt ilyesmit?
A töltésre rámértünk inditáskor 10-re megy le de ammikor jár a motor 13-14 a töltésem...
Izzitógyertya lehet ludas?
Privátot irjatok légyetek szivesek, előre is köszönöm!


valószínű akksi lesz. biztos régi már. a 10V elég kevés indítózás közben. még lakatfogóval egy áramerősséget is lehetne mérni, lehet az önindító túl nagy áramot vesz fel.

YELLOW Elküldve: 2013-04-14 12:00 Társalgó

Thony írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem, hogy hogyan tudok feltenni hirdetést az oldalra, képpel együtt?


Apróhirdetések -> Hirdetés feladása

Totál egyértelmű

YELLOW Elküldve: 2013-04-14 10:31 Autóvásárlás

nickname írta:
BarG írta: Hmmm,
Néha úgy tűnik, mintha a topik népe nem ebben a valóságban élne, náluk aztán meg nem hibásodik semmi, fékbetétet is csak a biztonság kedvéért cserélnek, nem azért mert kell.
Voltam már olyan szervízben, hogy több salgópolc tele volt a leesett turbókkal, néhány szétment 2d meg 3d motor ott rozsdált az esőn. Meg meg lehet nézni, hogy a bontósok milyen ütemben hozzák a leendő donorokat. Pörög a biznisz, mert kelendőek az alkatrészek.
Szóval, ha félre akarjátok vezetni a betévedő újoncokat, akkor hajrá, írjátok csak, hogy a 10 éves bmw nem kér alkatrészeket, csak ez általánosságban nem igaz. A 300e-et azért írtam, mert ennyiből kijön egy zsírúj turbó, egy kéttömegű lendkerék kuplunggal, egy bontott motor. VW-nél nem kell ennyi tartalék, mert feleakkora alkatrészárak vannak, suzihoz meg még kevesebb. Akinél szereltetni szoktam, a kertjében néha hónapokig állnak megjavított, de ki nem fizetett bmw-k, meg olyanok, amik arra várnak, hogy a tulaj összeszedje azt a 300e-et, amit írtam, mert túl nagy volt a mellény az autóvásárlásnál. Volt rá precedens, hogy 6-8 ilyen gép is állomásozott nála. És néha bizony 3-5 éves gépek is ilyen sorsra jutnak, mert a gazdiknak nagyobb az arca, mint a zsebe.
Higgyétek el, mindenki jobban jár, ha bízik Istenben, de szárazon tartja a puskaport.


Na te is kifogtál, egy jó darabot ha ez az objektív véleményed.


de Ő zsír újonnan vette szalonból... tehát neki még csak az sem volt, hogy valaki leharcolta előtte. és ez a lényeg.

YELLOW Elküldve: 2013-04-14 09:04 Autóvásárlás

BarG írta: Hmmm,
Néha úgy tűnik, mintha a topik népe nem ebben a valóságban élne, náluk aztán meg nem hibásodik semmi, fékbetétet is csak a biztonság kedvéért cserélnek, nem azért mert kell.
Voltam már olyan szervízben, hogy több salgópolc tele volt a leesett turbókkal, néhány szétment 2d meg 3d motor ott rozsdált az esőn. Meg meg lehet nézni, hogy a bontósok milyen ütemben hozzák a leendő donorokat. Pörög a biznisz, mert kelendőek az alkatrészek.
Szóval, ha félre akarjátok vezetni a betévedő újoncokat, akkor hajrá, írjátok csak, hogy a 10 éves bmw nem kér alkatrészeket, csak ez általánosságban nem igaz. A 300e-et azért írtam, mert ennyiből kijön egy zsírúj turbó, egy kéttömegű lendkerék kuplunggal, egy bontott motor. VW-nél nem kell ennyi tartalék, mert feleakkora alkatrészárak vannak, suzihoz meg még kevesebb. Akinél szereltetni szoktam, a kertjében néha hónapokig állnak megjavított, de ki nem fizetett bmw-k, meg olyanok, amik arra várnak, hogy a tulaj összeszedje azt a 300e-et, amit írtam, mert túl nagy volt a mellény az autóvásárlásnál. Volt rá precedens, hogy 6-8 ilyen gép is állomásozott nála. És néha bizony 3-5 éves gépek is ilyen sorsra jutnak, mert a gazdiknak nagyobb az arca, mint a zsebe.
Higgyétek el, mindenki jobban jár, ha bízik Istenben, de szárazon tartja a puskaport.




szerk.: mondjuk én tényleg csak azért cseréltem, fékszettet, meg gumit, mert ilyen mánia volt. a gumikat eladtam, amik voltak. a fékek megvannak, teljesen jó, első betétek 90%-osak, hátsók olyan 40% tárcsákra max egy szabályzás kell.

YELLOW Elküldve: 2013-04-14 09:01 Társalgó

csatis1 írta:
YELLOW írta: olyan kérdésem volna, hogy eredetileg a 3 M-es szín az melyik? leginkább a középső érdekel.
láttam már ahol a középső sötétkék, meg ahol lila szerű.




világoskék-sötétkék-piros eredetileg.

A lila csak valami elfajzás, képkonvertálási hiba esetleg


az a furcsa, hogy versenygép fényezésén is láttam lilás színt.

YELLOW Elküldve: 2013-04-13 19:33 Társalgó

hil írta:
YELLOW írta:

hát ha megnézed a fékpofát látni fogod melyik a kopottabb az első vagy a hátsó. a 124ezer az nagyon jó, gondolom sok hosszútáv autópálya, kevés fékezés.
hogy diag jelzi-e, hát... meg kell nézni az oda vonatkozó menü-t pl inpa-nal. nekem hátul bent sincs a kopásjelző, de nekem 20 év múlva sem kopik el de szerintem kiírja. hisz jelet küld.


Kösz Y!
Megnéztem még a kerék rajta volt. Az elsőt láttam kopottnak. A hátsó jelzett be. Olyan betétből nem készültem. Cseréltem az elsőt a tárcsákkal együtt, na azt a szenvedést, az egész napom ráment. A dugattyú megszorulva, nem fért el az új betét és tárcsa, javít, aztán a másik oldalon egy csavar be volt rohadva, de sikerült lekűzdeni, csak még azt nem tudom, hogy hétfőn el merjek-e indulni ezzel az autóval hosszabb vidéki útra. Tehát ráment az egész nap, igaz, nejem Corsáján is kereket cseréltem, nahát a lemezfelni rá volt gyógyulva az agyra, aztán azokat lemostam, kiszedtem a kavicsokat a mintázatból, az én féknyergeimet lefestettem KÉKre. Összegezve: inkább vittem volna szerelőhöz.....
Ja és kb 2/3 város,1/3 vidék volt az a 124000Km

bye:hil



az nagyon jó.
amikor visszanyomtad a fékfolyadék nem jött ki a tartályon? gondolom közben vagy 2x volt fékfolyadék már cserélve...