Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-04-13 18:32 Társalgó

olyan kérdésem volna, hogy eredetileg a 3 M-es szín az melyik? leginkább a középső érdekel.
láttam már ahol a középső sötétkék, meg ahol lila szerű.


YELLOW Elküldve: 2013-04-13 15:23 Társalgó

ateszka86 írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
Seven66 írta: Bocsánat, még nem csináltam ilyet, most már jó ( remélem)
kb 2,5 Giga.


most jó. köszi!


a part2 nem jó


megjavult


hát nekem már megint nem jó... ugyanaz mint az elején, part 1 lejött, de akettő megen nem adja

YELLOW Elküldve: 2013-04-13 15:17 Társalgó

ateszka86 írta:
YELLOW írta:
Seven66 írta: Bocsánat, még nem csináltam ilyet, most már jó ( remélem)
kb 2,5 Giga.


most jó. köszi!


a part2 nem jó


én egyenlőre megvárom, hogy az első lejöjjön, mert lehet addig nem bíri lenyomni a másikat párhuzamosan. végülis nincs torrent kliens

YELLOW Elküldve: 2013-04-13 15:09 Társalgó

Seven66 írta: Bocsánat, még nem csináltam ilyet, most már jó ( remélem)
kb 2,5 Giga.


most jó. köszi!

YELLOW Elküldve: 2013-04-13 14:51 Társalgó

Seven66 írta:
http://www.bmwservicemanual.com/



Ha kell valakinek ez a program, innen letöltheti:

http://rapidshare.com/files/60....part1.rar
http://rapidshare.com/files/42....part2.rar

Technical Information System Factory BMW Service Manual & Repair Manual on DVD

For all engines and trims!!!
Model Years: 1982-2007

Kicsomagolás után "setup" futtatása.
Jelszó a "pw" szöveges dokumentumban.


nekem nem adja... hibásan jön be

YELLOW Elküldve: 2013-04-13 11:23 Társalgó

hil írta: Sziasztok!
"Új vagyok itt a fórumon " és érdeklődök, hogy ma nekem is bejelzett a fékbetét kopásjelző. Diaggal meg tudom azt nézni, hogy az első vagy a hátsó jelzett?? Mellesleg az első betétekkel (ATE), 124000Km-t sikerült mennem vegyes városi / országúti forgalomban. Szerintetek ez jó, vagy vagy elfékeztem a betéteket? Szombaton nekiállok, tárcsákat is cserélek (Jurid, 1 éve vettem) és követem Dávid tettét: a nyereg festéshez megvettem ma a KÉK Hammeritot. Nem beszéltünk össze, de nekem is az a szín tetszik ott. A piros az Brembós inkább tartózkodnék attól....

bye:hil


hát ha megnézed a fékpofát látni fogod melyik a kopottabb az első vagy a hátsó. a 124ezer az nagyon jó, gondolom sok hosszútáv autópálya, kevés fékezés.
hogy diag jelzi-e, hát... meg kell nézni az oda vonatkozó menü-t pl inpa-nal. nekem hátul bent sincs a kopásjelző, de nekem 20 év múlva sem kopik el de szerintem kiírja. hisz jelet küld.

YELLOW Elküldve: 2013-04-12 22:27 Turbo

szotakdavid írta: igazad van az max 1.4-n dolgozik



meg ugye az új az elektromos vezérlésű (ha jól sejtem), lehet valami szoftver gixxer is. persze a letapadás megeshet gondolom mindegyiknél.

YELLOW Elküldve: 2013-04-12 22:08 Turbo

szotakdavid írta:
halipapa írta: Hali!

A következő lenne a kérdésem, szóban forgó autó E46 Turi 320D 2004/06, talpalás közben a turbó feltölt 1,5 BAR nyomásig és elenged vissza 1 BAR-ra, és ezt legjobban a hosszú fokozatokban 3-4-ben érezni mikor folyamatosan huzatom a kocsit 3500-ig monjuk többször feltölt majd elenged és érezni szabályosan hogy ún. lyukak vannak a mikor gyorsítok/huzatom, computer segítségével néztük (a szaki azt mondta azért nem dob elvileg hibakódot mert nem esik 1 BAR alá, ő turbó cserét javasolt én még azért körbejárnám a dolgot mielőtt beruházok mert nem kis pízz.). Van-e valakinek ötlete miért szökhet el a nyomásom és nem dob hibakódot. turbó csövek és intercooler sehol sem engedi a nyomást megnéztem 1 csepp olaj folyás sincs sehol sem. Valaki mondott nekem olyan hogy wastgate-et nézzem meg illetve turbó nyomás szabályzó szelepet mivel a nyomás eléggé nagyot esik a probléma következtében nem pici lyuk kell ahhoz hogy a nyomás elmenjen lehetséges hogy a wastegate valamiért kiengedi...Köszi előre is a válaszokat!
Üdv, hali.p.


Szia!

Nekem soknak tűnik az a 1.5bar én úgy tudom normál keretek között 0.8-1.2bar között dolgozik a turbónk,de nézzetek Dis-el egy turbó tesztet..

Az általad leírt "lyuk" szerintem turbó leragadás lesz ami a sok koromtól lehet keress egy jó turbóst aki kitisztítja neked a turbót.Nekem is volt a régi 20d-nél szintén 3000-től felfele sőt néha a mostaninál is előjön akkor szoktam pályán rendesen kihúzatni pár km keresztül sajnos a turbó nem szereti a városi közlekedést és hajlamos a sok korom lerakodni benne.

Üdv D.


azé a két turbó nem ugyanaz (2004-es 20d-ről van szó)
pedig pont városi szerepe lenne a turbo-nak, ott van értelme, nem a hosszú pályás haladásnál, hanem gyorsításoknál.
lehet van valahol kis lyuk, ami egy bizonyos nyomásig ok. de a felett elenged. ugye jobban tágul az anyag, a lyuk, repedés is.

YELLOW Elküldve: 2013-04-12 21:48 Társalgó

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta: Nem fogtok kapni kezelésit mert magyarországon csak 2003-tól tudnak adni kezelésit,mint írták már jönni fog egy levél h sajnálják,de nem tudnak küldeni


nekem a 2003-as is jó


Szerintem írjátok az autótok évjáratához 2004-t szerintem az tuti jó lehet


szerintem utána néznek. nem véletlen kérik a szervíz nevét is. ha egyszer nem BMW szervízbe vitted, ezek nem küldenek semmit. csak mézesmadzag. inkább arra kell enkik a sok adat, hogy legyen egy adatbázis, mennyi autót visznek szervízbe, mi hova vándorol, mi lehet a célközönség, stb. vagyis így gondolom. jó nekem a szkennelt változat

YELLOW Elküldve: 2013-04-12 21:40 Társalgó

szotakdavid írta: Nem fogtok kapni kezelésit mert magyarországon csak 2003-tól tudnak adni kezelésit,mint írták már jönni fog egy levél h sajnálják,de nem tudnak küldeni


nekem a 2003-as is jó

YELLOW Elküldve: 2013-04-12 17:47 Hûtõvíz

MrSummer írta:
YELLOW írta:
MrSummer írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem! 320d motorról van szó. Termosztátok cserélve vannak, motor be is melegszik rendesen, városban és kis sebességnél semmi gond vele!

Autópályán viszont 160 km/h felett elkezd visszahűlni, és vissza is hűl kb. annyira, mint amennyire hideg volt a rossz termosztáttal (kb a kék mező utáni első "csík")... A vákumcső csatlakoztatva van rendesen a lamellákra, vagyis a lamellák mozgató mechanizmusára.

Valaki esetleg találkozott már hasonlóval?


hát erre nagyon nem lehet mit mondani. mert mondjuk ha -20fokban lenne, az még majdnem hogy elfogadható.
de ez ugyanúgy termosztát hiba pedig. vagy rossz ami bele lett téve. titkosmenüben, vagy diaggal nem néztétek a vízhőfokot? írod, hogy termosztátok, akkor gondolom mindkettőt cseréltétek. esetleg ha utángyártott valami ócóbb lett betéve, az lehet nem szabályoz normálisan.


Azt nem tudom, milyen lett berakva, de igen cseréltük mindkettőt a biztonság kedvéért! Az a furcsa, hogy olyan a dolog, mintha a menetszélnek köze lenne hozzá. Még nem nézték diaggal a hőmérsékletet, egyenlőre tájékozódok. Azért lenne furcsa, ha a termosztáttal lenne gond, mert mióta csere volt, megoldódott a melegedési probléma...


igen a nagyobb menetszél jobban hűt, de a termosztátnak ezt ki kell küszöbölnie. jó lenne nézni egy hőfokot hogy valóban menniyre megy vissza.

YELLOW Elküldve: 2013-04-12 17:15 Hûtõvíz

MrSummer írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem! 320d motorról van szó. Termosztátok cserélve vannak, motor be is melegszik rendesen, városban és kis sebességnél semmi gond vele!

Autópályán viszont 160 km/h felett elkezd visszahűlni, és vissza is hűl kb. annyira, mint amennyire hideg volt a rossz termosztáttal (kb a kék mező utáni első "csík")... A vákumcső csatlakoztatva van rendesen a lamellákra, vagyis a lamellák mozgató mechanizmusára.

Valaki esetleg találkozott már hasonlóval?


hát erre nagyon nem lehet mit mondani. mert mondjuk ha -20fokban lenne, az még majdnem hogy elfogadható.
de ez ugyanúgy termosztát hiba pedig. vagy rossz ami bele lett téve. titkosmenüben, vagy diaggal nem néztétek a vízhőfokot? írod, hogy termosztátok, akkor gondolom mindkettőt cseréltétek. esetleg ha utángyártott valami ócóbb lett betéve, az lehet nem szabályoz normálisan.

YELLOW Elküldve: 2013-04-12 16:32 M3 vásárlás

m_attila írta:
Az a kevés km, az kb többszázezer.
Au autómban 110.000km van és még matt bent a bőr és illata van!
Nézd meg a galériában


Atti tudom. nem is így értettem amit írtam. de látod lebaszott, mert azt írtam, hogy az ülés alapján 3x annyi km van benne. és még lehet keveset mondtam. én is láttam már 200ezer feletti bézs bőrt (galériámban fehér E46-é) és nyoma nem volt a kiülésnek.
felemlítette a múltkori "benézésemet" az ülésről. bejelöltem azon mire gondolok, az illető, aki itt is fent van mégsem "tudott", inkább nem akart képet lőni róla. én leszarom, mert nekem nem kell, de ahogy írták már páran, nem kell hülyének nézni a másikat. persze lehet ha egy valakire minél többen mondják, majd elhiszi saját magáról is, de az nem én leszek igen szoktam tévedni.
és oylat se mondjon, hogy az én hsz-em miatt tántorítok el valakit a vételtől. ha valaki kéri a véleményt, az kapni fog, amit a kép alapján lát. ha anniyra érdekli, úgyis megnézi. a képek amúgy is csalókák, általában sokkal rosszabb a helyzet élőben
amit linkeltem 330d teszt társalgóba is, abban acantra ülés van és 136ezer km. hát nekem az is többnek tűnik. viszont én az ilyen meghurkásodott ülésekért nem vagyok oda, ezért keresek sport ülésből is sima szövetet. sőt világos belterű autót sem vennék, mert annyit sem járnék vele, mint most

YELLOW Elküldve: 2013-04-12 15:45 M3 vásárlás

nickname írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
tomy1228 írta: Sziasztok!

Érdeklődés képpen kérdezem vki tud erről az m3-ról vmit?
http://www.hasznaltauto.hu/aut..._k-6762309
Egy kicsit olcsónak tartom ,már ha perse igaz a km,de talán még kétszer ennyi km is olcsó lenne!!

üdv:Tomy


a vezetőülés állapota alapjén még akér 3x annyi km is lehet benne. kérd el az alvázszámot, rögtön kiderül milyen piacos autó. furcsa, hogy az elején leírja, nem amcsi kivitel és nem is jobbos-ból lett átalakítva. vagy csak az ár miatti gyanúkat szeretné eloszlatni.
az árról meg anniyt, hogy nehezebb eladni ezeket az autókat mostanság, és haa korát nézed, annyira még nem is olcsó. tény, hogy az áraknak sem itt kéne tartani, mint ahol tart.


Te ebbe az ülés dologba már múltkor nagyon belefutottál.



Szerintem ha mostanában többet, nem írok a fórumra annak a te hülyeségeid lesz az oka.
Nem értem miért kell mindenhez a sületlenségeid hozzátelni.

mindenhez értesz mindent tudsz,az autót már a hirdetés feliratából megállapítod hogy milyen. De egy köcsög multikormányt nem tudsz egyedül beszerelni az autódba, vagy fél évig szenvedtél hogy milyen diag kábelt vegyél az autódhoz, amivel jobb esetben 5000 km t mész egy évbe.


nem igazán hatsz meg. akkor nem írsz, te dolgod. pá!


AZ A GOND HOGY BAROMSÁGOKAT IRSZ EGYFOLYTÁBAN !!! ÉRTED ezáltal sok új embert vezetsz félre vagy riasztasz el a szándékától.



na nekem ezért nem kéne se bőr, se alkantra, ülés, mert mind olyan akkor ezek szerint egy kis hazsnálattól, mint ami ezer éves. bocs én ezt látom a képeken. a véleményemet meg leírhatom, ha neked, ha másnak baromság. majd ezt mindenki eldönti maga. azt ne mond már, hogy majd az illető emiatt nem fogja megvenni azt az M3-at? ne viccelj már. annak más oka lesz, nem ez. mellesleg majd annak is mond ezt , ha más ír hasonlót, mert szoktak, de úgy látszik az én nevem feltűnőbb, de ez nem az én problémám.

YELLOW Elküldve: 2013-04-12 14:57 Társalgó

ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: Aki szeretne ingyenesen kezelési kézikönyvet rendelni!

http://www.bmw.hu/hu_rb/hu/own...ation.html


vajon az is ingyen tud, aki nem hivatalos szervízbe viszi az autót?


próba cseresznye én regeltem,majd elválik


na jó de mit állítsak be szervíznek, hanem oda viszem meg lehet oda küldik ki... sokat érek vele... mondjuk már tudom mi, hogy működik, csak jó lett volna. lehet kitalálok valamit, aztán megpróbálom én is.

jah CD/DVD formában küldik. úgy megvan akkor felesleges