Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-01-29 17:30 Centrálzár vezérlő, grundmodul

kory05 írta:
YELLOW írta:
GeriE46 írta: Forrasztva nem lett csak a Gumi Gombsor lett cserélve de nem tudom mitől egyik napról a másikra nem tudom beriasztani a kocsit... Csak kulcsal zárni... Nem tudja valaki a folyamatot hogy hogyan kell kulcsot tanítani ? Megeshet hogy elfelejtette és azért nem riaszt? Mert a kis led a kulcson villan mikor lenyomom de nem történik semmi...


E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust


E36-nál is így működhet?


ki kell próbálni. de ha jól emlékszem E36-nál már próbáltam egyszer sikerült. igaz az 98-99-es volt. de a neten mintha lenne más módszer is. most dógozóba kől mennem, de ha addig nem derül ki, nem keres senki, akkor reggel megpróbálok kutatni. de próbáld ki, ártani nem fogsz vele.

YELLOW Elküldve: 2013-01-29 17:13 Társalgó

YELLOW írta: az olyan kommentet, amiben videó link van ne idézéttek, mert szét esik az egész. inkább új hozzászólással írjatok.


látom hiába mondom.... aztán meg majd senki nem vágja ki mit mire írt

YELLOW Elküldve: 2013-01-29 17:06 Centrálzár vezérlő, grundmodul

GeriE46 írta: Forrasztva nem lett csak a Gumi Gombsor lett cserélve de nem tudom mitől egyik napról a másikra nem tudom beriasztani a kocsit... Csak kulcsal zárni... Nem tudja valaki a folyamatot hogy hogyan kell kulcsot tanítani ? Megeshet hogy elfelejtette és azért nem riaszt? Mert a kis led a kulcson villan mikor lenyomom de nem történik semmi...


E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

YELLOW Elküldve: 2013-01-29 16:45 Társalgó

az olyan kommentet, amiben videó link van ne idézéttek, mert szét esik az egész. inkább új hozzászólással írjatok.

YELLOW Elküldve: 2013-01-29 16:16 Autóvásárlás

djhulk írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
djhulk írta: Még az az egy kérdés merült fel bennem, hogy a klímát át lehet valahogy állítani/állíttatni Celsiusra? Ez a Fahrenheit kicsit zavaró.


elvileg ha a jobb oldali pöcköt megnyomod (óracsoport), akkor átvált. ha nem, akkor vér amerikai a verda


Sajnos az csak a műszeregységen állítja a kívánt mértékegységet.

A klíma paneljét a car-key memory-ban lehet beállítani.



És ez a Car key memory hogyan állítható? Szakember kell hozzá?


csak diaggal. szervízben is betudják. vagy aki otthon játszik ilyennel...

YELLOW Elküldve: 2013-01-29 16:16 Autóvásárlás

djhulk írta:
YELLOW írta:
djhulk írta:
YELLOW írta:
djhulk írta: Még az az egy kérdés merült fel bennem, hogy a klímát át lehet valahogy állítani/állíttatni Celsiusra? Ez a Fahrenheit kicsit zavaró.


elvileg ha a jobb oldali pöcköt megnyomod (óracsoport), akkor átvált. ha nem, akkor vér amerikai a verda


Voltam ma független szervizben és rendben találtak mindent, a futómű teljesen OK, minden más működik, fényezve lett a hátulja és a motorháztető. Reggel véglegesítjük a bizniszt, nagyon várom már Árajánlatot is kértem a szervizben a "vásárlás utáni" első szervizre: 5w30 olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő és 6 db gyertya 60.000-ért. Nekem elsőre nem tűnik horrorösszegnek, szerintetek sok?


az oké, hogy fényezve volt, de vajon miért? varratokhoz nyúltak-e? mármint volt e valami nagyobb beavatkozás vajon? az alvázon nem láétszik-e valami utólagos mókolás?
az ár valóban jó. de inkább azt mondom rendedl meg ezeket M.Attilától (Shop-> utángyártott alkatrészek) Mann, Mahle, Knecht anyagokból, szinte mind ugyanaz, és lehet olcsóbban is kijön, de legalább tudod nem szar, a szervízben meg kitudja...


Utánakérdeztem, hogy milyen alkatrészekről lenne szó. Van benne Champion, a gyertya NGK, az üzemanyagszűrő Wix.. ez nekem nem túl sokat mond így.


szerintem felejtős... rendelj Attitól. egyedül az NGK gyertyára mondom azt hogy jó, a többi viccnek is rossz. szerintem rendelj minőségit ugyanenniyért. aztán beszerelésnél legyél ott, hogy az kerüljön bele. mert képesek lenyúlni és a wixenblázt belerakni

YELLOW Elküldve: 2013-01-29 16:07 Autóvásárlás

kempelen írta:
YELLOW írta:
djhulk írta: Még az az egy kérdés merült fel bennem, hogy a klímát át lehet valahogy állítani/állíttatni Celsiusra? Ez a Fahrenheit kicsit zavaró.


elvileg ha a jobb oldali pöcköt megnyomod (óracsoport), akkor átvált. ha nem, akkor vér amerikai a verda


Sajnos az csak a műszeregységen állítja a kívánt mértékegységet.

A klíma paneljét a car-key memory-ban lehet beállítani.



jah nem is olvastam, hogy a klímára kérdezi... oops

YELLOW Elküldve: 2013-01-29 16:03 Autóvásárlás

djhulk írta:
YELLOW írta:
djhulk írta: Még az az egy kérdés merült fel bennem, hogy a klímát át lehet valahogy állítani/állíttatni Celsiusra? Ez a Fahrenheit kicsit zavaró.


elvileg ha a jobb oldali pöcköt megnyomod (óracsoport), akkor átvált. ha nem, akkor vér amerikai a verda


Voltam ma független szervizben és rendben találtak mindent, a futómű teljesen OK, minden más működik, fényezve lett a hátulja és a motorháztető. Reggel véglegesítjük a bizniszt, nagyon várom már Árajánlatot is kértem a szervizben a "vásárlás utáni" első szervizre: 5w30 olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő és 6 db gyertya 60.000-ért. Nekem elsőre nem tűnik horrorösszegnek, szerintetek sok?


az oké, hogy fényezve volt, de vajon miért? varratokhoz nyúltak-e? mármint volt e valami nagyobb beavatkozás vajon? az alvázon nem láétszik-e valami utólagos mókolás?
az ár valóban jó. de inkább azt mondom rendedl meg ezeket M.Attilától (Shop-> utángyártott alkatrészek) Mann, Mahle, Knecht anyagokból, szinte mind ugyanaz, és lehet olcsóbban is kijön, de legalább tudod nem szar, a szervízben meg kitudja...

YELLOW Elküldve: 2013-01-29 15:18 Bmw e46 fekete könyöklő

ateszka86 írta: Sziasztok. megvan végre a könyöklőm. Valaki tud vhol vmi beszerelési képeket vagy videot? csak annyi h kivezsem az én konzolom, utána simán passzol ez a könyöklős konzol,berakom helyére becsavarozom és kész?


váltó körüli konzolt is ki kell venni, az alatt lesz 2 csavar, illetve hátul a rolós rekesz alól ki kell venni a hamust az alatt is lesz csavar.


YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2013-01-29 15:02 Társalgó

anubisz írta: szakad az eső vagy 2 órája. Mik vannak már.


neked nem tűnt még fel?
esik egy rakat hó. aztán elkezd picit olvadni, aztán jön rá egy kiadós zuhé. majd csont hideg, szinte elszublimál minden, aztán kezdődik előlről. nálunk ez már a 3. ciklus iylenből... igaz itt még nem esik, de ami késik... (az a magyar államvasutak)

YELLOW Elküldve: 2013-01-29 15:01 Autóvásárlás

djhulk írta: Még az az egy kérdés merült fel bennem, hogy a klímát át lehet valahogy állítani/állíttatni Celsiusra? Ez a Fahrenheit kicsit zavaró.


elvileg ha a jobb oldali pöcköt megnyomod (óracsoport), akkor átvált. ha nem, akkor vér amerikai a verda

YELLOW Elküldve: 2013-01-29 14:54 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

anubisz írta:
kisg325 írta:
YELLOW írta:
amúgy meg működhet, nézd meg a képet a transzponder hol van. a rombusz azon részén, ami a tollhoz közelebb van.

Hidd el nekem,hogy nem működik! Próbáltam!!!



és így se megy, ez is igazolva.

anubisz írta: csinálj meg nekem légyszives valamit, a másik kulcsod ami össze van szikszallagozva, vedd ki belőle a panelt, és úgy üresen próbáld meg beindittani a kocsidat, írd majd meg, hogy sikerül e, vagy nem.
A panel a zsebedbe se legyen, hagyd a lakásba. Kíváncsi vagyok panel nélkül a kulcsal be e indúl a kocsi.

szia probaltam nem indul be.gyujtast se tudom ugy raadni. miert kerdeztes?


de akkor meg az EWS jó.
tiszta x-akták mááá

YELLOW Elküldve: 2013-01-29 14:45 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

anubisz írta:
kisg325 írta: Tegyük fel,hogy tutin működik az EWS egy adott autónál. Az autó nem fog indítani úgy,hogy egy nem immos kulcsot beleraksz a gyújtáskapcsolóba akkor sem,ha mellé odaraksz egy gyári működő kulcsot! Próbáltam!


akkor már ez a lehetőség is kilőve. Mert bizony panel nélkül se indul, neki meg úgy indul

amúgy a panel se lehet másik kocsiból, akkor nem nyitná a kocsit,neki meg nyitja zárja, csak a kocsit nem indítja ha berakja a kulcsba.


ezért mondomdottam vala, hogy szerintem az EWS rossz, vagy le van húzva. azt meg nem értem, akkor néha mér nem indít. szerintem az az autó úgy lett összegányolva. ez az oka.
amúgy meg működhet, nézd meg a képet a transzponder hol van. a rombusz azon részén, ami a tollhoz közelebb van. ha a karikára fel van fűzve a szervízkulcs, az kb pont a gyújtáskapcsoló alső részével ugyanoda esik. ergó veheti a jelet. mondom ez úgy deríthető ki, ha száműzi a kulcsról mellől a szervíz kulcsot, hogy akkor indul-e.


egy másik BMW kulcsát, simán rá tudod programozni a tiédre, de ezt is már beszéltük. max a tollazata nem jó, de nyitni, zárni fog.

jah a töltésre visszatérve, úgy gondolom, hogy a transzponderen keresztül képes tölteni. biztosatnem tudom, mert nem szedtem még szét, de az elv létezik.

YELLOW Elküldve: 2013-01-29 14:37 Társalgó

ute107 írta:
YELLOW írta:
meg fogsz lepődni, de vagy 1-2 éve nagyon nézegettem E39-be 535i, 540i V8-akat.
sajnos mindennek meg van az oka, hogy ennyit hazsnálom, részben a hely ahol lakom, annyira nem igényli, ráadásul ígyis pont itt használom a legtöbbet.
ha meg lemosták, nem nagyon szeretném összebaxni a külsejét. én ilyen vagyok. tudod meddig voltam beszédtéma egy kis társaságban, amikoris nem mentem le iylen garázs jellegű buliba, mert esett az eső és pont aznap mostam le. egy nem iszom alkoholt, feleslegesnek tartottam. általában esőben is csak akkor hazsnálom, ha már poros lett, és mondjuk véletlene gy kis zápor elkapott, jó összekente, akkor amíg nem mosom meg hazsnálgatom. na de tisztán nem szivesen. csak ha nagyon muszáj. mert azé apám sem mindig adja ide az övét így kénytelen vagyok az enyémmel menni ez olyan, hogy dolgozni is apám szoci bringájával járok. szoktak is nézni... (Kiss ádámos hangsúllyal) mondom nem ez a lééényeg... hááátsóóókerék vazzeeee


Yellow! Nem megharagudni az írásomon.
De te nagy bajba leszel, ha lesz feleséged és gyereked. Akkor menni kell, akkor nem lesz kifogás, hogy "összebaszod" az autót. Lehet a gyerek még a nyálas csokiját is belekeni az ülésbe és stb...

Akkor majd mikor használni fogod, jönnek elő a bajok...ez tönkremegy az tönkremegy, ami még csak rejtőzködő hiba.

Ha csak nem veszel egy Suzukit amit használsz a családdal és a BMW-vel meg egyedül mész hétvégén 20km-t.

Van egy barátom mindig ócsárolja a BMW-t, hogy mindig ezt meg azt kell cseréni rajt, mindig szerelgetni kell. Ennek ellenére neki egy honda accord 2.4 type-s áll a garázsba és kéthavonta teszi meg az Ajka-Miskolc útvonalat egy alkalommal.

Lehet nem csak te Yellow, hanem más is megkövez most az alábbi kijelentésem miatt, de az ennyit használt autó nem autó! Ha nem vetted volna meg, már kétszer annyi pénzed lenne egy jó kis kereskedelmi fogással.







full igazad van. ezt pont én is így gondolom. de mint mondtam ha muszáj akkor megyek vele. valószínű egy gyerek sok mindenben megváltoztatja az embert valószínű köztük engem is meg fog (bár most sokan fohászkodnak, ne legyen belőlem még egy hülye)
igen, ha anno nem veszem meg, most hitel nélkül lehetne E92-m (nyami)
de sajnos az élet közbeszólt, történtek olyan dolgok, amikre senki nem számított. én sem így terveztem. tanulópénz megvolt. sajnos nem olcsó... az, hogy mi lett volna ha, azzal meg már nem tudok mit csinálni, csak sajnáltatnám magam. ez van ezt kell szeretni. az ember követ el hibákat az életében, hát ez legyen a legnagyobb, akkor gond nem lesz.

YELLOW Elküldve: 2013-01-29 14:33 Társalgó

egy másik fórumon egy hete tárgyaltuk ezt a vidit. vagyis vidiket. ott sajnálták, hogy szegény öregek, nyugdíjas korukra csak suzukira futja.
jah persze nyaralójuk van, a cliót lecserélték 4 év után egy szintén új sx4-re, nem is stift, hanem sx 4. mingyáá megsajnáltam őket. aranyos a videó, de azé pont nem sajnálni kell őket.