Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-08-20 11:58 Féktárcsa és fékbetét

itt van két kép az első és hátsó tárcsámról bal oldalról(ATE), a tárcsák 4 évesek hát több mint 20ezer km van bennük. pedig sokszor mosás után nem is mentem vele, be is rozsdált a fékfelület.





és ilyen volt....

YELLOW Elküldve: 2012-08-20 09:35 Féktárcsa és fékbetét

Jim24 írta: Sziasztok!

Az autómon első-hátsó féktárcsát és fékbetétet fogok cserélni, ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem. Mivel leszerelem a hátsó féktárcsákat, szerintetek érdemes lenne-e kicserélni a rögzítőfék pofákat is egyúttal vagy ez fölösleges?
A segítséget előre is köszönöm.


ha nincs megkopva, akkor felesleges... szerintem azt soha nem kell cserélni BMW-n, amin van hátul tárcsafék... hacsak nem kicsit behúzva marad...

YELLOW Elküldve: 2012-08-20 08:47 Féktárcsa és fékbetét

jlaci74 írta:
YELLOW írta: mellesleg én úgy tudom ezek cak azért vannak lefújva, hogy amíg raktáron van ne oxidálódjon. mondom nagyon sokan leszokták róla szedni hígítóval. én direkt nem szedtem le... viszont dolgoztam korábban is cink spray-vel, és ugyanolyannak tűnt, akár kézzel is letörölhető, ha dörzsölöd. bár nekem már lehet ráégett én az alus megoldásról nem hallottam, de hát sok olyan dolog van


Lehet hogy a színe miatt nevezi a köznyelv alu-nak, a lényeg hogy korrózióvédő bevonat, és nem kell letörölni-mosni. A linken egy kis ismertető és az oldal alján: A beszerelés előtt további kezelés, mint például a tisztítás nem szükséges. Egyszerűen csomagolja ki és telepítse!

http://www.ate.de/generator/ww...bNr=2.html

hát igen a linken alajmínijumot ír



YELLOW Elküldve: 2012-08-19 22:33 Féktárcsa és fékbetét

mellesleg én úgy tudom ezek cak azért vannak lefújva, hogy amíg raktáron van ne oxidálódjon. mondom nagyon sokan leszokták róla szedni hígítóval. én direkt nem szedtem le... viszont dolgoztam korábban is cink spray-vel, és ugyanolyannak tűnt, akár kézzel is letörölhető, ha dörzsölöd. bár nekem már lehet ráégett én az alus megoldásról nem hallottam, de hát sok olyan dolog van

YELLOW Elküldve: 2012-08-19 22:11 Féktárcsa és fékbetét

jlaci74 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta: nekem az ATE be volt vonva... de szerintem totál nem alu akármivel, inkább olyan volt, mintha cink spray-vel lenne lefújva... és mivel más hígitóval szedte le, így valószínű. nekem 4 éve van fent lassan, vagy lehet van is annyi és nem rozsdás sehol.... ugyanoylan szürkés színű+fékpor kivéve a fékező felületet.


Te azt nem jól látod, na , nézd csak meg jobban...
Annak fél év után rozsdásnak kellene lenni...



tudod miylen rozsda van rajta? ami a téli acélfelniről ott marad, de az is csak kenődés... majd holnap lefotózom, mer nem otthon vagyok. (a koszos felniért előre bocs....)


Nem értetted...
hil írta lejjebb :
" Ismétlem: Én úgy látom, hogy fél év múltával már egyformán néz ki mindkettő. Ez viszont tény, tán csak hihetek annak, amit a saját szememmel látok??? Vagy az sem igaz? "


jah

YELLOW Elküldve: 2012-08-19 22:10 M3 vásárlás

jlaci74 írta:

S54 a motor és valóban nincs benne hidrotőke.
Lapkás a szelephézag állítása.
A hidrotőke már nem működik stabilan olyan fordulaton amire ez a motor képes.



na megnéztem már képen. rugó azé van... a szelepszáron... így már értem. azt hittem az sem van...

YELLOW Elküldve: 2012-08-19 22:06 M3 vásárlás

jlaci74 írta:
YELLOW írta:
MPowerph írta: Sziasztok!
E46 M3-as vásárlásában gondolkodok, nem itthon, hanem kint Angliában. Annyira nem vagyok tisztában az M motorok/autók fenntartási költségeivel, igazából ez érdekelne. Fogyasztás nem lényeges, tudom mire számíthatok. Hallottam rémmeséket, hogy a Vanos elég gyenge, hajlamos megadni magát. Na meg a blokkot elég gyakran újra kell csapágyaztatni. Hallottam olyat is, hogy nincs benne hidrotőke, így 20k km-enként e miatt is komolyabban hozzá kell nyúlni.
Mondjuk egy nagy szerviz mennyiből jön ki, mi az amire oda kell figyelni/mit kell cserélni? Olajcsere logikusan 8-10k km-enként kötelező, egyébként többet nem is szeretnék vele menni 1 évben. Futóműalkatrészek áraival tisztában vagyok, elfogadható szinten vannak.


nincs hidrotőke???
nekem ez most új.... milyen motor ez?


S54 a motor és valóban nincs benne hidrotőke.
Lapkás a szelephézag állítása.
A hidrotőke már nem működik stabilan olyan fordulaton amire ez a motor képes.



hmmm... megen tanultam valamit

YELLOW Elküldve: 2012-08-19 22:00 Féktárcsa és fékbetét

jlaci74 írta:
YELLOW írta: nekem az ATE be volt vonva... de szerintem totál nem alu akármivel, inkább olyan volt, mintha cink spray-vel lenne lefújva... és mivel más hígitóval szedte le, így valószínű. nekem 4 éve van fent lassan, vagy lehet van is annyi és nem rozsdás sehol.... ugyanoylan szürkés színű+fékpor kivéve a fékező felületet.


Te azt nem jól látod, na , nézd csak meg jobban...
Annak fél év után rozsdásnak kellene lenni...



tudod miylen rozsda van rajta? ami a téli acélfelniről ott marad, de az is csak kenődés... majd holnap lefotózom, mer nem otthon vagyok. (a koszos felniért előre bocs....)

YELLOW Elküldve: 2012-08-19 21:58 M3 vásárlás

MPowerph írta: Sziasztok!
E46 M3-as vásárlásában gondolkodok, nem itthon, hanem kint Angliában. Annyira nem vagyok tisztában az M motorok/autók fenntartási költségeivel, igazából ez érdekelne. Fogyasztás nem lényeges, tudom mire számíthatok. Hallottam rémmeséket, hogy a Vanos elég gyenge, hajlamos megadni magát. Na meg a blokkot elég gyakran újra kell csapágyaztatni. Hallottam olyat is, hogy nincs benne hidrotőke, így 20k km-enként e miatt is komolyabban hozzá kell nyúlni.
Mondjuk egy nagy szerviz mennyiből jön ki, mi az amire oda kell figyelni/mit kell cserélni? Olajcsere logikusan 8-10k km-enként kötelező, egyébként többet nem is szeretnék vele menni 1 évben. Futóműalkatrészek áraival tisztában vagyok, elfogadható szinten vannak.


nincs hidrotőke???
nekem ez most új.... milyen motor ez?

YELLOW Elküldve: 2012-08-19 21:15 Féktárcsa és fékbetét

nekem az ATE be volt vonva... de szerintem totál nem alu akármivel, inkább olyan volt, mintha cink spray-vel lenne lefújva... és mivel más hígitóval szedte le, így valószínű. nekem 4 éve van fent lassan, vagy lehet van is annyi és nem rozsdás sehol.... ugyanoylan szürkés színű+fékpor kivéve a fékező felületet.

YELLOW Elküldve: 2012-08-18 20:17 Féktárcsa és fékbetét

hancurozo írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Nekem is jövő héten esedékes lesz az első tárcsák cseréje... A kérdés: ATE Powerdisc vagy Zimmermann? Mindenképpen a lyuggatott felé hajlok...


én cirmit nem vennék... arról még több rosszat hallottam. állítólag hamisíjják...is


Már megint a "hallottam". Mielött lehúzol egy általad nem használt/próbált terméket, miért nem a saját tapasztalatodat írod le?
Akkor majd én.: 2012. május 28. hétfő, 12:45

YELLOW írta: nekem is Power van. viszont nekem az Unix-tól lett rendelve, és ráz. mondjuk most már nem annyira. hallottam, hogy sok gagyi van belőle. fogni fog, azzal nincs baj. szerintem M.Attilától rendelj.




mivel már leírtam
és még ennek ellenére is vennék PowerDisc-et, és nem zimmermann-t. attól a véleményem ugyanez.
de köszönöm, hogy belinkelted!

YELLOW Elküldve: 2012-08-18 18:58 Féktárcsa és fékbetét

BalaBMW írta: Nekem is jövő héten esedékes lesz az első tárcsák cseréje... A kérdés: ATE Powerdisc vagy Zimmermann? Mindenképpen a lyuggatott felé hajlok...


én cirmit nem vennék... arról még több rosszat hallottam. állítólag hamisíjják...is

YELLOW Elküldve: 2012-08-18 18:54 BMW találkozó Salgótarján 2012.08.19

most láttam FB-n, hogy holnap lesz. és dolgozom... óóó jesssz

YELLOW Elküldve: 2012-08-17 20:39 Rugócsere

zoliika írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta:
zoliika írta: Erről a márkáról hallott már valaki?Esetleg tapasztalat?


Elég szar márka. Állítólag iszonyatosan kemény és minőségileg sem a legjobb. Múltkor érdeklődött valaki powerfanatics-on erről a márkáról és egy srác akinek ilyen van írta, hogy úgy vágja ki a kocsi alól ahogy van. De régebben is több helyen olvastam róla, hogy szar.


osztom... max az dícséri, akinek még friss és megvette... majd idővel változik a véleménye, vagy marja nagy szerencséje lesz


Mindig az első gondolat az "igazi" nem variálokElőször mikor megláttam Alesi autóját megfogadtam vagy ilyen vagy semmi mármint az ültetésre gondoltam......
Megrendeltem ma minden alkatrészt:-Eibach pro kit rugók
-Bilstein gátlók
-pórvédők
-telószár védő gumibak(azt hiszem így hívják)
-toronycsapágyak
-kézifék betétek
-stabilizátor szilentek


árakat is írhatnál, mennyiért, meg honnan...

YELLOW Elküldve: 2012-08-17 19:04 Autóvásárlás

Popi0910 írta: Megegy kerdes! az 535i v8 as vagy sor6? es mlyiket eri meg venni? fogyasztasban kulombseg?
520i es 535i kozott mennyi a kulombseg fogyasztasban?


a 35i V8, de készülj fel, mert ~4000cm3. bár érdekes mert a neten van olyan V8, ami 3.5, de van ami 4.4-esnek írja. én eddig amit 35i-ben láttam, az 4.0 volt.

persze a kérdés attól is függ, hogy E34, E39-ről beszélünk, vagy E60-ról???