Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-07-29 20:53 Műszerfal kijelzés

szotakdavid írta: Hali
olynan problémám lenne a műszerfalammal,hogy pár napja kivettem a helyéről lehúztam a csatikat..azóta a fogyasztás egy literrel kevesebbet ír ki mint régen a hatótáv is megváltozott 400km-ről hirtelen 200 lett.

Üdv Dávid


ne parázzál. ez azért van, mert kb ugyanaz, mikor lekötöd az akksit kinulláz mindent. és újra kezdi számolni. majd pár 100 km után visszaáll.

YELLOW Elküldve: 2012-07-29 20:52 Társalgó

néha nézem. sajnos csak érzetre jobb a hátsó kerék rajtkor, mert ugye betapad, és te is az ülésbe. a különbséget akkor látni ha mész egy első kerekessel, mert neki ugyan kipörög, de felpörög olyankor 60 körülire és szinte 1 métert ment csak, aztán ahogy a súlypont visszamegy előre könnyebben veszi fel a tempót. ez kisebb teljesítményű auknál igaz. nagy erős gépeknél már hátrány az elsőkerék, ott jobb a hátsó, a legjobb meg az összkerék.

jrtom írta: Hát pedig a hátsókerekes autóval jobbat lehet rajtolni.
YELLOW nem nézel WTCC-t???

YELLOW írta:
valter320d írta: Sziasztok urak

Miért megy jobba a sógorom 1.9 tdi Borája(pbox) mint az én 136le 20d az a kis szar ennyit dobna rajta?
Teljesen magam alatt vagyok


kellett neked a szar dízel

szerintem mert kb könnyebb, elsőkerekes elindulásnál jobb, másrészt azok a motorok alapból 130 lovasak, mégha papír szerint 105 akkor is, mert a legtöbbet ingyen átállították a szervizekbe, most erre jön még a pbox. ezéééé. ne legyél magad alatt, szerintem ez a kategória nem a versenyzésről szól




YELLOW Elküldve: 2012-07-29 20:15 Társalgó

jokerface írta: Yellow,egyszer úgy vinnélek a szar dizelemmel


a 30d-vel nincs annyi bajom... amúgy direkte kötekedésnek írtam

YELLOW Elküldve: 2012-07-29 20:09 Autóvásárlás

mutyuru írta: Ugy nez ki talaltam egyet, ami egesz jonak nez ki:

http://suchen.mobile.de/auto-i...=Limousine

Extrakent sikerult 2ev Europlus garanciat kicsikarni hozza.
Kivancsi lennek a velemenyetekre.
Navirol irta valaki, hogy a gyarit nem szabad venni. Ha az nincsen benne, akkor utolag beszereltetni nem kerul nagyon sokba? Kulsot nem lehet hasznalni, mert nem lehet honnan tolteni - a szivargyujto hianyzik a felszereltsegbol. Esetleg USB-rol lehet tolteni? Az mar szinte minden ujabb autoba leledzik.



szerintem ezekben az újakban már tök jó a gyári navi. én úgy venném, már csak az i-drive miatt is
szerintem anynival nem drágábbak, mint a navi nélküliek, akkor már miért ne? E46-nál sajnos más volt a helyzet, bár utólag nem is bánom, hogy ebben nincs navi gyári.

YELLOW Elküldve: 2012-07-29 20:05 Társalgó

valter320d írta: Sziasztok urak

Miért megy jobba a sógorom 1.9 tdi Borája(pbox) mint az én 136le 20d az a kis szar ennyit dobna rajta?
Teljesen magam alatt vagyok


kellett neked a szar dízel

szerintem mert kb könnyebb, elsőkerekes elindulásnál jobb, másrészt azok a motorok alapból 130 lovasak, mégha papír szerint 105 akkor is, mert a legtöbbet ingyen átállították a szervizekbe, most erre jön még a pbox. ezéééé. ne legyél magad alatt, szerintem ez a kategória nem a versenyzésről szól

YELLOW Elküldve: 2012-07-29 20:02 Ködlámpa relé

ezé sem kellett volna új topic....
lehet azé nem kapsz választ...

YELLOW Elküldve: 2012-07-29 14:15 Társalgó

Helioport írta:
hil írta:
Helioport írta: Először is annyit, hogy működik a záráskori ablakfelhúzásom, ami annyit tesz, hogy mikor megnyomom a zárást, az ABLAK FELHÚZÓDIK. Már régebben is kérdeztem (decemberben), hogy hogyan lehetne, de eddig azt a választ kaptam, hogy NEM LEHET.

Punkte.

:ideaE LEHET. Kell hozzá NCS EXPERT, de lehet. És a kulcs fogja tudni, cserébe viszont megszűnt nekem a kulcs általi le- és felhúzás, tehát a kulccsal már nem tudom lehúzni az ablakot. Ezt a funkciót én sosem használtam, de valaki biztos, annak kellhet.
Aki tud inglis, annak már szedtem össze infót, tehát okosan és szépen. Ha valakinek volt ilyen funktion, az örüljön neki.

http://superiorvehiclerepair.c...eries.html


Jah, majdnem elfelejtettem: egy thx elég lesz, de igazából nem nekem jár (max az infoért) hanem Wagustynak: http://www.bmwfanatics.hu/tagok/wagusty.html


Szia! Ez tudott dolog volt, csodálkozom, hogy Te mint régi BMW-s nem tudtál róla. Ha teszel fel egy mail címet, akkor el tudom küldeni a CKM programozás lehetőségeit.



Nem tudtam, de ahányszor szó volt róla, mindig az volt a válasz, hogy lehet, hogy a Vectra tudja ezt, de a BMW nem és kész. Nekem meg hiányzott as hell, és tegnap sikerült Wagustynak, de nem tudta, hogyan. Aztán tegnap még éjjel elkezdtem beleásni magam ebbe. Úgyhogy most azon vagyok, hogy szépen ki lett mentve az fsw psw file txtbe, és mivel magyart nem találtam, bedobtam googlebe, aztán most magyarítom. Nekem rengeteg olyan funkció tűnik elő ebből a szöveges fileból, amit még senkinél nem láttam.


http://youtu.be/7UsWaOfw8kc


jaja mindenki aszonta, nem tudja úgy mint a vektra, csak ha nyomva tartjuk a gombot. de így legalább tutti fel lesz húzva

YELLOW Elküldve: 2012-07-29 08:54 Az E46 Üzembentartási költsége.

vivaladiesel írta: Tisztelettel megkérem Robinson vezért, hogy törölje az utolsó 6-7 hozzászólást.

Ne Offoljátok szét a topikomat mert baj lesz!


nyaralni van meg szerintem a kinevezett moderátorok is....

YELLOW Elküldve: 2012-07-28 21:35 BMW kulcsok

jó lenne már, ha Miki jönne oszt megmondaná a frankót. de biztos nyaralni van...

YELLOW Elküldve: 2012-07-28 14:19 Autóvásárlás

norbeee írta:
Thony írta: Valaki nem tudja, hogy mikortól euro 4-es besorolású a 320d ? 2005.03-as a váltás előtti 3-as vagy 4-es? Köszönöm!


Erre én is kíváncsi lennék, az enyém 2003.10 havi, az Euro 3 vagy 4?

Köszi.


én úgy tudom a 2003 EU3, a 2005 már EU4

akarom mondani így rémlik, valami 2004 év vége felé volt tán váltás, de vannak kivételek.

YELLOW Elküldve: 2012-07-28 13:01 BMW kulcsok

hancurozo írta:
YELLOW írta:
peu írta:
YELLOW írta:
peu írta:
YELLOW írta:
peu írta:

Ugyanolyan transpondert sehogy sem csinálnak. A 10db kulcsnak (ennyi lehet egy BMW-hez)mindegyiknek más a kódja. Pótkulcs készítésénél a nem használt kulcsok közül választanak egyet amit programoznak új kulcsként az autóhoz. Ami nincs jelen kulcs azt meg le lehet tiltani ha a tulaj kéri így ha valakinél van még régi kulcs akkor azzal nem fog indulni az autó. Nincs becsapva se a rendszer sem más. Semmi trükk nincs bent. Minden gyári marad!


én ezt értem, hogy szalonban így csinálják. de egy cégen kívüli cég, hogy szerzi meg az eredeti kulcsot? most nagyon elbeszélünk egymás mellett vagy...
azt írod összesen 10 kulcs van. oké, de a maradék a BMW-nél van. ha bemegyek a szalonba, akkor ezek közül hoznak ki, programozzák fel.
de egy jóska-pista cég, nem fog ehhez hozzáférni. és itt ilyen cégek kulcsmásolásáról volt szó.


A BMW-nél tárolva van a plussz kulcsok adata.(nem a kulcsok!) Ha ott rendelsz készítenek egyet és küldik. A kulcsmásoló megcsinállja ugyanezt. Miért furcsa ez nem értem.


azé furcsa bammeg, mert nem értem. és te is itt mondod a magadét, de semmi konkrétat ami alapján megérteném. nem akarom magam ismételni. leírtam, hogy mi miatt érthetetlen számomra. vagy az EWS-t programozzák az adott kulcs jeléhez, vagy olyan kulcsot kell legyártani, amit fogad az EWS. és mivel ezekben a retkes kurva kibaszott kulcsokban passzív alkatrészek vannak, amit beazonoisít az EWS így azokat ha elmagyarázod nekem, hogy hogy programozzák, akkor megcsókolom a saját farkam. ezé!


Az EWS-be tárolva van 10 db kulcs. Használod az első 5-öt. Rendelsz pótkulcsot, adják a 6.-at ami következik az EWS-ben tárolt kulcs adatok alapján. Az mindegy hogy a BMW gyár készíti el(az EWS adat alapján) vagy a kulcsmásoló. Annyi a külömbség hogy a gyárban megvan minden autónak az EWS adata a kulcsos meg kiolvassa. Remélem érthető mert feladom isten bizony.


ezzel kellett volna kezdeni, hogy a drága kulcsmásoló úr beletúr az EWS-be és onnan szed ki infókat.
de hogy állítja elő a kulcsot. mert az még mindig adott, hogy a transzponder által adott jel alapján. de azt a transzpondert hogy gyárja le? azt nem tudja programozni...
én inkább úgy gondolom, hogy kapsz egy kulcsot, aminek van egy jele. és nem a kulcsot programozzák, hanem az EWS-t. csak így lehet. másképp nem volna értelme a gyárban tárolt adatoknak....


Nem fog belenyúlni az ews-be. Beviszed a kulcsod, ő megvágja a nyers kulcsot (amiben benne van a transzponder), belerakja az eredetit egy olvasóba, beolvassa, majd beleteszi az új kulcsot és a gép elintézi, hogy tudd használni. (nekem is így csinálták)


így már kezdem érteni... olyan ez mint a munkahelyi belépő kártyám. ugye megröntgeneztem azt is, az is hasonló. van egy száma. igaz ott a rendszerbe a számhoz rendelik hozzá, hova tudok bemenni, mely kártya olvasók fogadják el. mondjuk itt semmit nem csinálnak a kártyával. tulajdonképen egy RFID-ról van szó. a kérdés még mindig adott, hogy a gép mit csinál??? mivel van benne egy vasmagos tekercs, lehet felmágnesezi a megfelő szintre...

YELLOW Elküldve: 2012-07-28 12:26 BMW kulcsok

peu írta:
YELLOW írta:
peu írta:
YELLOW írta:
peu írta:

Ugyanolyan transpondert sehogy sem csinálnak. A 10db kulcsnak (ennyi lehet egy BMW-hez)mindegyiknek más a kódja. Pótkulcs készítésénél a nem használt kulcsok közül választanak egyet amit programoznak új kulcsként az autóhoz. Ami nincs jelen kulcs azt meg le lehet tiltani ha a tulaj kéri így ha valakinél van még régi kulcs akkor azzal nem fog indulni az autó. Nincs becsapva se a rendszer sem más. Semmi trükk nincs bent. Minden gyári marad!


én ezt értem, hogy szalonban így csinálják. de egy cégen kívüli cég, hogy szerzi meg az eredeti kulcsot? most nagyon elbeszélünk egymás mellett vagy...
azt írod összesen 10 kulcs van. oké, de a maradék a BMW-nél van. ha bemegyek a szalonba, akkor ezek közül hoznak ki, programozzák fel.
de egy jóska-pista cég, nem fog ehhez hozzáférni. és itt ilyen cégek kulcsmásolásáról volt szó.


A BMW-nél tárolva van a plussz kulcsok adata.(nem a kulcsok!) Ha ott rendelsz készítenek egyet és küldik. A kulcsmásoló megcsinállja ugyanezt. Miért furcsa ez nem értem.


azé furcsa bammeg, mert nem értem. és te is itt mondod a magadét, de semmi konkrétat ami alapján megérteném. nem akarom magam ismételni. leírtam, hogy mi miatt érthetetlen számomra. vagy az EWS-t programozzák az adott kulcs jeléhez, vagy olyan kulcsot kell legyártani, amit fogad az EWS. és mivel ezekben a retkes kurva kibaszott kulcsokban passzív alkatrészek vannak, amit beazonoisít az EWS így azokat ha elmagyarázod nekem, hogy hogy programozzák, akkor megcsókolom a saját farkam. ezé!


Az EWS-be tárolva van 10 db kulcs. Használod az első 5-öt. Rendelsz pótkulcsot, adják a 6.-at ami következik az EWS-ben tárolt kulcs adatok alapján. Az mindegy hogy a BMW gyár készíti el(az EWS adat alapján) vagy a kulcsmásoló. Annyi a külömbség hogy a gyárban megvan minden autónak az EWS adata a kulcsos meg kiolvassa. Remélem érthető mert feladom isten bizony.


ezzel kellett volna kezdeni, hogy a drága kulcsmásoló úr beletúr az EWS-be és onnan szed ki infókat.
de hogy állítja elő a kulcsot. mert az még mindig adott, hogy a transzponder által adott jel alapján. de azt a transzpondert hogy gyárja le? azt nem tudja programozni...
én inkább úgy gondolom, hogy kapsz egy kulcsot, aminek van egy jele. és nem a kulcsot programozzák, hanem az EWS-t. csak így lehet. másképp nem volna értelme a gyárban tárolt adatoknak....

YELLOW Elküldve: 2012-07-28 11:36 BMW kulcsok

peu írta:
YELLOW írta:
peu írta:

Ugyanolyan transpondert sehogy sem csinálnak. A 10db kulcsnak (ennyi lehet egy BMW-hez)mindegyiknek más a kódja. Pótkulcs készítésénél a nem használt kulcsok közül választanak egyet amit programoznak új kulcsként az autóhoz. Ami nincs jelen kulcs azt meg le lehet tiltani ha a tulaj kéri így ha valakinél van még régi kulcs akkor azzal nem fog indulni az autó. Nincs becsapva se a rendszer sem más. Semmi trükk nincs bent. Minden gyári marad!


én ezt értem, hogy szalonban így csinálják. de egy cégen kívüli cég, hogy szerzi meg az eredeti kulcsot? most nagyon elbeszélünk egymás mellett vagy...
azt írod összesen 10 kulcs van. oké, de a maradék a BMW-nél van. ha bemegyek a szalonba, akkor ezek közül hoznak ki, programozzák fel.
de egy jóska-pista cég, nem fog ehhez hozzáférni. és itt ilyen cégek kulcsmásolásáról volt szó.


A BMW-nél tárolva van a plussz kulcsok adata.(nem a kulcsok!) Ha ott rendelsz készítenek egyet és küldik. A kulcsmásoló megcsinállja ugyanezt. Miért furcsa ez nem értem.


azé furcsa bammeg, mert nem értem. és te is itt mondod a magadét, de semmi konkrétat ami alapján megérteném. nem akarom magam ismételni. leírtam, hogy mi miatt érthetetlen számomra. vagy az EWS-t programozzák az adott kulcs jeléhez, vagy olyan kulcsot kell legyártani, amit fogad az EWS. és mivel ezekben a retkes kurva kibaszott kulcsokban passzív alkatrészek vannak, amit beazonoisít az EWS így azokat ha elmagyarázod nekem, hogy hogy programozzák, akkor megcsókolom a saját farkam. ezé!

YELLOW Elküldve: 2012-07-28 09:48 BMW kulcsok

hancurozo írta:
YELLOW írta:
peu írta:

Ugyanolyan transpondert sehogy sem csinálnak. A 10db kulcsnak (ennyi lehet egy BMW-hez)mindegyiknek más a kódja. Pótkulcs készítésénél a nem használt kulcsok közül választanak egyet amit programoznak új kulcsként az autóhoz. Ami nincs jelen kulcs azt meg le lehet tiltani ha a tulaj kéri így ha valakinél van még régi kulcs akkor azzal nem fog indulni az autó. Nincs becsapva se a rendszer sem más. Semmi trükk nincs bent. Minden gyári marad!


én ezt értem, hogy szalonban így csinálják. de egy cégen kívüli cég, hogy szerzi meg az eredeti kulcsot? most nagyon elbeszélünk egymás mellett vagy...
azt írod összesen 10 kulcs van. oké, de a maradék a BMW-nél van. ha bemegyek a szalonba, akkor ezek közül hoznak ki, programozzák fel.
de egy jóska-pista cég, nem fog ehhez hozzáférni. és itt ilyen cégek kulcsmásolásáról volt szó.


YELLOW itt Tatabányán is van kulcsmásoló, és simán csinál/másol kulcsot a kocsihoz amivel el is indul (nincs kikapcsolva az indításgátlóm, mert üres kulcsal viszont nem indul)
Minden transponderes kulcs másolható. (a BMW sem kulcsokat tárol, hanem adatokat amit fel tud rakni a nyers kulcsra)
Az e-bay-en is találsz nyers kulcsot. (programozható a kocsidhoz, de kevés cég képes rá)


de én tudni akarom, hogy működik ez
egy passzív áramkört, hogy kódol fel? mert azt elképzelhetőnek tartanám, hogy az EWS-ben állítja be, hogy melyik kódú, jelű kulcsokat fogadja el. de ez nem kulcsmásolás, hanem EWS programozás akkor. most nem direkt értetlenkedek, csak szeretném érteni, hogy megy.

YELLOW Elküldve: 2012-07-28 08:22 BMW kulcsok

peu írta:

Ugyanolyan transpondert sehogy sem csinálnak. A 10db kulcsnak (ennyi lehet egy BMW-hez)mindegyiknek más a kódja. Pótkulcs készítésénél a nem használt kulcsok közül választanak egyet amit programoznak új kulcsként az autóhoz. Ami nincs jelen kulcs azt meg le lehet tiltani ha a tulaj kéri így ha valakinél van még régi kulcs akkor azzal nem fog indulni az autó. Nincs becsapva se a rendszer sem más. Semmi trükk nincs bent. Minden gyári marad!


én ezt értem, hogy szalonban így csinálják. de egy cégen kívüli cég, hogy szerzi meg az eredeti kulcsot? most nagyon elbeszélünk egymás mellett vagy...
azt írod összesen 10 kulcs van. oké, de a maradék a BMW-nél van. ha bemegyek a szalonba, akkor ezek közül hoznak ki, programozzák fel.
de egy jóska-pista cég, nem fog ehhez hozzáférni. és itt ilyen cégek kulcsmásolásáról volt szó.