YELLOW Elküldve: 2012-05-24 20:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
a kérdés, hogy valakinek nincs ilyen DIS-je?
YELLOW Elküldve: 2012-05-24 20:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
YELLOW Elküldve: 2012-05-24 19:01 Autóvásárlás
vivaladiesel írta:Coyote írta:
Odamész, nekiállnak megdumálni, körbevesz a kiccsalád, aztán volt másfél milla a zsebedben...
Ja... Esetleg az okmányirodában egy kedves hölgy közli, hogy "Sajnálom Uram. Nem tudja átírni az autót. APEH terhelés van rajta!" Nem egy ilyen storyt hallottam már!
YELLOW Elküldve: 2012-05-24 15:20 Autóvásárlás
vivaladiesel írta:vfeca írta:vivaladiesel írta:
Ha Békéscsaba vonzáskörzetében találsz valamit akkor szívesen segítek. Rétegmérőm is van!
Nos, ami azt illeti, lehet, hogy hamarabb kérek tőled egy kis szívességet, mint gondoltam.
Ezt találtam:
2000 320i Touring
Azt írják, Békéscsabán van. Most ugyan elmegyünk pár napra az asszonnyal, de ha hazajöttünk, és még meglesz, akkor valszeg megkérnélek, hogy vessünk rá egy pillantást. Megoldható?
Egyébként azt írják, hogy 150LE, ez akkor 4 hengeres? Mert ugye 170LE-s az a 2.2l-es motor volt...
Illetve pápai fórumozók jelentkezését várom, akik már látták ezt az autót:
2000 318i Touring
Ha bárki tud róla (róluk) infót, ne tartsa magában!
Előre is köszi mindenkinek!
Szia.Személyesen is "ismerem" az autót, naponta látom. Nem Békéscsabán, hanem Újkígyóson van (ahol élek). Őszinte leszek, cigányok hirdetik. A hirdetéssel ellentétben nincsenek magyar papírjai. Lejárt német ideiglenes rendszáma van ettől függetlenül kocsikáznak vele. Délután csinálok róla pár fotót... (állandóan kint áll az utcán)
Egyébként az az elektromos garázskapus, mediterrán díszköves ház ami előtt az bömöst lefotózták, nem az övéké. 2 házzal lejjebb laknak!
YELLOW Elküldve: 2012-05-24 14:43 Autóvásárlás
vfeca írta:vivaladiesel írta:
Ha Békéscsaba vonzáskörzetében találsz valamit akkor szívesen segítek. Rétegmérőm is van!
Nos, ami azt illeti, lehet, hogy hamarabb kérek tőled egy kis szívességet, mint gondoltam.
Ezt találtam:
2000 320i Touring
Azt írják, Békéscsabán van. Most ugyan elmegyünk pár napra az asszonnyal, de ha hazajöttünk, és még meglesz, akkor valszeg megkérnélek, hogy vessünk rá egy pillantást. Megoldható?
Egyébként azt írják, hogy 150LE, ez akkor 4 hengeres? Mert ugye 170LE-s az a 2.2l-es motor volt...
Illetve pápai fórumozók jelentkezését várom, akik már látták ezt az autót:
2000 318i Touring
Ha bárki tud róla (róluk) infót, ne tartsa magában!
Előre is köszi mindenkinek!
YELLOW Elküldve: 2012-05-23 22:34 Társalgó
jons írta:YELLOW írta:
annyira nem mondanám túl jónak a váltóját... tesztekben is szidják. alapjában véve nem rossz autó. én ajánlottam neki, hogy én ha családos lennék ezt a típust venném. nem nagyon kaart hallani róla. most már újra szerelmes lett. szóval örülök, hogy jó dologra bíztattam.
Ez az a mazda, aminek igénytelen szürke a középkonzolja és 50k km alatt képes lekopni a szürke bevonat a váltókarjáról? Vagy már a facelift?
YELLOW Elküldve: 2012-05-23 21:50 Felni csere
higany írta: E46 316i-re szeretnék a gyári 15ös helyett 16os alukereket. Kaptam egy elég jó ajánlatot 225/50-es gumira. Tapasztalatok ilyennel valakinek? Komfort? Fogyasztás? Vagy inkább 205/55öt ajánlanátok helyette?
YELLOW Elküldve: 2012-05-23 20:57 Társalgó
Coyote írta:YELLOW írta: ma vezettem kollégám Mazda5-ösét. már mondtam neki mikor néztük is, hogy kemény a kuplung. aszondja az ibizája is ilyen volt kb.
én abban a tudtaban voltam, hogy a BMW-je kemény, vagyis az enyém is. hát a vezetés után, ahogy beültem az enyémbe és nyomtam egy kuplungot, azt hittem híg tehén kakába léptem.
durván puha volt a japánhoz képest.
Igen, a Mazdákra jellemző, hogy rövid és kemény a kuplung - viszont a váltóik mesések, élvezet volt kapcsolgatni a 323F váltóját, és ezt a jó szokásukat a mai napig megtartották!
Ehhez képest a BMW váltója bizonytalan és túl laza, olyan, mintha egy olajos halat húzogatnál egy vödör takonyban.
Nem is szeretem igazán, a váltó az egyetlen, ami ront a vezetési élményen. Persze van rosszabb is, ha nem hiszitek, próbáljatok ki egy Renault Méganet.
YELLOW Elküldve: 2012-05-23 17:14 Társalgó
YELLOW Elküldve: 2012-05-23 12:40 Autóvásárlás
vivaladiesel írta:jons írta:vfeca írta:
Fecó
Forgalomból kivont okmányokkal. Ez mindig biztató kiírás.
Neked is azt tudom mondani, hogy annyiért vegyél autót, hogy ne kelljen hozzányúlni. Röviden. A többit leírtuk a "vegyek ilyet?" topicban, Coyote kollegával. Olvass egy kicsit, tájékozódj a fórumon. Annyi stimmel, hogy a 318i elég lehet.
Véleméyem továbbra sem változott. 1,3m-1,5m alatt nem lehet értelmes példányra akadni.
Ha ezt megveszed akkor 350-400 000ft legyen a zsebedbe az esetleges nagyobb javításokra félretéve. Én is úgy gondolom, hogy minimum 1,4-1,5M ft-ot rá kell szánni a vásárlásra, ha szervizelt és normális állapotban lévő autót keresel.Ismered a mondást: Olcsó húsnak...
Inkább valami ilyesmit javasolnék:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-5740508
Természetesen megvétel után egyből olaj+szűrők cseréje.
YELLOW Elküldve: 2012-05-23 10:53 Felni csere
csbalu írta:
JELLOW ezek nem az M3-as gumiméretei?
Nem kifejezetten Neked mondom de nem teljesen értem miért vesznek az emberek ilyen óriási gumikat, főleg úgy hogy 205 fölött már négyzetesen nő a gumik ára. Jártam már én is óriás pacskerekkel, de az állandó izomkodáson kívül nagyon nem éreztem mást. 205/215-ből egy jó gumi már minden hétköznapi és nem hétköznapi igényt teljesen kielégít. Jó a derékszögű kanyarban nem 45-nél hanem 55nél kezdi el tolni az orrát ha berántom a kormányt.
Tényleg nem személyesen Neked mondtam, csak kifejeztem a véleményem általánosságban.
YELLOW Elküldve: 2012-05-23 10:13 Felni csere
kempelen írta:YELLOW írta:Coyote írta:
egyrészt Yellow kapja be a traktoros dumáértmásrészt viszont igaza van, mert a /55-ös eléggé bumszli magas lenne. Peresebbet válassz (nekem /45 van), vagy ha az nincs, akkor vegyél inkább 205-öst.
he! nem 17-esről van szó. án meg 225/60-asnak olvastam, azért írtam. szóval sztornó a cucc, amit írtam. persze a traktoros az áll
Jajj már Yellow, mit akarsz te azzal a rokkával ami neked van?![]()
YELLOW Elküldve: 2012-05-23 09:37 Felni csere
Coyote írta:
egyrészt Yellow kapja be a traktoros dumáértmásrészt viszont igaza van, mert a /55-ös eléggé bumszli magas lenne. Peresebbet válassz (nekem /45 van), vagy ha az nincs, akkor vegyél inkább 205-öst.
YELLOW Elküldve: 2012-05-23 09:31 Felni csere
Alesi írta:YELLOW írta:higany írta:Coyote írta:higany írta: E46 316i-re szeretnék a gyári 15ös helyett 16os alukereket. Kaptam egy elég jó ajánlatot 225/50-es gumira. Tapasztalatok ilyennel valakinek? Komfort? Fogyasztás? Vagy inkább 205/55öt ajánlanátok helyette?
A 205-ös jobb választás, mert kevésbé viszik a nyomvályúk, jobb a fogyasztásod vele, és a km óra sem fog csalni. No meg halkabb, és olcsóbb is...
Nekem ez jött be a 16-oson, bár 225-öst is használok, de azt 17-esen. Ha nem ez passzolna a 17-esre, akkor arra is keskenyebbet vennék.
Köszi a választ! Hát igen, valahogy így gondoltam én is.Csak most elég jó ajánlatom van 225ös gummára, új gumik, Kumho KU31 kevesebb, mint 60ezerér. A legolcsóbb 205-ös 68ezer kb, ugyan ilyen kumho-ból meg 77-78ezer az új szett.
csak ez kb 5-ös BMW-re való méret. jó traktor kerék kinézete lenne. még ha dízeled lenne, akkor azt mondom ok(traktornak traktorkerék)
hiába ballonosabb lehet nem lesz kényelmesebb, mert valószínű a súly indexe is nagyobb a guminak, azaz vastagabb az oldalfala.
http://www.autogumibolt.hu/ebo...altomeret/
Ajánlom figyelmetekbe, mielőtt leírtok valamit: 205/55 R16-nak váltómérete a 225/50 R16, az óra nem fog csalni, nem 5-ös BMW méret, a nyomvájú viszont valóban jobban cibálhatja, főleg ha szarok a szilentjeid.
YELLOW Elküldve: 2012-05-23 09:14 Felni csere
higany írta:Coyote írta:higany írta: E46 316i-re szeretnék a gyári 15ös helyett 16os alukereket. Kaptam egy elég jó ajánlatot 225/50-es gumira. Tapasztalatok ilyennel valakinek? Komfort? Fogyasztás? Vagy inkább 205/55öt ajánlanátok helyette?
A 205-ös jobb választás, mert kevésbé viszik a nyomvályúk, jobb a fogyasztásod vele, és a km óra sem fog csalni. No meg halkabb, és olcsóbb is...
Nekem ez jött be a 16-oson, bár 225-öst is használok, de azt 17-esen. Ha nem ez passzolna a 17-esre, akkor arra is keskenyebbet vennék.
Köszi a választ! Hát igen, valahogy így gondoltam én is.Csak most elég jó ajánlatom van 225ös gummára, új gumik, Kumho KU31 kevesebb, mint 60ezerér. A legolcsóbb 205-ös 68ezer kb, ugyan ilyen kumho-ból meg 77-78ezer az új szett.
YELLOW Elküldve: 2012-05-22 22:29 au. váltó olaj
Helioport írta:YELLOW írta:Helioport írta:vivaladiesel írta:batigol09 írta: Sziasztok!
Autómata váltó olajat szeretnék cseréltetni. Tud valaki ajánlani tuti helyet lehetőleg Budapesten és nem a wallis motort?köszönöm szépen
Igen, Muha Attila. Korrekt, bmw fanatikus.
www.muha.hu
Az automata váltóba nem úgy van, hogy nem kell benne cserélni az olajat?
pont automatánál lényegesebb a csere.
Nem vágtam, nekem is ótomata, ezért is érdekes nekem.