Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-04-27 12:47 AUX

mazeee írta: Sziasztok!
Először is köszi Guszti az infót a Navi kiszerelésével és a rádió egység elhelyezésével kapcsolatban.

Szóval, sikerült az AUX-ot működésre bírnom. Leírom ide, hátha valakinek hasznos lesz.

Először is ellenőrizni kell, hogy a rádió egységen be vannak-e kötve a 1,2,3-as kábelek. Ha igen, akkor könnyű lesz a dolgod! Mivel a naviba csatlakoztatott kábelköteghez rögzítve, de felhasználás nélkül ott fog pihenni az AUX csatlakozó. Ha nincs bekötve vagy nem nagy navis az autód, akkor ajánlom figyelmedbe ezt a linket:
www.my330i.com/mod26.php#H
vagy ezt
http://forum.e46fanatics.com/s...p?t=676527

A www.bavauto.com-on meg lehet nézni, milyen a gyári csatlakozó potom $40-ért, de a 140 dolláros postaköltség miatt inkább a helyi elektrotechnikai boltba mentem és ~700 Ft-ért megvettem a szükséges elemeket.

Ezt követően nincs más dolgod, mint lebontani a műszerfalat! Laposfejű csavarhúzó + rongy, majd jöhet először a jobb oldali díszléc, majd a középső. A Navit két csavar rögzíti, meg jobb és bal oldal lent egy-egy kis pöcök/rugószerűség. Kis csavarhúzóval kell benyomni és ki fog jönni. Viszont a középső levegőztetőt is ki kell szedni, én itt úgy tapasztaltam, hogy középső állásba kellett tenni. Amint kiszedted a navit és megláttad a kábelt végezz egy gyors próbát, hogy működik-e. Majd mehet az összekötés.

Én nem fúrtam át semmilyen elemet, voltak akik az ülésfűtés/DSC panelre szerelték az AUX-ot, de én úgy döntöttem, hogy a váltó mellett a könyöklő alá vezetem ki (kb. 1,5m-es kábel kell hozzá). Utána visszapakolgattam az elemeket és a MODE gombot vadul nyomkodva tudok lépkedni a rádió, cd, kazetta és aux módok között.

Üdv,
Ákos


jó neked, hogy ilyen friss a gépsárkány, na meg a fejegység. ezért volt könnyű dolgod.

YELLOW Elküldve: 2012-04-26 17:23 Üzemanyag fogyasztás

ZoliE36Compact írta:
Thony írta: Sziasztok, vacillálok két motor és kétféle korosztály között!
Az egyik egy régebbi 99. 12 havi hullám lámpás 316 1.6-os motorral, a másik egy 2003/12. havi 1798 ccm-es BMW. A mostani autómat, pusztán fenntarthatóság miatt cserélem (320 ló 410NM V6) gyorsan elváltok, nem versenyzek... havi 2 ezer kilométer az év felében, De városban is használom... melyik motor ami a legkevesebbet fogyasztja? Vagy esetleg az újabb 1.6-os lenne a megoldás?

Köszönöm!



vagy a diesel.
vegyél 320d -t. megy is és nem is eszik.


de minek dízel, mikor alig megy vele? aztán kifog egyet és kapásból rákölt 300ezret, úgy, hogy nem is hazsnálta.

YELLOW Elküldve: 2012-04-26 13:57 Társalgó

kempelen írta:
YELLOW írta: http://index.hu/belfold/2012/0...et-ugyben/


Ezt nem hiszem el. Egy magyar hatóság kegyet gyakorol...

Felvésem a falra, alig hiszem el.



én anno még jártam elsősegély nyújtó versenyre is.
de valamit nem értek. korábban is írták, hogy nagyon sokkan leblokkolnának, vagy többet ártanának.
ez a csomag tulajdonképpen semmire nem jó, max otthoni használatra.
miért köteleznek valamit, amin legtöbbesetben a saját dolgunk múlik. mint a biztonsági öv. az én életem. ezt most furcsa, hogy ezt mondom, mert én az öv mellett vagyok, és tudom egy kirepülő ember is okozhat gondot. de baleset, ahol segíteni tudunk, azzal segítünk a legtöbbet, ha biztosítani tudjuk a helyet, a forgalmat megállítani, hívni a leghamarabb a segítséget, normálisan elmondani mi a szitu.
azokat a dolgokat tegyék kötelezővé, amivel baleset előzhető meg. 3szög, mellény, világításhoz való pót dolgok, stb.
én így gondolom persze lehet nincs igazam. de megint csak azért van ez, hogy lehúzni lehessen az embert.

YELLOW Elküldve: 2012-04-26 13:11 Társalgó

YELLOW Elküldve: 2012-04-26 06:39 Tempomat - utólag?

bmw320d4 írta:
YELLOW írta: nekem gyári tempomat-om van, de azért írtam ide, mivel ez volt a "legpörgősebb" topic.

szóval 180 km-en keresztül semmi érdekeset nem vettem észre. viszont hazafelé (eső esett), olyat csinált a tempomat, hogy elkezdett gyorsítani magától, olyankor is, mikor én lefelé vettem a tempón. kikapcsolni sem tudtam, cak ha jól lelassítottam az autót fékkel. oylat is csinált, hogy a pill. fogyasztásmérő 2 literen állt, de az autó 120-szal ment. mintha kiakadt volna, mert hiába gyorsítottam nem változott semmit.
eddig ilyetnem tapasztaltam, ezért ez nekem új.
másnak volt már hasonló? vagy mi lehet a gond? tippjeim lennének... viszont a fékezés után, mikor újra beálltam tempóra, többet nem csinálta.


Mióta van fent az akkusaru azon a kocsin? Lehet, hogy nem ártana már neki egy ctrl+alt+del.


hát ez jó kérdés. szerintem mióta sceréltem akksit, azóta nem valószínű, hogy levettem. jajj de. hazudok. tavaly, volt, amikor a GM-et hack-keltem relé miatt. azóta szerintem 2ezret mehettem csak

YELLOW Elküldve: 2012-04-26 06:37 Tempomat - utólag?

jokerface írta: Ha többet nem csinálta akkor felejtsd el. Ne foglalkozz vele.
(átmeneti zavar lehetett,rég használtad)


szoktam hazsnálni a tempomatot, ha 90-nel megyek akkor is.
már azon is agyaltam biztos tudja, hogy 130-al lehetne menni, de csak 110-120-al megyek és akarja, hogy nyomjam neki

YELLOW Elküldve: 2012-04-25 16:25 Tempomat - utólag?

nekem gyári tempomat-om van, de azért írtam ide, mivel ez volt a "legpörgősebb" topic.

szóval 180 km-en keresztül semmi érdekeset nem vettem észre. viszont hazafelé (eső esett), olyat csinált a tempomat, hogy elkezdett gyorsítani magától, olyankor is, mikor én lefelé vettem a tempón. kikapcsolni sem tudtam, cak ha jól lelassítottam az autót fékkel. oylat is csinált, hogy a pill. fogyasztásmérő 2 literen állt, de az autó 120-szal ment. mintha kiakadt volna, mert hiába gyorsítottam nem változott semmit.
eddig ilyetnem tapasztaltam, ezért ez nekem új.
másnak volt már hasonló? vagy mi lehet a gond? tippjeim lennének... viszont a fékezés után, mikor újra beálltam tempóra, többet nem csinálta.

YELLOW Elküldve: 2012-04-25 12:04 Indexkar

kempelen írta:
YELLOW írta:

köszöntem.

szerk.: mondjuk, hogy mi az előnye azt nem tudom. ha kirakom, akkor oylan, mintha akár motor is lehetne, így csalóka lehet.
hát vasárnap is azt hittem egy motor jön mögöttem, de hát ótó volt. azt mondom égjen mindkét oldalon.
még sosme használtam, de kipróbálom majd kiváncsiságból, hogy működik-e.


anytime

Felállsz egy útpadkára mondjuk, ahol csak az egyik oldala lóg le a kocsinak. Nincs szükség arra, hogy a belső oldal is világítson, hiszen belül nem jöhet/mehet semmi.
Nem sűrűn van ilyen alkalom, de jól jön néha ez a lehetőség.



kipróbáltam és tényleg működik... de zsír. mármint, hogy van benne ilyen. haszna számomra nem sok

YELLOW Elküldve: 2012-04-24 20:35 Társalgó

b_imi írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: úgy olvastam, hogy április 15-től már büntethető a lejárat is.

Azt is mondják, hogy csak a plombált, bontatlan doboz jó - mihez kezdjek a BMW-vel, ahol külön gyári doboz van az ülés alatt??? Muszáj átraknom a tartalmat, mert nem akarok külön dobozt. Tippek?


amit veszel a teszkóban, azon sincs plomba. csak le van ragasztva.
na és ha nincs rajta plomba? vagy a ragasztás sérült? nagyügy... rokonoknál voltunk gyerek elvágta a kezét azé van felbontva.... oszt menjen az anyjába.


Az enyém még 1550.- volt Szerintem vegyél egyet aztán le van tudva 5 évig.


csak éppen a fertőtlenítő csak 3 évig jó... oszt ha nyomtatok cimkét mint gyárilag? simán megoldható

YELLOW Elküldve: 2012-04-24 20:27 Társalgó

Coyote írta: úgy olvastam, hogy április 15-től már büntethető a lejárat is.

Azt is mondják, hogy csak a plombált, bontatlan doboz jó - mihez kezdjek a BMW-vel, ahol külön gyári doboz van az ülés alatt??? Muszáj átraknom a tartalmat, mert nem akarok külön dobozt. Tippek?


amit veszel a teszkóban, azon sincs plomba. csak le van ragasztva.
na és ha nincs rajta plomba? vagy a ragasztás sérült? nagyügy... rokonoknál voltunk gyerek elvágta a kezét azé van felbontva.... oszt menjen az anyjába.

YELLOW Elküldve: 2012-04-24 20:11 Társalgó

Robin68 írta:
Coyote írta:
b_imi írta: Figyeljetek az EÜ. DOBOZ szavatosságára. Úgy látszik megint kevés a bevétel...


nebassz... mennyit kellett fizetned? Az enyémben kb. a gyári csomag van (2004-es). Valószínűleg a géz inkább fertőzne...


Pont ma büntették meg az egyik kollégám ismerősét az E.Ü. doboz lejárata miatt mert ugye még sárga mellény is volt nála, ugyanis azt is kérték tőle. Helyszíni bírságot kapott, 50.000Ft! Nem akartam elhinni de láttam a kollégám reakcióját a hír hallatán. Gyorsan meg is néztem az enyémet de van még egy évem. Ha már senki sem akar nagyon száguldozni mert az is zsebbenyúlós rendesen akkor valami fogást kell találni az autósokon..........




nem büntethet meg!!! ha lejárt csak figyelmeztet. ha nem lenne, akkor büntethetne meg.

YELLOW Elküldve: 2012-04-24 17:03 Társalgó

Coyote írta:
YELLOW írta: Coyote, egy névre szóló keró?
http://bolha.testbike.hu/hirdetes.php?clid=90252


Köszi! Ha beszerzel egy ilyet akkor együtt kerózhatunk!!!

És jöhet velünk Robinson is!


YELLOW Elküldve: 2012-04-24 14:31 Társalgó

Coyote, egy névre szóló keró?
http://bolha.testbike.hu/hirdetes.php?clid=90252

YELLOW Elküldve: 2012-04-24 13:06 Indexkar

kempelen írta:
YELLOW írta: a kis P betüs jelzés érdekelne. olvastam az user manual-t azt írja parkolófény. de azt is, hogy 0-la állásban (gyújtáskapcsoló) az irányjelző kart mozdítsam a megfelelő oldalra. mit kellene ilyenkor csinálnia?
mert azt vágom, ha villantok vele, akkor bizonyos ideig égve marad a refi, de az elvileg a hazakísérő fény.


Ha út szélén állsz és nincs szükséged mindkét oldalon a helyzetjelzőre, akkor a megfelelő oldalra billentve az irányjelző kart csak azon az oldalon fog világítani a helyzetjelző.



köszöntem.

szerk.: mondjuk, hogy mi az előnye azt nem tudom. ha kirakom, akkor oylan, mintha akár motor is lehetne, így csalóka lehet.
hát vasárnap is azt hittem egy motor jön mögöttem, de hát ótó volt. azt mondom égjen mindkét oldalon.
még sosme használtam, de kipróbálom majd kiváncsiságból, hogy működik-e.

YELLOW Elküldve: 2012-04-24 12:56 Indexkar

a kis P betüs jelzés érdekelne. olvastam az user manual-t azt írja parkolófény. de azt is, hogy 0-la állásban (gyújtáskapcsoló) az irányjelző kart mozdítsam a megfelelő oldalra. mit kellene ilyenkor csinálnia?
mert azt vágom, ha villantok vele, akkor bizonyos ideig égve marad a refi, de az elvileg a hazakísérő fény.