Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-10-12 10:17 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

senki nem akar vásárolni ilyen ~20ezer Ft-os INPA kábelt eBay-ről vagy valahonnan? én nem értek ezekhez a vásárlós oldalakhoz... szóval betársulnék, ha valaki venni akarna.

most akkor INPA vagy GT-1? melyikkel mennek a jó progik? jó progi alatt azt értem, hogy egyszerűbb megérteni, könnyebb kezelni. illetve akkor melyik ez a progi? ja és kábelből jobb az USB-s vagy a sima soros?

YELLOW Elküldve: 2010-10-12 09:18 Vicces :)

Egy 18 éves csaj bevallja az anyjának, hogy teherbe esett. Az
anya elkezd hisztizni és sírni: "Ki volt az a disznó, aki ezt tette veled?
Tudni akarom!" A lány erre előveszi a mobilját, és telefonálni kezd. Fél
óra múlva egy Ferrari áll meg a ház előtt; egy őszülő halántékú, finom úr,
Armani-öltönyben kiszáll és kopogtat az ajtón. Leül a nappaliban az apával
és az anyával szemben, és közli velük: "A lányuk most értesített a
problémáról. Sajnos nem vehetem el őt családi állapotom miatt, viszont
gondoskodom a születendő gyerekről. Először is fizetem a lányuk összes
kiadását, élete végéig Ha lánya születik, biztosítok számára két
kereskedést, egy családi házat, egy tengerparti villát, továbbá 5 000 000
$-t a bankszámláján. Ha fiú születik, nekiadok néhány gyárat és 10 000 000
$-t a bankszámláján. Viszont ha elvetél, nem igazán tudom, hogyan
segíthetnék. Önök mit javasolnak?" Mire az apa, aki eddig néma csendben
hallgatta az előadást, csak ráteszi a férfi vállára a kezét, és így szól:
"Akkor megbaszod újra."

YELLOW Elküldve: 2010-10-12 07:49 Társalgó

Gabesz írta: Sziasztok!!!

Valaki tudna nekem egy elektromos szakember nevét, ill tel. számát prezentálni???
Előre is kösz:
Gabesz


attól függ mit akarsz! lakást villanyvezetékeltetni, vagy autóval valamit...

ha diagnosztikás ember kell, akkor: bmw320d4, Tano, ...
ha más témában, pl valami elektromos bajával (zár, lámpa stb), akkor: hil, bmw320d4, ...

de rakd fel a kérdésed, hátha születik rá válasz!

YELLOW Elküldve: 2010-10-10 22:12 Olajcsere

én eccer olyat is hallottam, hogy van amibe kúpus menetű csavar van, anyémbe nem de a váltóban asszem olyan volt. de sok szerelő váltig állította, hogy ott is kúposnak kell lennie... csak akkor nem kellene a réz alátét.

amúgy vigyázni kell, mert pl a gyertyákat sem szabad melegen kiszedni, mert kiszedi a menetet, olajcserénél is egy picit érdemes várni... mész vele egy 10 km-t, de várni kell egy 10 percet, hogy ne full meleg legyen, mert ugye a résztömítés is egy picit tágul, jobban veszül a teknő és a csavar feje között...

YELLOW Elküldve: 2010-10-10 20:21 Olajcsere

kempelen írta:
A fenti idézet alapján és annak tudatában, hogy az olajteknő alu öntvény, kettőt tippelhetsz melyikben szakadt meg a menet.


havernak E36-ban is alu a teknő, de mégis a csavar adta meg magát, amin nem gyengén meg voltunk lepődve. 50 méterre volt az autós bolt, simán vett egy csavart és kész. és ott is a csavar menete szakadt le + ugye emiatt megakadt és nem tudtuk kitekerni, letört a feje. szerencsére üreges volt a csavar így befért a reszelő másik vége, beljebb tekerte, kikapartuk a leszakad menetet, majd kijött a csavar menetes része.

YELLOW Elküldve: 2010-10-10 19:55 Olajcsere

Zolee írta:
YELLOW írta:
fogóval fogd meg, és miközben tekered a kifelé irányba, közben húzd is lefelé. E36-ba már láttam ilyet, ott a csavar menete volt rossz, de plusz a csavar feje letört... a menetes rész üreges volt, így egy reszelő másik végével (amin a fa markolat van) azzal ki lehetett szedni.

ha a teknőben szakadt meg, akkor vágass bele nagyobbat, és nagyobb csavar


Köszi az ötleteket! Sajnos már az első fázisnál elakadtam. Annyira kicsi a csavar feje h egyáltalán nem lehet ráfogni, folyton lecsúszik a fogó. Próbáltam csavarhúzóval feszíteni és úgy tekerni kifelé, de az olajteknő, a réz alátét és a csavar közt sehol nincs annyi rés, h ez eredményes lenne. A csavar vmi rohadt kemény anyagból van, egyelőre nem mertem nekiállni megfúrni.

a menetvágás OK, bárcsak ott tartanék


pedig annyira nem kemény... van ilyen kiszedő, de ahhoz fúrni kell...
"Annyira kicsi a csavar feje" én nem tudom neked mekkora van benne, de szerintem 13-as kulcs, vagy esetleg 6-os 8-as imbusz csavar van benne... az nem olyan kicsi. ilyne pillanatszorítóval (asszem az a neve) simán kijönne. ha nem jön ki akkor valszeg levált a menet vagy a csavarról, vagy a furatról, és amiatt nem jön ki. erőltetni kell amenynire tudod, esetleg finoman lehet kalapáccsal picit kocogtatni, hátha... vagy olajteknő le és másik oldalról próbálni, de onnan is fúrni érdemes. szvsz.

YELLOW Elküldve: 2010-10-10 17:06 Karbon,fa minták festése! VTN!

Robinson írta:
VTNGYURI írta: Szeretném kihangsúlyozni,hogy ez egy új festési technológia!!!! Nem matrica!!!!Víz- Transzferes Nyomás. Ezzel az új eljárással minden fényezésre és lakkozásra alkalmas felületet be lehet vonni különböző mintázatokkal. Fémet,műanyagot,fát! Megváltoztathatja autója, motorja optikáját, de akár a számítógépének, laptopjának is egyedi design-t adhat. Az eljárás nem hasonlítható a hagyományos fóliázáshoz. A VTN-fólia egy vékony filmréteg, amit festékhordozóként használunk. A 30°-os víz és az aktivá tor hatására elolvad és csak a filmrétegre felvitt festékminta marad a kész felületen. Így a legkülönlegesebb formájú 3-dimenzionális tárgyakat teljes mértékben mintázatokkal láthatunk el. Pl. karbon design, márvány-effekt, famintázat. A végeredmény egy lakkozott felület, aminek nincs széle,és tökéletesen illeszkedik minden felülethez!!! Polírozható, 180 fokig hőálló,és éveken keresztül ellenáll a külső behatásoknak. Legyen az 40 fokos napsütésben vagy -20 fokos hidegben. A VTN-festés segítségével ez a technológia minden elképzelhető 3-dimenziós tárgyon megvalósítható.


Szia!

Egy e46 limó belső díszléceinek a karbon mintára festése mennyibe kerülne?


én is akartam... de nézd meg a hírdetésben a képeket (pl középkonzol keret)... összevissza állnak a csíkok, a díszlécen szerintem hullámos lenne, vagy lenne benne ív oldalirányban.

YELLOW Elküldve: 2010-10-10 17:04 Olajcsere

Zolee írta: Sziasztok!
Ma igazán nagy formába voltam! Olajcsere finisében sikerült úgy meghúznom az olajleeresztő csavart, h megszakadt a menet . Csavar se ki, se be, mindkét irányba viszonylag könnyen tekerhető. Az olajteknő v a csavar menete adta meg magát!? Mit lehet tenni? A legrosszabb esetben olajteknő csere, de ezt nagyon szeretném megúszni, minden más megoldás érdekel (motorcsere nem)! Köszönöm!
Ui: ha lehet ne röhögjetek ki ... annyira


fogóval fogd meg, és miközben tekered a kifelé irányba, közben húzd is lefelé. E36-ba már láttam ilyet, ott a csavar menete volt rossz, de plusz a csavar feje letört... a menetes rész üreges volt, így egy reszelő másik végével (amin a fa markolat van) azzal ki lehetett szedni.

ha a teknőben szakadt meg, akkor vágass bele nagyobbat, és nagyobb csavar

YELLOW Elküldve: 2010-10-09 20:09 Lökhárító

hancurozo írta:
YELLOW írta:
nickname írta: hátsó lököst hogy lehet leszerelni ?


szinte ugyanúgy mint az elsőt... csak itt hátra kell lehúzni. ugyanúgy 2 csavar fogja (pozitív torx, de 10-es csőkulcs jó hozzá)



off: pozitív torx=E


jóvanna nem jutott eszembe, meg így érthetőbb... szvsz
úgyis mondhatnám, hogy apa torx, mert a lukas az anya torx

YELLOW Elküldve: 2010-10-09 19:28 Lökhárító

nickname írta: hátsó lököst hogy lehet leszerelni ?


szinte ugyanúgy mint az elsőt... csak itt hátra kell lehúzni. ugyanúgy 2 csavar fogja (pozitív torx, de 10-es csőkulcs jó hozzá)

YELLOW Elküldve: 2010-10-09 07:53 Autóvásárlás

Woockie írta:
balesz írta:
Woockie írta: Gagyi meg ulesfutes sincs benne Amugy a csl nem az "extra nelkuli", ellenben tuningolt valtozat? En szemely szerint egy fullextras "normal" M3-nak jobban orulnek... Persze azert duzzogva ezt is elfogadnam...


pont az ezért nem látsz benne navit meg ülésfűtést... 110 kg-mal könnyebb és tuningolt is, van plussz 17 le


Errol beszelek, nekem tobbet erne a kenyelem, mint az a keves plussz.


meg amúgy sem néz ki jobban a CSL... legalábbis nekem nem tetszik szal én is sima M3-ra szavazok... már ha érdekel valakit. bár legyorsulom az tény

YELLOW Elküldve: 2010-10-08 11:05 Elsõ lámpák

kempelen írta:
YELLOW írta: most néztem nekem ZKW
micsoda csapás, pedig reménykedtem

bár szembõl nézve nem matt, de felölrõl ha olyan szögbõl nézem, olyan mintha szórt üveg lenne, azaz ilyen opál matt, vagy mit tudom én...

mondjuk szerintem a jobban felszerelt, nagyobb motorú verdákba biztos a jobbat tették bele...

Tiba írta: Az a gyártója.
Ha elölrõl ránézel, a szeme sarkában, láthatod a plexin, hogy milyen fajta van a tiedben.
Facliftesben, mint a tied is, 2 fajta van.
AL és ZKW
Az AL a jobb, a ZKW hulladék.


Jah az olasz nyelvterületre gyártott, olasz szervizkönyvvel és füzettel rendelkező 316i-khez a rosszabb ZKW-t szerelték.
Öröm az ürömben, hogy ellenben a piros hetes (mindent vivő) N42 316i-t tették a kasztniba, így felesleges is bármilyen jó fényszóró, mert az erős menetszél úgy is elfújná a gyertyát, amikor az ötödiket kapcsolod 280km/h felett...

(csak baszogatlak, ne vedd komolyan!)

Nem hiszem hogy tudatos ki mit kapott. Volt két beszállító. Ahogy kapták a fényszórót úgy tették a kocsikba...


régebbi post-om nem találtál?
olasz szervízkönyv, meg leírás, de svájci, első magyar tulajdonossal (sőt mind az) nah ezt add össze kitudja milyen tákolt szar ez nekem jóez hisz a 280 megvan vele

YELLOW Elküldve: 2010-10-08 09:00 Vicces :)

Egy férfi belép a kocsmába és leül kényelmesen egy asztalhoz, jön a kocsmáros, mire ez:
- "Egy rántotthúst meg egy sört! A BMW-s rohadt kurva anyját - Pfuj!" - és köp egy csulát.
A kocsmáros meglepödik, de felveszi a rendelést. Míg ez a rendelésére vár folyamamtosan csak ismételgeti:
- "A BMW-s rohadt kurva anyját - Pfuj!" - és köp mindig hozzá egy jókora csulát a földre.
A többi vendég egyre idegesebb lesz, mire a kocsmáros odamegy a köpködöshöz:
- Na, legyen már szíves és hagyja abba a káromkodást meg a köpködést. A végén még elüzi az összes vendégemet!
De ez csak egyre tovább:
- "A BMW-s rohadt kurva anyját!" és csak tovább köpköd: "Pfuj! Pfuj!"
A kocsmáros idegesen:
- "Hagyd már abba! Mi a fasz ütött beléd!?"
Mire ez:
- "Hát ide figyelj! A BMW-s rohadt kurva anyját! Pfuj!" Köp.
- "Ma reggel a 40 tonnás pótosommal megcsúsztam és beszálltam az árokba. Kijönni semmi esély - A BMW-s rohadt kurva anyját! Pfuj!" Köp. "És ekkor egyszer csak megáll egy X5-ös BMW-s a rohadt kurva anyját! Pfuj!" Köp. "Kihúzzalak?" Mire én: "Ha sikerül bazd meg, esküszöm leszoplak!"

--------------------------------------------------------------------

Miért nem szabad férfi tanácsadókat alkalmazni noi magazinokban.

Kedves Jani!
Remélem, tudsz rajtam segíteni! Egy nap otthon hagytam a férjemet a tévé előtt és elmentem bevásárolni. Talán 2 kilométerre járhattam a házunktól, amikor az autó motorja hirtelen leállt és nem tudtam újra beindítani. Visszamentem a férjemért, hogy segítsen, és máig sem tudom felfogni a látványt, ami fogadott! A férjem a szomszéd lányával hempergett az ágyban! Én 32 éves vagyok, a férjem 34 a lány meg csak 19! A férjem beismerte, hogy már fél éve találkozgatnak! Nem tudom, most mihez kezdjek, kérlek, segíts!!!


Kedves Magdi!
Annak, hogy ilyen rövid távolság megtétele után leáll az autó motorja, több oka is lehet. Először ellenőrizd, nem dugult-e el az üzemanyagtömlő. Ha tiszta, ellenőrizd az összes vezetéket ami a motorhoz vezet. Szintén ellenőrizd az összes kábelt is, nincs-e valamelyik elszakadva. Ha a probléma még mindig fennáll, nézd meg, nem hibásodott-e meg az üzemanyag szivattyú és kap-e a motor rendesen üzemanyagot.
Remélem, hogy tudtam segíteni!
Jani

YELLOW Elküldve: 2010-10-08 08:46 Kuplung_

Tyetyi írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
jah bocs! félre értettem, tehát pont fordítva van mint gondoltam. mondjuk attól még lehet a tárcsa, be vannak állva rajta a rugók és nem tud csillapítani, de kinyomó szerkezet is lehet, vagy munkahenger.



Rugók? Az meg mióta van benne?



E36-ról van szó... abban még nincs kettőstömegű szerintem, ott a tárcsában van 4-6 rugó asszem.


Bocs azt nem mondtam: 2000-es E46 320ci.
A kettőstömegű az a lendkerék, de az nem hiszem hogy befolyásolja a kiemelést.


jah! mintha múltkorában e35 320-at akartál volna venni, valami ilyen rémlett azért gondoltam erre. viszont ha E46, bár ha ez a 150 lovas motor, akkor még szerintem abban sincs kettőstömegű, bár lehet. ha van, akkor simán lehet, de ebben az esetben én akkor a tárcsát már kizárom. viszont a kinyomó szerkezet+a munkahenger még lehet bibis. pl a munkahengerben amikor engeded fel átereszt a karmantyú vagy a rugó benne gázos (kinyomáskor nem) így az olaj hírtelen engedi el, azaz elmegy a nyomás, és a szerkezet "odavágja" a tárcsát.

YELLOW Elküldve: 2010-10-07 22:05 Kuplung_

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
jah bocs! félre értettem, tehát pont fordítva van mint gondoltam. mondjuk attól még lehet a tárcsa, be vannak állva rajta a rugók és nem tud csillapítani, de kinyomó szerkezet is lehet, vagy munkahenger.



Rugók? Az meg mióta van benne?



E36-ról van szó... abban még nincs kettőstömegű szerintem, ott a tárcsában van 4-6 rugó asszem.