Ydagi fórum hozzászólásai

Ydagi Elküldve: 2012-06-15 13:43 Társalgó

üdv
El tudná nekem magyarázni valaki e36-nál hogyan működik az üzemanyag ellátás.2 tank van egy összekötő résszel de ha jól sejtem csak az egyik oldalon van szivattyú.Másik oldalról ,hogy nyeri ki az üzemanyagot? .
Köszönöm ha valaki szán rám 1-2 percet és leírja

Ydagi Elküldve: 2012-06-05 06:39 Motor-váltó

rolandkvar írta: Sziasztok!!
E39 535i aut.váltó probléma miatt lenne kérdésem!!az autót most szeretném megvenni,de.....
beteszem "D" be de nem reagál gázadáskor(nem indul az auto el...),aztán sokadik próbára hirtelen rántással elindul,de van hogy menet közben sem reagál!!erre tud valaki valami segitséget mondani??érdemes vele foglalkozni,kisebb a vagy nagy a baj???persze tudom szerelö....
elöre is köszi


üdv
Az autóm ha pl "D" ben van és leveszem a fékről a lábam egyböl elkezd kúszni ami szerintem a normális.Gázadásra meg ugrik nem gondolkodik.Lehet csak nincs benn olaj vagy valami bagatel dolog is.Mindenképp kérd ki szerviz véleményét mert valami probléma lehet azzal a váltóval aminek a javítási költsége akár többszáz ezer forint is lehet.Van egy forum ahol segítenek ha gondolod.
http://www.automatavalto.eolda...deset.html
Én már volt ,hogy kérdeztem tőlük és tényleg jó tippeket adnak vagy akár diagnosztikát is csinálnak a váltódról,szervizelik stb.

Ydagi Elküldve: 2012-06-05 06:24 Motor-váltó

batigol09 írta: hali! nem tudom mikor volt valtoolaj cserelve... csereljem le az olajat s jó lesz vagy kell még vmit tennem?

Automata problémával kapcsolatban ők biztosan tudnak neked tanácsot adni.Segítségnek írom nem reklámnak.Pl milyen olaj kell a váltódba,mennyi stb.:

http://www.automatavalto.eolda...deset.html

Ydagi Elküldve: 2012-06-01 17:15 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta:
jrtom írta: Az a helyzet Yellow, hogy az övé még régebbi és egy lapka mozog benne és ő azt látja nyitni-zárni.

YELLOW írta:
mrdani írta: Üdv Mindenkinek!
Régebben volt problémám az alapjárattal hogy ugrándozik.
Írtátok, hogy a lambdszondát a csöveket és a légtömeg mérőt nézzem meg.
A csövek rendben vannak, a légtömeg mérő nyit/zár.
A jelenség akkor lép fel a motor bemelegedett normál módra.
gyakran játsza azt is pl kikanyarodok az utcából, és 1-esbe nyomom neki de megtorpan az egész gép nem akar menni mintha visszahúzná valami, majd a 3. próbálkozásra megindul mint a bolond..
Várok valami 5letet hátha.
Előre is köszönöm!


a légtömegmérő nem nyit meg zár, hanem mér. a folytószelep az ami nyit/zár.
ha melegedésnél csinálja, az lehet gyertya, de ugyanúgy lambda szonda is. na meg persze sok más...




jah... bár azt hittem még régebbiekben van olyan, pl E30


Üdv
Nekem e36 318nál volt hasonló problémám.Melegen az alapjárat csúnyán elkezdett ingadozni hirtelen fékezéskor volt hogy le is állt a motor.Sokminden hibalehetőségen agyaltam és ahogy sokadszorra álltam neki kideríteni mi lehet a hiba nem hagyott nyugodni hogy a hengerfej betőltőnyilásánál miért van hatalmas vákum.Van a motoromon egy szelep szerü valami,neten szűrőnek írják de tuti nem az.A kartelgáz szabályozza valahogy,a szívőcsőre van szerelve.Mióta kicseréltem a motorom egyenletesen jár hidegen-melegen egyaránt.
A réginek a gumitömítése volt szétszakadva és a közepe hullott szét amit csak a kiszerelés után lehetett észrevenni.Tünet volt még közben valahonnan a motortérből nyekergő hangot lehetett hallani.Ez a tünet is megszünt szerencsére.
Elnézést hogy közbeszóltam,e46 ot nem ismerem de ott is lehetséges hasonló megoldás ami sok borsot törhet mások orra alá is.
Yd.