Zoli330i fórum hozzászólásai

Zoli330i Elküldve: 2014-02-25 21:32 Mi lehet a baj?

BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Még pár hónapja írtam ide, a problémám a következő volt. E46 18i (M43) 98" Hidegen 4x5x lefulladt az autóm, torpant, nem lehetett vele közlekedni. Számítógép által 112-es Légtömegmérő hibakódot írta ki. Hiába pucoltam tisztítottam ki nem lett jobb. A motor teljesítménye gynegébb lett. Rávettem magam a mai nap folyamán beleraktam az új Bosch légtömegmérőm, amitől a motor pöccre elindult nem torpant nem szaggatott nem fulladt le. Nagyon megörültem.. Pár kör után viszont az alapjáratom álló helyzetben 1200 fordulatszámon pörgött és leugrott 600-ra majd hirtelen megint 1200 ra.. megint 600 ra majd megint 1200 ra.. megállás nélkül ezt csinálja. Nem fullad le magától csak ingadozik az alapjárat. Maga a hidegen indulás pedig megoldódott nem torpanik megy ahogy kell.. de az alapjárat nagyon idegesít! Vélemények? Ötletek? :O Én a vízhőfok jel adómra gyanakszom..


a vízhőfok jeladó lenen szar, akkor diaggal nézve élő adatot, akkor annak látszatja lenne. én inkább azt mondanám, hogy alapjárati "motor".
és amúgy szintén meg kéne nézni, hogy élőadatban a légtömegmérő által küldött levegőmennyiség alapjáraton ugrál-e.
húzd már le a légtömegmérő csatiját, aztán indítsd már be úgy a verdát, akkor csinálja-e. ha nem, akkor nem oké a légtömegmérő, ha új akkor sem. ha akkor is csinálja, akkor lehet tovább menni. alapjárati motor, vízhőfok jeladó, de diagolni kell.


Aham. De az utolsó pár hétbe már lehúzott légtömegmérővel közlekedtem mivel nem ment úgy a gép ahogy kellett. De amint beleraktam a légtömegmérőt, jól ment és a menettujlajdonságok is viszajavultak, csak az a fránya alapjárat zavar még


de a régi légtömegmérővel jó volt az alapjárat?


Nem. Talán annyival, h kevesebbszer ingadozott tőle.. :S




Nem szív valahol fals levegőt?

Zoli330i Elküldve: 2014-02-07 10:04 hidegen rángat....

anubisz írta:
Zoli330i írta: Változott a helyzet! Reggel az autó tökéletes hidegen és melegen egyaránt!Hát ez jó hír!De délután már más a helyzet! Alapjárat jó kis gázadásra szépen húz,de egy nagyobb gázfröccs és jön a rángatás! Modic nem ír be semmilyen jeladó hibát viszont 1-es és 3-mas henger meg ,hogy ne legyen egyszerű "Különböző hengerekben gyújtáskimaradás az üzemanyag elzárásával" című hibakódok jelennek meg. Kérdés hogyha a jeladó lenne a hibás(vez.tengely vagy főtengely)akkor azt írná-e agyári műszer? Továbbra is megy a találgatás! Gyertya új,trafó át lett cserélve próbára mind a 4, vezetékelés oké!


Vez.tengely jeladó hiba nem igen produkál ilyen hibát,nálam már mind a kettő volt cserélve, és nekem is 330 van. Egyszerűen leáll a motor menet közben, vagy ha elindulsz akkor. Általában be is írja mint hibát. Ha megáll,és indítasz utána minden jó, aztán megint leáll,össze vissza,mikor tetszik neki, nekem volt hogy kanyarodás közben állt le, majdnem patkáztam,mert elment a szervó,minden.
Főtengely jeladó hibát meg belinkeltem már 100x a videót hogy lehet ellenőrizni.

YouTube videó
Nézzétek meg,hogy jó e a kartergáz szellőztető szelep,az szokott ilyen hibákat generálni, ha rossz a vakuum a motorba,próbálja is minden szerelő cseréltetni ilyenkor, mert minden ilyet arra fognak, főleg ha össze vissza produkál égés kimaradást. Az AC is ellenőrizzétek, mert ez tuti nem trafó,meg gyújtás hiba lesz.
Lehet,hogy nagy gázra nem kap elég benzint, de lehet fojtószelep hiba is, nekem is volt már cserélve, fojtószelepet is ellenőrizzétek, ha szarúl működik leáll a kocsi, elszáll az alapjárat meg ilyenek, mert érdekes, hogy pont erős gázadásra reagál rosszul, valami ilyen helyen lesz a hiba,lehet rosszul nyit a szelep.


Köszönöm! Hétvégén lesz egy kis időm megnézem ezeket!

Zoli330i Elküldve: 2014-02-06 16:11 hidegen rángat....

Változott a helyzet! Reggel az autó tökéletes hidegen és melegen egyaránt!Hát ez jó hír!De délután már más a helyzet! Alapjárat jó kis gázadásra szépen húz,de egy nagyobb gázfröccs és jön a rángatás! Modic nem ír be semmilyen jeladó hibát viszont 1-es és 3-mas henger meg ,hogy ne legyen egyszerű "Különböző hengerekben gyújtáskimaradás az üzemanyag elzárásával" című hibakódok jelennek meg. Kérdés hogyha a jeladó lenne a hibás(vez.tengely vagy főtengely)akkor azt írná-e agyári műszer? Továbbra is megy a találgatás! Gyertya új,trafó át lett cserélve próbára mind a 4, vezetékelés oké!

Zoli330i Elküldve: 2014-02-06 08:53 hidegen rángat....

anubisz írta:
szotakdavid írta:
Zoli330i írta: Sziasztok!
Segítségre volna szükségem a párom autójával kapcsolatban:2002 316ti compact.
Elkezdett rángatni szétszedtük kiderült ,hogy valami kókler nem kicserélte a rossz szelepfedél tömítést hanem csak bepasztázta! Ez még nem is lett volna akkora baj ha nem tünteti el az 1-es és 4-es henger trafó hüvelyét és áll az így olajban minden(gyertya és trafó).Ekkor hibakód szervíz szerint égéskimaradás 2.,4. henger. 2.?ez nem értem de hát mindegy! Alkatrészek pótol gyertyák csere! Pár napig az autó tök jó hurrá!
Aztán kezdi újra csak már rosszabb! Szervíz szerint égéskimaradás a 3. hengerben.Biztos trafó.Hát jó! Új trafó benne helyzet változatlan! Hibakód P1347 3.hengerben gyújtáskimaradás az üzemanyag elzárásával. Az jó de mi a baj??? Na azt nem tudni! Talán ez talán az! Most hidegen szépen indul de kb. 15-20 másodperc és kezdődik a móka! Egyenetlen alapjárat rángatva gyorsít körülbelül 3000 fordulatig és már melegen is csak néha jár szépen.Érzetre mintha 3 henger menne. Gyertya új trafó új a hiba padig a régi!
Ha valakinek van ezzel tapasztalata kérnék szépen némi jó tanácsot. Köszönöm!


Vezérműtengely és főtengelyjeladó mondjuk?


Köszönöm szépen a tanácsot és a Linket is végignézek mindent! Ha jutok valamire értesítem a társaságot hátha másnak is lesz haszna belőle!!!
Trafót véletlen se cserélték fel 2,3 napra,azonnal csere. A régi nóta, kuncsaft sír, kocsi nem jó, ha nem tetszik mehet a sóhivatalba. Erről írtam a múltkor, a szerelők 50 % csak a gyertya,és trafót ismer a kocsiba, ha nem megy.
Lehet még keresgélni:
http://engine-codes.com/p1347_bmw.html


Zoli330i Elküldve: 2014-02-04 16:58 hidegen rángat....

Sziasztok!
Segítségre volna szükségem a párom autójával kapcsolatban:2002 316ti compact.
Elkezdett rángatni szétszedtük kiderült ,hogy valami kókler nem kicserélte a rossz szelepfedél tömítést hanem csak bepasztázta! Ez még nem is lett volna akkora baj ha nem tünteti el az 1-es és 4-es henger trafó hüvelyét és áll az így olajban minden(gyertya és trafó).Ekkor hibakód szervíz szerint égéskimaradás 2.,4. henger. 2.?ez nem értem de hát mindegy! Alkatrészek pótol gyertyák csere! Pár napig az autó tök jó hurrá!
Aztán kezdi újra csak már rosszabb! Szervíz szerint égéskimaradás a 3. hengerben.Biztos trafó.Hát jó! Új trafó benne helyzet változatlan! Hibakód P1347 3.hengerben gyújtáskimaradás az üzemanyag elzárásával. Az jó de mi a baj??? Na azt nem tudni! Talán ez talán az! Most hidegen szépen indul de kb. 15-20 másodperc és kezdődik a móka! Egyenetlen alapjárat rángatva gyorsít körülbelül 3000 fordulatig és már melegen is csak néha jár szépen.Érzetre mintha 3 henger menne. Gyertya új trafó új a hiba padig a régi!
Ha valakinek van ezzel tapasztalata kérnék szépen némi jó tanácsot. Köszönöm!