adi84 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

adi84 Elküldve: 2014-08-25 10:32 Turbo

Hali!

Valaki meg tudná mondani, honnan tudok beszerezni tőcsavart a turbóba, ahol a kipufogó csatlakozik rá? Köszi

adi84 Elküldve: 2014-07-24 01:10 Mi lehet a baj?

Street_xTp írta: Sziasztok , nem rég írtam valamelyik fórum topicban hogy, hogy menet közben olyan 2300-as fordulatnál zörgő láncos hangot lehet hallani a motor felől. Talán 1 hét telt el de most már 2100-2500 között csinálja , a vezérműláncon kívül zöröghet még valami ? Aki cserélt már vezérműláncot kompletten pumpával görgővel feszítőkkel vagy amivel kell , milyen összegben lehet ezt kihozni ? Ja és ezt tudom így használni vagy ne nagyon közlekedjek vele amíg nincs megcsinálva ?


Sztem menj el minél hamarabb egy szakihoz. Én a helyedben nem rizikóznék vele, mert ha tényleg lánc és elszáll, akkor jön a száraz kenyér vízzel időszak...

adi84 Elküldve: 2014-07-09 09:47 Mi lehet a baj?

Street_xTp írta: Sziasztok ! Nekem a mai napon merült fel egy olyan problémám ami a következőből áll. Gyorsításkor egyszer csak a motor felől kicsit láncos/zörgő hang jön, majd ha tovább nyomom a gázt akkor elcsendesedik és haladok tovább. Tehát viszonylag rövid ideig csinálja ezt de elég zavaró. Valakinek valami tipp ?



Én így elsőre vezérműláncra gyanakszok. De a helyedben ránézetnék egy szakival...

adi84 Elküldve: 2014-07-08 21:00 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
adi84 írta:
YELLOW írta:
adi84 írta: A másik oldalon elől úgy meg voltak tépve a csavarok, h erőkarral ugráltam rajta, mire megindult és így sem ért bele az agyba. Sztem kézzel (de még légkulccsal vagy nyomatékkal sem) tudod annyira meghúzni, h beleérjen...

YELLOW írta:
adi84 írta: Hát így tényleg nehéz. Nekem is volt hasonló gond. Annyi volt a megoldás, h meghúztam a kerékanyákat gumis után. Majdnem egy negyed kört tudtam tekerni...


nekem 130-as nyomatékkal húzzák rá a végén, nyomaték kulccsal, és még én is tudnék rajta a gyári kerék kulccsal húzni.
viszont ha nagyon be van húzva az sem jó, akár bele is érhet az agyba, aztán meg ciripel, vagy karistol.





lécci alulra írj már!
attól függ milyen csavar van. gyári felniknél nincs gond, mert úgy egyféle csavar elég. viszont sokan szívták már olyannal, hogy alufelni volt, valami más márka, saját csavar. télire meg a gyári acélt tette fel, az alu csavarjaival, aztán...


Persze, így lehet belőle baj. De ha gyári minden, akkor sztem nyugodtan után lehet húzni a gyári, vagy kerszt kulccsal.


gyárilag 120-130Nm-rel kell meghúzni. annyival szokták. minek húzzak utána? eddig sosem esett le a kerék
volt amikor tömeg miatt más helyre kellett mennem, aztán a szokásos helyre elgurultam, elkértem egy pár percre a nyomaték kulcsot és áthúztam. de ők alapból így csinálják.
ami mondjuk érdekes, mert egy swift-nek (régi) 80Nm tán, és a légkulcsot sem állítgatják, szóval ugyanazzal húzzák. és pl az esetemben a légkulcs után, egy pár fok után, már racsnizik is a nyomaték kulcs. tehát a légkulcs is behúzza 120-ra tutti.
de mondom gumisa is válogatja.


Elhiszem neked, h ennyi a gyári adat Akkor ahol én voltam lehet 30Nm-er húzta meg. De az tuti, h azért adott ki kattógó hangot, mert minimálisan kotyogott a kerék. Ráhúztam ---> elmúlt. Csak megosztottam egy tapasztalatot és jól elúsztunk a nyomatékok, alu/lemez csavar és ügyes gumisok tengerén...

adi84 Elküldve: 2014-07-08 20:22 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
adi84 írta: A másik oldalon elől úgy meg voltak tépve a csavarok, h erőkarral ugráltam rajta, mire megindult és így sem ért bele az agyba. Sztem kézzel (de még légkulccsal vagy nyomatékkal sem) tudod annyira meghúzni, h beleérjen...

YELLOW írta:
adi84 írta: Hát így tényleg nehéz. Nekem is volt hasonló gond. Annyi volt a megoldás, h meghúztam a kerékanyákat gumis után. Majdnem egy negyed kört tudtam tekerni...


nekem 130-as nyomatékkal húzzák rá a végén, nyomaték kulccsal, és még én is tudnék rajta a gyári kerék kulccsal húzni.
viszont ha nagyon be van húzva az sem jó, akár bele is érhet az agyba, aztán meg ciripel, vagy karistol.





lécci alulra írj már!
attól függ milyen csavar van. gyári felniknél nincs gond, mert úgy egyféle csavar elég. viszont sokan szívták már olyannal, hogy alufelni volt, valami más márka, saját csavar. télire meg a gyári acélt tette fel, az alu csavarjaival, aztán...


Persze, így lehet belőle baj. De ha gyári minden, akkor sztem nyugodtan után lehet húzni a gyári, vagy kerszt kulccsal.

adi84 Elküldve: 2014-07-08 19:43 Mi lehet a baj?

A másik oldalon elől úgy meg voltak tépve a csavarok, h erőkarral ugráltam rajta, mire megindult és így sem ért bele az agyba. Sztem kézzel (de még légkulccsal vagy nyomatékkal sem) tudod annyira meghúzni, h beleérjen...

YELLOW írta:
adi84 írta: Hát így tényleg nehéz. Nekem is volt hasonló gond. Annyi volt a megoldás, h meghúztam a kerékanyákat gumis után. Majdnem egy negyed kört tudtam tekerni...


nekem 130-as nyomatékkal húzzák rá a végén, nyomaték kulccsal, és még én is tudnék rajta a gyári kerék kulccsal húzni.
viszont ha nagyon be van húzva az sem jó, akár bele is érhet az agyba, aztán meg ciripel, vagy karistol.



adi84 Elküldve: 2014-07-08 19:12 Mi lehet a baj?

Hát így tényleg nehéz. Nekem is volt hasonló gond. Annyi volt a megoldás, h meghúztam a kerékanyákat gumis után. Majdnem egy negyed kört tudtam tekerni... Nekem amiatt kattogott, de ugye nem csak esőben, mint neked. Ja és mikor álló helyzetben rángattam a kereket minden felé, akkor nem észleltem semmit. Nem biztos, h neked ez lesz, de egy próbát megér.

Puli írta: Úgy nem lötyög,nem mozog semmi és nem hallani semmit...

adi84 írta: Álló helyzetben megrángattad már a kereket, h hallani-e valamit?

Puli írta: Mi lehet a baj? Bár tudom,hogy elmondva nem egyszerű megfejteni...
A jelenség az, hogy mikor fékezek fura hangot hallok a jobb eleje felől. A hang nem súrlódó, hanem olyan mint amikor egy mechanika összezár. Ha benyomom a féket akkor is hallom és amikor felengedem akkor is! Mindkét esetben a hang ugyanolyan! A fékek jók, kipróbáltam? belesatuztam, fog! De a legfurább az egészbe az,hogy csak esőben hallani, száraz időben nem...
:






adi84 Elküldve: 2014-07-08 08:57 Mi lehet a baj?

Álló helyzetben megrángattad már a kereket, h hallani-e valamit?

Puli írta: Mi lehet a baj? Bár tudom,hogy elmondva nem egyszerű megfejteni...
A jelenség az, hogy mikor fékezek fura hangot hallok a jobb eleje felől. A hang nem súrlódó, hanem olyan mint amikor egy mechanika összezár. Ha benyomom a féket akkor is hallom és amikor felengedem akkor is! Mindkét esetben a hang ugyanolyan! A fékek jók, kipróbáltam? belesatuztam, fog! De a legfurább az egészbe az,hogy csak esőben hallani, száraz időben nem...
:


adi84 Elküldve: 2014-06-01 16:53 Porlasztó

Üdv!
Amióta megvan az autó, olyan jelenséget tapasztalok, h mikor beindítom van h egyből, de van, h 1 perc után nagyon erősen kattogva jár a motor. Ha bemelegszik néha elcsendesedik és normális diesel hangja lesz, de van h marad ugyanolyan. Igen változó és nem tudom mitől lehet. Sztetek lehet valamelyik csúcs miatt? Levettem a burkolatot és a 2-es már cserélve volt, de nem tudom, h elektronikába beírták-e vagy sem...

adi84 Elküldve: 2014-06-01 13:55 Heeelp...!

YELLOW írta:
adi84 írta:
YELLOW írta:
adi84 írta: Üdv!
Megint gondok adódtak a kicsikémmel. Első tárcsákat és betéteket akartam cserélni. A bal oldalon két kerékcsavart beletörtem az agyba... Lehet, h rengeteg erő szorult belém , de valószínűbb, h be vannak rohadva a csavarok. A másik oldalon is nehézkesen, de kijött mind. A kérdés az lenne, h vajon bele tudok-e fúrni egy ilyen keménységű csavarba, vagy hagyjam a fenébe és cseréljek agyat? Am az ideg szét..szott!

Thanks


mennyire tört bele? rá lehet hegeszteni valamit? ha igen, akkor az a megoldás...


Igen rá lehet még, ezen én is gondolkodtam, de ha az ép csavart eltörtem, akkor vajon a hegesztés kibírja?


meg kell próbálni, meg hegesztés után, valami csavarlazító dolgot befújni, hagyni egy kicsit. egyébként ott rontottátok el, hogy kézzel kerék kulccsal kezdtétek gondolom leszedni, meg lehet először mér ráfele is húztad. ilynekor jó a légkulcs, mert az a kalapálós mozdulatokkal fel tudja lazítani.


Igen kerék kulccsal kezdtem, a franc se gondolta, h eltöröm. Ráfelé nem húztam, de így utólag jobb lett volna tényleg meglazíttatni légkulccsal. (nekem nincs sajnos). Köszi a választ, remélem sikerrel járok...

adi84 Elküldve: 2014-06-01 13:42 Heeelp...!

YELLOW írta:
adi84 írta: Üdv!
Megint gondok adódtak a kicsikémmel. Első tárcsákat és betéteket akartam cserélni. A bal oldalon két kerékcsavart beletörtem az agyba... Lehet, h rengeteg erő szorult belém , de valószínűbb, h be vannak rohadva a csavarok. A másik oldalon is nehézkesen, de kijött mind. A kérdés az lenne, h vajon bele tudok-e fúrni egy ilyen keménységű csavarba, vagy hagyjam a fenébe és cseréljek agyat? Am az ideg szét..szott!

Thanks


mennyire tört bele? rá lehet hegeszteni valamit? ha igen, akkor az a megoldás...


Igen rá lehet még, ezen én is gondolkodtam, de ha az ép csavart eltörtem, akkor vajon a hegesztés kibírja?

adi84 Elküldve: 2014-06-01 13:28 Heeelp...!

Üdv!
Megint gondok adódtak a kicsikémmel. Első tárcsákat és betéteket akartam cserélni. A bal oldalon két kerékcsavart beletörtem az agyba... Lehet, h rengeteg erő szorult belém , de valószínűbb, h be vannak rohadva a csavarok. A másik oldalon is nehézkesen, de kijött mind. A kérdés az lenne, h vajon bele tudok-e fúrni egy ilyen keménységű csavarba, vagy hagyjam a fenébe és cseréljek agyat? Am az ideg szét..szott!

Thanks

adi84 Elküldve: 2014-05-26 19:20 Heeelp...!

Hali mindenki.

2 hete vagyok boldog tulaja egy e46 320d touring-nak. A minap alánéztünk tüzetesebben aknából és észrevettem, h a difi bölcsőt már csak a szentlélek tartja össze. Szeretném kicserélni, meg is van a másik. A kérdésem az lenne, h mire figyeljek oda? Van-e a difi leszedésének valami különleges fortélya?
Köszi előre is

adi84 Elküldve: 2014-05-05 18:43 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Hali mindenki!
Keresek touring (bár sztem limo is ugyanaz) facelift első sárvédőket, ha lehet fekete színben, h ne kelljen festeni. Ha valakinek van, vagy tud vhol, szívesen fogadnám.
Köszi
« előző12következő »