ans777 fórum hozzászólásai

ans777 Elküldve: 2014-04-22 13:04 Tolató radar

Totyasrac írta:
p1tyeszka írta:
hemika írta: Sziasztok!Lenne egy olyan problémám,hogy a napokban a hátsó pdc hátra menetbe kapcsolás után úgy jelez mintha lenne mögötte valami,ez álltalában egymás után egyforma időközönként jelez,olyan 2 másodpercenként!mi lehet a gond?ha hátra megyek mindegyik érzékel!
Köszi!


Ugyanez a hiba. Kábelek átmozgatása pár napig megoldotta a problémát, de most ismét rossz.


Nekem is csinál olyat (10-ből egyszer, mintha jellemzően eső után csinálná?), hogy folyamatosan sípol (mintha 20-30cm-en belül lenne tárgy mögötte). Kontakthibára gondolok én is, kérdés, hogy mi a jellemző problémás hely, ahol érdemes megnézni a kontaktokat/kábelezést?

Köszi előre is


Egyébként ennek hogy is kellene működnie pontosan?
Hátra menetbe teszed, és ha nincs mögötted semmi, akkor hányat kellene pittyegnie? Egyet, h rükverc, majd csendben marad, mindaddig amíg nem érzékel valamit?
Mert belegondolva lehet az enyémmel is van valami gond.
Jól jelzi, ha van mögötte valami, folyamatosan sípol, ha túl közel van már valami, de önmagában ha rükvercbe teszem, akkor is pittyeg. Ez a normális? Köszi!

ans777 Elküldve: 2014-04-21 17:35 Vicces :)

YELLOW írta:


Nagyon jó!!!

ans777 Elküldve: 2014-04-16 21:18 angel eye

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
ans777 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy akarok a kocsiba angel eye karikát és hogy mind a négy karikának egyforma méretűnek kell lenni vagy nem?! ( E46 )
És melyik fajta a jó, melyiket érdemes bele tenni!?
Köszi!


Ezt a kettőt szokták ajánlani, sokak által kipróbált és bevált.
Egyébként a lámpádtól függ. (Projektoros vagy nem)

http://autohifi-tuning.shp.hu/...D%20LED-es


Aham, köszi!
És azt honnan tudom meg, hogy projektoros vagy nem?!


uhhh... biztos BMW-d van neked?
nem tudod, hogy néz ki egy projektor lencse? gyári xenon-os az autód? vazze googliba beírod projektoros lámpa kidob, oszt össze tudod hasonlítani...
remélem komolyabb kérdésed nem lesz az autóval kapcsolatban, mert azt elmagyraázni, itt öregszünk meg


Nem rég vettem, így még rengeteg újdonság van nekem amit meg kell tudnom, tanulnom ezzel kapcsolatba!
Ha értenék hozzá nem kérdeznék hülyeséget, nem!?
Na mindegy nekem simán a foncsor van meg 2 db H7-s izzó úgy hogy gondolom akkor nem projektoros!
Remélem jól tippelem.....



Jól tippeled.

ans777 Elküldve: 2014-04-15 22:56 angel eye

Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy akarok a kocsiba angel eye karikát és hogy mind a négy karikának egyforma méretűnek kell lenni vagy nem?! ( E46 )
És melyik fajta a jó, melyiket érdemes bele tenni!?
Köszi!


Ezt a kettőt szokták ajánlani, sokak által kipróbált és bevált.
Egyébként a lámpádtól függ. (Projektoros vagy nem)

http://autohifi-tuning.shp.hu/...D%20LED-es

ans777 Elküldve: 2014-04-15 16:00 xenon próbléma.

Medvedisznoman írta:
MattM325 írta:
Medvedisznoman írta:
MattM325 írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
kundof1 írta: Az enyém se szintez ujabban már mindig, csak nagyon ritkán, meg ugyveszem észre h nemvisz akkorát a xenon, mint amekkorát elvártam tőle, de ha ráadom a gyujtást helyzetjelzőre rakom akkor hallom h mozgatja a foncsort...lehet h be van állva nálam is!
És mennyibe kerül egy ilyen szintező?


Az utángyártott (Febi) 25ezer körül van, a gyári majdnem a duplája. Én bontottat vettem 5000+ postáért.


oké 5+posta. és tudod használni? nem. akkor?
szerintem tákolni kell. de nekem rémlik valami, hogy azt a kart mintha át lehetne fordítani vagy ilyesmi.


Bár úgy lenne, de nem lehet.


Én 14-ért vettem Vemo-t


Igen, nemrég még volt ilyen is, de újabban már csak a Febi van sajnos.
Te sem tudod, hogy lehet-e konfigurálni? Csak betetted és jó is volt?



Csak be kell tenni és jó. Én még tudok ilyen Vemot, vagy megadom a címet, hogy hol.




Köszönöm, rendes vagy! körbejárom ezt a konfigurálás dogot aztán ha nem jutok semmire akkor el fogom kérni a címet.


Nekem is az első érzékelő halt meg, Febit vettem újonnan, betettük és jó is lett.

ans777 Elküldve: 2014-04-13 17:42 xenon próbléma.

MattM325 írta:
ans777 írta:
szotakdavid írta:
ans777 írta: Na ismerősömmel megnéztük, amennyire tudtuk otthon.
Hátsó érzékelő mechanikus dolgai rendben voltak, finoman állítgatva a xenon utánaállított, így a hátsó szerintünk rendben van.
Maradt az első. Ott is külsőleg minden oké, viszont ott állítgatva a xenon nem állított utána, úgyh nagyon valószínű, h tényleg az első magasságállító szenzor halt meg.
Még van egy ismerősöm, akinél ennél is jobban bele tudunk menni az elektronikába, és ha ő is megerősíti ezt, akkor szenzor csere, és vége a történetnek.
Köszi amúgy a segítséget még egyszer.


Elég lenne egy normális Diag!


Ez alatt azt érted, h normális BMW-hez való szoftverrel megnézni van e hibakód?
(A Delphi univerzális nem mutatott ki hibakódot.)

A második ember akihez megyek, annak elvileg van normális BMW-s felszerelése ilyen téren.
Vagy pontosan mit jelent ez a diagnosztika?
Ha nem túl gáz, pár mondatban elmondhatná vki.


Szerintem itt a normális BMW-s felszerelésnél ki is merül a normál diag fogalma. Lényeg, hpgy BMW specifikus, De még egyszer mondom, nekem a normális diag sem mutatta ki az első szintjelző hibáját.


Üdv, első szenzor volt meghalva, szétszedtük és konkrétan be volt rohadva.
Kicseréltük egy újra, és már minden oké.
Köszi a segítséget mindenkitől!

ans777 Elküldve: 2014-04-05 21:11 xenon próbléma.

szotakdavid írta:
ans777 írta: Na ismerősömmel megnéztük, amennyire tudtuk otthon.
Hátsó érzékelő mechanikus dolgai rendben voltak, finoman állítgatva a xenon utánaállított, így a hátsó szerintünk rendben van.
Maradt az első. Ott is külsőleg minden oké, viszont ott állítgatva a xenon nem állított utána, úgyh nagyon valószínű, h tényleg az első magasságállító szenzor halt meg.
Még van egy ismerősöm, akinél ennél is jobban bele tudunk menni az elektronikába, és ha ő is megerősíti ezt, akkor szenzor csere, és vége a történetnek.
Köszi amúgy a segítséget még egyszer.


Elég lenne egy normális Diag!


Ez alatt azt érted, h normális BMW-hez való szoftverrel megnézni van e hibakód?
(A Delphi univerzális nem mutatott ki hibakódot.)

A második ember akihez megyek, annak elvileg van normális BMW-s felszerelése ilyen téren.
Vagy pontosan mit jelent ez a diagnosztika?
Ha nem túl gáz, pár mondatban elmondhatná vki.

ans777 Elküldve: 2014-04-05 15:46 xenon próbléma.

Na ismerősömmel megnéztük, amennyire tudtuk otthon.
Hátsó érzékelő mechanikus dolgai rendben voltak, finoman állítgatva a xenon utánaállított, így a hátsó szerintünk rendben van.
Maradt az első. Ott is külsőleg minden oké, viszont ott állítgatva a xenon nem állított utána, úgyh nagyon valószínű, h tényleg az első magasságállító szenzor halt meg.
Még van egy ismerősöm, akinél ennél is jobban bele tudunk menni az elektronikába, és ha ő is megerősíti ezt, akkor szenzor csere, és vége a történetnek.
Köszi amúgy a segítséget még egyszer.

ans777 Elküldve: 2014-03-31 23:28 xenon próbléma.

Tano írta: Hibakódod akkor lenne az érzékelőtől, ha valamilyen elektronikai problémája lenne, tehát szakadás/zárlat a vezetékelésében, vagy a potméterben. Ha mechanikus a gondja, tehát a rudazat vagy a poti (szét)akad stb., akkor nem lesz hibakódod, és a szolgáltatott hibás jelnek megfelelően lefelé állítja az LCM a lámpádat, mert az nem fogja tudni, hogy az autód nem lett megterhelve...


Hello, köszi a választ, értem.
Ez a mechanikus hiba, akkor beleillik a képbe, h hol jó, hol pedig rossz a magasságállító?

ans777 Elküldve: 2014-03-31 22:47 xenon próbléma.

MattM325 írta:
ans777 írta:
ans777 írta:
MattM325 írta:
ans777 írta:
szicsu írta:
YELLOW írta:
ans777 írta: Üdv, xenon lámpával kapcsolatban lenne kérdésem.
Eléggé furán viselkedik mostanában. Mikor elindítom az autót, megvan a lentről felfele mozgatás és beáll a helyére a xenon, de azt veszem észre, h nagyon lefele világít.
Azonban ez nem állandó, van amikor teljesen jó a szög, és van amikor túlságosan lefele világít.
Itt találtam valakit, akinek pontosan ez a baja, elolvasva, mintha csak az én lámpámról beszélne..
http://www.bimmerwerkz.com/for...69301.html

Tudom, hogy felnyitva a motorháztetőt a lámpáknál van egy kis tekerő, amivel lehet szabályozni a lámpa fényének szögét. Meg is csináltam, beállítottam úgy, h jó legyen. Aztán elindulok és nemsokára azt veszem észre, h megint lefele világít, szemmel láthatóan lejjebb mászik, mint amit én állítottam be neki manuálisan.
Kerestem egy videót youtube-on, na kb. én is ezt látom, gondolom ez nem annyira normális.
https://www.youtube.com/watch?v=Fc94qZQRS2k

Ötlet/tanács, hogy mi lehet ez, hogy deríthetném ki, h miféle baja van?

Ja és még egy kérdés, azt a tekerőt lehet tekerni kézzel is, és lehet bele dugni csavarhúzót és azzal is állítani. Na most e két művelet között van bármiféle különbség?
Köszönöm előre!



nem azzal lesz probléma...
hanem van elől és hátul a lengőkarokon, egy szenzor, ami vezérli a magasságot. ha megpakolod az autót, akkor az érzékeli és lentebb állít. tehát valamelyik szenzor halt meg, vagy csúszott szét, stb.

Nekem is ue.volt a jelenség.Nem a potméter halt meg,csak ami a lengőkart összeköti a potival,az a rudazat hullott szét...


Köszi a válaszokat!
Segítenétek abban, h hogy derítsem ki, h most nekem mi a rossz? Valamint honnan tudnék hozzá rendelni alkatrészt, akár a szenzorról vagy amit Szicsu írt, h neki gond volt.
Köszönöm


Elsőnek állapítsd meg a hibát, jobb hátsó lengőkaron van egy szenzor, ott nézd meg nincs-e eltörve a pálca. Utána jobb első kerék leszed, lengőkarnál szintén ott a szenzor, ha ez sincs eltörve lekötöd a "stabpálcát" és felkapcsolt világítással finoman, fél centiket mozgasd meg le-föl. Ha nem szintez valószínű az a baja, de kábelszakadást mérd ki előtte.


Köszi!


Sziasztok, itt vagyok újra, még egy kis segítségért, tanácsért. Szóval ott hagytuk abba, hogy furcsán viselkedik a xenon lámpán, van amikor lefele világít. Nem játszottam vele túl sokat, inkább elvittem egy autó villamossági szereldébe. Ott közölték, h igen, láttak már ilyet, gyakori, típushiba stb stb. Rádugták számítógépre, konkréten ilyen hiba nem szerepelt benne, ami arra utalna, h rossz lenne bármi is a xenon szint érzékelőjével. Volt viszont egy csomó hiba, ami még az autó múltjáról maradt vissza, elektronikai hibakódok, ezeket mindet törölte. Megnézte az első szenzort, "szemre", azt mondta, h az szerinte rendben van. Azért sem ugrott neki túlságosan, mert azt mondta, h most annyit fog csinálni, h minden hibát töröl és ha ezek után is előjön a lefelé állító xenon jelenség, és akkor újra megnézik számítógéppel, h generált e bármilyen hibát.
Mondtam neki, h hátul is van érzékelő, de ő azt mondta, h az enyémben nincs. :
Szerintem ezt onnan mondhatta, h a számítógépén (Delphi DS 150E progival) nem látott semmi olyat, ami hátsó szenzorra utalna. Én kicsit erősködtem, majd értetlenkedve mondtam, h oké. Azt mondta, h használjam, utána tüzetesebben megvizsgálják, h mi lehet, de azt mondták láttak már olyat, h minden hiba törlés után, megjavult az ilyesmi dolog.

Na most, természetesen használtam, és sokáig tök jó is volt, örültem is neki, de egy 1 órás esti utam során, kb. 10km után újra azt vettem észre, h nem látok semmit előre, mert magam elé világítok. Remek. Másnap este újra beültem, a xenon tökéletes irányban előre világít, mentem velem 5-6km-t és igazából a hiba most nem nagyon jelentkezik. Tuti szivat engem, mert midig akkor romlik el, ha hosszabb távra kell mennem este.

Na, de a lényeg, h vissza fogom vinni, és miben segíthetek én nekik ebben, h minél előbb meglegyen az autó, valamint szerintetek, ha meghal valamelyik érzékelő, akkor annak benne kell lennie, mint hibakódnak? Bármilyen módon is megy tönkre?
Pl., amit írt Szicsu, h neki mi volt a baja, ("lengőkart összeköti a potival,az a rudazat hullott szét."), ilyen hibát jelezhet a szoftver? Csak mert nagyon fura nekem, h nagyon ritkán jön elő a hiba. Ezek tudatában (nem generált hibakódot és ritkán jön elő), van még vmi jó ötletetek?

Köszönöm szépen!





Szia!

Először is, ezt a helyet felejtsd el, főleg a Delphi maradjon a Renaultoknak.
Hibát nekem sem jelzett, általában akárhányszor emelőn volt az autó utána működött valamennyire egy darabig aztán megint kampo. Lesz ott hátul is egy, ne aggódj.
Egyébként milyen hibát akarnak törölni, mikor nem is volt hiba?
Ha mindenképp oda akarsz visszamenni, pl. haver vagy valami, akkor adj a kezükbe egy multimétert. A korábban leírtakat megcsinálhatnád TE magad is, leszeded a kereket, utána 2db 10-es csavar a hátsót ellenőrizheted aláfekve is, 40 percnél nem több, de ha cseréltél már kereket, akkor kényelmesen 25 perc.


Hello!

Köszi a választ! Azt mondták, h itt (Veszprém), hozzájuk érdemes vinni. (Milyen lehet akkor a többi?! )
Még körülnézek akkor, h hova lehetne vinni, akik tényleg odafigyelnek mindenre. Egyébként lehet, h ők sem ilyenek, mint ami most elsőre lejött, ráadásul nem is a nagyfejes nagyfőnök vizsgálta meg a problémámat (akit név szerint ajánlottak), hanem az egyik kis embere.
Hát én magam nem szívesen állnék neki, egyrészt semmi eszközöm nincs hozzá (multimeter), másrészt ismerem magam és inkább olyanra bízom, aki tényleg ért hozzá, így nem nekem kell az esetleges komplikációk miatt pánikba esnem.
Persze értem, minimális hozzáértés erősen ajánlott, főleg az ilyesmi hibák felderítésében, de ez kb. olyan, mint, hogy az internet világában, minimálisan mindenki értsen a weboldalak elemeinek inspectálásában és a DOM-ban kikeresni vagy kitörölni valamit, így elkerülhetőek lennének egy csomó vírus megosztások, stb. Sarkallatos hasonlat.
De köszönöm az infót és, h segítettél, megüzenem, h mi lett a történet vége!

ans777 Elküldve: 2014-03-31 21:22 xenon próbléma.

ans777 írta:
MattM325 írta:
ans777 írta:
szicsu írta:
YELLOW írta:
ans777 írta: Üdv, xenon lámpával kapcsolatban lenne kérdésem.
Eléggé furán viselkedik mostanában. Mikor elindítom az autót, megvan a lentről felfele mozgatás és beáll a helyére a xenon, de azt veszem észre, h nagyon lefele világít.
Azonban ez nem állandó, van amikor teljesen jó a szög, és van amikor túlságosan lefele világít.
Itt találtam valakit, akinek pontosan ez a baja, elolvasva, mintha csak az én lámpámról beszélne..
http://www.bimmerwerkz.com/for...69301.html

Tudom, hogy felnyitva a motorháztetőt a lámpáknál van egy kis tekerő, amivel lehet szabályozni a lámpa fényének szögét. Meg is csináltam, beállítottam úgy, h jó legyen. Aztán elindulok és nemsokára azt veszem észre, h megint lefele világít, szemmel láthatóan lejjebb mászik, mint amit én állítottam be neki manuálisan.
Kerestem egy videót youtube-on, na kb. én is ezt látom, gondolom ez nem annyira normális.
https://www.youtube.com/watch?v=Fc94qZQRS2k

Ötlet/tanács, hogy mi lehet ez, hogy deríthetném ki, h miféle baja van?

Ja és még egy kérdés, azt a tekerőt lehet tekerni kézzel is, és lehet bele dugni csavarhúzót és azzal is állítani. Na most e két művelet között van bármiféle különbség?
Köszönöm előre!



nem azzal lesz probléma...
hanem van elől és hátul a lengőkarokon, egy szenzor, ami vezérli a magasságot. ha megpakolod az autót, akkor az érzékeli és lentebb állít. tehát valamelyik szenzor halt meg, vagy csúszott szét, stb.

Nekem is ue.volt a jelenség.Nem a potméter halt meg,csak ami a lengőkart összeköti a potival,az a rudazat hullott szét...


Köszi a válaszokat!
Segítenétek abban, h hogy derítsem ki, h most nekem mi a rossz? Valamint honnan tudnék hozzá rendelni alkatrészt, akár a szenzorról vagy amit Szicsu írt, h neki gond volt.
Köszönöm


Elsőnek állapítsd meg a hibát, jobb hátsó lengőkaron van egy szenzor, ott nézd meg nincs-e eltörve a pálca. Utána jobb első kerék leszed, lengőkarnál szintén ott a szenzor, ha ez sincs eltörve lekötöd a "stabpálcát" és felkapcsolt világítással finoman, fél centiket mozgasd meg le-föl. Ha nem szintez valószínű az a baja, de kábelszakadást mérd ki előtte.


Köszi!


Sziasztok, itt vagyok újra, még egy kis segítségért, tanácsért. Szóval ott hagytuk abba, hogy furcsán viselkedik a xenon lámpán, van amikor lefele világít. Nem játszottam vele túl sokat, inkább elvittem egy autó villamossági szereldébe. Ott közölték, h igen, láttak már ilyet, gyakori, típushiba stb stb. Rádugták számítógépre, konkréten ilyen hiba nem szerepelt benne, ami arra utalna, h rossz lenne bármi is a xenon szint érzékelőjével. Volt viszont egy csomó hiba, ami még az autó múltjáról maradt vissza, elektronikai hibakódok, ezeket mindet törölte. Megnézte az első szenzort, "szemre", azt mondta, h az szerinte rendben van. Azért sem ugrott neki túlságosan, mert azt mondta, h most annyit fog csinálni, h minden hibát töröl és ha ezek után is előjön a lefelé állító xenon jelenség, és akkor újra megnézik számítógéppel, h generált e bármilyen hibát.
Mondtam neki, h hátul is van érzékelő, de ő azt mondta, h az enyémben nincs. :
Szerintem ezt onnan mondhatta, h a számítógépén (Delphi DS 150E progival) nem látott semmi olyat, ami hátsó szenzorra utalna. Én kicsit erősködtem, majd értetlenkedve mondtam, h oké. Azt mondta, h használjam, utána tüzetesebben megvizsgálják, h mi lehet, de azt mondták láttak már olyat, h minden hiba törlés után, megjavult az ilyesmi dolog.

Na most, természetesen használtam, és sokáig tök jó is volt, örültem is neki, de egy 1 órás esti utam során, kb. 10km után újra azt vettem észre, h nem látok semmit előre, mert magam elé világítok. Remek. Másnap este újra beültem, a xenon tökéletes irányban előre világít, mentem velem 5-6km-t és igazából a hiba most nem nagyon jelentkezik. Tuti szivat engem, mert midig akkor romlik el, ha hosszabb távra kell mennem este.

Na, de a lényeg, h vissza fogom vinni, és miben segíthetek én nekik ebben, h minél előbb meglegyen az autó, valamint szerintetek, ha meghal valamelyik érzékelő, akkor annak benne kell lennie, mint hibakódnak? Bármilyen módon is megy tönkre?
Pl., amit írt Szicsu, h neki mi volt a baja, ("lengőkart összeköti a potival,az a rudazat hullott szét."), ilyen hibát jelezhet a szoftver? Csak mert nagyon fura nekem, h nagyon ritkán jön elő a hiba. Ezek tudatában (nem generált hibakódot és ritkán jön elő), van még vmi jó ötletetek?

Köszönöm szépen!



ans777 Elküldve: 2014-03-24 08:40 xenon próbléma.

MattM325 írta:
ans777 írta:
szicsu írta:
YELLOW írta:
ans777 írta: Üdv, xenon lámpával kapcsolatban lenne kérdésem.
Eléggé furán viselkedik mostanában. Mikor elindítom az autót, megvan a lentről felfele mozgatás és beáll a helyére a xenon, de azt veszem észre, h nagyon lefele világít.
Azonban ez nem állandó, van amikor teljesen jó a szög, és van amikor túlságosan lefele világít.
Itt találtam valakit, akinek pontosan ez a baja, elolvasva, mintha csak az én lámpámról beszélne..
http://www.bimmerwerkz.com/for...69301.html

Tudom, hogy felnyitva a motorháztetőt a lámpáknál van egy kis tekerő, amivel lehet szabályozni a lámpa fényének szögét. Meg is csináltam, beállítottam úgy, h jó legyen. Aztán elindulok és nemsokára azt veszem észre, h megint lefele világít, szemmel láthatóan lejjebb mászik, mint amit én állítottam be neki manuálisan.
Kerestem egy videót youtube-on, na kb. én is ezt látom, gondolom ez nem annyira normális.
https://www.youtube.com/watch?v=Fc94qZQRS2k

Ötlet/tanács, hogy mi lehet ez, hogy deríthetném ki, h miféle baja van?

Ja és még egy kérdés, azt a tekerőt lehet tekerni kézzel is, és lehet bele dugni csavarhúzót és azzal is állítani. Na most e két művelet között van bármiféle különbség?
Köszönöm előre!



nem azzal lesz probléma...
hanem van elől és hátul a lengőkarokon, egy szenzor, ami vezérli a magasságot. ha megpakolod az autót, akkor az érzékeli és lentebb állít. tehát valamelyik szenzor halt meg, vagy csúszott szét, stb.

Nekem is ue.volt a jelenség.Nem a potméter halt meg,csak ami a lengőkart összeköti a potival,az a rudazat hullott szét...


Köszi a válaszokat!
Segítenétek abban, h hogy derítsem ki, h most nekem mi a rossz? Valamint honnan tudnék hozzá rendelni alkatrészt, akár a szenzorról vagy amit Szicsu írt, h neki gond volt.
Köszönöm


Elsőnek állapítsd meg a hibát, jobb hátsó lengőkaron van egy szenzor, ott nézd meg nincs-e eltörve a pálca. Utána jobb első kerék leszed, lengőkarnál szintén ott a szenzor, ha ez sincs eltörve lekötöd a "stabpálcát" és felkapcsolt világítással finoman, fél centiket mozgasd meg le-föl. Ha nem szintez valószínű az a baja, de kábelszakadást mérd ki előtte.


Köszi!

ans777 Elküldve: 2014-03-24 08:26 xenon próbléma.

szicsu írta:
YELLOW írta:
ans777 írta: Üdv, xenon lámpával kapcsolatban lenne kérdésem.
Eléggé furán viselkedik mostanában. Mikor elindítom az autót, megvan a lentről felfele mozgatás és beáll a helyére a xenon, de azt veszem észre, h nagyon lefele világít.
Azonban ez nem állandó, van amikor teljesen jó a szög, és van amikor túlságosan lefele világít.
Itt találtam valakit, akinek pontosan ez a baja, elolvasva, mintha csak az én lámpámról beszélne..
http://www.bimmerwerkz.com/for...69301.html

Tudom, hogy felnyitva a motorháztetőt a lámpáknál van egy kis tekerő, amivel lehet szabályozni a lámpa fényének szögét. Meg is csináltam, beállítottam úgy, h jó legyen. Aztán elindulok és nemsokára azt veszem észre, h megint lefele világít, szemmel láthatóan lejjebb mászik, mint amit én állítottam be neki manuálisan.
Kerestem egy videót youtube-on, na kb. én is ezt látom, gondolom ez nem annyira normális.
https://www.youtube.com/watch?v=Fc94qZQRS2k

Ötlet/tanács, hogy mi lehet ez, hogy deríthetném ki, h miféle baja van?

Ja és még egy kérdés, azt a tekerőt lehet tekerni kézzel is, és lehet bele dugni csavarhúzót és azzal is állítani. Na most e két művelet között van bármiféle különbség?
Köszönöm előre!



nem azzal lesz probléma...
hanem van elől és hátul a lengőkarokon, egy szenzor, ami vezérli a magasságot. ha megpakolod az autót, akkor az érzékeli és lentebb állít. tehát valamelyik szenzor halt meg, vagy csúszott szét, stb.

Nekem is ue.volt a jelenség.Nem a potméter halt meg,csak ami a lengőkart összeköti a potival,az a rudazat hullott szét...


Köszi a válaszokat!
Segítenétek abban, h hogy derítsem ki, h most nekem mi a rossz? Valamint honnan tudnék hozzá rendelni alkatrészt, akár a szenzorról vagy amit Szicsu írt, h neki gond volt.
Köszönöm

ans777 Elküldve: 2014-03-24 00:20 xenon próbléma.

Üdv, xenon lámpával kapcsolatban lenne kérdésem.
Eléggé furán viselkedik mostanában. Mikor elindítom az autót, megvan a lentről felfele mozgatás és beáll a helyére a xenon, de azt veszem észre, h nagyon lefele világít.
Azonban ez nem állandó, van amikor teljesen jó a szög, és van amikor túlságosan lefele világít.
Itt találtam valakit, akinek pontosan ez a baja, elolvasva, mintha csak az én lámpámról beszélne..
http://www.bimmerwerkz.com/for...69301.html

Tudom, hogy felnyitva a motorháztetőt a lámpáknál van egy kis tekerő, amivel lehet szabályozni a lámpa fényének szögét. Meg is csináltam, beállítottam úgy, h jó legyen. Aztán elindulok és nemsokára azt veszem észre, h megint lefele világít, szemmel láthatóan lejjebb mászik, mint amit én állítottam be neki manuálisan.
Kerestem egy videót youtube-on, na kb. én is ezt látom, gondolom ez nem annyira normális.
https://www.youtube.com/watch?v=Fc94qZQRS2k

Ötlet/tanács, hogy mi lehet ez, hogy deríthetném ki, h miféle baja van?

Ja és még egy kérdés, azt a tekerőt lehet tekerni kézzel is, és lehet bele dugni csavarhúzót és azzal is állítani. Na most e két művelet között van bármiféle különbség?
Köszönöm előre!

ans777 Elküldve: 2014-03-15 12:55 Motorolaj

YELLOW írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta: Sziasztok, az lenne a kérdésem, h azt "hallottam", hogy ezekbe a BMW-kbe (pl. E46) inkább az a jó, ha az olajszint a maximum közelében jár, sem mint a min és max között.
Ez mennyire igaz?

Továbbá a rövid távok miatti használat miatt megjelent az olajomban egy kis kondenz víz, mennyire kell ettől tartanom, érdemes ez miatt előrehozni az olajcserét? Köszönöm.


mindig az a jó ha a max közelében van az olaj, minden autónál.
hát néha használd hosszabb távokon 10-20km alatt, ha felmelegszik a motor, akki elmegy belőle a kondenz víz. ha sosem párolog el belőle, az viszont annyira nem jó.


Köszi a választ! Igazából úgy használom, hogy hetente pénteken és vasárnap megyek vele folyamatosan 100-100km-t, a rövid távokon meg úgy, hogy napi (hétköznap) kb. 2-3km -t.
Elvileg akkor ez elegendő, h ne aggódjak a kondenzvíz miatt?


szerintem így nem gáz...


Viszont ha ez nem tűnik el, így hosszabb távokon autózás után, akkor gyanakodhatok h akár hűtővíz került az olajba, vagy ilyesmi?