Ez ugye rögtön attól függ, hogy 2002 elõtti vagy utáni a jármû, merthogy akkor volt egy váltás. A '99-'02 közöttiek hagyományos turbó diesel motorok (136LE, 280nm). A '02 utániak pedig újabb (mindenhol máshogy nevezik) magas nyomású (közös nyomócsöves, stb) motorral jönnek (150LE, 330nm). Nem tudom most épp a bmw, hogy nevezi.
Nos a régebbiekre azt mondják elnyûhetetlen. Állítólag 300000km-t elmennek anélkül, hogy hozzá kéne komolyabban nyúlni.

Nekem ilyen van. 150000-el került hozzám (most 180000). Hogy elõtte mit csináltak vele nem tudom. Nálam a következõket kapta: bal elsõ trapézkar, elsõ fékkgarnitúra (tárcsák, betétek), kuplung szett, fûtés hõérzékelõ csere, (fûtés még most sem jó, vezérlõ csere kellene) és persze a szervizek.
Az újabb típusokról annyit hallottam , hogy a porlasztófejek nem nagyon bírják a nagy nyomást. Idõnként cserére szorulnak. Egy ismerõsömnek a turbó ment el 100000-nél. (szerintem nem típushiba)
Amúgy pont nemrég jártam egy üzletbe ahol azt mondták, hogy a fûtés vezérlõ panel (rádió alatti) gyakran tönkremegy. Ez évjáratfüggetlen.
nos ennyit tudtam mondani!
