banditosz001 fórum hozzászólásai

banditosz001 Elküldve: 2014-12-14 22:24 Hidegindításkor "himbál" a motor

pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
anubisz írta:
pifou23 írta: hello.kb nekem is ilyen problémám van csak nekem az 5-ös hengert ir ki a gép.van már valami ötlett a megoldásra?a benzinpumpa kivételével már minden ki lett cserélve.


Gondolom a trafókat már fel cserélted, hogy nem az a rossz e.


Már mindent kiprobáltam holnap motort cserélek megláttjuk lesz e változás.ha igen akkor a motorral lesz valami mechanikus hiba,mert mindent a régi motorrol rakok át.


Én arra lettem figyelmes hogy az elmúlt 3napban nem használtam a kocsit és mikor beindítottam a kocsit természetesen az alapjáratra való visszaesés után himbált megint ahogy kell.Viszont most már nem hagyta abba amikor elérte a hőfok a kék jelzést sőt már majdnem üzemi volt és akkor is csinálta...viszont mikor naponta használom akkor kb 5perc és elhagyja a himbálást. Ebből én arra következtettem(paraszt logika) hogy valószínű tényleg az ac pumpát kéne valahogy megnézzem mert szerintem ha napokig nem használom elejti a nyomást és amúgy hidegen elég hangos is az AC.
Szerintem motort ezért nem kéne s cserélni,eddig minden szerelő szerint elektromos a gond bárki is vizsgálta...


Én ma cseréltem egy tökéletesen müködö kocsibol ac pumpát,szüröt,az összes szenzort,a kopogás szenzort is vanost,injektor sort,gyergyát,trafot,motorvezérlöt,válto vezérlöt,termosztátot.és minden maradt a régibe semmi nem változott!persze az összes alkatrészt amit cseréltem a másik kocsiba beleraktam és az továbra is tökéletesen indul a rossz kocsi alkatrészeivel!!!


Huh, na ezzel most eléggé megijesztettél. De a tied mit is produkál pontosan, részletesen?


Beinditom,felmegy az alapjárat kb 1000re utána elkezd csökkeni a fordulat ejti le alapjáratra és akkor jön a baj himbál a motor nagyon.ha eléri a kék jelzés végét megálitom.ujrainditom és tökéletesen jár a motor.az 5.-dik hengert irja hibának.ha kitörlöm a hibát közbe ahogy jár a motor ha elérte a kék jelzést akkor kisimul a motor és tökéletesen jár.neked?gondolom hasonlo


Ajjjaaj.Huh pontosan ez a hiba nálam is és még senki nem jött rá és nekem az 5ös 6os hengert írja hibának...ez így elég kiábrándító azt hittem ezt meg fogom oldani valamelyik alkatrész cseréjével amiket felsoroltál,mostmár tanácstalan lettem hogy mi lehet a baj. Írj már légszi mindenképp hogy mire jutottál vele, minden részlet érdekel. Amúgy hol próbálkoztak vele?


Ne agodj nem lesz gond vele én németországba egy bmw szerviz vezetöje vagyok.nekem is ez az elsö ilyen hibám.de megoldom még nem volt kocsi amit nem csináltam meg.csak ez jelenleg nem egy tipus hiba.nekem is ez az elsö ilyen 5 év alatt.de megfejtem holnap már lesz konkrét dolog szerintem mi okozhatja ezt.


Nagyon köszönném! Végre valaki talán meg tudja oldani, itt nálunk nem sikerült senkinek se még, meg eszközük se nagyon van hozzá. Jó lenne megtudni hogy melyik alkatrész okozza még ha mechanikus is, azért az egész motort nem szívesen cserélném ki


holnap este jelentkezem hogy sikerül a hibát megoldani.vagy ha fejlemény lesz evvel kapcsolatban.


Ok.köszi!Írhatsz PM-et vagy itt is olvasom .

banditosz001 Elküldve: 2014-12-14 22:12 Hidegindításkor "himbál" a motor

pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
anubisz írta:
pifou23 írta: hello.kb nekem is ilyen problémám van csak nekem az 5-ös hengert ir ki a gép.van már valami ötlett a megoldásra?a benzinpumpa kivételével már minden ki lett cserélve.


Gondolom a trafókat már fel cserélted, hogy nem az a rossz e.


Már mindent kiprobáltam holnap motort cserélek megláttjuk lesz e változás.ha igen akkor a motorral lesz valami mechanikus hiba,mert mindent a régi motorrol rakok át.


Én arra lettem figyelmes hogy az elmúlt 3napban nem használtam a kocsit és mikor beindítottam a kocsit természetesen az alapjáratra való visszaesés után himbált megint ahogy kell.Viszont most már nem hagyta abba amikor elérte a hőfok a kék jelzést sőt már majdnem üzemi volt és akkor is csinálta...viszont mikor naponta használom akkor kb 5perc és elhagyja a himbálást. Ebből én arra következtettem(paraszt logika) hogy valószínű tényleg az ac pumpát kéne valahogy megnézzem mert szerintem ha napokig nem használom elejti a nyomást és amúgy hidegen elég hangos is az AC.
Szerintem motort ezért nem kéne s cserélni,eddig minden szerelő szerint elektromos a gond bárki is vizsgálta...


Én ma cseréltem egy tökéletesen müködö kocsibol ac pumpát,szüröt,az összes szenzort,a kopogás szenzort is vanost,injektor sort,gyergyát,trafot,motorvezérlöt,válto vezérlöt,termosztátot.és minden maradt a régibe semmi nem változott!persze az összes alkatrészt amit cseréltem a másik kocsiba beleraktam és az továbra is tökéletesen indul a rossz kocsi alkatrészeivel!!!


Huh, na ezzel most eléggé megijesztettél. De a tied mit is produkál pontosan, részletesen?


Beinditom,felmegy az alapjárat kb 1000re utána elkezd csökkeni a fordulat ejti le alapjáratra és akkor jön a baj himbál a motor nagyon.ha eléri a kék jelzés végét megálitom.ujrainditom és tökéletesen jár a motor.az 5.-dik hengert irja hibának.ha kitörlöm a hibát közbe ahogy jár a motor ha elérte a kék jelzést akkor kisimul a motor és tökéletesen jár.neked?gondolom hasonlo


Ajjjaaj.Huh pontosan ez a hiba nálam is és még senki nem jött rá és nekem az 5ös 6os hengert írja hibának...ez így elég kiábrándító azt hittem ezt meg fogom oldani valamelyik alkatrész cseréjével amiket felsoroltál,mostmár tanácstalan lettem hogy mi lehet a baj. Írj már légszi mindenképp hogy mire jutottál vele, minden részlet érdekel. Amúgy hol próbálkoztak vele?


Ne agodj nem lesz gond vele én németországba egy bmw szerviz vezetöje vagyok.nekem is ez az elsö ilyen hibám.de megoldom még nem volt kocsi amit nem csináltam meg.csak ez jelenleg nem egy tipus hiba.nekem is ez az elsö ilyen 5 év alatt.de megfejtem holnap már lesz konkrét dolog szerintem mi okozhatja ezt.


Nagyon köszönném! Végre valaki talán meg tudja oldani, itt nálunk nem sikerült senkinek se még, meg eszközük se nagyon van hozzá. Jó lenne megtudni hogy melyik alkatrész okozza még ha mechanikus is, azért az egész motort nem szívesen cserélném ki

banditosz001 Elküldve: 2014-12-14 21:59 Hidegindításkor "himbál" a motor

pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
anubisz írta:
pifou23 írta: hello.kb nekem is ilyen problémám van csak nekem az 5-ös hengert ir ki a gép.van már valami ötlett a megoldásra?a benzinpumpa kivételével már minden ki lett cserélve.


Gondolom a trafókat már fel cserélted, hogy nem az a rossz e.


Már mindent kiprobáltam holnap motort cserélek megláttjuk lesz e változás.ha igen akkor a motorral lesz valami mechanikus hiba,mert mindent a régi motorrol rakok át.


Én arra lettem figyelmes hogy az elmúlt 3napban nem használtam a kocsit és mikor beindítottam a kocsit természetesen az alapjáratra való visszaesés után himbált megint ahogy kell.Viszont most már nem hagyta abba amikor elérte a hőfok a kék jelzést sőt már majdnem üzemi volt és akkor is csinálta...viszont mikor naponta használom akkor kb 5perc és elhagyja a himbálást. Ebből én arra következtettem(paraszt logika) hogy valószínű tényleg az ac pumpát kéne valahogy megnézzem mert szerintem ha napokig nem használom elejti a nyomást és amúgy hidegen elég hangos is az AC.
Szerintem motort ezért nem kéne s cserélni,eddig minden szerelő szerint elektromos a gond bárki is vizsgálta...


Én ma cseréltem egy tökéletesen müködö kocsibol ac pumpát,szüröt,az összes szenzort,a kopogás szenzort is vanost,injektor sort,gyergyát,trafot,motorvezérlöt,válto vezérlöt,termosztátot.és minden maradt a régibe semmi nem változott!persze az összes alkatrészt amit cseréltem a másik kocsiba beleraktam és az továbra is tökéletesen indul a rossz kocsi alkatrészeivel!!!


Huh, na ezzel most eléggé megijesztettél. De a tied mit is produkál pontosan, részletesen?


Beinditom,felmegy az alapjárat kb 1000re utána elkezd csökkeni a fordulat ejti le alapjáratra és akkor jön a baj himbál a motor nagyon.ha eléri a kék jelzés végét megálitom.ujrainditom és tökéletesen jár a motor.az 5.-dik hengert irja hibának.ha kitörlöm a hibát közbe ahogy jár a motor ha elérte a kék jelzést akkor kisimul a motor és tökéletesen jár.neked?gondolom hasonlo


Ajjjaaj.Huh pontosan ez a hiba nálam is és még senki nem jött rá és nekem az 5ös 6os hengert írja hibának...ez így elég kiábrándító azt hittem ezt meg fogom oldani valamelyik alkatrész cseréjével amiket felsoroltál,mostmár tanácstalan lettem hogy mi lehet a baj. Írj már légszi mindenképp hogy mire jutottál vele, minden részlet érdekel. Amúgy hol próbálkoztak vele?

banditosz001 Elküldve: 2014-12-14 21:36 Hidegindításkor "himbál" a motor

pifou23 írta:
banditosz001 írta:
pifou23 írta:
anubisz írta:
pifou23 írta: hello.kb nekem is ilyen problémám van csak nekem az 5-ös hengert ir ki a gép.van már valami ötlett a megoldásra?a benzinpumpa kivételével már minden ki lett cserélve.


Gondolom a trafókat már fel cserélted, hogy nem az a rossz e.


Már mindent kiprobáltam holnap motort cserélek megláttjuk lesz e változás.ha igen akkor a motorral lesz valami mechanikus hiba,mert mindent a régi motorrol rakok át.


Én arra lettem figyelmes hogy az elmúlt 3napban nem használtam a kocsit és mikor beindítottam a kocsit természetesen az alapjáratra való visszaesés után himbált megint ahogy kell.Viszont most már nem hagyta abba amikor elérte a hőfok a kék jelzést sőt már majdnem üzemi volt és akkor is csinálta...viszont mikor naponta használom akkor kb 5perc és elhagyja a himbálást. Ebből én arra következtettem(paraszt logika) hogy valószínű tényleg az ac pumpát kéne valahogy megnézzem mert szerintem ha napokig nem használom elejti a nyomást és amúgy hidegen elég hangos is az AC.
Szerintem motort ezért nem kéne s cserélni,eddig minden szerelő szerint elektromos a gond bárki is vizsgálta...


Én ma cseréltem egy tökéletesen müködö kocsibol ac pumpát,szüröt,az összes szenzort,a kopogás szenzort is vanost,injektor sort,gyergyát,trafot,motorvezérlöt,válto vezérlöt,termosztátot.és minden maradt a régibe semmi nem változott!persze az összes alkatrészt amit cseréltem a másik kocsiba beleraktam és az továbra is tökéletesen indul a rossz kocsi alkatrészeivel!!!


Huh, na ezzel most eléggé megijesztettél. De a tied mit is produkál pontosan, részletesen?

banditosz001 Elküldve: 2014-12-14 21:18 Hidegindításkor "himbál" a motor

pifou23 írta:
anubisz írta:
pifou23 írta: hello.kb nekem is ilyen problémám van csak nekem az 5-ös hengert ir ki a gép.van már valami ötlett a megoldásra?a benzinpumpa kivételével már minden ki lett cserélve.


Gondolom a trafókat már fel cserélted, hogy nem az a rossz e.


Már mindent kiprobáltam holnap motort cserélek megláttjuk lesz e változás.ha igen akkor a motorral lesz valami mechanikus hiba,mert mindent a régi motorrol rakok át.


Én arra lettem figyelmes hogy az elmúlt 3napban nem használtam a kocsit és mikor beindítottam a kocsit természetesen az alapjáratra való visszaesés után himbált megint ahogy kell.Viszont most már nem hagyta abba amikor elérte a hőfok a kék jelzést sőt már majdnem üzemi volt és akkor is csinálta...viszont mikor naponta használom akkor kb 5perc és elhagyja a himbálást. Ebből én arra következtettem(paraszt logika) hogy valószínű tényleg az ac pumpát kéne valahogy megnézzem mert szerintem ha napokig nem használom elejti a nyomást és amúgy hidegen elég hangos is az AC.
Szerintem motort ezért nem kéne s cserélni,eddig minden szerelő szerint elektromos a gond bárki is vizsgálta...

banditosz001 Elküldve: 2014-12-11 12:42 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
banditosz001 írta:
anubisz írta:
banditosz001 írta: Nekem is ilyen jellegű problémám van, írtam már ugyan máshova ezzel kapcsolatban de túl sokra nem jutottunk, és azóta ráadásul még tovább is vizsgálták a kocsit.
Tehát a pontos hiba mégegyszer:
Hidegen pöcre indul a kocsi(320i) majd ugye 1000körül tartja a fordulatot, eddig semmi gond, majd amikor leejti alapjáratra na akkor kezd el himbálni de rendesen, érezhetően nem megy valamelyik henger megfelelően.Majd amikor bemelegszik(a kék sávot elhagyja) leállítom és tökéletesen indul és jár a motor, mintha semmi baja nem lett volna majd egy adaptációs törlés után már újra se kellett indítani csak kisimult a járása szépen.
A gép szerint az 5ös és 6os hengerben van a hiba, csak ennyit dob ki konkrét hibát nem.
Első körben kicseréltük a gyertyákat (úgyis kellett volna)
Aztán a trafókat teszteltük felcserélve őket
Majd a szívóoldal került megbontásra de ott sem találtak semmi hibát
Lambdaszondákat is nézték azok is jók(elvileg hidegen nem is küld még semmit)
Kompressziót is mértünk, mind a 6 hengerben azonos volt.
Elektromos emberke is nézte a valós adatokat és nem talált semmi kivetnivalót eddig.
Azt mondta ott kell hagyni sok napra és méregetnie kell mindent hogy rájöjjön.
Valami tapasztalat vagy ötlet hogy ne induljunk el feleslegesen rossz irányba?


Élő adatot mértetek? indítás után hogy kap üzemanyagot minden injektor ,nem e túl dús,vagy szegény a keverék?
Néztetek üzemanyag nyomást? Már írtam neked. Próbáljatok szerezni egy AC bontottat,vagy ami biztos jó,és próba képen át kell rakni,hátha az a hiba, de venni ne vegyél,mert lehet nem az a gond, és kísérletezni 40,50 ezerért nem okos dolog.
Az nem trafó lesz,vagy gyújtás. Valamiért nem tökéletes az égés indítás után, vagy alig kap üzemanyagot, vagy túl sokat kap,és tökéletlen lesz az égés a hengerekbe.
Szerintem üzemanyag rendszer lesz, vagy valami jeladó szar.
Nem fogod megtalálni !! Ilyen hibákhoz nem alkatrész cserélő szerelő kell !!
Ide műszeres diagnosztikás kell,aki érti is mit mutat egy műszer,és tudja mit kellene megnézni. Vidd le oda Érdre amit linkeltem a múltkor. Inkább aludj ott 7 ezerért egy motelba 1 napot,mint hónapokig járod a szervizeket és ott hagysz mindenhol 10,20 ezret. Itt neked ezt senki nem fogja megoldani. Vagy vidd le és valakivel vitesd magad haza, mert lehet több nap is el szöszölnek rajta.Mivel csak hidegen áll fent a hiba,így nehezebb megtalálni kiszűrni a hibát. Vagy beviszed egy BMW szervizbe, ott kicserélnek 60 dolgot, és el simogatják 1 hétig,300 ezerért,és lehet úgy se lesz jó.
Ha meg lesz a hiba írd meg, mert nekem is van ilyen jellegű problémám.


Az üzemanyag nyomást még nem mértük meg. Igen azt mi is tudjuk hogy a keverék aránnyal van baj csak az az érdekes hogy miért csak az 5ös 6os hengerben és mindig csak ezeket hozza hibának. Mostmár kifejezetten elektromos emberke nézegeti csak azt mondja hogy érdekes mert ha valamelyik jeladó lenne akkor nem csak az 5ös 6osnál kéne hiba legyen.
A baj az hogy naponta kb 2x max 3x lehet nézni az autót olyan hamar bemelegszik és olyan nehezen hűl le, ez a figura ért hozzá meg tényleg jó is benne csak pesze természetesen ezáltal rengeteg munkája van is van úgyhogy nehezen haladunk vele de azt mondta megkérdez még pár spec ehhez értő kollégát is hátha találkoztak már pont ilyen hibával és akkor könnyebb lesz ha meg nem akkor lerakom a kocsit ő meg méreget vizsgálgat mindent aztán hátha meglesz a hiba. Csak annyian írtak itt ilyesmi hibáról gondoltam hátha valakinek megoldották közben és megosztaná a tapasztalatait.
Eddig nem kellett egy vagyont költeni rá hálisten korrektek voltak a szerelők, eddig a 6 gyertyát vettem meg és összesen 5ezret adtam nekik hogy mégse legyen már ingyen munka, de közölték ha nem tudják megoldani akkor nem fizetek.Az elektromos emberke meg még folyamatban van..



Nagyon vákuum gond se lehet, mert akkor melegen is gondok lennének. Nekem is ezt csinálta, most már nem hagy ki a henger, de 1000 től 700 ig nagyon ficánkol a motor, utána megáll rajta a százas élével. Csak hideg indításkor, melegen soha.


Értem. És senki nem tudta még megoldani? Ez nem túl jó hír, ok elviselem kibírom de ez azért hosszú távon nem tesz jót a kocsinak sem(pl a sok himbálás biztos nem jó e kettős tömegűnek amit nem lenne jó cserélni) meg úgy általában sem jó főleg télen hidegben. Nagyon elszomorít hogy senki nem tud rá megoldást..

banditosz001 Elküldve: 2014-12-11 10:32 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
banditosz001 írta: Nekem is ilyen jellegű problémám van, írtam már ugyan máshova ezzel kapcsolatban de túl sokra nem jutottunk, és azóta ráadásul még tovább is vizsgálták a kocsit.
Tehát a pontos hiba mégegyszer:
Hidegen pöcre indul a kocsi(320i) majd ugye 1000körül tartja a fordulatot, eddig semmi gond, majd amikor leejti alapjáratra na akkor kezd el himbálni de rendesen, érezhetően nem megy valamelyik henger megfelelően.Majd amikor bemelegszik(a kék sávot elhagyja) leállítom és tökéletesen indul és jár a motor, mintha semmi baja nem lett volna majd egy adaptációs törlés után már újra se kellett indítani csak kisimult a járása szépen.
A gép szerint az 5ös és 6os hengerben van a hiba, csak ennyit dob ki konkrét hibát nem.
Első körben kicseréltük a gyertyákat (úgyis kellett volna)
Aztán a trafókat teszteltük felcserélve őket
Majd a szívóoldal került megbontásra de ott sem találtak semmi hibát
Lambdaszondákat is nézték azok is jók(elvileg hidegen nem is küld még semmit)
Kompressziót is mértünk, mind a 6 hengerben azonos volt.
Elektromos emberke is nézte a valós adatokat és nem talált semmi kivetnivalót eddig.
Azt mondta ott kell hagyni sok napra és méregetnie kell mindent hogy rájöjjön.
Valami tapasztalat vagy ötlet hogy ne induljunk el feleslegesen rossz irányba?


Élő adatot mértetek? indítás után hogy kap üzemanyagot minden injektor ,nem e túl dús,vagy szegény a keverék?
Néztetek üzemanyag nyomást? Már írtam neked. Próbáljatok szerezni egy AC bontottat,vagy ami biztos jó,és próba képen át kell rakni,hátha az a hiba, de venni ne vegyél,mert lehet nem az a gond, és kísérletezni 40,50 ezerért nem okos dolog.
Az nem trafó lesz,vagy gyújtás. Valamiért nem tökéletes az égés indítás után, vagy alig kap üzemanyagot, vagy túl sokat kap,és tökéletlen lesz az égés a hengerekbe.
Szerintem üzemanyag rendszer lesz, vagy valami jeladó szar.
Nem fogod megtalálni !! Ilyen hibákhoz nem alkatrész cserélő szerelő kell !!
Ide műszeres diagnosztikás kell,aki érti is mit mutat egy műszer,és tudja mit kellene megnézni. Vidd le oda Érdre amit linkeltem a múltkor. Inkább aludj ott 7 ezerért egy motelba 1 napot,mint hónapokig járod a szervizeket és ott hagysz mindenhol 10,20 ezret. Itt neked ezt senki nem fogja megoldani. Vagy vidd le és valakivel vitesd magad haza, mert lehet több nap is el szöszölnek rajta.Mivel csak hidegen áll fent a hiba,így nehezebb megtalálni kiszűrni a hibát. Vagy beviszed egy BMW szervizbe, ott kicserélnek 60 dolgot, és el simogatják 1 hétig,300 ezerért,és lehet úgy se lesz jó.
Ha meg lesz a hiba írd meg, mert nekem is van ilyen jellegű problémám.


Az üzemanyag nyomást még nem mértük meg. Igen azt mi is tudjuk hogy a keverék aránnyal van baj csak az az érdekes hogy miért csak az 5ös 6os hengerben és mindig csak ezeket hozza hibának. Mostmár kifejezetten elektromos emberke nézegeti csak azt mondja hogy érdekes mert ha valamelyik jeladó lenne akkor nem csak az 5ös 6osnál kéne hiba legyen.
A baj az hogy naponta kb 2x max 3x lehet nézni az autót olyan hamar bemelegszik és olyan nehezen hűl le, ez a figura ért hozzá meg tényleg jó is benne csak pesze természetesen ezáltal rengeteg munkája van is van úgyhogy nehezen haladunk vele de azt mondta megkérdez még pár spec ehhez értő kollégát is hátha találkoztak már pont ilyen hibával és akkor könnyebb lesz ha meg nem akkor lerakom a kocsit ő meg méreget vizsgálgat mindent aztán hátha meglesz a hiba. Csak annyian írtak itt ilyesmi hibáról gondoltam hátha valakinek megoldották közben és megosztaná a tapasztalatait.
Eddig nem kellett egy vagyont költeni rá hálisten korrektek voltak a szerelők, eddig a 6 gyertyát vettem meg és összesen 5ezret adtam nekik hogy mégse legyen már ingyen munka, de közölték ha nem tudják megoldani akkor nem fizetek.Az elektromos emberke meg még folyamatban van..

banditosz001 Elküldve: 2014-12-10 23:10 Hidegindításkor "himbál" a motor

Nekem is ilyen jellegű problémám van, írtam már ugyan máshova ezzel kapcsolatban de túl sokra nem jutottunk, és azóta ráadásul még tovább is vizsgálták a kocsit.
Tehát a pontos hiba mégegyszer:
Hidegen pöcre indul a kocsi(320i) majd ugye 1000körül tartja a fordulatot, eddig semmi gond, majd amikor leejti alapjáratra na akkor kezd el himbálni de rendesen, érezhetően nem megy valamelyik henger megfelelően.Majd amikor bemelegszik(a kék sávot elhagyja) leállítom és tökéletesen indul és jár a motor, mintha semmi baja nem lett volna majd egy adaptációs törlés után már újra se kellett indítani csak kisimult a járása szépen.
A gép szerint az 5ös és 6os hengerben van a hiba, csak ennyit dob ki konkrét hibát nem.
Első körben kicseréltük a gyertyákat (úgyis kellett volna)
Aztán a trafókat teszteltük felcserélve őket
Majd a szívóoldal került megbontásra de ott sem találtak semmi hibát
Lambdaszondákat is nézték azok is jók(elvileg hidegen nem is küld még semmit)
Kompressziót is mértünk, mind a 6 hengerben azonos volt.
Elektromos emberke is nézte a valós adatokat és nem talált semmi kivetnivalót eddig.
Azt mondta ott kell hagyni sok napra és méregetnie kell mindent hogy rájöjjön.
Valami tapasztalat vagy ötlet hogy ne induljunk el feleslegesen rossz irányba?

banditosz001 Elküldve: 2014-11-28 16:26 Mi lehet a baj?

banditosz001 írta:
banditosz001 írta:
YELLOW írta:
banditosz001 írta:
YELLOW írta: kopogás érzékelőket néztétek? melegen tágul a fém lehet akkora már összefeszül, míg hideg blokkon tud mozogni. csak egy tipp.


Huh, mint írtam 1hete vagyok tulajdonos és őszintén megmondom nem tudom mi az a kopogás érzékelő?? de a szerelő se mondta, lehet tudja de nem is gondolt rá.
Leírnád nekem mi is az és mire szolgál?


azt figyeli, hogy kopogós-e az égés. ez alapján is szabályozza az üzemanyag/levegő keverékét. ha rossz azt beírja hibának, viszont ha csak fel van lazulva, akkor false értékeket küld, rosszul történék a hengerben a keverékképzés, ami okozhat egyenetélen járást, avgy épp azt, hogy elégtelen elsz az égés, és mondjuk beírja lambda hibának, vagy valaminek, pl anank, hogy a hengerben rossz az égés. ezt a szenzort megfelelő nyomatékkal kell meghúzni. nem mondom, hogy ez a baja, de én gyanakodnék rá esetleg. de ahogy anubisz is írta könnyen lehet, hogy valamelyik injektor a hibás ott.

illetve dereng valami olyan, hogy 6 hengeres motoroknál a hátsó traktusba nehezebben jut el az olaj, ergó hidegen lehet a hidrotőkék nem dolgoznak jól, később áll fel a nyomás, stb. ez okozhat éppen rossz szelep nyitás zárás dolgot, ami pont elég ahhoz, hogy ne legyen megfelelő az égés.


Értem és köszi a tippeket.
És mondjuk azzal hogy a hátsó traktusokba nehezebben jut el az olaj azzal mit lehet kezdeni?
Amúgy ez a kopogás jelző hol található?


Jah és nem tudom számít-e de az osztrákok utolsó szervíznél valamilyen okból 10-40es olajat raktak bele és szerintem nem is túl jót abból kiindulva hogy a gyertyák amiket kiszedtünk belőle valami noname egy pólusúak voltak amiknél már dupla annyi mm volt a távolság mint kellene(most ngk gyáráinak megfelelő 4pólusú van benne.
Hátha így valaki tud még valami mondani rá


a hiba:
Egy 2002-es 320i touringról beszélünk, ami azt a hibát produkálja hogy hidegen teljesen egyenetlenül megy, remeg a kaszni ingadozik a fordulatszám.Majd ha bemelegszik és leállítom azután újraindítom akkor tökéletes minden, mindaddig míg újra le nem hűl.
El is vittem rögtön a szervizesemhez aki gépre dugta, ami szerint az 5. és 6. hengernél van a hiba mégpedig valamiért azok nem mennek jól.

Továbbra sem derült ki a hiba forrása sajnos Pedig már 5 napja bmw szakinál van a kocsi...
Először lambdaszondára gyanakodott mert ahogy megcserélte őket akkor másik 3 hengernél volt rossz a keverék aránya. de aztán azt mondta mégsem mert utána már csak a hátsó 3ra hozta a hibát bármit csinált. trafók, gyertyák ismét tesztelve voltak de semmi, a szívoldalon azt mondta minden rendben van. Jelenlegi álláspontja szerint elektromos szakihoz kell elvinni aki majd végignézi a dolgokat és szerinte lehet egy rossz kábelköteg vagy ilyesmi, legrosszabb esetben a motorvezérlőnek van valami baja
Itt tartunk most.
Valami vélemény,tipp valakitől légyszi aki már találkozott legalább hasonlóval vagy ilyen hibával mint az enyém.

banditosz001 Elküldve: 2014-11-18 22:16 Mi lehet a baj?

banditosz001 írta:
YELLOW írta:
banditosz001 írta:
YELLOW írta: kopogás érzékelőket néztétek? melegen tágul a fém lehet akkora már összefeszül, míg hideg blokkon tud mozogni. csak egy tipp.


Huh, mint írtam 1hete vagyok tulajdonos és őszintén megmondom nem tudom mi az a kopogás érzékelő?? de a szerelő se mondta, lehet tudja de nem is gondolt rá.
Leírnád nekem mi is az és mire szolgál?


azt figyeli, hogy kopogós-e az égés. ez alapján is szabályozza az üzemanyag/levegő keverékét. ha rossz azt beírja hibának, viszont ha csak fel van lazulva, akkor false értékeket küld, rosszul történék a hengerben a keverékképzés, ami okozhat egyenetélen járást, avgy épp azt, hogy elégtelen elsz az égés, és mondjuk beírja lambda hibának, vagy valaminek, pl anank, hogy a hengerben rossz az égés. ezt a szenzort megfelelő nyomatékkal kell meghúzni. nem mondom, hogy ez a baja, de én gyanakodnék rá esetleg. de ahogy anubisz is írta könnyen lehet, hogy valamelyik injektor a hibás ott.

illetve dereng valami olyan, hogy 6 hengeres motoroknál a hátsó traktusba nehezebben jut el az olaj, ergó hidegen lehet a hidrotőkék nem dolgoznak jól, később áll fel a nyomás, stb. ez okozhat éppen rossz szelep nyitás zárás dolgot, ami pont elég ahhoz, hogy ne legyen megfelelő az égés.


Értem és köszi a tippeket.
És mondjuk azzal hogy a hátsó traktusokba nehezebben jut el az olaj azzal mit lehet kezdeni?
Amúgy ez a kopogás jelző hol található?


Jah és nem tudom számít-e de az osztrákok utolsó szervíznél valamilyen okból 10-40es olajat raktak bele és szerintem nem is túl jót abból kiindulva hogy a gyertyák amiket kiszedtünk belőle valami noname egy pólusúak voltak amiknél már dupla annyi mm volt a távolság mint kellene(most ngk gyáráinak megfelelő 4pólusú van benne.
Hátha így valaki tud még valami mondani rá

banditosz001 Elküldve: 2014-11-18 20:55 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
banditosz001 írta:
YELLOW írta: kopogás érzékelőket néztétek? melegen tágul a fém lehet akkora már összefeszül, míg hideg blokkon tud mozogni. csak egy tipp.


Huh, mint írtam 1hete vagyok tulajdonos és őszintén megmondom nem tudom mi az a kopogás érzékelő?? de a szerelő se mondta, lehet tudja de nem is gondolt rá.
Leírnád nekem mi is az és mire szolgál?


azt figyeli, hogy kopogós-e az égés. ez alapján is szabályozza az üzemanyag/levegő keverékét. ha rossz azt beírja hibának, viszont ha csak fel van lazulva, akkor false értékeket küld, rosszul történék a hengerben a keverékképzés, ami okozhat egyenetélen járást, avgy épp azt, hogy elégtelen elsz az égés, és mondjuk beírja lambda hibának, vagy valaminek, pl anank, hogy a hengerben rossz az égés. ezt a szenzort megfelelő nyomatékkal kell meghúzni. nem mondom, hogy ez a baja, de én gyanakodnék rá esetleg. de ahogy anubisz is írta könnyen lehet, hogy valamelyik injektor a hibás ott.

illetve dereng valami olyan, hogy 6 hengeres motoroknál a hátsó traktusba nehezebben jut el az olaj, ergó hidegen lehet a hidrotőkék nem dolgoznak jól, később áll fel a nyomás, stb. ez okozhat éppen rossz szelep nyitás zárás dolgot, ami pont elég ahhoz, hogy ne legyen megfelelő az égés.


Értem és köszi a tippeket.
És mondjuk azzal hogy a hátsó traktusokba nehezebben jut el az olaj azzal mit lehet kezdeni?
Amúgy ez a kopogás jelző hol található?

banditosz001 Elküldve: 2014-11-18 20:34 Mi lehet a baj?

YELLOW írta: kopogás érzékelőket néztétek? melegen tágul a fém lehet akkora már összefeszül, míg hideg blokkon tud mozogni. csak egy tipp.


Huh, mint írtam 1hete vagyok tulajdonos és őszintén megmondom nem tudom mi az a kopogás érzékelő?? de a szerelő se mondta, lehet tudja de nem is gondolt rá.
Leírnád nekem mi is az és mire szolgál?

Közbe megtaláltam már. de igazából azt nem kellett volna gépnek kidobni mikor kiolvastuk?
Mi lehet még? ez azért elég összetett probléma tudom csak nem szeretném hogy sorba mindent kicseréltessenek egy vagyonért aztán meg "áá csak ez volt a baja"

banditosz001 Elküldve: 2014-11-18 19:42 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
banditosz001 írta:
anubisz írta: Ha megnézed a képeimen látod, hogy 3 óra alatt dobott el 1,5 bárt, pedig már gyújtáskor 3 bárt tudott, indítás nélkül. Az reggelre majdnem nulla lesz. Nekem ez miatt indult nehezen, mivel nem volt elég üzemanyag a rendszerbe reggelre, mire kidolgozta magát addig, ki be kapcsoltak a hengerek, mert nem egyenletesen kapták a nyomást.
Nem szerelő találta meg a hibát, 5x mondtam hogy eldobja a nyomást a rendszer, mire rá állt, hogy tegyünk be egy másik AC. Egyből indult pöccre. Nem kell mindenhatónak hinni egy szerelő szavát. Van egy csomó, aki fúl hülye a kocsikhoz, csak cseréld az alkatrészt azt kész, majd megszűnik a hiba. Előtte persze nekem is kicseréltették a gyertyákat, 6db drága pézzért, oszt akkor tuti a régiek is jók voltak, majd biztos berakták másik kocsiba


Igen ezt mondta a szerelő is hogy végig kéne menni az egészen ami neki legalább 2napos munka lenne ha csak azzal foglalkozna. Ezért most nem tudom mitévő legyek.
Mondjuk az tény hogy hidegen sokkal hangosabb hátul az AC pumpa mint mikor már bemelegedett a kocsi, a szerelő szerint esélyes hogy majd cserés lesz de túl nagy jelentőséget nem tulajdonított neki.
Mondjuk nálam az a helyzet hogy pöccre indul és minden rendbe "csak" a két utolsó henger nem megy rendesen. És a furcsa az hogy ez a jelenség csak akkor szűnik meg ha bemelegedett(nem kell teljesen üzemiig) és le is állítom majd újraindítom.maga a bemelegedés nem orvosolja a gondot, újra be is kell indítani.



amúgy merre laksz?


Debrecen.Miért?

banditosz001 Elküldve: 2014-11-18 18:29 Mi lehet a baj?

anubisz írta: Ha megnézed a képeimen látod, hogy 3 óra alatt dobott el 1,5 bárt, pedig már gyújtáskor 3 bárt tudott, indítás nélkül. Az reggelre majdnem nulla lesz. Nekem ez miatt indult nehezen, mivel nem volt elég üzemanyag a rendszerbe reggelre, mire kidolgozta magát addig, ki be kapcsoltak a hengerek, mert nem egyenletesen kapták a nyomást.
Nem szerelő találta meg a hibát, 5x mondtam hogy eldobja a nyomást a rendszer, mire rá állt, hogy tegyünk be egy másik AC. Egyből indult pöccre. Nem kell mindenhatónak hinni egy szerelő szavát. Van egy csomó, aki fúl hülye a kocsikhoz, csak cseréld az alkatrészt azt kész, majd megszűnik a hiba. Előtte persze nekem is kicseréltették a gyertyákat, 6db drága pézzért, oszt akkor tuti a régiek is jók voltak, majd biztos berakták másik kocsiba


Igen ezt mondta a szerelő is hogy végig kéne menni az egészen ami neki legalább 2napos munka lenne ha csak azzal foglalkozna. Ezért most nem tudom mitévő legyek.
Mondjuk az tény hogy hidegen sokkal hangosabb hátul az AC pumpa mint mikor már bemelegedett a kocsi, a szerelő szerint esélyes hogy majd cserés lesz de túl nagy jelentőséget nem tulajdonított neki.
Mondjuk nálam az a helyzet hogy pöccre indul és minden rendbe "csak" a két utolsó henger nem megy rendesen. És a furcsa az hogy ez a jelenség csak akkor szűnik meg ha bemelegedett(nem kell teljesen üzemiig) és le is állítom majd újraindítom.maga a bemelegedés nem orvosolja a gondot, újra be is kell indítani.

banditosz001 Elküldve: 2014-11-18 17:04 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Nemrég vettem a kocsit(1hete), és sajna nem néztem meg az autót hideg motorral soha a vásárlás előtt.
Egy 2002-es 320i touringról beszélünk, ami azt a hibát produkálja hogy hidegen teljesen egyenetlenül megy, remeg a kaszni ingadozik a fordulatszám.Majd ha bemelegszik és leállítom azután újraindítom akkor tökéletes minden, mindaddig míg újra le nem hűl.
El is vittem rögtön a szervizesemhez aki gépre dugta, ami szerint az 5. és 6. hengernél van a hiba mégpedig valamiért azok nem mennek jól.
Neki is álltak a keresésnek:
1.Kicseréltük a gyertyákat(úgyis kellett volna nem ettől reméltük a megoldást)
2.A trafókat megcserélve leteszteltük őket de így is ugyanazokra a hengerekre adta ki a hibát
3.hidegen lambdaszonda teszt de az sem hozott eredményt
4.a kartervisszavezetőnél lévő szelep tisztítása

Eddig ennyi, a szerelő azt mondta ő feladja.
Kérlek segítsen aki ért hozzá vagy tapasztalt már ilyet.
Baromi rossz hogy még örülni se volt időm neki csak a szerelőhöz menni egyből ráadásul meg se tudják oldani..