beressza fórum hozzászólásai

beressza Elküldve: 2012-11-18 18:41 Izzítás vezérlõ

kacsorjanika írta: Üdv!

Segítség kellene nekem ma néztünk hibakódot a következők jöttek elő.:

4620 Nyomócső nyomásérzékelő - hihetőségi nyomás túl magas
4212 1. henger izzítógyertya aktiválás megszakított

Olyan bajom van hogy reggeli első indításnál kigyullad az izzítás lámpám és ég folyamatosan, mikor kigyullad a motor alapjárat elkezd ingadozni, de egy gázfröccs után a motor szépen jár a továbbiakban.
A napközbeni többi indításnál nem ég a lámpa és a motor is szépen jár.
320d e46 2002 évj.

Vki találkozott már ilyennel?


Szia!

Biztos,hogy az izzítás vezérlőd lesz,rossz,én is most cseréltem,a jelenség ua volt,csak a 4-ből 3 hengernél.
Bárdi Autónál tudsz venni Berut, ez van benne gyárilag is.

Üdv.:

beressza Elküldve: 2012-11-02 22:24 Valaki segítsen


szotakdavid írta:
ute107 írta:
vivaladiesel írta:
szotakdavid írta: Gondom a következő..Nehezen indul a kocsim,izzitógyertya cserélve izzitó relé kimérve.
Jelenség a következő gyújtás rá indit teker-teker beindúl fehér füst hátúl.Ha egymás után töbször ráadom a gyújtást utána könnyebben indúl mint ha csak egyszer adom rá.
Van valakinek valami ötlete??Lehet h az adagoló leejti a nyomást??
esetleg egr hűtő repedt valahol és vízet enged és ezért van a fehér füst??

Volt már valakinek ilyen

Üdv Dávid


A fehér füstöt okozhatja az olajhűtő repedés, hengerfejtömítés hiba rosszabb esetben deformálódott a hengerfej.

Ha az adagoló leejti a nyomást, azt meleg motornál csinálja. Tehát ha hidegen relatíve könnyen indul de meleg motornál sokáig teker akkor azt az adagoló okozza.



Nekem is ez van/volt...néha van. Izzítógyertyákat én még nem cseréltem. Divinyinél voltam ő egy relét cserélt a motorvezérlő mellett, mivel nekem állítólag a régi fajta volt még bent. Ezt követően kimondottan javult az indulás! De! Az önindító nálam véleményem szerint a bűnös, most majd teljes szervizre félre teszem a kocsit, önindító leszed és felújít. Sok áramot vesz fel és emiatt lehet a baj. Ez a probléma több esetben VW dieseleknél szokott előfordulni 300.000 km megtétele után.

Javaslom megnézni még a résolajcsöveket és a porlasztókat is.

Ja és a füst nem fehér... hanem "elégetlen" gázolaj. Mivel beporlaszt, de nem ég el rendesen. Állj oda a kipuffhoz és szagolj bele miközben valaki indít.
Ja és még lehet főtengengely v. vezérműtengely jeladó hiba is... ez amúgy jó lenne tudni melyik...


Vivaladiesel:füst csak az indúlásnál van egyébként normális kormol.Legalább megnyugtattál h nem adagoló hiba.

Ute107:igen az önindító nálam is hangos,de a relét én kimértem és elvileg jónak kell lennie ,de holnap hozok bele egyet és kipróbálom azzal.
A porlasztoknak van néha csattogós hangja.

Üdv Dávid

Szia!
Nekem is hasonló volt a jelenség,minusz fokban sokkal nehezebben indúlt,és ha sikerült,akkor fehéren füstölt egy darabig,mivel nem volt megfelelő az izzítás.
Cseréld ki az izzítás vezérlődet (önindító mellett találod),és jól fog indúlni.
Üdv.:










beressza Elküldve: 2012-06-03 23:05 Valaki segítsen

Alesi írta:
Coyote írta: HELP!!!
Tegnap Pesten bolyongtam, és a milliomodik indulástól kezdve minden induláskor a kuplung felengedésekor remegni, rángatni kezdett az autó. Próbáltam hosszabban vagy rövidebben csúsztatva, máshogy elindulni, de a remegés mindig jelentkezik, amikor engedem fel a kuplungot, de még nem szálltam le róla.
Ma reggelre úgy tűnt, hogy "megjavult" de Pestről indultam, és 200 kuplungozás után megint előjött a rángás.
Magasabb fokozatokban nem jelentkezik, csakis az indulásnál. Valamikor régen kijött már, akkor is ilyen városi derbi közben. Mivel elhagyta (többnyire autópályázok) nem fordítottam rá extra figyelmet.

Mire készüljek??


Nekem is igy kezdodott, hogy eloszor csak random, aztan csak nagy dugoban, aztan mostmar majdnem midnen elindulaskor, ha nem adok nagyobb gazt, akkor rangat.

Erre a szerelo annyit mondott, hogy kopott a tarcsa, cserelni kellene, en mondtam hogy majd akkor, ha csuszik is.

Viszont ez az utanallitasos dolog lehet nalam is veletlenul osszejott, megpedig egyik este asszony vezette az autot kb. 1 honapja (ritkan szokta), es azota egyertelmuen kellemesebb a kuplungom, lehet tudtan kivul (vagy tudatosan, ki tudja) elvegezte a muveletet



Szia!
Megvan kopva a tárcsád,és a lendkerék pedig foltosra van égve. Azért csinálja a rángatást amikor megmelegszik. Sajna nem fog meggyógyulni, sőt a sok városi tötymörgés miatt előbb-utóbb csúszni is fog.
Üdv.:

beressza Elküldve: 2012-03-11 21:13 BMW a motorsportban

Coyote írta: Most olvastam valahol: "Zengőéknek rossz napjuk volt, de a galambnak rosszabb".


Egyszer meglesz a gyümölcse ennek a sok munkának, de ez a tetű galamb pont ott ette a gumidrabokat...
http://www.zengomotorsport.hu/...yozelemtol

beressza Elküldve: 2011-12-27 22:01 állófûtés

anubisz írta:
beressza írta:
wagusty írta:
beressza írta: Sziasztok!

E46-ba szeretnék gyári ülésfűtést beépíteni, tud valaki segíteni, mit kell hozzá beszerezni? Bőrös sport ülésem van, de nem kértek hozzá ülésfűtést
Elég ha megveszem a gyári betéteket az ülésbe, és a vezérlő gombokat,vagy kell még hozzá valami?

Segítségeteket előre is köszönöm!



Szia

Kell még kábelköteg , és középkonzol is meg persze az ülésfűtés betétek illetve a kapcsoló gombok.
Ezen alkatrészek mindegyike van nekem eladó!
Privátban küldök telefonszámot ha kell.

üdv



Ok please!


Csak gyárit tegyél be,mindegy használt,vagy új. Egy barátnőmnek majdnem leégett a kocsija, a boltba vett utángyártott szartól.


Köszi,nem is gondolkoztam csakis a gyáriban...

beressza Elküldve: 2011-12-27 21:14 állófûtés

wagusty írta:
beressza írta: Sziasztok!

E46-ba szeretnék gyári ülésfűtést beépíteni, tud valaki segíteni, mit kell hozzá beszerezni? Bőrös sport ülésem van, de nem kértek hozzá ülésfűtést
Elég ha megveszem a gyári betéteket az ülésbe, és a vezérlő gombokat,vagy kell még hozzá valami?

Segítségeteket előre is köszönöm!



Szia

Kell még kábelköteg , és középkonzol is meg persze az ülésfűtés betétek illetve a kapcsoló gombok.
Ezen alkatrészek mindegyike van nekem eladó!
Privátban küldök telefonszámot ha kell.

üdv



Ok please!

beressza Elküldve: 2011-12-27 09:16 állófûtés

Sziasztok!

E46-ba szeretnék gyári ülésfűtést beépíteni, tud valaki segíteni, mit kell hozzá beszerezni? Bőrös sport ülésem van, de nem kértek hozzá ülésfűtést
Elég ha megveszem a gyári betéteket az ülésbe, és a vezérlő gombokat,vagy kell még hozzá valami?

Segítségeteket előre is köszönöm!