bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-03 20:56 Torpanás

Schlittyom írta: Nézd, ha tudná a probléma okát akkor nem írtam volna a fórumba. De mivel ő sem tudja, ebből kifolyólag gondoltam írok ide is hátha valakinek már volt hasonló gondja.



Írtam, hogy mi a baj, te meg azt válaszoltad rá, hogy a a mágus megnézte és frankó minden. Ennyi. Az a kocsi jó.



bmw320d4 Elküldve: 2012-06-03 20:52 Torpanás

Schlittyom írta:
bmw320d4 írta:
Schlittyom írta:
bmw320d4 írta:
Schlittyom írta:
Igen, és minden rendben is volt. Ha alacsonyabb fokozatban forgatom el 4500-ig semmi gond. De ha 5-be nyomom neki akkor kb 150 től folyamatosan veszi vissza a turbónyomást és 180-nál megáll a tudomány. Minden olvasott adat határértékek közt mozgott. Még gondoltunk az emisszióra is, de az is normális.



Mivel csináltad azt a turbótesztet? Álló helyben túráztattad, és nézted az aktuális értéket?


Is-is. Állóhelyzetben rátettünk egy órát is, hogy biztosak legyünk az értékekben, menet közben csak az olvasás ment.



Értem, de milyen programmal?


Hát most nagyon jót kérdeztél. Haver a nagy mágus, és neki van progija hozzá. Nem tudom megmondani sajnos.



Hát ha a mágus haverod azt mondta, hogy minden oké, akkor az a kocsi jó. Nem is értem, hogy mi a kérdés.

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-03 20:50 Torpanás

jons írta:
bmw320d4 írta:

Értem, de milyen programmal?


Mi van veled? Nem szoktál te ennyire érdeklődni. Simán lehülyézed, aztán fórumozunk tovább.





Hülyézni azért nem szoktam.

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-03 20:40 Torpanás

Schlittyom írta:
bmw320d4 írta:
Schlittyom írta:
Igen, és minden rendben is volt. Ha alacsonyabb fokozatban forgatom el 4500-ig semmi gond. De ha 5-be nyomom neki akkor kb 150 től folyamatosan veszi vissza a turbónyomást és 180-nál megáll a tudomány. Minden olvasott adat határértékek közt mozgott. Még gondoltunk az emisszióra is, de az is normális.



Mivel csináltad azt a turbótesztet? Álló helyben túráztattad, és nézted az aktuális értéket?


Is-is. Állóhelyzetben rátettünk egy órát is, hogy biztosak legyünk az értékekben, menet közben csak az olvasás ment.



Értem, de milyen programmal?

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-03 20:26 Torpanás

Schlittyom írta:
Igen, és minden rendben is volt. Ha alacsonyabb fokozatban forgatom el 4500-ig semmi gond. De ha 5-be nyomom neki akkor kb 150 től folyamatosan veszi vissza a turbónyomást és 180-nál megáll a tudomány. Minden olvasott adat határértékek közt mozgott. Még gondoltunk az emisszióra is, de az is normális.



Mivel csináltad azt a turbótesztet? Álló helyben túráztattad, és nézted az aktuális értéket?

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-03 20:08 Torpanás

Schlittyom írta:
bmw320d4 írta:
Schlittyom írta: Sziasztok!
A héten pár dolog cserélve lett az autón, de ami a legfontosabb a turbót is kapott másikat. Korábban is megvolt az a problémám, hogy egy bizonyos sebesség felett egyszer csak valami oknál fogva elszaladtak a lovak. A mai nap élő adatok olvasása közben is leteszteltük a gépet. 180-ig mint a szél, de utána ismételten pacik sehol, és 100-ig vissza kellett lassítanom, hogy újra erőre kapjon.
Amit sikerült kideríteni, hogy valami oknál fogva a számítógép folyamatosan lecsökkenti a turbónyomásomat. Egyszóval 180-ig 1,4-1,6-al tölt majd egyszer csak leeseik 0,6-ra.
Valakinek valami ötlete erre a gondra?
Előre is köszönöm!


Cserélj druckwandlert a turbónál. (nyomásszabályzó)


Az rendben volt a mérések alatt. Pontosan azt tette amit a számítógép mondott, de van egy tartalék, szóval nincs mit vesztenem rajta, megpróbálom.
Köszönöm!


Csináltatok turbótesztet?

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-03 20:04 Társalgó

kempelen írta: Ma néztem az angolok 'autókereskedős' műsorát a discovery-n...

Vettek egy toyota mr2-t. Felnit políroztak és festettek úgy hogy rajta volt a régi használt gumi. Maszkolószalaggal takarták ki a peremnél....

Pár perc múlva azt nyilatkozták, hogy mikor elkészült az autó a biztonság kedvéért kicserélték a régi gumikat vadi újakra.... Kérdem én akkor miért nem vettétek le angol hülyék a régi gumit és csináltátok meg rendesen a felnit?


Há' angolok...


YouTube videó

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-03 17:39 Torpanás

Schlittyom írta: Sziasztok!
A héten pár dolog cserélve lett az autón, de ami a legfontosabb a turbót is kapott másikat. Korábban is megvolt az a problémám, hogy egy bizonyos sebesség felett egyszer csak valami oknál fogva elszaladtak a lovak. A mai nap élő adatok olvasása közben is leteszteltük a gépet. 180-ig mint a szél, de utána ismételten pacik sehol, és 100-ig vissza kellett lassítanom, hogy újra erőre kapjon.
Amit sikerült kideríteni, hogy valami oknál fogva a számítógép folyamatosan lecsökkenti a turbónyomásomat. Egyszóval 180-ig 1,4-1,6-al tölt majd egyszer csak leeseik 0,6-ra.
Valakinek valami ötlete erre a gondra?
Előre is köszönöm!


Cserélj druckwandlert a turbónál. (nyomásszabályzó)

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-03 14:03 Autóvásárlás

YELLOW írta:
de komolyan.
az, hogy az E46 nem hajlamos rohadni... hát láttam már sérülésmenteset mégis.... az enyémen is megjelent, amit most vettem észre az első tavaszi mosásnál, pedig télen is volt mosva. monduk nekem az oldalával volt valami, mert a bal oldala fújva van. cserélve semmi nem volt elemek közül. (kivéve amit én cseréltem, első lökös)



Az E46 nem rohad. A javított lemezek rohadnak E46-on.

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-03 14:00 Társalgó

BarG írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta:
Én bocs .... az ilyen félmondatos kommunikációban néha félre lehet érteni az eredeti szándékot.


Miskolc? Nagyidai megvan?



Persze. Na meg Arnoldék.
+ vagy - ?



+

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-03 00:52 Autóvásárlás

vfeca írta:
BarG írta:
vfeca írta:
...lassan időszerű lett volna elég sok kopó dolog cseréje (téli-nyári gumik, fék, futómű, stb. alkatrészek)...


Hát én máris felfedezni vélem a kettős mércét. A Te autód szép volt, cak éppen gatya volt rajta a :
- fék
- futómű
- téli-nyári gumik
- még egy halom stb
Aki a Te autódat megnézi, az ugyanazt írhatja, hogy az autód egy rom, mert a fentebb felsorol dolgok elhullottak belőle, senki rá se nézzen, mert igénytelen ember hajtotta. Nem érzed valahol a helyzet fonákságát? Én nem a jó szándékodat kérdőjelezem meg, amikor megnézted a kollégának a gépek állapotát, csak mi van akkor, ha pont ugyanígy gondolkodott azoknak a gépeknek a gazdája is, mint Te és azért nem lett rendberakva eladás előtt - mert minek, azt úgyse fogja megfizetni senki?


Nem érzem a helyzet fonákságát, és a kettős mércét sem látom.
Nem vasig koptattam a fékeket, meg aszfaltig a futóművet, hanem odafigyeltem rájuk, és tudtam, hogy időszerű lesz a javításuk.
Ez messze nem jelenti azt, hogy gatya, meg rom az autó, ezzel te is tisztában vagy.

És tudod, úgy vagyok vele, hogy bárcsak találnék egy hozzám hasonlóan igénytelen eladót, akinek van egy facelift előtti benzines kombija, ami szép, nem rozsdás, nem büdös, jól jár a motorja, viszont cserélni kell a kopó fék- és futómű-alkatrészeket, meg cserések a gumik rajta, és elkopott a váltógombon a bőr. Összetenném a kezem, és nem csak én, hidd el, aki autót akar venni, mind örülne az ilyen igénytelenségnek...

Bár végülis biztos van olyan is, akit nem zavar, hogy cigiszagú a kocsi, meg csupa rozsda a kasztni.

Nem vagyunk egyformák...


E46 ritkán rohad, a cigiszagot meg eltüntetik 10 rongyért komplett kárpit tisztítással együtt.

4 gumi, 4 fék és néhány lengőkar viszont százezrekben mérhető, amihez még nyugodtan hozzáadhatjuk a gyertya, szíj és görgőcseréket is.

Nekem inkább a bagós gép kellene!

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-03 00:41 Társalgó

BarG írta:
Én bocs .... az ilyen félmondatos kommunikációban néha félre lehet érteni az eredeti szándékot.


Miskolc? Nagyidai megvan?

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-03 00:07 Autóvásárlás

BarG írta:
vfeca írta:
hil írta:
Szia!
Nem, szó sincs erről, félre értettél minket. Biztosan örül az, aki kérte, hogy nézd meg ezeket az autókat. Írtam is, hogy sok minden a képekről nem jön le. Én magam is örülök az Hozzád hasonló írásoknak, (bár nem tervezek cserét), de jó tudni azt, hogy a képek mennyire ferdítik a valóságot. Ha a Te autód 13 évesen szebb volt, akkor miért adtad el (bár semmi közöm hozzá)?



Én kérek elnézést, ha félreértettem, amit írtatok.
Kérni nem kért senki infót ezekről a kocsikról, magamnak keresek, és megnéztem ezeket is, és úgy gondoltam, leírom a látottakat, ez segítség lehet annak, aki szintén tervezi megnézni ezeket, és van róla több infó, mint pár kép egy "elsőtulajtól+digitklímás+nagyonmegkímélt" című hirdetésben.
Sajnos festést mérni meg diagot olvasni nem tudok, de sztem ez is hasznos lehet.

Az én autóm pedig szép volt ugyan, de nem volt igazán praktikus, valamint lassan időszerű lett volna elég sok kopó dolog cseréje (téli-nyári gumik, fék, futómű, stb. alkatrészek), és úgy voltam vele, hogy eladáskor úgysem fogok annyivel többet kapni érte, amennyit most ráköltenék ezekre, úgyhogy eladom így.


Hát én máris felfedezni vélem a kettős mércét. A Te autód szép volt, cak éppen gatya volt rajta a :
- fék
- futómű
- téli-nyári gumik
- még egy halom stb
Aki a Te autódat megnézi, az ugyanazt írhatja, hogy az autód egy rom, mert a fentebb felsorol dolgok elhullottak belőle, senki rá se nézzen, mert igénytelen ember hajtotta. Nem érzed valahol a helyzet fonákságát? Én nem a jó szándékodat kérdőjelezem meg, amikor megnézted a kollégának a gépek állapotát, csak mi van akkor, ha pont ugyanígy gondolkodott azoknak a gépeknek a gazdája is, mint Te és azért nem lett rendberakva eladás előtt - mert minek, azt úgyse fogja megfizetni senki?


A legrosszabb kocsi a világon, amelyikben soha nem dohányoztak, 2 naponta porszívózva van és csillog villog mindene.
Tapasztalat!

Van olyan E60-as ismerősünk, akinek még a lengőkarok is csillognak, mert sósavval tisztítja minden héten, viszont ráz a fék, lóg a futómű, kéne bele 2 porlasztó, folyik a DD-ből az olaj, szar a váltó, szét van verve a katalizátor (!) és 2004-es gumik vannak rajta (elfekvő készletről olcsón).

A frissen mosott motor meg eleve gyanús, nehogymár észrevegye valaki, hogy folyik a szívósorból az olaj...

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-03 00:03 Társalgó

BarG írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta:
És Münchenből jön a hír, hogy az e46-os szériánál nem tartanak nyilván típushibákat .....
ezt nevezem én pökhendiségnek.



Dehogy jön Münchenből ilyen hír. Aki ezt állította éppen unatkozott és kitalálta.

Tele van E46 hibákkal a PUMA.


Pedig egy bmw minőségbiztosításán dolgozó f@szkalap mondta ezt, akár hiszed, akár nem. Ezért is neveztem pökhendi *******-nak őket.



Pl ott volt x-től y-ig gyártott diesel motoroknál cserélni kell az összes porlasztót.

Van még nagyon sok...


Most nekem magyarázod a bmw típushibákat?!
Hát nem az elejétől nézted meg a diskurzust. Pont én mondtam, hogy a bmw tele van típushibákkal, de a bmw az ügyfelek felé úgy nyilatkozik, mintha minden rendben lenne, ha mégis elvétve van egy-két hiba, akkor az belefér a statisztikai szórásba. Aztán persze a belső körös javítók-márkaszervizek felé már kimegy a valós infó a betegségekről, akik vagy megtartják maguknak - és igen, inkább megtartják maguknak, hogy a márkaimidzset ne rombolják, merthát ebből élnek. Én meg végigélveztem a hibákat élő egyenes adásban, már legalábbis amik rám érvényesek.

Jó, ez volt a háborgás része a dolognak. A konstruktivitás érdekében azt lenne jó tudni, hogy az igen gyakran változó motorkonstrukcióknál mire lehet számítani, pl a most futó 184 lovas 2d-knél, meg a mostani 23, 25d, 3d-knél. Mire kiderülnek a hibák, addigra már többünk házasságot kötött ezekkel a konstrukciókkal. Szép lenne hinni abban, hogy a gyár majd nem hagy cserben komolyabb hiba esetén, de a gyár eddigi viselkedése nem erre utal.



Nem neked magyarázom, hanem éppen melléd álltam, de bocs...

bmw320d4 Elküldve: 2012-06-02 21:24 Társalgó

BarG írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta:
És Münchenből jön a hír, hogy az e46-os szériánál nem tartanak nyilván típushibákat .....
ezt nevezem én pökhendiségnek.



Dehogy jön Münchenből ilyen hír. Aki ezt állította éppen unatkozott és kitalálta.

Tele van E46 hibákkal a PUMA.


Pedig egy bmw minőségbiztosításán dolgozó f@szkalap mondta ezt, akár hiszed, akár nem. Ezért is neveztem pökhendi *******-nak őket.



Pl ott volt x-től y-ig gyártott diesel motoroknál cserélni kell az összes porlasztót.

Van még nagyon sok...