bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2012-12-30 15:32 Mi lehet a baj?

tucsok írta: Sziasztok már régebben irtam hogy akocsim lagzsák problémás konkrétabban ezt irja rückhalt system gestört. nem találtak semmi hibát a vezélö egységekben. azt szeretném kérdezni hogy a Battery Safety Terminals (BST) nek lehet e koze hozzá mert egy nemet forumon olvastam rola de lehet hogy félreértelmeztem.: Köszi


Vagy nics elindítva a rendszeridő valamelyik satellitben ,vagy a SIM U85 hibás, de azt beírná hibának.

bmw320d4 Elküldve: 2012-12-29 23:00 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

szotakdavid írta:
bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
136 lovas 20-hez is van???


a 7790715 van rá, az már végleges, jó verzió.





Honnan tudhatom h az van fent a kocsin??


Meg kell nézni géppel

bmw320d4 Elküldve: 2012-12-29 22:57 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

szotakdavid írta:
136 lovas 20-hez is van???


a 7790715 van rá, az már végleges, jó verzió.



bmw320d4 Elküldve: 2012-12-29 22:49 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jrtom írta:

bmw320d4 írta:
jrtom írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
jons írta:
jrtom írta:
Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.


Esküdj


Eskü
Mondjuk az enyém meglett progizva, csak mi direkt plusz teljesítményre mentünk.



Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma.

De tényleg nem éri meg


Na erről nem hallottam még.
De ha egyszer nincs mondjuk egy 150 lovashoz ujjabb Ista mint a gyárija akkor mivan?


De van újabb A 150 lovashoz nagyon is van.



Akkor már régen néztem.
Az enyémhez miért nem volt? Lehet, hogy ez így tökéletes ahogy van?


A tied nem 150 lovas

bmw320d4 Elküldve: 2012-12-29 22:40 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jrtom írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
jons írta:
jrtom írta:
Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.


Esküdj


Eskü
Mondjuk az enyém meglett progizva, csak mi direkt plusz teljesítményre mentünk.



Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma.

De tényleg nem éri meg


Na erről nem hallottam még.
De ha egyszer nincs mondjuk egy 150 lovashoz ujjabb Ista mint a gyárija akkor mivan?


De van újabb A 150 lovashoz nagyon is van.

bmw320d4 Elküldve: 2012-12-29 22:18 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jrtom írta:
jons írta:
jrtom írta:
Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.


Esküdj


Eskü
Mondjuk az enyém meglett progizva, csak mi direkt plusz teljesítményre mentünk.



Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma.

De tényleg nem éri meg

bmw320d4 Elküldve: 2012-12-24 19:45 Társalgó

hil írta:
bmw320d4 írta:
lorand007 írta: Sziasztok,Egyik baratom vett egy 320d 2000 evjaratu autot, megtudnatok mondani, hogy ez a dolog itt a kepen mire szolgal?

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg


Üzemanyaghűtő.


Szia Miki!
Nem értek hozzá nagyon, de az nem a motorja lehet az autónak???


És ezúton Kívánok Kelleme Karácsonyt minden Fórumtagnak!!!







Szia!

Ezt akartam én is írni, de most legyen karácsony

bmw320d4 Elküldve: 2012-12-24 19:44 Társalgó

lorand007 írta:
bmw320d4 írta:
lorand007 írta: Sziasztok,Egyik baratom vett egy 320d 2000 evjaratu autot, megtudnatok mondani, hogy ez a dolog itt a kepen mire szolgal?

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg


Üzemanyaghűtő.


Koszonom, ez eddig ok, de meg is v.ki kifejtene, hogy miert van szukseg erre a kocsinak, jo dolog? erdemes en is beepitenem egyet? koszonom a segitseget


A te kocsidba nem kell, mert mennyiségszabályzós, úgyhogy nem melegszik fel a gázolaj.

Ilyen hűtő csak a VP-s és az első generációs CR dieselekbe kell.

bmw320d4 Elküldve: 2012-12-24 19:41 Boldog Karácsonyt

Robinson írta: Boldog hanukát mindenkinek! (Karácsony már nincs, orbánék elsumákolták az ország fáját is, idén nem állítottak.)


Neked is boldog hanukát, kedves barátom!

bmw320d4 Elküldve: 2012-12-24 15:35 Társalgó

lorand007 írta: Sziasztok,Egyik baratom vett egy 320d 2000 evjaratu autot, megtudnatok mondani, hogy ez a dolog itt a kepen mire szolgal?

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg


Üzemanyaghűtő.

bmw320d4 Elküldve: 2012-12-05 21:54 Csodaszerek - Mûködnek?

Én egy bicskát szereltem egy régi ablaktörlőmotorra, amit elhelyeztem a szívójáratba.
A forgó (gondosan kiélezett) bicska kettéhasítja az oxigénatomokat, tehát 2x annyi lesz belőle, ezért úgy húz a gép mint állat és fele annyit fogyaszt.
Ja, jót tesz a turbónak is, mert a megnövekedett oxigénfelület jobban hűti, ezért minimum 5-8 x hosszabb lesz az élettartama.

bmw320d4 Elküldve: 2012-11-24 19:47 Hûtõvíz és vízpumpa

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta:
jons írta:
BarG írta:
bmw320d4 írta:
Használj gyári fagyállót és nem kell cserélgetned.

Az első két vízpumpám ezzel a csoda gyári fagyállóval ment galyra, a harmadikat nem tudom. úgyhogy ez nem jött be. És persze 3 évente cserélgetve, előírás szerint.


Csak egy történet:
Nekem volt egy 86-os mazdám, abban a vízpumpa már 450-et futott és gyári volt, kiszereltem, mert nagyon a szivemhez nőtt a kis aranyos pumpedli és beletettem a 89-es bmw-be amikor eladtam a kocsit már több, mint 700k volt benne és köszönte szépen jól van. Amikor eladtam az e34-et is, nem volt szivem a pumpát odaadni. Úgyhogy az új tulaj hozott egy másikat beszerelte én pedig finom rongyokba csomagoltam a szinte már családtaggá vált öreg barátomat és beszereltem később a mostani autómba. 810k km-nél járunk.
1 titka volt a dolognak. Mindig bmw fagyállót vásároltam. Akkor is amikor mazdám volt.




Nem én vagyok az egyetlen akinek gyári pumpája van ennyi km-nél.



de mit tud ez a gyári hűtőfolyadék? meg milyen színe van? érdekel.


Semmit nem tud, egy nagy szar, színe sincs. Teszkós meg unixos kell minden kocsiba, utána meg lehet pislogni.

bmw320d4 Elküldve: 2012-11-24 19:16 Hûtõvíz és vízpumpa

BarG írta:
jons írta:
BarG írta:
bmw320d4 írta:
Használj gyári fagyállót és nem kell cserélgetned.

Az első két vízpumpám ezzel a csoda gyári fagyállóval ment galyra, a harmadikat nem tudom. úgyhogy ez nem jött be. És persze 3 évente cserélgetve, előírás szerint.


Csak egy történet:
Nekem volt egy 86-os mazdám, abban a vízpumpa már 450-et futott és gyári volt, kiszereltem, mert nagyon a szivemhez nőtt a kis aranyos pumpedli és beletettem a 89-es bmw-be amikor eladtam a kocsit már több, mint 700k volt benne és köszönte szépen jól van. Amikor eladtam az e34-et is, nem volt szivem a pumpát odaadni. Úgyhogy az új tulaj hozott egy másikat beszerelte én pedig finom rongyokba csomagoltam a szinte már családtaggá vált öreg barátomat és beszereltem később a mostani autómba. 810k km-nél járunk.
1 titka volt a dolognak. Mindig bmw fagyállót vásároltam. Akkor is amikor mazdám volt.




Nem én vagyok az egyetlen akinek gyári pumpája van ennyi km-nél.

bmw320d4 Elküldve: 2012-11-23 19:52 Hûtõvíz és vízpumpa

BarG írta:
Én kb 3* cseréltem már vízpumpát, nem azért, mert szétesett, hanem mert levéve a szíjat, a vízpumpa kereke lötyögött. Lehet, hogy kibírt volna még sokat, de a biztonság kedvéért mentek a kukába. A legfájdalmasabb az volt, amikor legutóbb a bmw dobozos pumpa 60e! km után már lógott. Amúgy 100e környékén szoktam cserélni. Akkorra már a szíj összes görgője is lötyögni szokott.



Az én kocsimon még a gyári pumpa van (540e km)

Használj gyári fagyállót és nem kell cserélgetned.

bmw320d4 Elküldve: 2012-11-11 12:33 Autóvásárlás

xlzx írta:
dio írta: A link neve
Mennyire lehet valós ez a km mennyiség, nekem elég gyanús...


AUTOMATA M3??? pff


Mintha SMG lenne az a váltó.