Ez egy archivált weboldal! bővebben
bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2010-03-03 17:24 320d Motor

..

bmw320d4 Elküldve: 2010-03-03 00:04 320d Motor

YELLOW írta: tudom volt már kérdés, asszem...

havernak 136 lovas dízelje van, és olyan a mutatvány, hogy eltûnik belõle a hûtõvíz, és marhára füstõl, állítólag ez a füst büdös is nagyon, de nem olyan tojás szagú vagy, hanem passz, én nem éreztem, még nem szagoltam...

cseréltek gyûrûsort és termosztátot, mert állítólag ez volt a baja de a hiba ugyanúgy meg van!

ötlet?


Ez kicsit meredek....
Csak nem megszivatta õket az AGR hûtõ?

bmw320d4 Elküldve: 2010-03-03 00:03 320d Motor

szigiimi írta: Szia. E91 320d 164le-re is van esetleg frissítés?


Tudni kellene, hogy milyen Istufe-n van az autód, akkor tudnám megmondani, hogy van-e újabb szoftver a motorvezérlõre.

Mikor volt frissítve?

bmw320d4 Elküldve: 2010-03-02 23:24 AIRBAG

YELLOW írta: esetleg próba most is lekötni majd vissza egy pár perc után, de lehet csak diag segít


Azzal csak annyit fog elérni, hogy újra be kell állítani az idõt.
Légzsákhiba soha nem törlõdik magától.

bmw320d4 Elküldve: 2010-03-02 23:21 20d gázadásra megtorpanás

ute107 írta:
Hali! További lépéseket tettem a a hullámzós probléma megfejtése miatt....
Turbónyomás óra bekötve: hullámzáskor a turbónyomásom az 1,4-rõl 0,8 ra vagy éppen ahogy gondolja 1-re vagy 0,5-re csökken le.
3000 fordulat felett, szépen tartja az 1,2 bar nyomást, ott már nem hullámzik.
És rájöttem h. az eltérések sokkal nagyobbak, ha nagyobb a gépkocsi terhelése...szállított személyek száma, illetve emelkedõn való gyorsítás.

Felcseréltem a Bmw320d4 kolléga által mondott két vákumszabályzót...a probléma úgy is fenn áll.

Valami ötlet?!

Induljak el egy normális helyre élõadat olvasásra...?!

Köszi


Ha valami nem mûködik rendesen, és a régi szoftver van a motorvezérlõben, elég gyakran elõfordul, hogy rosszul adaptál a DDE.
Ha rendben vannak a vákuumcsövek, akkor egy szoftverfrissítés megoldja a problémát.

És, igen; -elõtte menj el valami normális szakihoz...

bmw320d4 Elküldve: 2010-03-01 23:22 320d Motor

bmw320d4 írta:
Tano írta:
Ez nagyon jól hangzik. Kiváncsian várjuk a tapasztalatokat...


Holnap délután frissítem, és beszámolok.


Ma délután megvolt a frissítés...
Még mindig nem szaggatja fel az aszfaltot 4.-ben, de érezhetõen dinamikusabb lett, és eltünt belõle az 1600-1700-nál robbanásszerûen belépõ telj. és nyomatéknövekedés, majd 3800-tól elgyengülés.
Lett helyette sokkal egyenletesebb(nek tûnõ) telj. és nyomatékleadás.

A héten elviszem padra és "zöldkártyára", arról szintén beszámolok.

bmw320d4 Elküldve: 2010-03-01 23:13 Vonóhorog

dfle írta: Sziasztok!

Szeretnék érdeklõdni, ha valaki tudna segíteni, hogy vonóhorog felszerelésénél mindenképp kell az a bizonyos elektronikai box, valami "CANbus", mert egyik szerelõ szerint igen, másik szerint nem. Én szeretném kihagyni, mert plusz költség, de félek, hogy megárt az autó elektronikájának. Tud segíteni valaki????


Még mindig nagy divat az a szó, hogy CANBUS, pedig E46-ban csak a motor-váltó-ABS-DSC között van CAN-es kapcsolat.

A vonóhoroghoz kell a gyári modul és a kábelszett, amit beépítés után fel is kell kódolni (pla PDC miatt).
Vagy létezik hozzá sokkal olcsóbban utángyártott modul, ami szintén jó.

bmw320d4 Elküldve: 2010-02-27 23:23 320d Motor

Tano írta:
Ez nagyon jól hangzik. Kiváncsian várjuk a tapasztalatokat...


Holnap délután frissítem, és beszámok.

bmw320d4 Elküldve: 2010-02-27 19:24 320d Motor

Az új frissítések közé betett a BMW egy 147 lovas szoftvert a 136 lovas 20d-khez

Még nem frissítettem le az enyémet, de ha meglesz, beszámolok az eredményrõl.

bmw320d4 Elküldve: 2010-02-27 17:49 képek

[quote="Hori"][quote="YELLOW"]
[quote="Hori"][quote="YELLOW"]
[quote="Hori"][quote="laci320d"][quote="Hori"][quote="hancurozo"][quote="Hori"][quote="hancurozo"][quote="Hori"]

Én egyszer idéztem 4 Hsz-t, kaptam is érte 2 körmöst

Ti már 11-nél jártok + 1db képnél 44x idézve.
Nem lenne átláthatóbb,ha csak 1-2 idézet maradna?

bmw320d4 Elküldve: 2010-02-26 22:48 Társalgó

TbBoy írta: Sziasztok! Hétvégén kinek mi a progija?


pihi

bmw320d4 Elküldve: 2010-02-26 22:42 Az elsõ aftermarket HIFI e46-ba

PMiki írta: Na mit találtam:

Kínai barátaink nem tökölnek.

Bõvebb infó: ---> Katt ide <---

PMiki



Már 2 hónapja itt van az oldalon: http://www.bmw3er.hu/modules.p...p;start=30

bmw320d4 Elküldve: 2010-02-26 19:24 Autóvásárlás

Tyetyi írta:
sura írta: Egyébként kiolvasható mûszer nélkül is a hibakód, ezt ma találtam:

http://www.bmwe36blog.com/2007...agnostics/

Az autó sem ismerõs meg a kódolvasásra is csak pislogok.Én még nem hallottam errõl..


Amerikában biztos kiolvasható így a hibakód, de az a baj, hogy nálunk a 95 elõtti autókon nem nagyon van CE lámpa, így nincs minek villogni.
Tudom, ledet kell kötni a diagcsatiba és számolni a villogást, de nekem valahogy egyszerûbbnek tûnik az L vonalas diagnosztika, már az éladatok miatt is.

bmw320d4 Elküldve: 2010-02-26 17:39 Hifi beszerelése e46-ba

Tano írta:
jencispy írta: Ezt az IBUS-os cuccot (TH3122) nézegettem már régóta, én a kormány vezérlést meg egy két infot (ajtó nyitás stb..) szeretnék. Csak nem volt idõm vele foglalkozni.
Nem tudod véletlenül e90-ben is mûködne ugyanez? vagy ott már módosítottak...


E90-et annyira nem ismerem, de most ahogy kicsit utánaolvasgattam guglin, úgy néz ki az már más buszrendszert használ. De nem tudom, hogy az elejétõl, vagy csak egy bizonyos évjárattól. Ezt sztem bmw320d4 klubtárs meg tudja mondani. Mindenesetre ha van olyan változata amiben van ibus, akkor annál is használható szerintem. De valószínûleg a parancskódok mások mint E46-nál, szóval a PC szoftveres részét ki kell nyomozni és át kell írni.


E90-ben már minden modul CAN-en van. (K,PT,MOST bus,)
Ettõl függetlenül elképzelhetõ, hogy gyártottak már hozzá valamilyen utalógos CAN adaptert, aminek a beépítését én nem javaslom és nem is építem be soha, egyrészt az inkonzisztens modulfelépítés, másrészt a rengeteg CAN bootshaft okozás miatt.
Egy ilyen utólagos modul a gyárival azonos címzéssel fog rendelkezni, ami komoly gondokat tud okozni egy szoftverfrissítés közben.

bmw320d4 Elküldve: 2010-02-26 15:06 lámpa

SoundkeY írta:
bmw320d4 írta:
Van lehetõség a kézi magasságállítás megtartására, miközben nem gyílkolod szét a xenonelektronikát. Az ellenállásos-kondis kókányolásról már leírtam a véleményem.
A halogén izzót kitöltési tényezõvel vezérli a lámpamodul:


Xenon esetén stabil 12V egyent tesz ki a végfokokra.

Vajon mekkora kitöltési tényezõt kap a xenonelektronika, ha a lámpamodul azt hiszi, hogy az egy halogén izzó? És mekkora lesz a feszültség ha kisimítjuk a PWM-et egy kondival?


Tokjokat irsz csak BP en ezt kinek tudnam elmagyarazni, hogy meg is ertse.......altalaba csak bamban neznek.......
Pl en siman kiszednem a mokolast ha tudnam hol......


Ha elviszed Janihoz, Õ nem fog bambán nézni. (Pintér Motorsport, Budapest)