Csum írta:
bmw320d4 írta:
Csum írta:
bmw320d4 írta:
Csum írta:
és ezek gyárik??
amúgy ha utánna számolgatok és ezek is gyárik akkor nagyából ugyan annyira jönnek ki mint amennyiért Kassza mester adja!
Ugye tudod, hogy ha kicseréled a lámpákat, villogni fog mint a Safety Car?
Azt még fel is kell kódolni xenonra, de ezzel együtt megszünik a manuális magasságállítás. Vagy ha a Hella tokba gyömöszölt, "gyári Hella"-ként 20eFt-ért árult 2200uF-os kondikkal oldod meg, akkor az izzóid élettartama nagyságrendekkel csökkeni fog.
Ha mégis e mellett döntesz, inkább szaladj be a HQ-ba és vegyél 700ft-ért két kondit, ami igaz, hogy nem lesz szépen belegyömöszölve egy lemásolt Hella tokba, de ugyanazt a célt fogja szolgálni.
A fényszórómosó meg amellett, hogy kötelezõ, még hasznos dolog is.
ezt nem tudtam haveromnak mult héten vettünk gyári körhelyzetjelzõs lámpa párt az e39ébe mert neki még a régi lámpás a verdája plussz vettünk bele philps xenont és nála nincs semmi féle mûszerfal villogás!!
nálam mért lenne ha gyári projektoros lámpát raknék a kocsiba?
Nem a mûszerfal villog, hanem a xenon.
Az utólagos "kínai" xenontól nem villog, mivel ezekbe a szettekbe bele van építve a kondi.
Nálad azért fog villogni, mert mindenki másnak is villog.
A halogénizzók PWM vezéreltek, amit a lámpamodul rendez.
A xenon elektronikája nem hiszem hogy arra vágyik, hogy egy jelszélességmodulált feszültségbõl dolgozzon.
értem akkor két megoldásom van
veszek simán csak projektoros lámpát és átrakom bele a meglévõ mostani kinai xenonomat avagy veszek gyári xenonos projektoros lámpát majd két kondit és közé forrasztom!
Szerintem a harmadik megoldás a legjobb és legszakszerûbb.
Fel kell kódolni, és nem lesz tizedélettartam, hibajelzés, villogás.
Egy dolog fog hiányozni; a magasságállítás, bár ez is megoldható pár gyári cod-flag átkapcsolásával.
A kondis megoldás csak félig jó, igaz, hogy megmarad a mag. állításod, és villogás se lesz, viszont az izzó élettartama.....