Ez egy archivált weboldal! bővebben
bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2010-04-18 23:26 Carstyling Show & Shine Tour 2010

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta: debrecenbe akkor majd megpróbálok elmenni mikor lesz kb?

máriapócs tudom mi, de hírtelen nem ugrik be merre van pontosan...


Itt van melletted Máriapócs. Ott könnyezett a Szűz Mária képe, amit elvittek Bécsbe a Stefansdom-ba, aztán a másolat újrakönyezett itt Máriapócson.
Ha erről nem ismerős, akkor a Rabócsi Ringről biztosan...



már megvan, de annyira nincs mellettem, inkább debrecent választom



Igazad van, az 20km-rel közelebb van


bmw320d4 Elküldve: 2010-04-18 23:18 Carstyling Show & Shine Tour 2010

YELLOW írta: debrecenbe akkor majd megpróbálok elmenni mikor lesz kb?

máriapócs tudom mi, de hírtelen nem ugrik be merre van pontosan...


Itt van melletted Máriapócs. Ott könnyezett a Szűz Mária képe, amit elvittek Bécsbe a Stefansdom-ba, aztán a másolat újrakönyezett itt Máriapócson.
Ha erről nem ismerős, akkor a Rabócsi Ringről biztosan...

bmw320d4 Elküldve: 2010-04-18 21:43 Valaki segitsen választ kapni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[*]
Zolee írta:
Köszönöm! Rád mindig lehet számítani! Holnap szétszedem.


Kivéve, amikor nem

A két pedál közötti "patent" tekerős lesz, nem húzós.



bmw320d4 Elküldve: 2010-04-18 21:37 Valaki segitsen választ kapni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zolee írta:
Nem néztem meg, nem gondoltam h le tud esni. Merre találom? Elég ha lebontom a kormányrúd alatti burkolatot?


A lábtérburkolatot kell leszedni. 2 köröm, 2 patent és 4 csavar tartja.
A kapcsoló a fékpedál felett van és egy recés akármi tartja.

bmw320d4 Elküldve: 2010-04-18 21:30 Valaki segitsen választ kapni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zolee írta:
Zolee írta: Sziasztok!
Megpusztult a féklámpakapcsolóm. Jelenség: gyújtáson a féklámpák folyamatosan világítanak. Lehet a kapcsolót javítani, vagy vennem kell egy újat? Köszi.

????


Venned kell újat, de megnézted, hogy nem-e esett le?



bmw320d4 Elküldve: 2010-04-18 21:23 angel eye

Zsolti írta: jo akkor kihagyom a relés dolgot viszont akkor mekkora ellenállást kell beépiteni és melyik körbe a pozitiv szálra? mindkét lámpához?

kicsit láma vagyok a témába bocs...


Az ellenállást párhuzamosan kell bekötni,nem sorosan.
I=P/U vagyis I=5/13 - 0,41A
R=U/I vagyis R=13/0,41 - 31Ohm

Kerekítve, egy 47ohm/3W-os ellenállás biztosan jó, de szerintem már a 100 Ohm/1W is jó lesz.


bmw320d4 Elküldve: 2010-04-18 20:11 angel eye

jencispy írta:
Valamelyikhez adnak relét, valamelyikhez nem. Szerintem nem fontos, persze a relés megoldással megvéded a kocsi elektronikai rendszerét az esetleges meghibásodásoktól (rövidzár; van h a CAN/K-bus -t zavarja meg -valaki írta itt- stb...) bár nincs sok esély rá.

Ellenálást próbálgatni kell azt hiszem, nekem volt benne ellenállás, valószínűleg az izzóéval kell h megegyezzen a teljes cucc ellenállása.


Kétlem, hogy megzavarna bármilyen buszrendszert, mivel semmi köze hozzá.

bmw320d4 Elküldve: 2010-04-18 17:55 Fûtés - Klíma

Technoise írta: Sziasztok! Nekem is segítség kellene. Problémám, a klimám csak meleget nyom, pl ha kint van 10 fok és a szenzort hőlégfúvózom akkor is max meleget fúj(16fokra állítva), de nem az érzékelővel van a baj, mert venti erösségét lépteti felfele. Klimagáz az nincs kocsiban, mint kiderült, de ettöl függetlenül ha kint 10fok van csak nem dögmeleget kéne nyomatnia. Télen is folyamat 16fokra volt állitva, akkor elviselhető volt a venti szabályzásával a meleg. Előre is köszi ha vki tud okosat mondani.



A fűtéscsapra tippelek.

bmw320d4 Elküldve: 2010-04-18 16:43 Turbo

JanoE46 írta:
Voltam V.Ferinél itt Db.-be.De ezt nem is részletezném...ő csak ránézett van-e valami hiba,de nem hiszem hogy foglalkozott vele sokat.Nálad gépre tudnánk tenni valamikor?


Nem kell részletezned....
Valamikor meg tudom nézni, pontosat csak holnap tudok mondani.

bmw320d4 Elküldve: 2010-04-18 16:36 Turbo

JanoE46 írta:
Nem volt,ezt a szerelő sem mondta hogy kellene.


Pedig hozzátartozik a cseréhez. Gondolom gépet nem is látott az autó, pedig ott kiderült volna a korrekciókból a ciccegés oka.



bmw320d4 Elküldve: 2010-04-18 16:32 Turbo

JanoE46 írta: Emlékeim szerint már akkor is,talán nem ennyire,csak azis megzavar közbe,hogy előtte jobb volt a gyorsulás is,és kormolt is,csak turbócsere előtt feketébbet,most nem koromfekete füst jön,de jön rendesen,amíg gyorsítok.Amit még megfigyeltem,hogy ha hidegebb van,akkor jobban cicceg,most hogy melegebb van,talán kicsit kevésbé.


Turbó,AGR,HFM,Startmenge, stb adaptáció volt törölve turbócsere után?

bmw320d4 Elküldve: 2010-04-18 16:25 Turbo

JanoE46 írta:
Igen,mind oda került vissza ahol volt.Akkor lehet hogy ennyi baja van csak?


A "műtét" előtt is kormolt és ciccegett?

bmw320d4 Elküldve: 2010-04-18 16:18 Turbo

JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:


Ha nem fúj ki akkor nincs baj, de ha mégis, akkor egy hétig kell majd ütni a porlasztót, hogy kicseréld, és a hibátlan példányok is tönkremehetnek a kiszereléskor.


Hát ez bíztató.Mondjuk lett kiszedve azután még kétszer is,de nem jött olyan nehezen ki.Ha már a porlasztónál tartunk...gyorsításkor ha csattog,az a porlasztó hibája?Vagy inkább ciccegésnek mondanám,de nem fémes hang persze.Na meg határozottabb gyorsításkor nyomja a füstöt is rendesen.


Ahhoz, hogy beleégjen, menni kell vele párezer km-t.
Ha cicceg és kormol, akkor lehet, hogy ki is fúj.
Önts a porlasztó mellé valamit (pl gázolaj) és ha buborékol akkor kifúj.
Minden porlasztó a helyére került vissza?


bmw320d4 Elküldve: 2010-04-18 16:11 Turbo

JanoE46 írta:
Nem cserélte ki,erre tutira emlékszem,mert még mondta is.


Ha nem fúj ki akkor nincs baj, de ha mégis, akkor egy hétig kell majd ütni a porlasztót, hogy kicseréld, és a hibátlan példányok is tönkremehetnek a kiszereléskor.

bmw320d4 Elküldve: 2010-04-18 16:02 Turbo

JanoE46 írta: De hát a szerelőm azt mondta vegyük le,mondom vegyük le, ha le kell.Mindenesetre köszi az infót!Legközelebb körültenkintőbb leszek,úgy látszik ezt is jobb ha magamnak csinálom...


Legalább a porlasztó tömítéseit kicserélte?