cheeka fórum hozzászólásai

cheeka Elküldve: 2016-06-16 08:53 Mi lehet a baj?

Pitykoo írta:
cheeka írta: Hello,
Akadt egy kis gondom, napi használat közben megadta magát a kocsim (e46, 320d, 136LE, 2000évj.). Nem önindítóz. Levettem az akkut, semmi változás. A kulcs néhány hete változóan nyitva a távközponti zárat (csak néha működik a zárás, az is csak erős, hosszas nyomásra). Van egy tartalék kulcs, de azzal sem indítóz (talán régen az indította, de nem működött a távközponti, azért nem használtam).
Valami ötlet, vagy tipp?
Másik kulcs programozása segíthet? Esetleg a kulcs szétszedése?
Jó lenne legalább 1x beindulna, hogy ne kelljen trélerezni, helyben nincs elektromos szerelő.


De mikor indítózol akkor hallasz kattogó hangot a motortérből?!


Nem, nem teker az önindító, nem változik a műszerfalon semmi, nem történik semmi. Az akku biztosan jó.
Most próbáltam, beindult a régi kulccsal!! Mi lehet a baj??

cheeka Elküldve: 2016-06-15 10:18 Mi lehet a baj?

Hello,
Akadt egy kis gondom, napi használat közben megadta magát a kocsim (e46, 320d, 136LE, 2000évj.). Nem önindítóz. Levettem az akkut, semmi változás. A kulcs néhány hete változóan nyitva a távközponti zárat (csak néha működik a zárás, az is csak erős, hosszas nyomásra). Van egy tartalék kulcs, de azzal sem indítóz (talán régen az indította, de nem működött a távközponti, azért nem használtam).
Valami ötlet, vagy tipp?
Másik kulcs programozása segíthet? Esetleg a kulcs szétszedése?
Jó lenne legalább 1x beindulna, hogy ne kelljen trélerezni, helyben nincs elektromos szerelő.

cheeka Elküldve: 2013-12-18 16:41 320d Motor

Összerakta a haver a kocsit, most megjavult, izzít kb. 7mp-ig, utána egyből indul, egyenletesen jár. Elmondása szerint nem csinált vele semmit, csak a hibakódot törölte!! Lehetséges valami kontakt hiba volt, amit mondtatok is, vagy a relé vacakol. Használom, remélem nem jön elő újra ez a baj!

cheeka Elküldve: 2013-12-17 13:29 320d Motor

Köszi a tippet, elmondtam a havernak ezt is, délután újra nekifut a dolognak.

Puli írta:
cheeka írta: Sziasztok!
Nekem is ez az indítási problémám van. Garázsban és meleg motornál szépen indul, de ha kint áll és hideg van egy izzítás után egyenetlenül jár, füstöl. Kiírt valami izzítási hibát, de már nem emlékszem, hogy pontosan mit. Ja 180000 van benne, most került hozzám Németből, vezetett szervizkönyves, ez még az adagolós változat. Az autóvillanyos haver először azt javasolta, hogy próbáljam tovább izzítani, hiába kialszik a lámpa, hallgassam a relé kapcsolását, belső lámpa visszaerősödését nézzem. Amikor 2x kb 15mp izzítok, akkor hidegben is szépen indul. Most szétbontotta a villanyos haver, 3 gyertya kijött szépen, ez még 5v-os rendszerű, szépen izzik mind, a negyedik, amit nem akart erőltetni, az is ugyanannyi áramot vesz fel, az izzítórelé szépen kapcsol, azt mondja, hogy NEM ELEKTROMOS BAJA VAN! Szerinte és másik szerelő szerint a kompressziót kellene megmérni, lehet a szelepek le vannak kokszolódva. Most itt tartunk, valami tipp, ötlet?
Esetleg valaki aki tudna mérni kompressziót izzító nyíláson keresztül? Debrecenben van a kocsi.
Utólag lehet, hogy kár volt szétszedni, de jót akartam, megelőzni a bajt, pedig nem volt vészes.


Nekem ugyanilyen a kocsim, hasonló hibám volt és az izzító relé kábele volt kontaktos. Javítottuk és már szépen izzít!


cheeka Elküldve: 2013-12-17 11:07 320d Motor

Sziasztok!
Nekem is ez az indítási problémám van. Garázsban és meleg motornál szépen indul, de ha kint áll és hideg van egy izzítás után egyenetlenül jár, füstöl. Kiírt valami izzítási hibát, de már nem emlékszem, hogy pontosan mit. Ja 180000 van benne, most került hozzám Németből, vezetett szervizkönyves, ez még az adagolós változat. Az autóvillanyos haver először azt javasolta, hogy próbáljam tovább izzítani, hiába kialszik a lámpa, hallgassam a relé kapcsolását, belső lámpa visszaerősödését nézzem. Amikor 2x kb 15mp izzítok, akkor hidegben is szépen indul. Most szétbontotta a villanyos haver, 3 gyertya kijött szépen, ez még 5v-os rendszerű, szépen izzik mind, a negyedik, amit nem akart erőltetni, az is ugyanannyi áramot vesz fel, az izzítórelé szépen kapcsol, azt mondja, hogy NEM ELEKTROMOS BAJA VAN! Szerinte és másik szerelő szerint a kompressziót kellene megmérni, lehet a szelepek le vannak kokszolódva. Most itt tartunk, valami tipp, ötlet?
Esetleg valaki aki tudna mérni kompressziót izzító nyíláson keresztül? Debrecenben van a kocsi.
Utólag lehet, hogy kár volt szétszedni, de jót akartam, megelőzni a bajt, pedig nem volt vészes.