Hát ez is megvolt!
Az idő jó sz@r volt, ez meg is látszott nézők számán is. Délelőtt egy kicsit alábbhagyott az eső és a pálya is kezdett felszáradni valamelyest, de aztán újra esni kezdett. Délután is maradt az eső: hol jobban, hol kevésbé.
A hostess lányok se sokáig mutogatták a mellfestésüket, felkerült a bundabugyi és a nagykabát is

. Na nem szó szerint, de hát kb. 13fok volt.
A drifterek szerintem jobban nyomták, mint tavaly, kicsit változott is a "versenyzők" csapata. E36M3, E30 4.0 V8-ak, Mercedes, Mazda RX-7 Turbo és a két Lada is egész jól nyomta...
Egész nap drift taxira lehetett jelentkezni, folyamatosan rótták a köröket a pilóták.
Azért menet közben volt egy kis táncos fellépés is, kicsikkel és haladókkal is


!
Volt még párszor motoros bohóckodás is. Bár jól megnehezítette a dolgát, amikor az első fellépés idején hol száraz volt a pálya, hol pedig vizes...
A szexi autómosást már eleve úgy konferálták fel, hogy elég lesz leönteni szappannal a verdát, a többit az eső elintézi

. Aztán mégis le lett csutakolva a masina. Biztos jobban élvezte, mintha csak az eső csapkodja

!
Késő délutánra megőrültek a pilóták, teljesen elgurult a gyógyszerük: mentek össze-vissza a pályán; egyhelyben állva és körbekörbekarikába is füstöltek ezerrel a kerekek.
Volt még hangnyomásverseny és JSZV, azaz járműszépségverseny is.
Ismerős nem nagyon volt, a klubtagok közül mintha
Milan kollégát véltem volna felfedezni. (Bár erre is akkor jöttem rá, amikor hazaérve kicsit neteztem és a képaláírásoknál ráismertem a kocsira. Ha tévednék, akkor ezúton is elnézést kérek!)
Délután fél5 után kicsivel toltam haza a biciklit, akkor még esett és randalíroztak a driftesek, de néző már nemigen maradt, sem kocsi a parkolóban. Annyit azért megért jelentkezni kiállítónak, hogy belépőt nem kellett fizetnem és az esőben kicsit be tudtam ülni a kocsiba kényelmesen megenni egy hambit...