dio fórum hozzászólásai

dio Elküldve: 2011-06-11 11:18 lámpa

Hello
Vettem 1999-es E46-ba DEPO gyártmányú komplett angel-eye-s lámpát. Csak az vele a probléma, hogy át kellene szerelni bele a gyári lámpából egy alkatrészt, ami a foncsor mögött van. Abba az alkatrészbe csatlakozik be a trafó kábele, valamint az izzó csatlakozójának vezetéke. A gyári lámpát viszont nem tudom hogy hogyan lehet szétszerelni. Addig jutottam, hogy levettem a búrát, a fekete keretet, leszedtem a trafót, de a foncsort nem tudom hogy kell kivenni, igy nem férek hozzá a szükséges alkatrészhez. Tud esetleg valaki segiteni?

dio Elküldve: 2011-05-04 18:30 Szürö kerdes

Hello
A kérdésem az lenne, hogy a motortérben található klima-pollenszűrő házra hol lehet zárófedelet szerezni, mivel az én autómból egy kedves szerelő kilopta.
Bontót nem nagyon tudok a közelemben, nem tudom hogy márkaszervizben lehet-e külön azt a műanyagdarabot rendelni esetleg.

dio Elküldve: 2011-04-22 20:58 Kavics felverõdés

Az autó ezüst-metál szinű.
Amúgy olyasmin gondolkodtam, hogy valami fólia-szerűséget kéne odavarázsolni, ami védené a karosszériaelemet.

dio Elküldve: 2011-04-22 20:32 angel eye

Hello
Szeretnék majd venni az 1999-es E46 320d-hez ledes angel eye-al szerelt komplett lámpát. Kétféle verzióban árulják: H-7-es foglalattal, illetve D2s xenon foglalattal.
Honnan lehet tudni, hogy nekem melyik változat kell?
Köszi

dio Elküldve: 2011-04-22 20:28 Kavics felverõdés

Hello
Ötleteket szeretnék a következő problémámra:
Spoiler oldalküszöb van az autómon. Szépen egybe lett műgyantázva a karosszériával. Télen viszont az első kerék mögött a küszöb elején teljesen lemarta a festéket az útra szórt sóból származó latyak mindkét oldalon (gondolom azért, mert a kerék által felvert kövek idővel meggyengítették a lakkozást). Most újra fogom fényeztetni a küszöböt, viszont valamit kellene rátenni, ami megvédené ezt a részt, viszont nem tudom mi lenne a jó megoldás.
Ebben számítanék egy kis segítségre vagy ötletekre.
Köszi

dio Elküldve: 2010-12-23 11:02 Kipufogo füst!

De nyáron jó időben is fehéren füstölt...

dio Elküldve: 2010-12-23 09:58 Kipufogo füst!

Hello
1999-es 320d-m van. Az elmúlt hónapokban folyamatosan fehér füst jön belőle. Különösebb baj nincs vele, a hűtőfolyadék sem csökken, nagyon minimális szinten.
Viszont a fehér füst hengerfejes-hűtővizes problémára utalhat? Vagy normális hogy fehér füst jön a kipuffogóból?

dio Elküldve: 2010-07-12 18:07 Adagoló

Kössz szépen a rengeteg választ, nem is tudom melyik tanácsot fogadjam meg....

dio Elküldve: 2010-07-10 13:33 Adagoló

Voltam adagoló szervízben. Először a hibatároló a jeladós porlasztócsúcsot jelezte hibaként. Ki lett cserélve újra, az előzőekben leírt probléma továbbra is fennállt. Visszavittem, ki lett cserélve a turbónyomás szabályzó szelep. A probléma továbbra is fennáll. A szerelő szerint az adagolónak nincs baja.
Amugy az autó pöccre indul, nincs rossz hangja, egész jól megy, viszont szabálytalan időközönként rájön valami és hiába nyomom a gázpedált semmi (mintha egy félig felfújt labdát nyomogatnék). Ezt teszi 1-2 percig, majd utána megint jó, mintha semmi baja nem lenne.
Már teljesen tanácstalan vagyok. Nem tudja valaki mi lehet a probléma?

dio Elküldve: 2010-06-24 20:24 Adagoló

A branddielsel-nél javították az adagolót (branddiesel.hu), elvileg ugyanolyan hivatalos szervíz ez is, állítólag több megyéből rengetegen hordják ide javíttatni az adagolót. Holnap megnézetem a hibatárolót, hátha okosabb leszek majd.

dio Elküldve: 2010-06-24 17:23 Adagoló

Beszéltem az emberkével aki az adagolót programozta, azt mondta, hogy szerinte nem az adagolóval van baj (új az elektronika, jól fel lett programozva, előtöltés dugattyút cserélt még benne).
Valószínű hogy valami más adta meg magát?

dio Elküldve: 2010-06-22 19:10 Adagoló

Hello
Az én történetem: semmi baja nem volt a gépnek (1999 320d M47), ment mint állat (annak ellenére hogy 255000 km van benne és a motorral még semmi baj nem volt mióta nálam van), aztán félúton hazafelé rántott egy nagyot és meghalt. A fordulat nem ment föl 1500 fölé és durván rángatott a motor, majd később már be sem indult. Autómentő elvitt egy szerelőhöz, a hibatároló azt mondta, hogy adagolós. A szerelő adagoló-elektronika halált gyanított, így otthagytam. Elvitte Bácsbokodra az adagolót, ahol azt mondák, hogy tényleg meghalt az elektronika+valami dugattyús része el van kopva. Vettek rá új elektronikát, és újraprogramozták padon (ezzel volt valami gond, mert mindig valamilyen mértékű eltérés jött ki és nem sikerült beállítani normálisan, én nem nagyon értek hozzá). Aztán végül állítólag sikerült megcsinálni. Elmentem a kocsiért, éreztem, hogy nem olyan mint előtte, de viszonylag jó volt kb. 50 km-ig.
Most valamikor egész jól megy, viszont folyamatosan megtorpan és nem emelkedik a fordulatszám (pl. ha padlóig benyomom a gázpedált, nem történik semmi). Amikor megtorpan olyan, mintha 1 m-es vízben mennék vele.
Most vajon nem állították be normálisan az adagolót, vagy valami más probléma lehet?
Eddig már nagyok sokba került és van egy olyan érzésem hogy mélyebbre kell nyúlni a pénztárcámba.
Ha valakinek van ötlete, szívesen várom.

dio Elküldve: 2010-03-03 19:01 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Tudja valaki hol lehet venni új vagy újszerû bmw emblémát csomagtartóra és motorháztetõre. Megette az idõ.
(Láttam tök jót a bmw-tuning.hu oldalon, de 29.900 picit sok érte akármibõl is van!!!)

dio Elküldve: 2010-02-20 18:49 20d gázadásra megtorpanás

Köszi a választ.
És a szoftverfrissítést hol lehet megcsináltatni és mennyibe kerül? (Gondolom márkaszervíz)

dio Elküldve: 2010-02-19 15:16 20d gázadásra megtorpanás

Hello
Nekem is ehhez hasonló problémán van: általában 4-es és 5-ös sebességi fokozatban hirtelen nagyobb gázadáskor a motor szépen pörög kb. 2200-2300-ig aztán hritelen felugrik a fordulat 3000-re, majd visszaesik 2300-ra és szépen húz tovább. Ha egyenletesen nyomon a gázpedált, akkor nem csinálja. Teljesítménycsökkenést sem vettem észre. Vajon mi lehet a baj??