flenfer fórum hozzászólásai

flenfer Elküldve: 2016-12-13 19:39 Mi lehet a baj?

gulyi írta:
gueszka írta:
YELLOW írta:
gueszka írta:
gueszka írta:
YELLOW írta:
gueszka írta: Sziasztok,

Teljesen tanácstalan és elkeseredett vagyok a következő problémával:

Ha állok az autóval, a levegőztető savanyú szagot fúj be (Kb olyan mint a kipufogó gáz szaga a DPF után)...
Menetközben nem érezni, illetve a belső levegőztetőnél sem, tehát gondolom valahonnan kintről jöhet be a szag, csak akkor ha állok az autóval...

Volt már szerelőnél a kocsi, ahol több tömítés is cserélve volt(pl.: szívósornál stb...)
Látszólag a kipufogó nem fúj ki sehol (az elemek jól illeszkednek, be volt fogva a kipufogó vége...), leömlő nem repedt, a motortérben sem látszik sehol kifújás, vagy tömítetlenség... Ahol inokoltnak tűnt a tömítés csere megvolt...

Van esetleg ötletetek mitől lehet?

Köszi,


hét E46-nél a leömlő után van egy flexi kipuff rész toldat. ott az okozta ezt a problémát.
néztem realoem-et, de nálad nem mutat ilyen alkatrészt.


Igazából volt hogy a leömlőnél volt gond, még a DPF előtt és amikor az a szag jött be, azt lehetett érezni, hogy kipufogó, nagyon szúrós szaga volt, ez meg inkább ilyen savanyú... Volt leszedve a részecskeszűrő tisztítani, de gondolom ha sérült lenne, akkor kifújna meg hangja is lenne... :S


Sziasztok,

Igazából lenne még egy kérdésem, ismerősöm hívta fel rá a figyelmemet, gázadásnál egy ciripelő hang hallatszik, amikor elveszem a gázt:

1: https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
2: https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
3: https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Az első videón hallatszik talán a legjobban... Azt tudni kell, hogy volt vezérlés cserén az autó (N47D20C) márkaszervízben, viszont nagyon sok minden rosszul lett összerakva, leömlő stb... ezek már javítva lettek... Nagyon dühít a dolog, mi van ha a vezérlés felől jön a hang? Lehet valami ott is rosszul lett összerakva? Most lógatassam ki a motort megint valakivel?

Ti hallotok valamit? Tudtok esetleg valami támpontot adni?

Köszi a tippeket!


hát nem tudom, én nem hallok rendellenességet, bár erről jobban tudna olyan nyilatkozni, akinek ilyen motor verdája van és jó is a motorja.
nekem úgy tűnik szép hangja van. ha esetleg a cicergésre gondolsz, az szerintem biztos nem lánc hiba. esetleg valami takaró elem rezonálhat.


Köszi szépen a választ! Ma voltam szerelőnél ott is hasonlót mondtak... Már csak a kipufogó szag forrását kell megtalálni...


Hali
nem lehet kinyomó csapágy! nyomd ki a kuplungot akkor elhallgat-e


Nálam a szag a kipufogó rezgőcső kilyukadása miatt jött be, cseréje után a szag megszünt, de alapjáraton elég rendesen ciripelő hangot adott. Kb. fél év után elhallgatott.

flenfer Elküldve: 2016-11-05 08:24 angel eye

YELLOW írta:
atomanti86 írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
atomanti86 írta: Sziasztok..csak 1 gyors kérdés..angel eyes-s elfogadják nappali menetfénynek vagy melléje a tompított fényszórót is be kell kapcsolni?


Nem fogadják el, mert ez nem eredeti gyári felszereltség, nem annak a szabványnak felel meg.
Viszont ha az LCM-ed tudja, akkor a távolsági fényszórót csökkentett fényerővel be lehet állítani DRL-nek.


egyébként sajnos villognak rá (mondjuk az szerintem paraszt). pedig már levettem a legkisebb teljesítmény fokozatra. sőt már a manuális (műszerfali) tekerővel le is állítottam a fényszóró magasságot, hogy inkább lefelé világítson. én direkt megnéztem nem volt zavaró, szóval... egyébként fura, mert a lámpamagasságom 0-as beállításon tökéletes. nappal szinte alig látni. árnyékos helyen, vagy amikor a panelházaktól már nem szűrődik elég fény délután, akkor kicsit jobban látni. de hát mi az a ~6W? lópikula.


A nappali menetjelző lámpára vonatkozó szabályt elolvastam de már az első kikötésnél elbukik az angel eyes(ugye 2 lámpát szabad felszerelni ez meg kapásból 4)..talán az lesz hogy külön kapcsolóra köttetem és ha nem tetszik a rendőrnek la tudom kapcsolni..


én is így tennék, ha lenne. nincs hibakód, egyszerűbb bekötni, minden marad gyáriban.
ez a kettő értelmezése is lehet érdekes. bármibe bele lehet kötni.


Nekem gyújtásra van kötve, állandóan világít. Még eddig senki nem kötött bele. Lehet, hogy csak idő kérdése. Egyébbként műszakira elmehet úgy, ha benne vannak a karikák, de nem világítanak?

flenfer Elküldve: 2016-11-05 08:01 Futómû és hibái

YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Ha a difiben kevés az olaj, vagy régi, okozhatja, hogy rángat az autó motorféknél?


szerintem nem okoz ilyet. az olaj ott csak kenést biztosít, nem úgy mint automata váltó esetén, ahol hajtást is közvetít.
kuplung és segédrészei inkább, de ha angyon alacsony gázzal indulsz, akkor a legtöbb BMW berángat.


De nekem motorféknél, 1500-1000 közötti fordulaton enyhén rángat.

flenfer Elküldve: 2016-11-04 20:07 Futómû és hibái

Sziasztok!
Ha a difiben kevés az olaj, vagy régi, okozhatja, hogy rángat az autó motorféknél?

flenfer Elküldve: 2016-11-01 16:17 Motortartó gumibak

jamborj írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Okozhatja a motortartó bak hibája azt, hogy 1500, és 1000 -es fordulat között motorféknél enyhén rángat, himbál az autó?


nem hiszem. az, hogy valamiért berángat a motor, az nem attól lesz. tény erősebb lesz az érzés egy rossz bak miatt.


Nem a motor rángat be, hanem a hátsó részből lehet érezni az enyhe rángatást. Olyan, mint amikor valamelyik kerék ovál lenne. De csak motorféknél, és egy bizonyos fordulatnál. A motor nem viheti át ezt a hátsó futóműre?


szerintem hátul lesz ott valami...Difitartó bak, kardán,féltengely vagy futómű


Én is ezekre gondoltam, csak elötte jó lenne tudni 100%-ban , hogy mi a baja, mielött az egész hátsó futóművet kikapom. A difi tartó bak nincs valami topp állapotban. Mekkora meló ennek a cseréje,

flenfer Elküldve: 2016-11-01 16:06 Motortartó gumibak

YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Okozhatja a motortartó bak hibája azt, hogy 1500, és 1000 -es fordulat között motorféknél enyhén rángat, himbál az autó?


nem hiszem. az, hogy valamiért berángat a motor, az nem attól lesz. tény erősebb lesz az érzés egy rossz bak miatt.


Nem a motor rángat be, hanem a hátsó részből lehet érezni az enyhe rángatást. Olyan, mint amikor valamelyik kerék ovál lenne. De csak motorféknél, és egy bizonyos fordulatnál. A motor nem viheti át ezt a hátsó futóműre?

flenfer Elküldve: 2016-11-01 14:19 Motortartó gumibak

Sziasztok!
Okozhatja a motortartó bak hibája azt, hogy 1500, és 1000 -es fordulat között motorféknél enyhén rángat, himbál az autó?

flenfer Elküldve: 2016-10-28 11:38 Futómû és hibái

BarG írta:
flenfer írta:
notoriusbg írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Komplett hátsó futómű szilentek cseréje kb. mennyibe kerűl?


Szia,

Nem tudom, emnnyire segítség számodra, mindenesetre nekem 45 körül volt nemrég + munkadíj (Meyle HD, illetve Lemförder, illetve kupéba).


Szia!
Az még belefér. Köszi.


Aha!
Ha jól választod meg a helyet, ahol csináltatod. Én a hátsó futóművemben (E46) anno 17db szilentet, guminyavaját cseréltettem, két embernek 12 órát tartott a művelet. Jó, volt egy óra ebédszünet benne. 10 000 Ft-os órabérrel ez mennyi lenne?


Hát igen. Az úgy elég kemény. Csak szerencsére nem ilyen jó órabérrel dolgozó, de megbízható helyre viszem. (remélem)!

flenfer Elküldve: 2016-10-27 15:56 Futómû és hibái

notoriusbg írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Komplett hátsó futómű szilentek cseréje kb. mennyibe kerűl?


Szia,

Nem tudom, emnnyire segítség számodra, mindenesetre nekem 45 körül volt nemrég + munkadíj (Meyle HD, illetve Lemförder, illetve kupéba).


Szia!
Az még belefér. Köszi.

flenfer Elküldve: 2016-10-27 14:56 Futómû és hibái

Sziasztok!
Komplett hátsó futómű szilentek cseréje kb. mennyibe kerűl?

flenfer Elküldve: 2016-10-17 20:33 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Olyan gondom van az autóval, hogy az utóbbi időben észrevettem, hogy motorfékkel gurulva néha enyhén rángat az autó. 4., 3., és 2. sebességben is. 2. ban lehet legjobban érezni, kb.1500-as fordulatnál. Olyan, mint amikor valamelyik féktárcsa üt, vagy a kerék ovál. Kerekek cserélve lettek, fékek jók, szilentek ok. Valakinek valami tipp?
Előre is köszönöm!

flenfer Elküldve: 2016-09-27 09:48 Erõsítõ kérdés

Sziasztok!
Szeretnék beszerelni egy erősítőt, e46 touringba. Az lenne a kérdésem, hogy az rca kábelt hol a legegyszerűbb hátra vinni a fejegységtől?

flenfer Elküldve: 2016-09-10 20:15 Nyomtáv szélesítő

Sziasztok!
Keresek 10 mm-es nyomtáv szélesítőt. Ha van valakinek felesleges, megvenném.

flenfer Elküldve: 2016-08-26 11:37 Klíma

Bitu79 írta:
Macska írta:
flenfer írta:
Bitu79 írta:
flenfer írta:
duc írta:
flenfer írta:
duc írta:
flenfer írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Pár napja megjött a hangja a klímámnak, erős morgó hang. Csapágyas a kompresszorom?
Néha olyat is csinál, hogy ha be van kapcsolva, elindul szépen megy, hűt is rendesen, majd leáll. Kb.5 másodperc múlva ismét elindul, és 5 mp. múlva megint leáll. Előfordult, hogy az alapjárat felment 1200 as fordulatra, elkezdett hullámozni alacsonyabb fordulatig, majd visszaállt a rendes fordulatra.Mi lehet a gond? Segítséget előre is megköszönöm.


Meg van a gond. Kevés a gáz. (amatőr kérdés)


+1, ugyanez volt az enyémnél is. Annyi különbséggel, hogy csak a klíma bekapcsolásakor hallottam a morgó hangot 5-10 mp-ig, utána jól működött.



Mégsem a gáz kevés. A klímahűtő ventilátor gondolta meg magát. Biztosítékok jók.


Nálam a rátöltés megoldotta, azóta csendben dolgozik a cucc, nincs morajló hang a klíma indításánál.

Na, most van a gond. A hűtőventilátor is jó. Hány ventilátor van a hűtőnél? Nekem egy.
Miért csinálja, hogy egy pár másodpecig megy a klíma, utána leáll egy pár másodpercre, majd megint elindul?


Kössétek rá gépre.A gyári diaggal lehet vezérelni a ventillátort is.Ha az a rossz,akkor úgy észrevenni.


Eddig csak a hibakódokat olvastattam ki, de erre semmi hibát nem hoz.
Ha valakinek van esetleg egy felesleges ventije, érdekelne.


Nekem klima vetilátor ellenállás adta meg magát nem mindig inditota ventilátor és akkor volt ez a ki be kapcsolás jelenség!!


Itt a videó,amiben megmutatják,hogy kell ventit tesztelni gyári diaggal:

https://www.youtube.com/watch?v=k1OUuyf41O0

Ha ez sikerül,akkor nem lehet ventillátor,illetve annak ellenállásának a hibája sem.

Meg van a hiba. A ventillátor, pontosabban az azt vezérlő elektronika van kipurcanva.

flenfer Elküldve: 2016-08-25 14:07 Futómû és hibái

Pitykoo írta:
wiq írta:
Pitykoo írta:
wiq írta:
Pitykoo írta: Na hali!

Sokan küzdenek váltáskor halható dübbenéssel! Köztük sajna én is, de már a múlté hál istennek!
Élőszőr én is kicseréltettem a difi mindhárom szilentjét, aztán a kardámtartót és a hardyt is megnézettem de az még jó...
A hiba továbbra is fennállt! Aztán nemrégiben meguntam és elindult a folyamat!
Szerencsémre sikerült egy segítőkész, rendes márkatársat találnom akinek vannak és szerencsére számomra is voltak alkatrészei és beindult a cserebere.
Mint kiderült a difi kuka a féltengelyek szintén és a kardámon se százas.
Cseréltünk difit meg a féltengelyeket és a hátsó kardámrészt. Most megszűnt minden hang hátulról és a dübbenés is . Boldogságom majdnem határtalan hiszen még nekem előröl jön valami csattogó hang amit még ki kell nyomoznom. Az lehet az első kardámkereszt vagy valami váltó de akár a kettős tömegű is lehet elvileg! Szóval akinek ilyen gondja van nézzen szét ott hátul rendesen! Hátha tudtam segíteni valakinek ez ügyben! Itt van 3-m videó a kiszerelt cuccokról. Hallhatóan gatya...

https://www.youtube.com/watch?v=1bAHakgN8uE

https://www.youtube.com/watch?v=OBGClUH6ZBQ

https://www.youtube.com/watch?v=bXrVte5SGzg




Üdv.

Nekem is dübög sajnos. Mennyibe került ez a móka?


Ez 130000ft ba kerult. Es ugye meg az eleje hatra van.


Egyébként hány km "lehet" a masinában?


Hát kb. szerintem 300-350 re tippelném...
De lehet mégtöbb, vagy tényleg a valós...



Hali!
Nekem olyat csinál mostanában, hogy ha 3., vagy 4. sebességben motorfékkel gurítom az autót, kb. 1500-as fordulatnál elkezd enyhén rángatni, mintha valamelyik kerekem tojás lenne. De gázadáskor, vagy üresben guruláskor semmi. Ez lehet kardán hiba?