gabedavid fórum hozzászólásai

gabedavid Elküldve: 2009-09-23 20:15 Valaki segítsen

elõször is köszi a segitségeteket. Megvan a hiba! leírom hátha ezzel segítek valakin.: 320d 2000-es. ez volt a baj: nagygáz, turbó kinyit, elindul az auto de 2300-2500as fordulaton egyszerûen elment a turbo nyomás és az auto megtorpant. szerelõ tippek: turbót vezérlõ szelep. Tipp 2: vákumcsõ repedt...tipp 3 turbó annyi. nem ! a légmennyiség mérõ volt a hibás. árak b árdi: kínai 28.000, német valami 45.000, bosch 102.000... azért a nagy külömbség, mert a bosch háza néz ugy ki mint a gyári ( ami egybként is bosch) szval kínai megvesz ( mert csak a szenzor kell), a szenzort két csavar fogja a házhoz, szenzor ki, a gyári bosch házba be...kész.

remélem valakin segítettem.
üdv
David

gabedavid Elküldve: 2009-08-03 23:03 320d Motor

frizo írta: Sziasztok!

bocs, hogy kérdezek, valaki már biztos megírta, de nincs idõm végigolvasni az egész fórumot, mert pakolom össze a cuccaimat. Frankfurtba megyek dolgozni. Hosszú idõre.
Az autot vinném magammal, de nem azzal fogok dolgozni járni.

Azt szeretném megtudni, hogy e46 320d touring automata ráncfelvarrásos verzióju autoba hány km-ként kell motorolajat cserélni!?

Papp Károly klubbtagtól vettem meg az autot, 160.000km nél volt olajcsere. sajna nem tudom mikor kéne legközelebb. egyszer jelzett az olaj ellenõrzés lámpa akkor 1 litert utána töltöttem. most a pálca szerint épp középen van a szint. jelenleg 178.000km van az autóban. A számítogép azt jelzi, hogy 11ezer valamennyi kilométer mulva menjek inspekcióra. átlagfogyasztásom olyan 6,5.


szia,
én minden 10.000 nél csere + szürõk...összes ja és jól eszik
az enyém sima és 8-5.5 között. ha 80-100 al gurulunk ide oda akkor 5.5 ha megyek rendesen 7-8...

gabedavid Elküldve: 2009-07-19 23:16 320d Motor

Tano írta:
gabedavid írta:
köszönöm! annyit még lécci mondj el hogy hol van a vákumcsõ amit meg kell néznem.


Ezt a vonalat kövesd végig:
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=45
A vákumtartályt (a nagy henger :wink megtalálod könnyen szemben állva bal oldalt a torony elõtt lent. Onnan végig tudod követni a csöveket könnyen.


köszi! megnézem.

gabedavid Elküldve: 2009-07-19 16:52 320d Motor

bmw320d4 írta: A tiedben nincs rail szenzor, tehát az nem lehet rossz.
Valszeg a turbó vákumcsöve repedt el, és mivel ilyenkor max a töltés, a mapszenzor visszaveteti az üzemanyagot a motorvezérlõvel, ezért nem megy csak újbóli gázadásra.
Érdemes lenne nézni egy turbótesztet GT-vel.


köszönöm! annyit még lécci mondj el hogy hol van a vákumcsõ amit meg kell néznem.

gabedavid Elküldve: 2009-07-19 16:25 318-as vagy M3?

Hori írta: Ja igen a lényeg 30d!

szerintem nagyon szép ez a cabrio és biztos brutál erõs is a 3.0d motor benne...de nem M3. mire ennyire átpakolod a 3.0d coupet, szerintem drágább lesz mint egy eredeti m3. igy értem: E46 ( eee negyvenhat M3 ) javitottam az elõbbi irásomon is. igen hadilábon állok a számokkal, me annyi van belõle

gabedavid Elküldve: 2009-07-19 15:09 318-as vagy M3?

Tiba írta: Ez e36 M3 akart lenni ha jól gondolom, az e49, meg e46
igaz! elirtam e36 és e46 oké. me volt e39 523i is nekem, meg most e49 van lol

gabedavid Elküldve: 2009-07-19 14:08 318-as vagy M3?

sziasztok. nekem egy dakar-sárga e36 M3-am volt a gyáriak mellett ( hátsó szárny, küszöblécek, frontszpoiler, hátsó spoiler ) egy kis + GT spoilerrel (guszta) az elején...2 évig voltam a büszke tulaja ( már lassan 6 éve) aztán meguntam a sok hülyét.... ezek töténtek: 1. benzinkút, hülyegyerek kijön és a már megszokott kérdések: ez M3, vagy csak öltöztetett?....2 perc néma csend....aztán megint megszólal: szép ez a régi BMW... na akkor untam meg. nekem 2.5 mill körül volt az autóm és 10 évesen vettem. (akkor még ennyi volt és kész) szval ezekre a kérdésekre ez volt a válaszom: ...nem ez nem M3 ez egy 318i csak vettem hozzá egy kasznit, spoilereket, M3 futómûvet, Motorsport felniket tükröket, fékeket, és egy 286 lovas motort....aztán: 2. nem volt olyan nap, hogy ne kaptam volna meg ezt: nekem egy honda vti-m van és legyorsullak 200méteren me az én japán fosom sokkal könnyebb.....stb. vagy uuuuuu a subaru na az!!! szval figyeljetek egy két jó tanács: honnan kölümböztetjük meg az e36 M3-at egy öltöztetett 318i tõl: alap! M3: 320-as féktárcsák....a futómûvet ugysem fogja senki cserélni.... e46 M3: na olyat meg nem is lehet öltöztettni semmijen Ci bõl me ugye a széles sárvédõk stb. na meg ha mégis felöltöztet valaki egy 330cd-t de a vas feketén füstõl kövér gáznál és sziszeg a turbója....sztem az cikis. SZVAL: most már az E39 M3 egy olcsó vas 1.5mill körül mozog! de jelzem MÉG! csak nézd meg az e30-as M3 evoII. 15.000 euró alatt nincs már. A tanácsom vegyél eredetit addig amig olcsó! hidd el egy Motorsport BMW az semmihez nem fogható. egy jó gyári e39 M3 280 ig megy, 5,6 0-100 stb a menetteljesítménye szval....úgy megy mint egy M3... ( S50 motorkód )
adatok, saját tapasztalat:
Típus: BMW M3 - S50 - E36
évjárat: 1993
2980ccm
6 henger
5seb
GT ülések
Wanos
286 LE
difi 97%
tiltás, leszabályzás: nekem nem volt.
fogyasztás: országút: 150-250 között 12-18l, 130-150 10(!)liter
város: 15 körül de kit érdekel
gyorsulás 200m-en nekem a legjobb 9mp körül volt ( nekem)
vezetési élmény: 10/10
a barátom csinált ezekbõl 800(!) LE-s vasakat 1050Nm el! nézd meg itt:
www.dsmotorsport.hu már nem csinál ugyhogy nem reklám ez

gabedavid Elküldve: 2009-07-19 12:47 320d Motor

Sziasztok, örülök hogy megvagytok a problémám a köv. 2000-es 320d. ez lett vele: gázadás, 2000 körül az autó elindul rendesen ( turbo ok) de 2500-2800körül elfogy, megtorpan, mintha a gázolajszûröm hirtelen eltömödne és fordulaton -nyomáson- nem kap megfelelõ mennyiséget viszont ha egybõl visszaengeden kicsit a pedált és ujra gázt adok elindul megint. tehát: gáz, elindul, 2500megtorpan, gáz vissza, megint gáz és megint elindul onnan tovább, aztán 3500, megtorpan, gáz vissza és így tovább...szóval kicsit kockásan elõzgetek levegõszûröt cseréltem most.

olvastam elõrébb a kartergáz szûröt...a flexcsövet a RAIL szenzort stb, de az én hibajelenségem kicsit más mert az autó megy és indul. olvastam hogy sok hozzáértõ van köztetek és nagyon hálás lennék egy két okos tanácsért! elõre is köszönöm.
David