gerencsert fórum hozzászólásai
« előző12következő »

gerencsert Elküldve: 2015-09-26 13:38 bmw diagnosztika

ember84 írta: Nagykanizsa környékén valaki törölne hibát???Köszi!


Árvai Szabolcs Nagykanizsán! Csak ajánlani tudom, én hozzá hordom az autómat mindig.

gerencsert Elküldve: 2015-09-07 10:59 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
gerencsert írta:
Megoldódott közben a dolog.


éppen leírhattad volna a megoldást. lehet nem kaptál segítséget, de ha már leírod, hogy megoldódott, az illem úgy kívánja, hogy leírjuk a megoldást. mint ahogyan azt páran meg is szokták tenni.


Mentségemre szóljon, hogy nem sok időm volt megírni akkor a probléma megoldását, csak gyorsan leírtam, hogy megoldódott még mielőtt valaki nagyon segíteni akart volna
Bár nem nagyon kaptam semmiféle tanácsot, ezért a legjobb barátomra hagyatkoztam, a Google-re
Az alábbi alkatrész cseréjével megoldódott a problémám, illetve úgy vettem észre, mintha kicsit a fogyasztásom is javult volna, bár ezt csak lehet, hogy beképzelem
Nos ő volt a hibás:
http://www.europartimports.com...33-603.jpg

gerencsert Elküldve: 2015-09-05 18:54 OBD2 kérdések + hibakód olvasó


Megoldódott közben a dolog.

gerencsert Elküldve: 2015-08-28 20:26 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok! Nm tudom jó helyen járok-e. Bocsánat, ha OFF itt a téma. Segítséget szeretnék kérni tőletek az alábbi hibával kapcsolatosan. BMW e46 325i Touring (2002) az autóm típusa. Eleinte néha-néha felvillant, majd időközben egy-két indítás után eltűnt, de az utóbbi időben már állandó jelleggel világít a motorhiba jelzőm. Kiolvastattam, és az alábbi hibát írta ki:

44 -Szolenoid szelep aktiválás, tanklevegőztetés.

Merre kellene indulnom a hiba kijavításával kapcsolatosan? Az alábbi alkatrész cseréje megoldaná vajon a problémámat? Fuel tank breather valve (BMW Partnumber: 13 90 1 433 603)
Az 1-es számú alkatrész lenne vajon a hiba okozója?
http://bmwfans.info/parts-cata...her_valve/

Várom az ötleteiteket, javaslataitokat!
Köszönettel: Tamás




gerencsert Elküldve: 2014-01-07 11:25 Motorolaj

MattM325 írta:
devility írta: sziasztok,

egy olyan kérdésem lenne, hogy aki benzines e46ot használ, az milyen olajat szokott a kocsiba tenni? 2001es 320as couperól van szó.

Előre is köszönöm!

üdv,

Norbi


Nekem a 0w40 vált be, de tehetsz bele 5w30, 5w40-t is, lényeg tudja a LL01-t, de azt jegyezd meg, ha valamelyik szerelő azt mondja 10w40 vagy vastagabb, akkor menekülj onnan!


Én Castrol Edge FST 5W-40 motorolajat raktam bele! Ment is a nagy észosztás, hogy miért pont Castrol Semmi más oka nincs neki, csupán annyi, hogy a Castrol a gyári olaja is!

gerencsert Elküldve: 2014-01-03 19:54 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

szotakdavid írta:
gerencsert írta:
Lehet! De legalább hajlandóságot mutat, hogy kifizesse a felniket (visszavásárolja). Sajnos amiket most néztem, azokat sem fogom tudni ott helyben felpróbálni, mivel messze van, ezért valószínűleg futárral fog majd érkezni. Ezeket mástól venném amúgy, nem ugyan attól a sráctól. Ezért is érdeklődök itt tőletek, hogy mennyire férne el az én autóm alatt ezekkel a paraméterekkel, nehogy most meg azzal legyen gondom, hogy nem fér el alatta rendesen vagy pedig nem tudom tőle rendesen kitekerni esetlegesen a kormányt.


Nekem is ezzel a mérettel volt felni fent nyáron.


Szia! Akkor ezek szerint minden probléma nélkül felmegy rá. Elől-hátul ugyan ezek a szélességek voltak neked is? Ha minden igaz, a felnik X5-re valók, de nekem nagyon megtetszettek! Ezért is érdekel, hogy mennyire lesz vele autózható a gép!? Hátul még én is úgy számolgattam, hogy el kell férnie. A 8.5J szélesség ET48-al párosítva elől mennyire volt necces neked? Ettől kicsit jobban tartok 225/40 R18-as gumikkal használtad Te is?

gerencsert Elküldve: 2014-01-03 19:50 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

ember84 írta:
gerencsert írta:
Pocses írta:
gerencsert írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
gerencsert írta: Sziasztok márkatársak!

Látom az én kérdésem volt az utolsó ebben a fórumban, de ismét kérdeznék Még mindig e46 325i Touring-om van (2002). Amit előzőleg vettem hozzá felniket, kiderült, hogy mégsem lennének jók alá 8Jx18 ET35 Alutec alufelnik voltak, de rossz volt az agyátmérőjük, ezért visszavittem a srácnak.
Most újból keresgélnem kell, és találtam is egyet ami tetszik, de kérdéses, hogy elfér-e még alatta? 8.5Jx18 ET48 lenne 225/40 R18-as gumikkal! Ez így szerintetek még elfér?

Üdvözlettel: Tamás


Igen, elfér.


azt mondod nem volt jó az agy átmérő. BMW-re árulta? ha igen, akkor annyi, hogy E39-re való, amihhez 4db tehermentesítő gyűrű kellett volna, amit kb 2ezerből megesztergálnak, savállóból kicsit drágább. viszont az ET35 meg nem stimmel E39-nek. akkor viszont lehet hogy fosvágen transporterre való volt, az alutec is árulkodhat, mert szeretik hazsnálni hozzá. ugye a transporter lyukosztása egyezik a BMW-vel. nem mindegyik, de valamelyik igen. hmm...
a másikra kérdésre megkaptad a választ.


Tano! Nagyon szépen köszönöm gyors válaszodat. Akkor ezek szerint nyugodtan megvehetem, ha úgy alakul.

YELLOW! Igen, úgy árulta a srác, hogy BMW 3-as sorozaton volt fent. Az egyik haverjáé volt állítólag. Ezért is mertem megvenni kb. 1,5 hónapja. Csak ma jutottam el odáig, hogy megnézzem egyáltalán jó-e az én autómra. Láss csodát: 5x110-es, ET35-ös, agyátmérő 70 mm!!! Ez abszolút nem BMW-re való. Nem tudom, hogyan sikerült ezt így összehoznia a srácnak, de rendes volt és úgy néz ki, hogy vissza fogom kapni a pénzemet, mivel ő cseszte el


Szerintem így is "simlis" a srác!
Amit + legközelebb veszel, azt ott helyben próbáld fel mind a 4et, abból baj nem lehet.


Lehet! De legalább hajlandóságot mutat, hogy kifizesse a felniket (visszavásárolja). Sajnos amiket most néztem, azokat sem fogom tudni ott helyben felpróbálni, mivel messze van, ezért valószínűleg futárral fog majd érkezni. Ezeket mástól venném amúgy, nem ugyan attól a sráctól. Ezért is érdeklődök itt tőletek, hogy mennyire férne el az én autóm alatt ezekkel a paraméterekkel, nehogy most meg azzal legyen gondom, hogy nem fér el alatta rendesen vagy pedig nem tudom tőle rendesen kitekerni esetlegesen a kormányt.


Szevasz!Még szép,hogy visszaadja a pénzed!Ha egyszer átvágottAmúgy ki ez itt kanizsán??Ha nem adja vissza elkérem neked


Köszönöm szépen Ha Nagykanizsán lenne a srác semmi gondom nem lenne, de sajnos Tatabányán van. Neten hirdette még novemberben, akkor vettem meg tőle futárszolgálattal. Ma jutottam el odáig, hogy megnézzem, hogy felmegy-e rá, de csalódnom kellett Felhívtam (mivel még megvolt a telefonszáma) és megbeszéltük a dolgokat.

gerencsert Elküldve: 2014-01-03 18:40 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Pocses írta:
gerencsert írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
gerencsert írta: Sziasztok márkatársak!

Látom az én kérdésem volt az utolsó ebben a fórumban, de ismét kérdeznék Még mindig e46 325i Touring-om van (2002). Amit előzőleg vettem hozzá felniket, kiderült, hogy mégsem lennének jók alá 8Jx18 ET35 Alutec alufelnik voltak, de rossz volt az agyátmérőjük, ezért visszavittem a srácnak.
Most újból keresgélnem kell, és találtam is egyet ami tetszik, de kérdéses, hogy elfér-e még alatta? 8.5Jx18 ET48 lenne 225/40 R18-as gumikkal! Ez így szerintetek még elfér?

Üdvözlettel: Tamás


Igen, elfér.


azt mondod nem volt jó az agy átmérő. BMW-re árulta? ha igen, akkor annyi, hogy E39-re való, amihhez 4db tehermentesítő gyűrű kellett volna, amit kb 2ezerből megesztergálnak, savállóból kicsit drágább. viszont az ET35 meg nem stimmel E39-nek. akkor viszont lehet hogy fosvágen transporterre való volt, az alutec is árulkodhat, mert szeretik hazsnálni hozzá. ugye a transporter lyukosztása egyezik a BMW-vel. nem mindegyik, de valamelyik igen. hmm...
a másikra kérdésre megkaptad a választ.


Tano! Nagyon szépen köszönöm gyors válaszodat. Akkor ezek szerint nyugodtan megvehetem, ha úgy alakul.

YELLOW! Igen, úgy árulta a srác, hogy BMW 3-as sorozaton volt fent. Az egyik haverjáé volt állítólag. Ezért is mertem megvenni kb. 1,5 hónapja. Csak ma jutottam el odáig, hogy megnézzem egyáltalán jó-e az én autómra. Láss csodát: 5x110-es, ET35-ös, agyátmérő 70 mm!!! Ez abszolút nem BMW-re való. Nem tudom, hogyan sikerült ezt így összehoznia a srácnak, de rendes volt és úgy néz ki, hogy vissza fogom kapni a pénzemet, mivel ő cseszte el


Szerintem így is "simlis" a srác!
Amit + legközelebb veszel, azt ott helyben próbáld fel mind a 4et, abból baj nem lehet.


Lehet! De legalább hajlandóságot mutat, hogy kifizesse a felniket (visszavásárolja). Sajnos amiket most néztem, azokat sem fogom tudni ott helyben felpróbálni, mivel messze van, ezért valószínűleg futárral fog majd érkezni. Ezeket mástól venném amúgy, nem ugyan attól a sráctól. Ezért is érdeklődök itt tőletek, hogy mennyire férne el az én autóm alatt ezekkel a paraméterekkel, nehogy most meg azzal legyen gondom, hogy nem fér el alatta rendesen vagy pedig nem tudom tőle rendesen kitekerni esetlegesen a kormányt.

gerencsert Elküldve: 2014-01-03 18:30 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
Tano írta:
gerencsert írta: Sziasztok márkatársak!

Látom az én kérdésem volt az utolsó ebben a fórumban, de ismét kérdeznék Még mindig e46 325i Touring-om van (2002). Amit előzőleg vettem hozzá felniket, kiderült, hogy mégsem lennének jók alá 8Jx18 ET35 Alutec alufelnik voltak, de rossz volt az agyátmérőjük, ezért visszavittem a srácnak.
Most újból keresgélnem kell, és találtam is egyet ami tetszik, de kérdéses, hogy elfér-e még alatta? 8.5Jx18 ET48 lenne 225/40 R18-as gumikkal! Ez így szerintetek még elfér?

Üdvözlettel: Tamás


Igen, elfér.


azt mondod nem volt jó az agy átmérő. BMW-re árulta? ha igen, akkor annyi, hogy E39-re való, amihhez 4db tehermentesítő gyűrű kellett volna, amit kb 2ezerből megesztergálnak, savállóból kicsit drágább. viszont az ET35 meg nem stimmel E39-nek. akkor viszont lehet hogy fosvágen transporterre való volt, az alutec is árulkodhat, mert szeretik hazsnálni hozzá. ugye a transporter lyukosztása egyezik a BMW-vel. nem mindegyik, de valamelyik igen. hmm...
a másikra kérdésre megkaptad a választ.


Tano! Nagyon szépen köszönöm gyors válaszodat. Akkor ezek szerint nyugodtan megvehetem, ha úgy alakul.

YELLOW! Igen, úgy árulta a srác, hogy BMW 3-as sorozaton volt fent. Az egyik haverjáé volt állítólag. Ezért is mertem megvenni kb. 1,5 hónapja. Csak ma jutottam el odáig, hogy megnézzem egyáltalán jó-e az én autómra. Láss csodát: 5x110-es, ET35-ös, agyátmérő 70 mm!!! Ez abszolút nem BMW-re való. Nem tudom, hogyan sikerült ezt így összehoznia a srácnak, de rendes volt és úgy néz ki, hogy vissza fogom kapni a pénzemet, mivel ő cseszte el

gerencsert Elküldve: 2014-01-03 16:35 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Sziasztok márkatársak!

Látom az én kérdésem volt az utolsó ebben a fórumban, de ismét kérdeznék Még mindig e46 325i Touring-om van (2002). Amit előzőleg vettem hozzá felniket, kiderült, hogy mégsem lennének jók alá 8Jx18 ET35 Alutec alufelnik voltak, de rossz volt az agyátmérőjük, ezért visszavittem a srácnak.
Most újból keresgélnem kell, és találtam is egyet ami tetszik, de kérdéses, hogy elfér-e még alatta? 8.5Jx18 ET48 lenne 225/40 R18-as gumikkal! Ez így szerintetek még elfér?

Üdvözlettel: Tamás

gerencsert Elküldve: 2013-12-29 21:24 légzsak_

egy kérdés, ugye Te nem a kiszel tünci egyik udvarlója vagy? már csak név alapján kérdezem.

amúgy ha neked így jó, hát jó, de két szál vezeték és 3 kis alkatrész, kb 300Ft értékben kellett volna csak, amit max 1x1cm-es kis kockába kiönteni, oszt csók. vagy diaggal kikapcsolni a figyelést, oszt megen csók.
ugyanazt érted volna el vele.[/quote]


Nagyon igaz ha jól emlékszem 2db 100ohm-os ellenállás és egy db dióda és kész.
[/quote]

1N4001 es diófa kell, de láttam már 1 elelnállásos verziót is. amúgy SMD alkatrészekből 5mm x 5mm az egész max nekem lett volna alkatrész is, de minek kínlódjak vele, diag van, kikapcs, oszt csoki. na jó a csatit elrántottam róla, más miatt úgysem kell.[/quote]

Én próbapanelon szoktam összeszerelni lezsugorcsövezem és kész.Max 5 perc.

[/quote]

Hali!ez jó e90-hez is?[/quote]

Kiszel Tünde nem az én esetem A kis majomnak,aki nyomult vele, csak a neve ugyan az mint nekem

Tudom, hogy vannak mindenféle okos "maszek" megoldások, mert még az előző A8-asomon nekem is így csinálták meg. Ezért is döntöttem most úgy, hogy inkább megoldom ezzel a kis szerkezettel. Hála a jó Istennek az a pénz, amit kifizettem érte nem kenyérre kellett

E90-hez szerintem nem jó, de ne vedd készpénznek amit mondok. Google jó barátunk gyorsan megmondja, hogy milyen is kellene hozzá pontosan.

gerencsert Elküldve: 2013-12-28 14:17 légzsak_

Sziasztok! Nekem is a jobb első ülésnél volt hasonló problémám. Ülésfoglaltság érzékelő hibát írt ki a gép állandóan. Ki lett törölve, de pár másodperc múlva újra visszadobta, mint állandó hiba Nem nagyon szerettem volna, ha valamelyik autó villamossági szakember 1-2e Ft-ért összeforrasztgat nekem ott az ülés alatt mindenféle ellenállást, ezért keresgetni kezdtem. Találtam is megoldást rá nagyon gyorsan! Egyik barátommal megrendeltettem, 3 napon belül meg is érkezett, és 3.550.-Ft volt összesen a költségem! Lehúztam a gyári csatlakozót, ezt a kis "okosságot" bedugtam a helyére, gyújtás ráad, és láss csodát nem is volt már hibajelzésem. Még töröltetnem sem kellett a hibát, hanem automatikusan eltűnt Erről a kis szerkezetről lenne szó:
http://www.ebay.com/itm/BMW-Pa...232788754d
Remélem tudtam segíteni Boldog Új Évet Kívánok minden fórumtársnak

gerencsert Elküldve: 2013-11-22 11:27 Motorolaj

MattM325 írta:
Pocses írta:
csanko írta: hello!

Találtam egy szemléletes videót!
Elég érdekes

YouTube videó


Ja. Már láttuk korábban is, nekem ez sem mond igazából semmit. Castrol Edge 5W-40 ezt veszek nem 5W-30-at mert ezt ajánlja a szerelőm. 10ezrenként meg csere úgyis ha meg annyit sem megyek vele, akkor 1 év múlva mindenképp csere! Amelyik előbb +van.


Miért nem javasolta az 5w30-t?


Az én szerelőm is a Castrol Edge FST 5W-40 mellet kampányol Mivel ismerem a munkásságát és elismerem a szakértelmét, ezért hallgatok is rá. Volt már egy-két komolyabbnak mondható autóm, és mindig is a szerelőm javaslatait követve döntöttem valamilyen termék megvásárlása mellett. Hozzáteszem, mindig én vittem az olajat, tehát egy forintot sem nyert Ő azzal, hogy valamelyik olajat ajánlotta. És ez így van az alkatrészekkel is!

gerencsert Elküldve: 2013-11-21 16:18 Heeelp...!

MattM325 írta:
YELLOW írta:
gerencsert írta: Sziasztok! Nagyon gyorsan kérnék mindenkit, hogy segítsen, ha tud. Ma lett szétszedve az autóm, mert olajfoltok jelentek meg alatta. Levettük a szívósort és megállapítást nyert, hogy honnét szivárgott az olaj. Minden tömítést rendben találtunk, de akadt kettő gumicső is, ami eléggé szét volt már repedve. Mellékelek egy robbantott árát, hogy el tudja mindenki képzelni, miről is beszélek:
http://bmwfans.info/parts-cata...separator/

Az egyik a 4-es számú cső, a másik pedig a kartergázcső (most hirtelen nem is tudom melyik számmal van jelölve). A helyi BMW márkaszerviz szerint csak kompletten lehet megrendelni az összes csövet, azokat külön nem, amik nekem konkrétan kellenének. Így kompletten lenne 57eFt, ami azért valljuk be, hogy nem kevés Várom ötleteiteket, javaslataitokat!
Köszönettel: Tamás


szerintem simán helyettesíthető bármilyen olyan csővel, ami olajálló, csak méretre kell vágni. így nem tom, lehet van olyan, hogy különleges csatlakozás van gyárilag, de biztos megoldható. akinek van egy kis érzéke, az meg tudja csinálni.


Nem lehet helyettesíteni másik csövekkel, viszont lehet kapni darabra (ahol ezt mondták már mehetsz is arrébb, mert mással is átk**nak), de nem érdemes!!
Kompletten cseréld az egészet, SZELEPPEL együtt, ahogy Anubis is írta!




Nagykanizsa BMW márkaszervizben azt mondták, hogy csak egyben lehet megrendelni. Kis keresgélés után sikerült kiderítenem, hogy máshonnét meg tudom venni darabra is, de a szerelőm is azt javasolta, hogy jobb lesz ha mindent kicserélünk. Egyszer már le van szedve a szívósor, akkor inkább most csinálja meg, mint egy-két hónap múlva ismét szét kelljen szedni egy másik cső elöregedése miatt. Kompletten, szeleppel együtt 57e Ft-ba fog fájni az alkatrész, de legalább gyári BMW Le lett szedve az önindító is (semmi gondom nem volt vele), mivel már 214e km van az autóban, így jobb lesz ha az is fel van kicsit újítva.

gerencsert Elküldve: 2013-11-21 14:19 Heeelp...!

anubisz írta: Ha már lebontjátok, azért kicserélheted a karter szelepet, mert ugye az egy idő után megadja magát, én tuti kicserélném, mivel elég szar helyen van,és elég alattomos hibákat generál,ha lefossa magát, azzal meg minden csövet cserélni kell,mert szétmállanak.
De innen megrendelheted,talán valamivel olcsóbb.

A tiedbe ez való,
http://www.schmiedmann.hu/hu/1...spx?ppp=10
A másik az a hideg éghajlatos verzió.


Szia! Köszönöm szépen. Először úgy volt, hogy csak kettő csövet kell kicserélni, de a szerelőm azt javasolta, hogy cseréljük ki az összeset. A többi is már elég rossz állapotúnak néz ki véleménye szerint. A karter szelep is cserélve lesz, bár az enyémhez lehet a hideg éghajlatos verzió fog kelleni, mivel Svájcból lett behozva az autó

« előző12következő »