Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2011-12-01 17:03 Manuális klíma - Digit klíma

adee9 írta:


Fuhh, köszi szépen az infót és a segítséget, de nem vagyok biztos benne, hogy ugyanarról beszélünk, mert én ezt a ciripelő hangot az utastérben hallom, pontosabban a középső levegő beömlőtől, és ki is próbáltam, hogyha kikapcsolom a légkondid, akkor nem csinálja . Na mi a reakció?

Szia!
Erre az a válaszom, hogy én is azt hittem (ugyanarról a ciripelésről beszélünk), hogy a klíma vezérlőben lévő venti hangját hallom. Én is úgy próbálkoztam, ahogyan azt Te is tetted. Már majdnem elkezdtem szétbontani a klíma vezérlőt, ami nagyon strapás dolog, amikor rájöttem, hogy azt a hangot bizony a keringtető ventillátor adja. Tuti biztos lehetsz ebben!!!
Nekem magas nyekergő hangja volt és először csak akkor, amikor az autóval elindultam, gyorsítottam, közepes keringtetési sebességnél. Ha levettem a venti fordulatát, akkor volt, hogy elhallgatott. Aztán változott: magas fordulaton csinálta. Akkor még nyár volt. Aztán jött a rosszabb idő és megúntam a hallgatását, így nekifogtam a már rossz időben. Mennyivel kényelmesebb lett volna nyáron, fürdő gatyiban szerelni mint esőben



hil Elküldve: 2011-11-30 21:19 Hifi beszerelése e46-ba

dakocoupe írta: Hali!


Én is most vettem durván 2 hónapja úgy szint egy 2000-es évjáratú 323 ci-t,és már tele is pakoltam zenével!Az ismerősödnek igaza volt abban hogy a csomagtartó elég jól le van szigetelve mint a "sedan" autók nagy része,ezt azzal tudod küszöbölni hogy egy nagy teljesítményű erősítőt veszel (hozzá pedig egy nagyobb terhelést bíró nyomót is) és akkor fog úgy szólni kb mint egy egyterűbe egy fele akkora rendszer!Nekem 1000w valós van most bent amire azt mondom hogy már elég korrekten szól benne!Ha bármi kérdésed van szívesen segítek ha tudok!

Üdv


Nem túlzás az? 83Amper. Milyen kábelek vannak ott???

hil Elküldve: 2011-11-30 21:16 Termosztát

gyorilaszlo írta: Sziasztok!

Múlt héten volt gépre kötve a verda,a hibatárolóba nem volt egyetlen hiba se szerencsére... Egy kicsit nekem is nehezebben melegszik fel a kocsi,de a fogyasztás még így is 5,5 liter körül van... A mutató nekem nem szokott visszafele menni,ha motorfékezek,de nekem sem áll teljesen középen... Termosztát lehet nálam is majd? A gép nem jelezné,hogy valami gond van vele?

Sziasztok!
Ha HOSSZAN mész hegyről lefelé motorfékkel, akkor ugye a hengerekben nincs égés, ergó nem termelődik hő, viszont van menetszél, ebből a tudomány mai állása szerint csökkennie kell a motor és a hűtőközeg hőmérsékletének, hacsak nem az örökmozgóról beszélünk.

hil Elküldve: 2011-11-30 19:11 Manuális klíma - Digit klíma

adee9 írta: Sziasztok! Kb. egy hete figyeltem fel rá, hogy a ventilátorom időközönként ciripelő hangot ad ki. Mikor úgy gondolja, elkezd ciripelni, majd pár másodperc után abbahagyja és ez nagyon zavaró tud lenni. Ja még annyi, hogy csak kis fordulaton csinálja, de ugyebár általában így használom. Hogyan lehet ezt a problémát orvosolni, ill. találkozott-e már valaki ilyennel? köszi!


Szia adee9!
Ezt hallottam én is és idegesített nagyon. Lusta is voltam, nem kicsit és hallgattam az okosságokra, ezért befújtam wd40-el , amit tapasztalatból semmire nem tartok alkalmasnak!!! Ez még olaj volt a tűzre, ezután már mindig szólt. Aztán erőt vettem magamon, kiszedtem, ami nem is volt nagy munka, (nekem 4 henger), bár a 6 hengeresnél állítólag le kell venni a szelepfedelet is. A venti lapátot nem akartam letörni, így maradt a helyén. Golyós csapágyazása van, amiket átmostam féktisztítóval alaposan. Ezt követően tengely irányban felállítottam és a már kimosott csapágyat felülről (alsót és felsőt is) meglocsoltam Castrol gyártmányú lánckenő spray-al. Kb 10perc után megfordítottam és e befújást megismételtem úgy mint az előbb, csak most a csapágyak másik oldaláról. Beszerel és azóta csend van. Ez a lángkenő azért nagyon jó, mert amikor kifújod, akkor porlasztott folyadék jön ki. Ez be tudott folyni a csapágyak belsejébe. Kb 5 perc után megszilárdul és zsírszerű trutyi halmazállapotot vesz fel, ami jó kenést biztosít a megfelelő helyen.
Biztos le fognak hurrogni, más módszerre esküdve meg a wd40-re, de én ezt tettem és tartósan jó.

hil Elküldve: 2011-11-29 18:11 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

turosbukta1 írta: Sziasztok! A kérdésem a következö:
Van egy e46 99-es 323i-m 170pacival,ebben is 2.5 benzin motor van,mint a 325i és 328i változatban?
És hogy lehetne az enyémet tuningolni mondjuk a 328i teljesitményére? Elég lenne egy motorelektronika csere?


Szia!
Hívd fel Kasza mestert és nála lehet, hogy tudsz venni 2.8-as motort. Ez a legjobb tuning, a többi mind.........

hil Elküldve: 2011-11-28 13:38 Termosztát

YELLOW írta:

és akkor benyásoknál, miből lehet kiszúrni ha gond van a termosztáttal?


Úgy, ahogyan azt Tano írta. A dízelben kettő termosztát van és ez 50%-al megnöveli a hiba lehetőséget. Abból veszed észre, hogy gyengébb a fűtés, lassabban, vagy nem melegedik fel a motor. Az, hogy visszahűl nem mérvadó túlságosan: nekem jó a termosztátom, de 0 fokban jöttem le Galyatetőről (szinte végig motorfék, nulla gázadás) vissza is hűlt a kékig. Ugyanez Esztergom felé a Pilisről lefelé.

hil Elküldve: 2011-11-26 16:33 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta:

Írtam privit, mert nem érzem publikusnak a dolgot... ha érted mire gondolok



Szia jons!
Azért azt a nem publikus dolgot nekem is elküldhetnéd. A Scannerrel sikerült???

hil Elküldve: 2011-11-24 21:44 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

YELLOW írta:

akkó az enyimet jól összerakták, mer nem láccik
az ajtókárpit felől oké, hogy hallom, de legalább arra is írhatta volna valaki, akinek volt leszedve, hogy utána adott-e hangott. ezért gondolkoztam veszek új bolhákat.
az a baj, olyan túl sok BMW-be nem ültem hosszabb távon, így nem tom mennyire "zörög" a többi. vagy épp tök kuss van odabent. az is lehet én erősítem fel túl, vagy vájt fülem van.


Szia Yellow!
akkor csak megnyugtatásként: én többször és személyesen leszedtem az ajtó kárpitjaimat (mind a 4-et), bolhát sem törtem, meg nem is cseréltem és csendben van.

hil Elküldve: 2011-11-23 19:24 Rendőrség, avagy "szolgálunk és védünk"

Robinson írta:

Igen, ezt próbáltam meg én is leírni, vannak akik értik, vannak akik nem (akarják).




Szia Robinson!
Sajna ebben az országban vannak sokkal egyenlőbb emberek. Nekem volt kb 5 éve a rákospalotai lakótelepen keresztűl vezető úton 50 helyett 53-al mentem és megbüntettek, én meg marha be is fizettem a 10-est.

Viszont, az az eset, amivel ezt a topikot én megnyitottam, számomra következmény nélkül maradt, igaz, ott és akkor sok autóst megbüntettek!

hil Elküldve: 2011-11-22 13:44 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta:
Bero írta:
25-én egy minitali? Jons,Miniyakuza,Tano,Hil?


Jó az ötlet, csak nem leszek otthon, mert ezen a hétvégén közbejött egy kis szuri sorozat amit a hétvégén is kapnom kell, de jövő hét végén pl, vagy azután 2 hét múlva nekem oké.


Szia jons!
Mi van a BMW scannerrel, megkaptad már? Jó régen elküldtem, de semmit nem írtál....

hil Elküldve: 2011-11-22 12:20 Társalgó

Sziasztok!
Újabb "csodaszer": http://www.greenfuel.hu/

hil Elküldve: 2011-11-19 23:24 Gyári Xenon Lámpa

hil Elküldve: 2011-11-19 23:10 E46 futómű állítás

Robinson írta:
anubisz írta: A kérdés már csak az,miért engedted,hogy egy gumis állítgassa. Én nem tudom,de a BMW be,előtte is kimérik,és állítás után is,és ott a papír az értékekkel,ugye látni,ha elbasszák,nem pedig megcsinálják.


Már bánom, belátom, hülye voltam, hogy nem mondtam, hogy na majd máshol... Azt mondták, Ő szokott állítani, namost én meg nem akartam előre ítélni. A riportot kinyomtatva odaaadták, de én aztán nézhetem, nem értek hozzá, csak nagyjából értem mi van rajta.



Nem tudom, valaki esetleg megszakérthetné az értékeket.


Bizony- bizony itt több érték is kívül van a tűrésen, sok pedig épp a határon.
Az NT-nél nem kellett dumálnom semmit, de máshol mindig pofáztam amikor állították, hogy jó lenne azt a közép értékre állítani. Csak a kormány középpel volt gondom, azt képtelenek voltak máshol beállítani, mert nehézséget okozott nekik a kormányt pont középre tekerni, ezt pedig nem láthattam.
Ezzel a mérési eredménnyel el sem jöttem volna, hanem mondtam volna az embernek, hogy talán kezdjük újra.

Aztán ki tudja, mikor volt kalibrálva a műszerük....





hil Elküldve: 2011-11-19 23:03 E46 futómű állítás

anubisz írta:

Tudom,nem is lenne értelme az egésznek 2 mérés nélkül. Csak illik összehasonlítási.
Azért furcsa,Robinson nem nézte meg,hogy jók az értékek?


Lehet, hogy nem is nyomtatták ki neki a mérési eredményt.

hil Elküldve: 2011-11-19 22:55 E46 futómű állítás

anubisz írta:

Ne engem nyugtass,nem az enyémet állította egy gumis.Lehet már a gépbe rossz referencia értékeket táplált,annyi esze csak volt hogy meghúzta rendesen a csavarokat. Ha ennyire érezhetően úszik a kocsija,valamit nagyon elbasztak.Kis hibát nem is venni észre. Néha még a nagyobbat is csak a gumikon,hosszútávon.


A megnyugtatást félre értetted: nem csak a BMW szervizekben mérnek előtte és utána.....