Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2011-05-05 18:41 légzsák lámpa világít

Bero írta:


Szerinted vagy biztos? Mindkét irányba kipróbáltam,nem volt jó. A helyét csak nem rontottam el,mert ami az ülésből kijön kábel, (kék-fehér) annak a helyére kötöttem rá a kis fekete dobozba! A hiba pedig biztos,hogy az ülésérzékelő,mert a gép is ezt írta ki. Nem jövök rá a rejtélyre,de megpróbálom még kiütni a hibakódot és meglátjuk



Mivel az ülésfoglaltság jelző hiba az egyetlen légzsák hibakód, ami magától törlődik, ezért azt nem kell törölni, tehát ha a hiba (foglaltság jelző szakadás) már nem áll fenn, akkor magától elmúlik a hibajelző világítása, de a tárolóban megmarad, de azt csak diaggal látod.

hil Elküldve: 2011-05-04 06:23 Segítség!!!

patrick88 írta: ne vegye senki személyeskedésnek de ha a segítség topicba nem fér bele mondjuk egy alkatrész beszerzése, elfuvarozása akkor az előbbi hozzászólások miért?

Azért, mert ez kimondottan az Oldallal kapcsolatos problémákról szól, én legalábbis úgy értelmeztem

hil Elküldve: 2011-05-03 20:41 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:

engem már az bosszant, hogy nem tudom, hogy kellene rendesen működnie. minden különös cselekvésbe be akarok magyarázni valamit, mert akár jó is lehetne
nem tudom maga a felprogramozás miből tart, hogy funkciókat kapcsolgatnak, vagy konkrétan felnyomnak egy adathalmazt... lehet Mikit meg kell majd keresnem, ha még szóba áll velem.
de eddig ez sem így működött, mintha mindent pont fordítva csinálna... hogy tud így meggajdulni a progija


Azt, hogy mitől tud megvadulni, nem tudom, de nekem is egyik napról a másikra alakult át coupéssá, aztán ilyen programozási lehetősége nem is lehetne. Én az NCsExpert-el csináltam. Nem adathalmazt kell feltölteni, hanem csak funkciókat ki/be kapcsolgatni. Mivel az Expert német nyelvű, nekem egy örökkévalóság volt kihámozni mi micsoda, de ebben többen, főleg Tano nagyon sokat segített.

hil Elküldve: 2011-05-03 18:33 Segítség!!!

Szia Robinson!
Lehet, hogy nem jó helyre írok! Kérdésem az lenne, hogy azt tapasztalom, hogy mivel elég szar az Internetem (T-home, rézdróton) és amikor felmegyek erre az oldalra, akkor teljesen belassul, szakadozik is rendesen, kínszenvedés végig olvasni, vagy Hsz-t írni ide. Más fórumokon, egyéb oldalakon nincs ez a belassulás, szakadozás. Már többször próbálkoztam a munkahelyi Internettel is (ott nagyon brutál a sávszélesség, bérelt vonal, stb) és ott is jelentős lassulást tapasztalok, de csak ezen a fórumon. Én mint outsider, nem értek ehhez, van-e valami magyarázatod, hogy mitől lehetséges ez? Más is tapasztal esetleg ezen az oldalon ilyet???

hil Elküldve: 2011-05-03 17:21 iGO8: trükkök, tippek, okosságok

Robinson írta:
csatis1 írta: wince 5.0-al is működik a Primo?


Igen működik.

jons írta: Ha van rá igény esetleg IGO Primo működőképes verzióra szépen belőtt sys.txt -vel (Wayteq x920bt) Akkor megpróbálok feltölteni valamelyik tárhelyszolgáltatóra...


Köszi, nekem is van ncore accountom
Igazából párhuzamosan fejlesztik a kettőt ha minden igaz. A primo tud 3d-t a 8 meg nem, ha jól tudom.
Ezen kívül ugye a 8-nak maradt a régi igo felülete, míg a primo-é teljesen új. Én most primo-t használok, és nem tudom mennyit vesztenék vagy nyernék, ha visszaállnék igo8-ra


A 8 is tud 3D-t, csak minek..... Lehet rá feltenni skineket, egészen jól meg lehet csinálni (http://igohu.uw.hu/index.html) Én próbálkoztam a Primóval, nekem nem jött be, nem tetszett és eléggé használhatatlannak tűnt az addig megszokott IGO 2006 prof után, amit azóta is bánok, de nincs már hozzá térkép frissítés. Igy maradt a 8, de nem szeretem. Lehet, hogy az én Primom nem volt jó akkor

hil Elküldve: 2011-05-03 17:16 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:

újabb megfigyelés.
a korábbi csomi nyitás zárásnál, valóban azért volt, mert fínom zongorista ujjaimmal megnyomtam a csomi nyitó gombot

viszont mostanában csak kulccsal nyitom az autót manuálisan.
ugye ha előre fordítod, akkor nyílik. most én azt vettem észre, mintha nyitásra két fokozat lenne a kulcselfordításnál. kb mint az ablakemelő. szóval 1-es fokozat nyitásnál kb olyan 5percnyit fordítok, nyílik az összes ajtó, kivéve a vezetőoldali. ha tovább fordítom kb olyan 10 percnyire, akkor kinyitja a vezető odlalit is. ha rögtön 10 percnyire tekerem, akkor nyitja mind.
ezt valaki megtudná nézni, hogy neki hogy működik?


Szia Yellow! Nem lehet, hogy csak egyszerűen újra kéne programozni a GM-et? Mert: olyan funkció van benne, hogy nyitáskor csak a vez. ajtót nyissa, a többit ne. Nálad pont az van, hogy csak azt nem nyitja. (mikor nekem megbolondult a GM, akkor az első ablakok úgy működtek, mint a coupéban: ha nyitottam az ajtót, akkor lehúzta az ablakot ujjnyira. Ilyen programozási lehetőség a sedannál nincs, mégis ezt tette) A GM újra tanításával, az volt két éve tavassszal, többé nem bolondult meg. A zár szerkezetben 3 Hall van: egyik, ami nálam bajt okozott az arra van, hogy érzékelje az ajtó nyitást (effektive a kinyitást), amire bekapcsol a belső világítás, már ha úgy van programozva a GM. Meg még sok mást is csinál. A másik 2 Hall pedig azon a kallantyún van, ami a kulcsos zárásnál játszik, az figyeli, hogy milyen helyzetben van a hengerzár vége és csukja/nyitja az ajtót, tovább fordítva lehúzza, feltolja az ablakokat. Már nagyon régen volt az én bajságom, nem emlékszem minden részletre, de akkor sokat gondolkoztam rajta, akkor még nagyon képben voltam.
Én elsőként a GM-et programoznám újra, mert ez a legkevésbé munka igényes.

hil Elküldve: 2011-04-30 21:16 Bemutatkozás, elsõ lépések, üdv a klubban sziasztok :)

Stofi írta:

Általában telibe szokták fényezni azt az elemet,amin hiba van(kavicsfelverődés,rozsdafot stb) Nálam is volt ilyen de azt mondta a fényező,hogy javítgatni nem javít csakis egybe és telibe fényezi le. Én lefényképeztem a sérülést ami volt(2 nagy felverődés) és utána ment fényezőhöz! Kép megvan ha valaha eladom a kicsikét és festékvastagság mérőzik akkor mondom ez volt a hibája és ezért lett lefestve


A fényező a lakkot azárt csak telibe fújja, mert a foltjavítás nagyon macerás a metál fényezésnél. Nekem is volt néhány pötty, tavaly egész nyáron azt csináltam, télre nem lett kész, mert a lakk hiányzott még róla (vagy túl meleg volt, vagy hideg, vagy esett az eső, nem volt lakk, berohadt a lakk edzője, szóval mindig volt kifogás). Most két nap alatt megcsináltam végre, de már rájöttem, hogy mi a buktatója a metál foltjavításának, nekem nem mondta senki, magam kárán tanultam, (ha valakit érdekel, akkor nem tartom magamban). Eddig azért is nem mentem talira, mert szégyeltem úgy félkészen elmenni, de mostmár szép, a réteg vastagság is gyári, és a szín is sekerült. Szóval meg lehet csinálni, de fényezőnek ez tuti nem üzlet.

hil Elküldve: 2011-04-30 20:19 Motorolaj

Bero írta:
hil írta:
Bero írta:
hil írta:
Bero írta: Sziasztok! Nekem is elkövetkezett az olajcsere! Benzines négyhengeres 1.6os csodámba kéne olaj 4 liter tehát elég,de milyet vegyek? 185.000Km van benne,nem hajtom a gépem,tehát ezekre gondoltam: BMW 10w-40 vagy 5W-40 esetleg még,de szerintem nem ez lesz: 0W-40. Én nekem most is,ha jól tudom 10w-40 van benne,de mi a különbség a három közül ? Melyiket válasszam? Szerintetek jó lesz nekem a 10w 40? Köszi a válaszokat!


Mint ahogyan azt sokan írták: 10w-xx-et NE! 0w-xx vagy 5w-xx a megfelelő.



0-ásat nem veszek,szerintem felesleges,maradok az 5-30 vagy 5-40nél! long life-ot vegyek vagy simát? Mennyi a különbség?


Attól függ, mennyinél fogod cserélni. Én a longlifet is félidőben cserélem (ez nekem 12500Km)



20.000nél cserélem,a BC szerint van még 4950 Km hátra a cseréig,de nem akarok addig várni!


Ha 20 000 ként cseréled, akkor LL, de erről megoszlanak a vélemények, szerintem mindenki hamarabb cseréli, mert az LL sem csodaszer és senki nem hiszi el azt, hogy kibír annyit. A döntés Nálad, teszel, amit jónak látsz...... Én félidőben cserélem, mint sokan mások ezen nem spórolnék.

hil Elküldve: 2011-04-30 19:37 Műszerfal kijelzés

Bero írta:
hil írta:
YELLOW írta:

ha jól tudom olajszintet, csak gyújtásnál ellenőriz, járó motornál nem. a sárga jelzés a szintre utal. valszeg nagyon határon lehet a szinted. az, hogy leállításnál világít az azért lehet, mert ugye az olaj benen van a járatokban, fel van verve a blokk falára, ott van a vezérlésnél, ergó lent a teknőben kevesebb van. ezért jelezhet be. indításnál, mivel egy ideje áll az autó, ezért az olaj lecsorog és még éppen eléri a szintet. nappal mindenképp nézd meg a nívót, gyanúsan a minimumon vagy alatta lesz a szint. az olajszintet lehetőleg úgy nézd meg, hogy előtte nem mentél az autóval, vagy legalább egy 20-30 percet állt.



Lehet, hogy rosszul tudod: járó motornál is figyeli az olajszintet.



Biztos rosszul tudja,mert nekem épp ma menet közben gyulladt ki a lámpa



Látom javítottad, mert az előző nem volt nagyon egyértelmű

hil Elküldve: 2011-04-30 19:36 Motorolaj

Bero írta:
hil írta:
Bero írta: Sziasztok! Nekem is elkövetkezett az olajcsere! Benzines négyhengeres 1.6os csodámba kéne olaj 4 liter tehát elég,de milyet vegyek? 185.000Km van benne,nem hajtom a gépem,tehát ezekre gondoltam: BMW 10w-40 vagy 5W-40 esetleg még,de szerintem nem ez lesz: 0W-40. Én nekem most is,ha jól tudom 10w-40 van benne,de mi a különbség a három közül ? Melyiket válasszam? Szerintetek jó lesz nekem a 10w 40? Köszi a válaszokat!


Mint ahogyan azt sokan írták: 10w-xx-et NE! 0w-xx vagy 5w-xx a megfelelő.



0-ásat nem veszek,szerintem felesleges,maradok az 5-30 vagy 5-40nél! long life-ot vegyek vagy simát? Mennyi a különbség?


Attól függ, mennyinél fogod cserélni. Én a longlifet is félidőben cserélem (ez nekem 12500Km)

hil Elküldve: 2011-04-30 19:31 Motorolaj

Metacska írta: Sziasztok!

Yellow segítségével kiderült (valamint most már a nívó is bizonyítja), hogy alacsony az olajszintem. Az olajcsere még nem aktuális ezért vennem kell most vmit, hogy rátöltsek. Mivel januárban vettem az autót még nem tudom, hogy pontosan milyen kell bele.

1999. 318i: milyen olajat illik beletölteni? Emellett légyszi írjatok 1-2 nagy márkát, amik beváltak.

A visszajelzésetek sürgős lenne!


Köszönöm!


Ha nem akarod az olajat lecserélni, akkor én nem szaroznék vele, vennék bármilyen (na nem Tesco gazdaságosra gondolok) 5w-30-at és bele tölteném amennyi kell.

hil Elküldve: 2011-04-30 19:29 Motorolaj

Bero írta: Sziasztok! Nekem is elkövetkezett az olajcsere! Benzines négyhengeres 1.6os csodámba kéne olaj 4 liter tehát elég,de milyet vegyek? 185.000Km van benne,nem hajtom a gépem,tehát ezekre gondoltam: BMW 10w-40 vagy 5W-40 esetleg még,de szerintem nem ez lesz: 0W-40. Én nekem most is,ha jól tudom 10w-40 van benne,de mi a különbség a három közül ? Melyiket válasszam? Szerintetek jó lesz nekem a 10w 40? Köszi a válaszokat!


Mint ahogyan azt sokan írták: 10w-xx-et NE! 0w-xx vagy 5w-xx a megfelelő.

hil Elküldve: 2011-04-30 19:21 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:

ha jól tudom olajszintet, csak gyújtásnál ellenőriz, járó motornál nem. a sárga jelzés a szintre utal. valszeg nagyon határon lehet a szinted. az, hogy leállításnál világít az azért lehet, mert ugye az olaj benen van a járatokban, fel van verve a blokk falára, ott van a vezérlésnél, ergó lent a teknőben kevesebb van. ezért jelezhet be. indításnál, mivel egy ideje áll az autó, ezért az olaj lecsorog és még éppen eléri a szintet. nappal mindenképp nézd meg a nívót, gyanúsan a minimumon vagy alatta lesz a szint. az olajszintet lehetőleg úgy nézd meg, hogy előtte nem mentél az autóval, vagy legalább egy 20-30 percet állt.



Lehet, hogy rosszul tudod: járó motornál is figyeli az olajszintet.

hil Elküldve: 2011-04-30 19:13 JR sportlégszűrő KIT BMW E36 316/318 1991-től

laleeboy írta: 1 ismét egy hasznos topic...(szerintem az apróhirdetések között lenne a helye)

2 ha szeretnék eladni valamit legalább egy képet teszek fel róla vagy egy linket ahol meg tudom mutatni a portékát.
PL én kíváncsi lennék rá hogy mit takar a "kit"
(vannak e hozzá csövek amik a motorhoz illesztik , tisztító és olajozó folyadék , és a legfontosabb hogy van e hozzá hővédő lemez , mert ha csak úgy beteszem a direktszűrőt a motortérbe és a meleg levegőt szívja a blokk mellől akkor adtam a sz@rnak egy pofont...) de még az sem tiszta hogy ez most egy direktszűrő vagy sport betétszűrő mert az sem mindegy...
Valamint leírhatná azt is hogy a könnyebb levegőbejutással mennyivel több por megy a motorba

Mellesleg az ÁRA sem kevésbé fontos (bár azt már tudjuk hogy 990-ért házhozviszik)


Lehet, hogy elkerülte a figyelmeteket, a dátuma: 2010 már amennyiben jól olvasom a számokat.

hil Elküldve: 2011-04-28 19:18 Autóvásárlás

Coyote írta:




b.sszameg. Ezek szerint idősebb, és 244272 km volt benne 2009 októberben!!! áááááá basszus. Felejtős, ebbe így már nem merek belevágni.

Kempelen, köszi a felbecsülhetetlen értékű segítséged.

[/quote]

Mér, sokat ment hátra.......