YELLOW írta:
újabb megfigyelés.
a korábbi csomi nyitás zárásnál, valóban azért volt, mert fínom zongorista ujjaimmal megnyomtam a csomi nyitó gombot
viszont mostanában csak kulccsal nyitom az autót manuálisan.
ugye ha előre fordítod, akkor nyílik. most én azt vettem észre, mintha nyitásra két fokozat lenne a kulcselfordításnál. kb mint az ablakemelő. szóval 1-es fokozat nyitásnál kb olyan 5percnyit fordítok, nyílik az összes ajtó, kivéve a vezetőoldali. ha tovább fordítom kb olyan 10 percnyire, akkor kinyitja a vezető odlalit is. ha rögtön 10 percnyire tekerem, akkor nyitja mind.
ezt valaki megtudná nézni, hogy neki hogy működik?
Szia Yellow! Nem lehet, hogy csak egyszerűen újra kéne programozni a GM-et? Mert: olyan funkció van benne, hogy nyitáskor csak a vez. ajtót nyissa, a többit ne. Nálad pont az van, hogy csak azt nem nyitja. (mikor nekem megbolondult a GM, akkor az első ablakok úgy működtek, mint a coupéban: ha nyitottam az ajtót, akkor lehúzta az ablakot ujjnyira. Ilyen programozási lehetőség a sedannál nincs, mégis ezt tette) A GM újra tanításával, az volt két éve tavassszal, többé nem bolondult meg. A zár szerkezetben 3 Hall van: egyik, ami nálam bajt okozott az arra van, hogy érzékelje az ajtó nyitást (effektive a kinyitást), amire bekapcsol a belső világítás, már ha úgy van programozva a GM. Meg még sok mást is csinál. A másik 2 Hall pedig azon a kallantyún van, ami a kulcsos zárásnál játszik, az figyeli, hogy milyen helyzetben van a hengerzár vége és csukja/nyitja az ajtót, tovább fordítva lehúzza, feltolja az ablakokat. Már nagyon régen volt az én bajságom, nem emlékszem minden részletre, de akkor sokat gondolkoztam rajta, akkor még nagyon képben voltam.
Én elsőként a GM-et programoznám újra, mert ez a legkevésbé munka igényes.