Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2010-12-06 19:30 M3 vásárlás

Robin68 írta:

Hát van köztetek még egy barom (én) mert én is a Csonti-Car-nál vettem az autóm..... Nem mondhatom, hogy megbántam.
De szabadjon megjegyeznem, hogy nekem nem az a tapasztalatom mint amik fel vannak vázolva.... . Eleve kedves Yellow pont Te ítélkezel egy pesti kereskedőről mikor olyan messze laksz innen, hogy a környéketeken szinte már dinoszauruszok vannak..... . Ha venni akarsz egy autót akkor nem mész el megnézni???? Vagy neten rendeled meg?
Előtte volt egy Hondám amit sokkal jobb áron számoltak be a Csontinál mint bármelyik másik kereskedő. Nem problémáztak azon sem, hogy kp.-ra veszem a kocsit, nem pedig hitelre mert az nekik jobb. Az átírást is elintézték pillanatok alatt.
Természetesen mindenkinek oda kell figyelni bármelyik kereskedőnél vesz autót mert az ördög nem alszik..... (azért piros a szeme)

Néztem az eladó autóikat, de vagy én vagyok vak, vagy nem ismerem ki magam de nem láttam náluk most M3-ast..........


Bármelyik kereskedőtől lehet jó és rossz autót venni. Sajnos ebbe nagyon belejátszik a szerencse is, mert ugye mindent nem lehet megnézni, a hengerekbe sem tudsz belemászni, hogy megkuksizd mi van ott. A kereskedő is lehet átverés áldozata, ő sem isten.

hil Elküldve: 2010-12-06 19:26 Motorolaj

YELLOW írta:
ebben csak egy a baj. ha el akarnád adni, akkor lehet a kutya sem fogja elhinni. egy diaggal látszik, mikor volt nullázva és azt fogja alapul venni. na most neked ez mindig egy teljes ciklus lesz, és hiába mondod, hogy márpedig te cserélted a felénél... érti?

mindegyik olajat tudják hamasítani. azt nem tudom arra mi a bizonyíték, hogy a BMW dobozos olajban az van, mint aminek lennie kellene. az ilynetől ledobom a láncot
ugyanúgy abba is azt töltenek amit akarnak, semmi garancia nincs rá. vagy az opelosok is tötsenek GM olajat? attól rosszabb nem nagyon van... dolgoztam festékgyárban, ha egyszer szart csinálnak, akkor ugyanaz a szar lesz 3 különböző dobozban is. itt arra akarok utalni, hogy állítólag a BMW-s olajban is Castrol van. a belső azonos csak a doboz más.


Szia Yellow. Én nem azért cserélem fél ciklusonként az olajat, hogy valaki is elhigyje azt amit csinálok, hanem azért, hogy a motor ne menjen gatterra idő előtt. Aztán mindenki azt hisz, amit akar. Szerintem nem igaz az, hogy egy olajcsere periódusnak jó a 30-50000 Km.
A GM fullsynt olaj azért nem annyira rossz. A Vecimbe azt tettem mindig, nem volt bajom vele. Abból a 10w30 félsynt viszont nagyon rossz.

hil Elküldve: 2010-12-06 06:36 Motorolaj

miniyakuza írta: Sziasztok!

Szeptember végén vettem az autót és azt írja 11E km múlva cseréljek olajat!
Szerelő mondta, hogy ezt nem szokták buherálni tehát valós lehet az adat!
Mások meg ugye azt vallják, hogy amikor kocsit vesz valaki akkor rögtön olajcsere!
Nem tudom már kire hallgassak!Ja és a kupakra Castrol van írva de egy haver akinek van 2 bömbije is az Eso-t mondta!Állítása szerint azt szeretik a bömbölők!Neki hajlamos vagyok hinni de itt is van sok okos emberke és gondoltam hát ha valaki tud segíteni!


Én úgy cserélem, hogy cserekor amit mutat az si számláló, azt megjegyzek. Amikor a fele elfogyott, akkor olajat, szűrőt cserélek, de nem resetelem az SI-t. Tehát feleannyit megyek el egy olajjal, mint lehetne a számláló szerint. Nálam ez 12500 Km. Eddig Castrol Edge 5w30-at használtam, de sok rosszat hallottam a Castrolról, hogy hamisítják, stb. Legjobb a BMW olaj, de tehetsz bele Tesco gazdaságosat is, a Te dolgod, én az olajon nem spórolnék.

hil Elküldve: 2010-12-04 19:29 Fûtõszál

stabil írta: sziasztok kellene kis segítség. A tükör fűtésem még mindig nem megy.Hol keressem a hibát? 4 vezeték megy bele gondolom akkor fűti is .biztik jók.Ha szembe állok a kocsival akkor jobb oldalon a lámpa és a víztartály között van egy kis doboz relékkel az mi???És az abs sem mükszik tipp?

Tuti, hogy van benne tükörfűtés?? A négy vezeték pont a tükör állító motoroknak kell.
ABS-hez ki kéne olvasni a hibakódot.
Most látom, e36 vagy, ez elkerülte a figyelmemet, ott lehet, hogy máshogyan van a tükörfűtés



hil Elküldve: 2010-12-03 21:59 Autóvásárlás

Két éve hirdeti ezt az autót, már írtam róla, mert akkor megnéztem, még mindig nem tudta eladni:
http://www.jofogas.hu/budapest...htm?ca=1_a

hil Elküldve: 2010-12-03 21:44 Autóvásárlás

Qucsy írta:

134000Km elvileg 130K-nál volt szervizelve, de az olaj.... Lehet,hogy átverték a hozzá nem értő tulajt is.

és ez? Ebben van némi eltérés a képek és a leírása között:
http://www.expressz.hu/auto/sz...-22981826/

[/quote]
..gyerekek nem tudom hogy ki hogy van vele..de itt v.kit nagyon meg akarnak vezetni???


Évjárat: 2002-02
Gyártmány: Bmw
Modell: 318i
Típus:1.8
Új/használt: Új
Állapot:Normál
Kivitel: sedan (lépcsőshátú)
Futott km: 53 221 km
Üzemanyag: Benzin
Hengerűrtartalom: 1 995 cm³
Teljesítmény:105 KW / 140 LE

..nyugtassatok meg hogy ti is olvassátok az adatokat..ki van kivel???[/quote]

A leírásban említést tesz tempomatról, meg 4 el ablakról, de a képeken ezeket nem bírom felfedezni. Ez valami igen nagy átverés lehet

hil Elküldve: 2010-12-03 21:37 Autóvásárlás

kempelen írta:
hil írta:
Vagy lehet, hogy az én igényeim túl nagyok??? Lehet, hogy jó lesz az a 323, de én csakis 318-at akarok venni és csak benzines, nekem nincs időm arra a rengeteg szopásra a dizellel, amiről itt lehet olvasgatni. (bocs dizel pártiak!!!)



Nem nagyok az igényed, hanem ilyenek és ezzel nincs baj, teljesen szubjektív. Ha te a 318i-re gerjedsz szíved joga.

Amúgy látod hogy hiába benzines, még nem jelenti azt hogy frankó.

Megkérdezhetem mennyit mutatott a kilométeróra? Csak mert nem látszik a hírdetésben.


134000Km elvileg 130K-nál volt szervizelve, de az olaj.... Lehet,hogy átverték a hozzá nem értő tulajt is. Nagyon nem nézegettem a belét, mert a szaga kibirhatatlan volt számomra. Még mindig az orromban van, pedig 1 óra körül voltam ott, szerintem azt soha nem lehet kiirtani belőle. Én nem értem, hogy egy ember hogyan bír ennyire igénytelen lenni

és ez? Ebben van némi eltérés a képek és a leírása között:
http://www.expressz.hu/auto/sz...-22981826/





hil Elküldve: 2010-12-03 20:14 Autóvásárlás

Imi írta: Sziasztok!

Hil: Sajnálom hogy nem jött össze a vétel, de lehet jobban is jártál.
Én is néztem már rengeteg használtautót, de sajnos mind le volt rendesen amortizálva.
Nem értem miért kell egy eladónak ennyi hazugságot összehordani, amikor úgy is rájön a vásárló ha élőben megnézi.(biztos palimadarat keresnek) Sajnos nagyon nehéz normál állapotú autót kifogni manapság. Jövő héten meglesem azt a 323-ast amit belinkeltem, kiváncsi vagyok rá nagyon, majd irok róla én is pár sort.

Pedig előtte beszéltem a nepperrel, még jó, hogy nagy kitérőt nem kellett tennem, dolgom volt Tatabányán, majdnem útba is esett. Azért nem volt megrázó a történet, tényleg jól eldumáltunk.
Vagy lehet, hogy az én igényeim túl nagyok??? Lehet, hogy jó lesz az a 323, de én csakis 318-at akarok venni és csak benzines, nekem nincs időm arra a rengeteg szopásra a dizellel, amiről itt lehet olvasgatni. (bocs dizel pártiak!!!)





hil Elküldve: 2010-12-03 18:53 Autóvásárlás

kempelen írta:
hil írta: A sofőr ülés ülő felülete alaktalanná volt deformálódva, azon szerintem már csak a komplet csere segít. Eladó mondta, 120kilós emberé volt.


Ez mekkora duma! Jómagam sem vagyok egy nádszál, de az ülésemnek semmi baja..

hil írta: .... a pótkerék helyén (ami teljes méretű volt) mankókerék figyelt.


Nem tudom hogy a facelift elötti E46-okba mit szereltek, de a faceliftek gyárilag vagy mankóval vagy üresen jöttek már ki a gyárból... így szerintem ezzel ne foglalkozz.

Egyébként tényleg szépen néz ki a képeken az autó, kár hogy más lett a szituáció a valóságban. Már pedig azt hittem viszed haza a másik helyett...




Zsebemben volt a rászánt pénz, 500K -ig még el is mentem volna, bár végig gondolva most max 400.

Nekem teljes méretű a pótkerekem könnyűfém felnin az is. Ugyan pótkerékre még az életben nem volt szükségem szerencsére, de azért az csak legyen teljes méretű, ha már a hely megvan rá. Ugyanez a hátsó el ablak, soha nem használtam, de jobban mutat a váltónál a több kapcssoló



hil Elküldve: 2010-12-03 18:51 Hidegindításkor "himbál" a motor

YELLOW írta: azt eleve tudni kell, hogy leállításnál, és indításnál a sor BMW motorok megindulnak oldalirányba, mert a hengerek jobb irányba vannak döntve.
at, hogy hidegben jobban észrevehetó, annak egyik hibája lehet a bekeményedett motortartóbak szilent, és nem tud csillapítani.
ha darabosan jár, és érzékeny a hőfokra, tehát pl nyáron nem venni észre de télen igen, akkor simán lehet gyújtógyertya. én nem tudom miért trafót cseréltek benne, szerintem kapásból a gyertyát kellett volna megnézni, ugyanis halála felé érzékeny a hőfokra.
a 3. dolog ami szerintem még lehet, hogy vizes a benzin, és a csőben valahol fagyás keletkezett, vagy éppen maga a vizes üzemanyag miatt elégtelen az égés.
de mivel kiolvasva a 2-es hengert dobta ki, én a gyertyával kezdeném.


Ezt nevezik precessziónak.A második világháború híres Me109 vadászgépéből emiatt sokkal több semmisült meg felszállás közben, mint légiharcban

hil Elküldve: 2010-12-03 18:29 Autóvásárlás

Woockie írta: a facelift elottinek nekem jobban tetszik az orra....


Ebben egyet értünk, mert nekem is az tetszik jobban, csak féltem ezt hangoztatni, mert hátha rossz az izlésem

hil Elküldve: 2010-12-03 18:27 Autóvásárlás

Imi írta: Sziasztok!

Hil: Persze értem én csak kiváncsi vagyok hogy milyen is a gép valójában.

Elmentem, megnéztem a 3. autót Diósdon.Úgye úgy mondták, hogy sérülés mentes. Rétegmérővel azért körbemértem, a teljes jobb oldala ez első sárvédő kivételével 170-180-140 mikron volt, az autó többi részén 80-100 mikron között. Tehát az első hazugság már megvan. Teljesen alap felszereltség, az összes extra annyi, hogy az első belső lámpa olvasós. A belseje tragikusan leharcolt:az ülések (mind) pecsétes, foltos, de nagyon, pedig gondolom a kereskedő próbálta azt eltüntetni nem sikerült neki. A kormány olyan kopott, hogy az én kormányom bőrözés előtt 180K Km-nél sokkal külömbül nézett ki. Az autóban olyan bűz volt, (cigaretta szag), hogy azt talán sokszori belső mosással sem lehet kiirtani, ezért kb 5 percet bírtam nyitott ajtónál eltölteni, mert öklendezési ingerem támadt, oda hányni meg nem akartam. A sofőr ülés ülő felülete alaktalanná volt deformálódva, azon szerintem már csak a komplet csere segít. Eladó mondta, 120kilós emberé volt. A tulaj szerintem végtelenül igénytelen ember volt az autóval szemben, mert még szőnyegre sem tellet neki. Viszont volt benne valami Pajzs riasztó váltózárral, ami bitang igénytelenüEnnek nézett ki, főleg az A oszlopok tetején kikuksizó ultrahang szenzorok. A motor: volt szervizkönyv, aminek ha lehet hinni, akkor SI jelzés alapján volt szervizelve, tehát olajat kb 30 000-ként kapott. Ennek jótékony hatásaként, legalább egy hidrotőke már csattogott. Nemrégen volt az írás szerint olajszervizen, de az olaj azt lehet, hogy elfelejtették kicserélni, mert nagyon fekete volt. Szerintem a kartergázcső vagy szelep, esetleg mindkettő lyukas volt, olajfolyás volt a vezérműfedél környékéről. Aztán: lemezfelnik voltak alatta, ettől nem tudtam megnézni a féktárcsákat, a pótkerék helyén (ami teljes méretű volt) mankókerék figyelt.
Mondtam az eladónak, hogy 350K ráfizetek a mostani autómra, meg átrakom a kerekeket és a pótkereket, de azt mondta, hogy még 500-ért sem mennének bele a cserébe, de azért elkérte a teló számomat. Mindenestre jól eldumálgattunk, azzal nem volt baj, de a diagot már elő sem vettem. Nem hasaltam nagyon alá a hó és locs-pocs miatt, de mintha a váltóból a kardán kihajtásnál olajnyomokat láttam volna.

Tudom, használt autóról van szó, nem újról, de azért az embernek lehetnek igényei, aminek a tulaj híján volt. Az autó egyébként kívülről nagyon szépen nézett ki, nagy törése nem lehetett a jobb oldalán, bár zavart, hogy elöl nincs ködlámpa, meg hátul kurblisok az ablakok (nekem el van, igaz, még soha nem használtam)

hil Elküldve: 2010-12-02 19:51 Autóvásárlás

hancurozo írta:
A faceliften millió javítást eszközöltek, én tuti nem vennék 2002 előttit.


Valóban sok mindenen javítottak, a motorok is erősebbek, nyomatékosabbak, és kultúráltabb járásúak lettek. Viszont több lett benne az elektronika, és sajna a cr. motor nem lett olyan megbizható (elektromos hibák, és nagynyomású szivattyú) mint a régi adagolós. Benzinesben csak ráncfelvarrott, dieselben vagy adagolós vagy e90.[/quote]

Na de ez benyás motor. Van-e valami kehe, tervezési, gyártási hibája az N42 motornak? Igaz az én M43TU motorom nagyon igénytelen, egyszerű, ha olaj van benne (meg persze benya), a világból kimegy, igazából nem is akarom bármiáron elcserélni

hil Elküldve: 2010-12-02 19:48 Autóvásárlás

Imi írta: Hil!

Ha megnézted, majd irj már róla valami infót hogy valójában milyen is a gép.


Én holnap pénzel megyek oda....

hil Elküldve: 2010-12-02 18:50 Autóvásárlás

Tiba írta: Én a 20i-t venném meg, az egy nagyon jól összerakott motor, nem lenne vele sok bajod.


Annak bíza szarrá volt törve az eleje, meg ronda nekem az a faberakás a belében. A kereskedő az enyémet 950K-ért se számolná be, szerintem azért egy jó állapotú 1999-es e46 valamivel többet ér.