Mikee írta:
Kérdeznék is egyet, hogy ne legyek off! Ehhez hasonló kérdést nem találtam.
Egy 318-as sedán/coupé a terv kb 800ezerből gazdálkodom, és kb 10 évre vásárolok autót, biztos németből hozok be. (tudom, hogy +500ezer)
Mi éri meg jobban?
Egy 98-99-es E36 2500 euró
Egy 99-01-es E46 3500 euró
Vagy gyűjtsek még hozzá 800-at és igenis vegyem meg a Faceliftet 2002től mert hosszútávon az éri meg 5500 euró
Mindegyik forma tetszik.
a pro-kontrákat gyűjtöm magamban
Nagyon tetszett bmwszabi leírása a 318is-ről, Kíváncsi lennék Hil véleményére is a 99-es E46-osról!
Az alap kérdés megér e +2000-3000eurót a facelif???
Nálam szempont volt:4 ajtó, nem sötét szín (az nagyon szép, de állandóan törölgetni kell, amit útállok, mert mosás után 1 órával már látszik rajta a por). Minél kevesebb sallang, ezzel csökkentve a meghibásodás lehetőségét (benzines, 8 szelep/4 henger (lehet hülye vagyok???), törés mentes, lehtőleg első tulaj. Volt egy enyémmel azonos színű 320, de a törésmentes autón a réteg vastagság mérés az első sárvédőkön 450-600 mikron volt, 5. tulaj lettem volna, bár második tulként volt meghirdetve. Sajna, az én autóm kb 1,5 évet állt, ezért 1 hónapnyi használat után jelentős olajfolyások voltak a motorból, szinte minden tömítést (szelepfedél, olajteknő, olajszűrő alsó, vezérmű fedél, váltó szimmeringek,stb(a hg felyet nem)) cserélni kellett. Nem egy erőgép, dehát minek is, hiszen minden bokor mögött trafipax, nagyon elégedett vagyok vele. Tudtam volna újat , vagy sokkal újabb használtat venni, de az autó rossz befektetés, a faceliftnek pedig a ködlámpája ás az indexe nem tetszik nekem- de ez az én bajom.
Kérdésedre a válaszom: neked kell eldönteni, mire akarod használni, mennyit mész vele és főleg mennyit szánsz rá. Nálam ez utóbbi nem volt szempont, mégis ezt vettem, amim van. Ha szigorúan 800K, akkor jó az e36, nekem annak a műszerfala sokkal jobban tetszik, mint az e46-é. Azért mégis azt mondanám, inkább az utóbbiban gondolkodjál. Többen írták korábban, amit biztosan olvastál, jól felszereltben biztosan több Km van. A nem tekert óra a németeknél sem tutisok a török, ukrán, stb kereskedő, ők pedig tekergethetik azt. A motor és futómű biztosan jobb állapotban van, arra odafigyelnek, viszont télen jobban sóznak, főleg északabbra, annak a következményével meg nem igazán törődnek már, hiszen pár évig hajtják, addig talán nem jön ki a rozsda. Azt mindenképpen nézd meg, hogy a hátsó emelési pont körül nincs-e rozsda folyás. Én itthon nagyon sok Bömbin láttam ilyet 3-4 évesen is.
Remélem, tudtam segíteni, biztosan lesz több hozzászóló is, talán le is fognak hülyézni engem a fentiek miatt, de én márcsak ilyen vagyok......