Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2010-10-21 16:40 Autóvásárlás

Hori írta:



nem tudom a dieselt miért kever ide szó nem volt róla. /ez a nekem benzinesem van most jól beugatok megint a dieseleseknek szindróma/
mintha a hybridekről sem esett volna egyetlen egy szó sem de lehet én nem tudok olvasni

de ha jól olvastam sorait ő hajlandó lenne rá többet költeni és egy fiatalabb modellt venni ha az neki megéri,



Lehet, hogy rossz a memóriám, de mintha Valaki említette volna a károsanyag kibocsátást, na nem így, hanem sokkal szebb szóval

hil Elküldve: 2010-10-21 16:36 Motorjel, eml, kipörgésgátló, menetstabilizátor világít!

kempelen írta: A baj a típusjel utáni i betüben van...

(copyright by hil a motorolaj topikból )


hil Elküldve: 2010-10-21 16:35 Ablaktörlõ lapát..._

troooger írta: Sziasztok,
Hol lehet beszerezni ezt a fajta ablaktörlő lapátot amiről beszéltetek? ( Bosch Aerotwin )
Vagy lehet csak külön gumit is venni, és azt cserélni?


Csak gumit nem lehet venni. A múlt héten akcióban, 1790 pénzért adták a madaras Tescóban. Szerintem az a lapát nem annyira jó, mert a széleken nem jól töröl. Ezt kipróbáltam, és mások is mondták

hil Elküldve: 2010-10-21 06:41 Autóvásárlás

Hori írta:


de ha a motorok gazdaságosságát emisszióját vagy teljesítményét nézzük akkor azért van fejlődés.
ha ennyire a hibamentes technikára hajtasz akkor járjál lökörudas karbis amcsi v8-al,



Igen, de Mikee az autó vásárlásához kért tanácsot és az autót használni akarja. Nem hinném, hogy az a szempont, ha 800K-t szán rá, hogy mennyire környezetbarát az autó amit meg kíván venni (nem is vesz dizelt, de ezen most kár vitázni dizel vs beenzin). Szerintem a facelift előtti 1,6/1,8 motor fogyasztása is kedvező (nem több mint a facelift utánié!!!), azt a pár Le külömbséget észre se venni, mint ahogyan azt bmw320i írta, viszont ami többlet kütyü be lett építve ezek miatt a motorba, az mind a meghibásodás lehetőségét növeli.

Nem hinném, hogy amikor pl Te az autódat vetted, akkor a környezetvédelem képbe került volna! Újabb kimutatások, kutatások szerint a hybridek nem igazán zöldek, mert a robbanó motor indításakor sokkal nagyobb a szenny kibocsátás, mintha folyamatosan üzemelne, továbbá a felhasznált akkuk igencsak veszélyes hulladéknak számítanak. Normális országokban (tőlünk nyugataabra) szmogriadó esetén először a dizeleket korlátozzák. Ezek tények, kár is vitázni rajtuk.

hil Elküldve: 2010-10-20 19:15 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta: megjött a kábelem!
már csak egy lapitopi kell...


Hurrá! Milyet vettél végülis?

hil Elküldve: 2010-10-20 18:50 Autóvásárlás

Hori írta:



lényegében amit ő írt hogy milyen motorral venné 1.6-1.8 azokat a motorcsaládokat a faceliftnél pont cserélték
20d motorról szó sem volt olvass olvass olvass


Pont az 1,6 és 1,8 motorokat csiszolták, nem előnyükre, sokkal több a baj velük. A régiek igénytelen motorok, ha van benne olaj és hűtővíz, akkor kimegy a világból. Akkor ez most pozitív javítás volt (márhogy több a baj velük)?

hil Elküldve: 2010-10-20 18:41 Motorolaj

les10 írta:

Hello mindenki!
Ismét feltenném a kérdést,hogy mi lehet a baja mert meg lett csinálva az auto:Szelepszár szimering tömités lett benne cserélve és fel lett csiszolva sikra a hengerfej.Azota elmentem kb3200 km-t és most töltöttem rá fél liter olajat,mert a szerelő szerint addig mig be nem kopik a hengerfej fala addig kicsit többet eszik az olajból.Viszont a problémám továbbra is az hogy füstöl egészen az üzemmeleg eléréséig.Szerintetek mi lehet még az oka?


A baj a típusjel utáni D betűben van..... Azt a szerelőt érdemes lenne kerülni: bekopik a hengerfej, mert az olyan


hil Elküldve: 2010-10-19 19:09 Autóvásárlás

Hori írta:

Szia

na akkor nézzük meg az én véleményemet is

szerintem ha e36ba ki tudsz fogni 1 szép utolsó évjáratos, jól felszerelt coupet az nem lenne rossz vétel,azoknak a zöme digitklímás M packettos kívül belül, abból még ki tudsz fogni olyat ami nincs szétrohadva /feltéve hogy vigyáztak rá/
a facelift elötti e46 rol lebeszélnélek mert azoknak az ára már beleér a szép e36okéba
A facelift utáni az pénzbe elég nagy ugrás, igaz minőségbe is ott a BMW is elég sok mindent csiszolt a technikán.

Szerintem e36 coupe vagy facelift e46


Nekem az e36 kétzónás man klímája jobban tetszik kezelőszervileg, este annak a műszerfalnak a látványa gyönyörű, de izlések és pofonok.....Pont azt írtam, hogy a facelift tele van rakva mindenféle meghibásodó szarsággal (számora az, de bocs!) Mint írtam, hitel nélkül tudtam volna venni újat is, meg faceliftet is persze, de nem tettem, pont ezek miatt az apróságok miatt.



hil Elküldve: 2010-10-18 19:52 Autóvásárlás

atidesign írta:
Mikee írta: Sziasztok!
Autóvásárlásban szeretnék tanácsot kérni, mint sokan mások! Viszont becsületemre váljék az elmúlt 5 órában végig olvastam a topikot! Tegnap pedig a népítélet.hu-t

Először is elismerésre méltó, hogy milyen higgadtsággal és készségesen válaszoltok, segítgettek sok ismeretlen embernek. Bár valamilyen szinten mi ismeretlenek ezt meg tudnánk hálálni!
Szerintem a neve mellé írja ki mindenki ki mit szeret sört bort

Kérdeznék is egyet, hogy ne legyek off! Ehhez hasonló kérdést nem találtam.
Egy 318-as sedán/coupé a terv kb 800ezerből gazdálkodom, és kb 10 évre vásárolok autót, biztos németből hozok be. (tudom, hogy +500ezer)
Mi éri meg jobban?
Egy 98-99-es E36 2500 euró
Egy 99-01-es E46 3500 euró
Vagy gyűjtsek még hozzá 800-at és igenis vegyem meg a Faceliftet 2002től mert hosszútávon az éri meg 5500 euró
Mindegyik forma tetszik.
a pro-kontrákat gyűjtöm magamban
Nagyon tetszett bmwszabi leírása a 318is-ről, Kíváncsi lennék Hil véleményére is a 99-es E46-osról!
Az alap kérdés megér e +2000-3000eurót a facelif???

Előre is köszönöm ennek a nagyszerű csapatnak a segítségét!
Lehet röhejes, de bicikliszerelésben/vásárlásban tudok segítséget viszonozni


Egy dolog az mindegyikben kényes téma! a váltó...
Egy ilyen értékű autóba főleg ha kinti biztos 300 e körül van benne
Egy nagyon jó ismerősöm aki a BMW automata váltókat szereli azt mondta hogy egy automata váltó élettartalma 200 e km., amit az felett elmegy az ajándék!
Tehát én mindenképp manuális váltóval szerelt autót vennék...


Ne haragudj, de nem látom azt, hogy Mikee automata váltósban gondolkodna, bennem alapból ez fel sem merült, mert maradi vagyok és azt biztosan nem is vennék, Te pedig azt taglaltad, ami viszont igaz. Vagy valamit én látok rosszul?

hil Elküldve: 2010-10-18 18:40 Autóvásárlás

Mikee írta:

Kérdeznék is egyet, hogy ne legyek off! Ehhez hasonló kérdést nem találtam.
Egy 318-as sedán/coupé a terv kb 800ezerből gazdálkodom, és kb 10 évre vásárolok autót, biztos németből hozok be. (tudom, hogy +500ezer)
Mi éri meg jobban?
Egy 98-99-es E36 2500 euró
Egy 99-01-es E46 3500 euró
Vagy gyűjtsek még hozzá 800-at és igenis vegyem meg a Faceliftet 2002től mert hosszútávon az éri meg 5500 euró
Mindegyik forma tetszik.
a pro-kontrákat gyűjtöm magamban
Nagyon tetszett bmwszabi leírása a 318is-ről, Kíváncsi lennék Hil véleményére is a 99-es E46-osról!
Az alap kérdés megér e +2000-3000eurót a facelif???


Nálam szempont volt:4 ajtó, nem sötét szín (az nagyon szép, de állandóan törölgetni kell, amit útállok, mert mosás után 1 órával már látszik rajta a por). Minél kevesebb sallang, ezzel csökkentve a meghibásodás lehetőségét (benzines, 8 szelep/4 henger (lehet hülye vagyok???), törés mentes, lehtőleg első tulaj. Volt egy enyémmel azonos színű 320, de a törésmentes autón a réteg vastagság mérés az első sárvédőkön 450-600 mikron volt, 5. tulaj lettem volna, bár második tulként volt meghirdetve. Sajna, az én autóm kb 1,5 évet állt, ezért 1 hónapnyi használat után jelentős olajfolyások voltak a motorból, szinte minden tömítést (szelepfedél, olajteknő, olajszűrő alsó, vezérmű fedél, váltó szimmeringek,stb(a hg felyet nem)) cserélni kellett. Nem egy erőgép, dehát minek is, hiszen minden bokor mögött trafipax, nagyon elégedett vagyok vele. Tudtam volna újat , vagy sokkal újabb használtat venni, de az autó rossz befektetés, a faceliftnek pedig a ködlámpája ás az indexe nem tetszik nekem- de ez az én bajom.
Kérdésedre a válaszom: neked kell eldönteni, mire akarod használni, mennyit mész vele és főleg mennyit szánsz rá. Nálam ez utóbbi nem volt szempont, mégis ezt vettem, amim van. Ha szigorúan 800K, akkor jó az e36, nekem annak a műszerfala sokkal jobban tetszik, mint az e46-é. Azért mégis azt mondanám, inkább az utóbbiban gondolkodjál. Többen írták korábban, amit biztosan olvastál, jól felszereltben biztosan több Km van. A nem tekert óra a németeknél sem tutisok a török, ukrán, stb kereskedő, ők pedig tekergethetik azt. A motor és futómű biztosan jobb állapotban van, arra odafigyelnek, viszont télen jobban sóznak, főleg északabbra, annak a következményével meg nem igazán törődnek már, hiszen pár évig hajtják, addig talán nem jön ki a rozsda. Azt mindenképpen nézd meg, hogy a hátsó emelési pont körül nincs-e rozsda folyás. Én itthon nagyon sok Bömbin láttam ilyet 3-4 évesen is.
Remélem, tudtam segíteni, biztosan lesz több hozzászóló is, talán le is fognak hülyézni engem a fentiek miatt, de én márcsak ilyen vagyok......



hil Elküldve: 2010-10-18 07:01 Motorolaj

bmw320d4 írta:
hil írta: Sziasztok! A Fina olajról tud valaki valamit???




http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/070907c/


Köszi! Csak azért kérdezetem, mert megrögzött Castrol párti voltam eddig, de erről az olajról sokmindent hallottam folyamatosan, már a hamisításával kapcsolatban, pl: Romániában, Ukrajnában gyártják, itthon töltik kannába a Mol olajat, stb, hamisítják, nem az van benne, imit a kanna sejtet. Rossz tapasztalatom ugyan csak annyi van, hogy nem birja ki a 12 000 Km-es csere periódust sem. Nem tudom igazak-e ezek, ezért gondoltam a Finára, amit ahonnan venném nagyon jó áron, valóban Belgiumból hozzák.
Köszi mégegyszer!

hil Elküldve: 2010-10-17 20:48 Újítások

Robinson írta:

Nézz csak be ide Főnök Úr


OK, már küldtem is néhány dolgot, nem az én leírásaim, de hasznos lehet másnak is

hil Elküldve: 2010-10-17 19:01 Motorolaj

Sziasztok! A Fina olajról tud valaki valamit???

hil Elküldve: 2010-10-17 17:25 Teligumiszett

hancurozo írta:

Én a más által levetett gumira gondoltam, ami sok esetben külföldről jött. Sokszor nem is öreg gumikról van szó, csak a magyar, hogy megérje, megcsavarva egymásba fűzve hozza haza (így több fér az adott raktérbe) ami sokszor ezáltal sérül.


Na ilyet én is láttam megdöbbenve! Én ezért is nem vennék használtat, mint ahogyan Te sem. De persze vannak, akiknek az ilyen "apróság" nem számít

hil Elküldve: 2010-10-17 17:09 Teligumiszett

hancurozo írta:

Azért nem. De 3 évente cserélem őket. Ha gondolod jővő ősszel eladó lessz.


Köszi, de úgy már nem kell, 3 éveset már én sem teszek fel, de 1 teleset megvettem volna Tőled, ha már úgyis kidobtad volna