Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2010-10-17 16:38 Teligumiszett

hancurozo írta:
Hátsókerekesre használt gumit?
Még első kerekesre sem raknák téliben használtat.(az életed múlhat rajta)
Szerintem féken, futóművön, gumin nem éri meg spórolni. Még a 3 éves téligumit sem rakom fel hátsókerekesre, inkább cserélem.


Ne haragudj, de ezt nem értem: Te minden évben új gumikat teszel fel az autódra? A 4 hónapos (1 teles)gumijaidra vevő lennék!

hil Elküldve: 2010-10-17 16:12 Újítások

Robinson írta:

Ezzel az a baj, hogy egy feltöltési lehetőséget biztosítani publikusan.. az halál. akár tárhely tekintetében is. még akkor is, ha ellenőrzött tartalomról lenne szó. amíg nincs az adott feltöltés moderálva, addig is foglalja a helyet. naés ugye ha valaki rááll arra, hogy rosszindulatúan szórja felfelé a fájlokat...


Ez így igaz! Mi lenne, ha Neked adnák át valamilyen formában ezeket az anyagokat, és csak Te tudnád feltölteni azokat. Így már működhet a dolog, igaz Neked sok plusz munkát okozva....

hil Elküldve: 2010-10-16 19:58 Újítások

Szia Robinson!
Régebben kérdeztem már: nem lehetne egy olyan valamit csinálni, ahová minden tag felteheti, letöltheti az általa és mások által csinált javítási és egyéb segédleteket, útmutatásokat, leírásokat. Sokan keresték pl a titkos menüt, szerviz intervallum nullázást, stb, ha valahol ezek egy csokorban lehetnének, akkor mindenkinek könnyebb lenne az élete.
Bocs, ha hülyeséget kértem...

hil Elküldve: 2010-10-14 19:04 CarPC beszerelése E46-ba

YELLOW írta:

"Szerintem pedig itt sokan szeretnének neked segíteni évek óta."

akkor méé nem kűdött még valaki egy ajándék beutalót valami rehabilitációs osztályra?

én sem olyan szinten akarok programozni, amiket felsoroltál kb azokat. egyenlőre! sőt lehet igazad van, hogy soha többet nem is lesz szükségem a kábelekre, ha egszer beállítok mindent. de a másik topicba pont ezt kérdeztem, hogy mi micsoda...
írják, hogy INPA kábel, aztán másik helyen kiderül az a progi, GT1, DIS dettó. erre lettem volna kíváncsi, hogy ezek az alapok pontosan micsodák. hogy nevesíteni a hardver (kábel) részt és a szoftvereket. hogy legalább tudjak válogatni. próbáltam az E39-es oldalt, de nincs kedvem regisztrálni, máshol magyarul meg nem nagyon tudok utána nézni. illetve mindenhol ahol olvasom, mintha kicsit ütnék egymást az információk. és mivel analfabéta vagyok alapból, így ide-oda billen a dolog és már nem tudom ki kivel van.



Sokaktól hallottam, hogy az EBayon vettek kábelt, interfacet, aztán nem működött, átb@szás volt. Ezért én inkább a Fulldiagtól vettem, mégha drágább is volt. Ha megpusztul(na), akkor javítja 9s, nem kuka.

hil Elküldve: 2010-10-14 06:41 hûtõviz probléma!!

jrtom írta: Azért 1500 fölé nenagyon menjen a fordulat!!!
Csak vicc volt! Nyugodtan nyomhatod jobban is 2-3 ezer között, mondjuk ez függ a forgalmi szitutól is


Nem vagyok dizeles, de azt a 2-3000 fordulatot hideg motornál nagyon soknak tartom. A dizel ráadásul lassabban melegedik be. Hidegen terhelve hamar gatterra lehet tenni

hil Elküldve: 2010-10-13 17:29 Salgótarjáni találkozó

bmwszabi írta:
Hil, ha gyakran jársz erre, összefuthatunk, ha időd engedi.
Tényleg szép hegyek vannak erre, a táj gyönyörű, a városka már azért annyira nem, meg hát nincs itt szinte semmi, az inkább a baj.


Szia bmwszabi!
Nem a Kazár-Somlyó kereszteződés környékéről (háttal ennek) balról kezdődő részen laksz? Mert az a havas kép nekem azt sejteti.

hil Elküldve: 2010-10-12 18:35 Salgótarjáni találkozó

YELLOW írta: milyen porfészek???

háá ottan lakik a Gáspár művészúr...


bmwszabi: jól megszervezted, ügyes vagy
Yellow: nem porfészek és nem Győzikéről híres, őt inkább szégyellik. Gyakran járok oda, szép város, gyönyörű hegyekkel, erdőkkel-imádom!!!

hil Elküldve: 2010-10-12 18:19 Plasti Dip - a folyékony gumi

Narumon írta: Belső díszléceket fújtam le vele, mert karcosak voltak. Egyelőre tetszik az eredmény a tartósság meg majd kiderül. A jobb oldali 4 réteget nyelt be a bal oldali viszont vagy 8-at (valami állat bazi nagy karistot nyomott bele).


Ez sprayban van?

hil Elküldve: 2010-10-12 18:18 Olajcsere

Zolee írta:
kempelen írta:
Zolee írta:

Nagyobb menet, hát nem hangzik túl jól amit írsz

Mindenesetre köszi az infókat!


Azért várjuk meg míg kiszeditek. Nektek is lehet szerencsétek és lehet nem is olyan nagy a baj.


Sziasztok!
A jó hír: kint van a csavar! Innentől csak rossz hír van: természetesen az olajteknő menete ment szét. 14-es menet fog belemenni (OPEL leeresztő csavarja 14x1.5-ös), de ehhez mindenképp le kell szednem (biztos ami biztos le akarom szedni) a kartert. Tudja-e valaki h meg kell-e emelnem a motort (sztem igen) ha igen, mire kell figyelni, emelési pont, mi az amit le kell szedni, ki kell iktatni, stb? Nagyon fontos lenne, nem akarok nagyobb kárt csinálni, ez is elég bőven! Köszönöm!


Meg kell emelni a motort hozzá, másik olajteknő tömítést is vegyél, a régivel semmiképpen ne rakd össze!

hil Elküldve: 2010-10-12 18:16 Alufelni méretek

cene írta:

A felnihez járnak tehermentesítők!Tehát akkor végül is jó lenne az autón, csak egy picit kintebb lesznek a kerekek??
De akkor miért ne vegyem meg ha végül is jó?




Mert lehet, hogy berugózáskor bele fog érni a gumi a sárvédő peremébe. De azért csak vedd meg, nehogy azt gondold, hogy írígységből akarnak lebeszélni róla

hil Elküldve: 2010-10-10 20:40 Karbonozás

csatis1 írta:

- A kompresszor és a festékszóró a vágáshoz és a lakkozáshoz kell.
- Egyébként amire te gondolsz, az az üvegszálas szövet. Ahhoz tényleg jó a poliészter gyanta. Viszont annak az a legnagyobb baja, hogy az edzője rendkívül gyors. Nincs idő felkenni a gyantát, és eligazítani a szövetet. A jó munkához viszont idő kell. Abban igazad van, hogy sokkal olcsóbb és annyiba is kerül, amit írtál, de a célnak sajnos nem felel meg. A karbonhoz epoxi gyantára van szükség (Az epoxinak kb 6.000,- Ft kilója edzővel), ahhoz van olyan edző, aminek 25 perc a gél ideje. Ez idő alatt sokkal jobban tud még terülni is, mint a poliészter.
- A karbonnál igenis van munka a gyantázás után. Csiszolás, mielőtt felviszed a következő réteg gyantát. Ezt addig kell csinálni, amíg teljesen sima lesz a felület (2-3 réteg elég). Aztán vízpapír és rá a lakk és vége.



Szerintem a carbon szövetet is lehet polyészter gyanntával támogatni. Mellesleg ha veszel üvegpaplant, polygyantát, hozzá szinezőt, akkor majdnem azt a hatást tudod elérni. Az üveg paplannak a struktúrája pont olyan, mint a carboné, csak a szilárdsága kissebb, ami ebben az esetben nem számít. Ezért drága a carbon paplan. A Polygyanta fazékideje (nem gél ideje) 10-15 perc az edző mennyiség és a hőmérséklettől függöen. Szerintem annak elégnek kell lenni mindenre. Sokat csináltam, ez soha nem volt gond. Ha kezdő vagy ebben, akkor viszont gyakorlásra, tanuló pémzezésre olcsóbb a polygyanta+szinező+ üvegpaplan összeállítás. És azt utólag nem is kell festeni.

hil Elküldve: 2010-10-10 20:30 Egr szelep

wizzaerr írta: Köszi jrtom! Kb mennyiért törlik ki ezt a hibát?
Lehet rendelek egy diagnosztikai kábelt,gondolkoztam rajta már korábban, akkor legalább látom, hogy pl. a porlasztók milyen állapotban vannak, stb...ez a hibatörlés lehetne az első amire használnám.



Nem látszik, hogy az ország mely területén vagy (TITKOS, de minek??), ha Bp-i vagy én ingyért kitörlöm.

hil Elküldve: 2010-10-10 15:33 Karbonozás

csatis1 írta:
Dog írta: Az induló szett mennyit kóstált? Na meg hol szerezhetö be, hátha más is kedvet kapna......


A karbonszövetnek kb. 10.000,- négyzetmétere, a neten lehet találni belőle, én is ott kutattam fel (Noviától rendeltem - lehet van olcsóbb is, majd idővel az is kiderül). A gyanta az edzővel, kb 3kg kell a négyzetméter szövethez olyan 20.000,- Ft. Plusz a lakk erről még árat sem tudok, mert egyelőre ismerős vállalta grátisz.

Az egyéb kiegészítőket nem is számolom: kompri, festékszóró, ecsetek, csiszolópapírok, vágóeszközök: pneumatikus kézi, tapétázókés, olló stb...

A kompresszor, festékszóró minek hozzá? A gyantázást úgy szokás csinálni, hogyha leveszed a darabot, akkor már nem kell semmit sem tenni vele. Szinezést pedig aanyagában.
Itt lehet kapni különféle gyantát, van sokkal olcsóbb is (pl:polyéster gyantaa), kb 2000 Ft/kg edzővel. A karbon szövet valóban nagyon drága
http://www.alvin-plast.hu/
A magam véleménye: karbon= pfuj

hil Elküldve: 2010-10-09 20:37 izzók / izzókészlet

VSO88 írta: Sziasztok
Újként kérdezném, hogy van nekünk egy E53-as X5-k, és a jobb első gyári xenon izzó megadta magát (lila színű).
Kérdésem, hol érdemes bele venni, ujját (persze párban)? Ezeknek ugyanolyan a csatlakozója, gyári, utólagos stb.?
Ha például bemegyek egy autóelektronikáshoz, és neki csak utólagos xenonhoz van izzópárja, akkor azt is össze lehet kötni vele?



Ha Bp-i vagy (mert az nem látszik) akkor A link neve és náluk kipróbálhatod, és ráadásul ha azt mondod, hogy B Vectraklub, akkor még 10% kedvezményt is kapsz mindenre.

hil Elküldve: 2010-10-09 20:31 Lökhárító

hancurozo írta:
YELLOW írta:
nickname írta: hátsó lököst hogy lehet leszerelni ?


szinte ugyanúgy mint az elsőt... csak itt hátra kell lehúzni. ugyanúgy 2 csavar fogja (pozitív torx, de 10-es csőkulcs jó hozzá)



off: pozitív torx=E


Pont akartam írni a javítást, de megelőztél (E kulcs)