Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2014-04-14 19:40 Autóvásárlás

vargadre írta:
jlaci74 írta:
vargadre írta: Sziasztok!

Ismét egy kérdéssel fordulnék a BMW gazdákhoz! Azt szeretném kérdezni, hogy a kormánybőr és a váltóbőr kopás körülbelül mennyi KM-re utal? Egy kocsit nézek (BMW 320d E46, 2003) aminek a kormánya több helyen kissé kivan dörzsölődve, kopva illetőleg a váltónál lévő bőr is megvan több helyen kopva, talán egy helyen egy kis szakadást is láttam a varrás mentén. A kocsiban 227.000 km van a km számláló szerint de szerintem legalább egy 50-es több lehet benne.

Véleményetek mi ezzel kapcsolatban továbbá akinek ilyen kocsija van annak mikor jelentkeztek ezek a tünetek.

Válaszotokat előre is köszönöm!


Hidd el abból nem 50 van visszahúzva... Szorozd 2-3-4-el ...
Már linkeltem régebben valamelyik topicban az utolsó e46-omat, 240 e. km ...
Általánosítani nem szabad, nem is lehet, de ...




Sajnos ez picit így elszomorít, mert tetszik az autó-kívülről belülről. :S

Róla lenne szó: http://www.hasznaltauto.hu/aut...at-7808645 , sajnos pont a belső nem látszik rendesen. Nem tudom mi a különbség a te kormányod és a hármom küllős M-es között de remélem, hogy nem annyit csavartak vissza mint amennyit mondtál. Amúgy nekünk van a cégnél egy 2006-os Octavica 179.000 van benne és hát darabokban málik a kormány. Szerintem nagyban függ a használattól is de én is biztos vagyok benne, hogy csavarva van :S



Szia, sziasztok!
nem gondolnám,. hogy a kormány és váltógomb kopottságából lehet következtetni a valós Km-re! Egy jó munkásember nem igazán selymes tenyere jobban koptatja azt, gondolom ez belátható.
hil

hil Elküldve: 2014-04-11 16:19 BMW kulcsok

YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Ki tudja megmondani, hogy az e46-hoz hány darab kulcsot adtak? Olvastam sok hirdetést, van ahol 2db és van ahol 5db kulcsot emlegetnek.
Köszi: hil


a kettő kevés, az öt meg sok. mármint plusszba rendelhettek, biztos 5 tagú család, 3 vezető családtaggal, így kellett egy plussz távos kulcs vagy nem tudom.
amúgy meg ahogy írták, 4 és 3 hivatalosan a gyári, mait adnak. talán alegújabb száriáknál 2, de igazából az is mondjuk 4, talán a rejtett toll miatt. de ez meg már nem e46.

Sziasztok!
Én arra gondoltam, hogy a két távos kulcs mellé mit adnak még: kis kulcs, műanyagkulcs, szervizkulcs, stb.
hil

hil Elküldve: 2014-04-11 08:55 BMW kulcsok

Sziasztok!
Ki tudja megmondani, hogy az e46-hoz hány darab kulcsot adtak? Olvastam sok hirdetést, van ahol 2db és van ahol 5db kulcsot emlegetnek.
Köszi: hil

hil Elküldve: 2014-04-09 08:35 Társalgó

Totyasrac írta: Sziasztok!

318i esetén (N46B20A motorral) mi a cikkszáma a vezérműlánc átugrását meggátolni hivatott láncvezetőnek? Próbáltam itt a fórumon is keresni, meg gugliztam is, de nem találtam meg, viszont bedobatnám a kocsiba, biztos, ami biztos alapon...

Előre is köszi, ha valaki súg

Szia!
Sajnos azt mondják hozzáértő emberek, hogy nem sokat javít helyzeten. Én ezért mondtam le az fl autó vásárlásáról. Az N42 és N46 lényegében ugyanaz.
ezt a linket ismered?:

https://www.youtube.com/watch?v=HgGIW3j3M1w

hil

hil Elküldve: 2014-04-07 18:45 Társalgó

YELLOW írta: valaki ha tudna kinti melót, akkor mennék. leginkább valami elektrós téma, de jó pénzért mosogatok is, akár párommal is mennénk.
nekünk annyiból jó, hogy nincs káros szenvedélyünk, ohne pia, ohne cigi, meg mindketten elég jól tudunk spórolni. szóval ha valaki tud valamit, akár megbízható közvetítő címét, telszámát is megadhatja priviben. kösz már, ha volna valami.


Szia Y!
Tetszett az FB-n az írásod! Ha ez a valóság, akkor birka nemzet vagyunk, de szerintem ez inkább a csalások sorozatának az eredménye volt.....
hil



hil Elküldve: 2014-04-06 18:42 Ajtónyítási Gondok!

robert324 írta:
YELLOW írta:
robert324 írta: Sziasztok !
Nekem olyan gondom lenne , hogy a csomagtartóm , nem nyílik a csomagtartón lévő gombjával , csak kulccsal tudom kinyitni . valaki tudja mi lehet a baj ?
Tegnap még működött rendesen , ma meg már csak úgy tudom kinyitni hogyha a kulcsot elfordítom a zárban .


mikrokapcsoló szart be

Értem !
Még lenne egy olyan problémám , hogy a műszerfalon kijelzi hogy nyitva a csomagtartó pedig le van zárva . Itt mi lehet a baj ?

Szia!
Ebben az esetben valószínűsíthető, hogy a csomagtartó fedélbe átmenő kábel össze van törve, szegetelések sérültek, stb. Bár nem írtad, hogy sedánról van-e szó, annál ha hátulról nézed az autót, akkor a jobb oldalon lévő harmonika csőben a baj.
hil

hil Elküldve: 2014-04-06 10:54 Ajtónyítási Gondok!

mora írta:
Arra gondolsz, hogy a beégett relé folyamatosan húz egy tekercset? Mert akkor áramtalanítással ugyanazt tudom elérni. Viszont tartok attól, hogy nem így van megépítve, mert akkor ez komolyan merítené az akksit. Egyébként az elfelejtettem mondani,
hogy egy-két hete csak kulccsal tudtam nyitni (azzal könnyen), de bezárni bezárt távirányítóval is. Félek, hogy ez inkább mechanika lesz.
Jé megjelent a helységnév Ezzel most pontosabban belőttem magam mint bárki más


Szia!
Ez tipikus GM betegség, ami a melegebb időjárással szokott előjönni. A levett akksi saru érdekes eljárás, de lehet, hogy reteszelve van a zár és azért nem nyitható úgy. Van a zár szerkezetben egy HALL jeladó, az is ludas lehet dologban, erről van fent az oldalon egy leírásom, érdemes lenne elolvasni azt is
hil

hil Elküldve: 2014-04-06 10:33 Ajtónyítási Gondok!

mora írta:
hil írta:
mora írta:


Na akkor ezt a segítséget köszönöm, de arra van ötleted mit írjak be, hogy bal ajtó nem nyílik sem távirányítóval sem kulccsal sem pedig a belső kilincsel. Az ajtó gombot meg hiába húzom fel fogóval valami csak nyúlik szerintem de visszamegy a helyére.
Na ez kéne pár szóban és akkor
De örülök, hogy válaszolunk egymásnak, mert egyre inkább nem kezdő forumozó leszek és
így talán elkezdenek segíteni

Szia!

Általában nem szoktam válaszolni olyan kérdésekre, ahol a kérdező nem írta meg tartózkodási helyét! (sajna én már csak ilyen vagyok, ez a fejlövésem.....) Lehetséges, hogy Nálad a GM modulban az ajtó nyitó relé össze van égve, ezt támasztja alá az, hogy írtad, ha fogóval kihúzod az ajtó záró pöcköt (én itt az ajtón lévő lezáró gombra gondolok), akkor az magától visszamegy. Ha az a relé össze van égve , akkor ugye húzod ki a pöcköt, de az elektronika azonnal vissza is húzza, tehát valószínűleg ezért nem nyitható az ajtó. Nem akarlak elkeseríteni, de ezt nagy valószínűséggel holnapig nem fogod tudni megoldani, mert a GM-be való relét csak azonos típussal lehet pótolni, ami nagyon nehezen szerezhető be és kb 5-6000 Ft. Valaki linkelt egyszer itthoni beszerzési forrást, de azt most nem tudom megadni Neked. Általában Ebayról szokták venni.Közben megtaláltam: Siemens V23084-C2001-A303 PA66) http://www.soselectronic.hu/?str=926


Küldtem volna részletes leírásokat is, de mivel mail címed is ismeretlen, privátban meg nem lehet, ezért így jártál!


Az előző hozzászólóknak viszont igazuk van, kérlek ne sértődj meg ezen, tapasztalatom szerint van ezen a fórumon segíteni akarás!
hil








Köszi a választ, bocs, de tegnap este gyorsan regisztráltam és csak a kötelező dolgokat töltöttem. Nem tudom mi itt az etikett, nem vagyok nagy fórumozó. Most beállítottam mindent ha ez kell a bizalomhoz. Ez is hasznos segítség amit írtál (már megadtam az emailcímem), viszont először valahogy ki kellene nyitnom az ajtót hogy kiszedhessük a zárszerkezetet. Utána már talán menni fog (persze örülnék, ha elküldenéd a leírásokat, előre is köszi).

Szia!
A GM eléréséhez nem kell kinyitni az ajtót, nem kell kiszerelni a zárat. Küldtem a doksikat, sok sikert!
hil



hil Elküldve: 2014-04-06 10:18 Ajtónyítási Gondok!

mora írta:


Na akkor ezt a segítséget köszönöm, de arra van ötleted mit írjak be, hogy bal ajtó nem nyílik sem távirányítóval sem kulccsal sem pedig a belső kilincsel. Az ajtó gombot meg hiába húzom fel fogóval valami csak nyúlik szerintem de visszamegy a helyére.
Na ez kéne pár szóban és akkor
De örülök, hogy válaszolunk egymásnak, mert egyre inkább nem kezdő forumozó leszek és
így talán elkezdenek segíteni

Szia!

Általában nem szoktam válaszolni olyan kérdésekre, ahol a kérdező nem írta meg tartózkodási helyét! (sajna én már csak ilyen vagyok, ez a fejlövésem.....) Lehetséges, hogy Nálad a GM modulban az ajtó nyitó relé össze van égve, ezt támasztja alá az, hogy írtad, ha fogóval kihúzod az ajtó záró pöcköt (én itt az ajtón lévő lezáró gombra gondolok), akkor az magától visszamegy. Ha az a relé össze van égve , akkor ugye húzod ki a pöcköt, de az elektronika azonnal vissza is húzza, tehát valószínűleg ezért nem nyitható az ajtó. Nem akarlak elkeseríteni, de ezt nagy valószínűséggel holnapig nem fogod tudni megoldani, mert a GM-be való relét csak azonos típussal lehet pótolni, ami nagyon nehezen szerezhető be és kb 5-6000 Ft. Valaki linkelt egyszer itthoni beszerzési forrást, de azt most nem tudom megadni Neked. Általában Ebayról szokták venni.Közben megtaláltam: Siemens V23084-C2001-A303 PA66) http://www.soselectronic.hu/?str=926


Küldtem volna részletes leírásokat is, de mivel mail címed is ismeretlen, privátban meg nem lehet, ezért így jártál!


Az előző hozzászólóknak viszont igazuk van, kérlek ne sértődj meg ezen, tapasztalatom szerint van ezen a fórumon segíteni akarás!
hil







hil Elküldve: 2014-04-05 17:53 Fûtés - Klíma

hil írta:
szotakdavid írta:

Szia Hil!

Van vagy 3db-m adok egyet próbáld ki.

Köszi Dávid!
Előbb méregetnék, aztán majd cserélek is ha kell, de jó, hogy szóltál, ha arra kerül a sor, akkor mindenképpen kereslek!
hil


Szia Dávid!
Hazafelé menet, régen érzett hűvösség áradt a levegő beömlőkből. A szelepet szétszedtem, a csap tengelyén a gumi el volt érve, attól szorult meg a csap zéró része, ez volt a gond.
Ezúton is köszönöm segítségedet a hiba elhárításában! És legalább jól el is dumáltunk!
hil

hil Elküldve: 2014-04-03 20:48 Fûtés - Klíma

szotakdavid írta:

Szia Hil!

Van vagy 3db-m adok egyet próbáld ki.

Köszi Dávid!
Előbb méregetnék, aztán majd cserélek is ha kell, de jó, hogy szóltál, ha arra kerül a sor, akkor mindenképpen kereslek!
hil

hil Elküldve: 2014-04-03 19:18 Fûtés - Klíma

jons írta:
hil írta: Most úgy tűnik, mindig engedi. Ez a szelep szokott tönkremenni, a bele elkoszolódni, szedett-e szét már ilyet valaki? Esetleg egyéb ötletet is örömmel fogadok....
hil


E46-on még nem volt ilyen bajom, de E34-en előjött a fűtéscsap probléma. Átszakadt benne a tömítés és átengedte a vizet az egyik körön, a másik szelep meg meg is volt ragadva.
Ha kiszereled és adsz rá 12 voltot egyértelmű kattanásnak, mozgásnak kell hallatszani.
Nálam a bontott volt a megoldás, mert azt ahogy szétszedtem darabokra hullott a belseje.

Köszi jons!
Az F62 (7,5A) bizti megy arra a fűtéscsapra, most néztem meg, de sajnos az jó. Nem gondolnám, hogy a vez egység a hibás, lehet persze az is, hogy csak tele van mocsokkal a belseje. Majd holnap tápiról meghajtom azt a csapot, én is arra gondoltam, hogy a működésének kell, hogy legyen hangja. Jó lenne megcsinálni, mert ma is igen meleg volt az autóban, a kondi meg csak birkózott vele, amíg észre nem vettem hibát. Mondjuk tavaly nyár óta több fagyálló is megfordult a rendszerben a sorozatos szivárgások, meg a vízpumpa csere miatt.
hil

hil Elküldve: 2014-04-03 17:47 Fûtés - Klíma

Sziasztok!
Ma tudatosult bennem, hogy a szellőzőkből forró levegő jön be, csak a középen lévők szabályozhatók a tekerővel. A ventilátor rendesen működik minden fokozatban. Gondolom, vagy a klíma vezérlő, vagy a fűtéscsap a hiba okozója. Sajna semmi leírást nem találtam, ezért úgy gondolom és az az egyszerűbb, hogy a motortérben lévő fűtéscsappal kezdek Ez gondolom egy mágnesszelep ami engedi vagy nem engedi a meleg h.folyadékot az utastér felé. Most úgy tűnik, mindig engedi. Ez a szelep szokott tönkremenni, a bele elkoszolódni, szedett-e szét már ilyet valaki? Esetleg egyéb ötletet is örömmel fogadok....
hil

hil Elküldve: 2014-03-30 21:15 Kopogás hátulról.

Robin68 írta:

abba is van csapágy. múltkor én is majdnem beszóltam itt, mikor mondták, mert nekem is úgy rémlett, hogy az csak egy gumiszerű vacak, de ott van benne a csapágy. legalábbis akkor láttam egy ilyen bontott rajzot.
Azt a rajzot én is megnézném mert valahogy nem tudom felfogni az apró agyammal, hogy oda minek csapágy.... és mi lenne a szerepe egy csapágynak olyan helyen ahol nincs nincs forgás.
És ha van csapágy akkor nekem miért nem volt abban ami szét szakadt és cserélnem kellett....


Sziasztok!
Megnéztem azt a hátsó toronycsapágyat, amiről szó van (vadi új Sachs) Ha az csapágy, akkor nevezzük annak, de szerintem az egy 10,25mm átmérőjű, 32 mm hosszú durva felületű persely gumiba ágyazva. A durva felülete miatt elképzelhető, hogy szinter csapágy. Viszont a gátló oda illeszkedő része 9,25mm átmérőjű, lejjebb 11 mm átmérővel, tehát oda már nem megy le az a torony valami. A méretekből úgy ítélem meg, hogy az csapágy nem lehet, mert ilyen tűrésekkel nem beszélhetünk csapágyazásról (a gátló is vadi új Sachs)
Ami hátúl kopoghat és alattomos, az a kerékagy felső bekötésénél lévő talán szilent. Nekem kedden cserélik mindkét oldalon 56k pénzért, az eredményről majd beszámolok. Előzetes érzésem az, hogy potyára adok ki ennyit, mert az nem fogja megszüntetni a kopogást.

hil





hil Elküldve: 2014-03-29 19:42 hûtõ

tamas32 írta: Sziasztok !
Kedves márkatársaim Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek .
Amikor az autómra ráadom a gyújtást a vízhőfokmérő felmegy a Maximumra és beindítás után is úgy marad, mind ez hideg motornál történik. Mi lehet a baj ?


Szia! Vagy rossz a hőmérséklet jeladó, de inkább a vezeték csúszott le, vagy szakadt el
hil