Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2012-12-05 19:32 Csodaszerek - Mûködnek?

negativ0001 írta:

Az nem biogaz, ha az elektrolizissel ered el a gaztermelest, hanem HHO, vagyis hidrogen oxigen , durranogaz. Nekem volt egy hatcellas (befottesuveges) kutyum, ami fejlesztette a gazt a regi E21en. A csomagtartoban volt, onnan egy slagon jott elo es volt furva egy lyuk a pillangoszelepnel, ugy hogy eros vakumot kapott a ketyere gazadaskor. Igy sokkal jobban ment tole a motor es joval kevesebbet is fogyasztott. Ausztriaba jartam vele es a palyan 130-140-el "sepertem" 4es valtoval 1.8as motorral es az egesz ut atlagfogyasztasa alig 8L volt. Na de nagy fantaziat vizben lattam, azzzal kurvara nyomatekos lett a gep es nagyon lepett tole. 95os benzint hasznaltam es az elogyujtast kb 100-102oktanosra allitottam.
Az az aquamist jo, mert van egy szamitogep rajta, amit az OBDvel kell osszekotni.....


Sziasztok!
Nem gondolnám, hogy sima elektrolízissel lehet olyan mennyiségű H-t nyerni, ami el tudná látni a motort akár részlegesen is. A víz befecskendezés járhatónak látszik, mert az égéstérbe
befecskendezett víz a hő hatására is alkotóira tud bomlani, de ehhez korrekt vezérlés kell. Ez a folyamat látható pl. ha olajkályha égőterébe vizet juttatsz, pillanatok alatt vörös a kazán oldala. Így fűtöttünk katona koromban.....

hil Elküldve: 2012-12-05 16:26 Mi lehet a baj?

Gabor84 írta: Sziasztok!

Találkozott már valaki azzal a jelenséggel, hogy a gázpedál akad?
Amikor finoman le akarom nyomni a csúsztatott kuplungos elinduláshoz nehéz lenyomni, mintha egy picit meg lenne szorulva a végállásban. Ha egyszer sikerült lenyomni, akkor utána - a pedálút további részén - már könnyen mozog (finoman adagolható). Nagyon bosszantó, mert gyakran megszalad a pedál és úgy indulok el mint egy állat, felpörög a motor.
Valohol meg kellene olajozni? Gondolom bontással jár, hogy hozzáférjek.

Gábor


Szia! Most lehet, hogy sokan le fognak hülyézni: nekem is volt ez a jelenség és nem kicsit idegesített. Szétszedtem mindent kimostam zsíroztam stb, javulás nem volt. Aztán rájöttem: nem szorul ott semmi, csak a pedál lapja áll idétlen szögben és a cipőm tapad meg a pedálon, attól ez a szorulás. Esőben soha, másik cipővel taposva szintén nem. Én erre jöttem rá, de lehet, hogy nincs igazam......

hil Elküldve: 2012-12-05 16:20 Autóvásárlás

Snowman írta:

Hello,

The car is in Colchester United Kingdom but is registered in Hungary and all documents are original Hungarian language. If you want to buy the car I can send the car at your address with a shipping company . The car will arrive at your home in 5-7 days. I will pay all shipping costs until to your address .You must transfer the money in the bank account of the company and the money remain in custody of them until you accept the car and sign the contract . This company can see and check he car before purchase . You have 5-7 days and 500 km for test and inspect the car .
In the time of the exam you can bring it to a mechanic in your town and check all mechanical .
It is, as it is:

-First if you accept this all conditions i need your details : full name, full address , tell number copy with your ID to confirm your details .

-then i go to company with your details and i pay all tax for deliver

-company send you the confirmations (Contract and Invoice ) with all details (payment, bank account etc)

-After you see the confirmations you have 48 hours to transfer the money in their account bank

-when the company receive your scanned paper with confirm the transfer (50% value of the car ) the car going to your address and arrive in 4-5 days working

-after you receive the car to your address you have 5-7 days and 500 km to inspect the car

-after test you have a decision , Yes i want to buy the car ,and you sign the contract and the car is yours !or No i don't like the car and the company return the money in your account bank or in hand and the car come back on my cost !

Markos Weber



Szia!
Gyanítom, ha akármi mást kérdeztél volna, pl azt, hogy hányas cipőt hord, vagy mit reggelizett ma reggel, talán akkor is ugyanezt a választ kaptad volna.

hil Elküldve: 2012-11-27 17:23 E46 futómű állítás

e46f4n írta: Letezik Budapesten olyan hely, ahol megfelolsulyokkal pakoljak tele az e46 ot futomubeallitas elott?

Vagy szarjak bele mert tokre nem szamit?


Szia!
Minden Zengő futóműszervízben raknaak bele súlyokat, mert valóban úgy kell állítani,

anubisz: nem cementes zsákokat vagy vasrudakat tesznek bele, hanem meghatározott súlyokat.
Trehány helyen persze semmit, mert ki is emelgetné azokat

hil Elküldve: 2012-11-25 20:12 Mi lehet a baj?

vivaladiesel írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

2009 -es évjáratú E90 320 xd -nél a következő probléma áll fenn: a műszerfalon egy kicsi óra jelenik meg (kb. 10 óra 10 perc-et mutat). Rá lett mérve az akksira, az lett az eredménye, h újat kellett venni. Most az új akksinál 2 nap!!! után megint előjött a probléma. Megint kigyullad a lámpa + elmegy a napi számláló.. meg ilyenek.
Szerintetek mi lehet a probléma? Egyáltalán mit jelent pontosan a visszajelző?
Nagyon szépen köszönöm


E46/E39 esetében a kis óra ikon azt jelzi, hogy eljött a fékfolyadék csere ideje (2 évente 1x)




Szia!
Valszeg cserélni kéne a fékfolyadékot

hil Elküldve: 2012-11-23 19:51 légzsak_

YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Kollégám kormányt cserélt (volna), de a régi kormányában dupla indítós légzsák volt (4 küllős kormány), amit be akart tenni az 3 küllős sport kormány 1 indítós légzsákkal. Át lehet ezt hekkelni, hogy jó legyen. Kerestem az írások között ezt, de nem találtam választ.
Előre is köszi!





nekem a legutóbbi infóm az, hogy a gyári 2 indítós helyére nem lehet 1 indítósat tenni, viszont a 1 indítós helyére mehet 2 indítós


Szia!
Át lehet programozni, B Peti (BMW Teile) most csinálja neki

hil Elküldve: 2012-11-23 17:22 légzsak_

Sziasztok!
Kollégám kormányt cserélt (volna), de a régi kormányában dupla indítós légzsák volt (4 küllős kormány), amit be akart tenni az 3 küllős sport kormány 1 indítós légzsákkal. Át lehet ezt hekkelni, hogy jó legyen. Kerestem az írások között ezt, de nem találtam választ.
Előre is köszi!


hil Elküldve: 2012-11-21 17:05 Társalgó

Sziasztok!
Hová tűnt ez a WDS: http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/
Ez http://wds.spaghetticoder.org/ működik, de ami nekem kéne, arról nincs kapcsirajz.

Tud valaki segíteni???

hil Elküldve: 2012-11-20 20:19 Motorgenerál!

negativ0001 írta: Sziasztok! Egy kisse elterek a tematol, de nem tudtam, hogy hova irjam. Nem reg vettem egy 316i 1.9L 99es E46-os autot es probabol lemertuk a nyomast a hengerekben, s nem tetszik, mert a 31 eves E21 318iben (450.000km) jobb az eredmeny,pedig nem volt motorgeneral. Mind a 4 hengerben 10.5-10.6bar es az E46ban 9.50-10bar. Gyonyoruen megy a motor, meg egy pohar vizet is felmernek rakni a motor tetejere, de szerintem tul keves a nyomas.
Esetleg valaki tudja, hogy mennyi kellene legyen az M43B19nek a nyomasa?


Szia!
Szerintem amit mértetek, korrekt, gyári értékek, de valaki aki jobban tudja, kijavít ha rosszul tudom. Az M43 nem kihegyezett motor, szinte elnyűhetetlen


hil Elküldve: 2012-11-20 19:12 N42B18A valami zakatol a motorban

anubisz írta:

Hát én nem aludnák nyugodtan, ha ilyen kerregő hang jönne ki a motorból. Mintha valami beleverne a műanyagba, vagy a fémbe. Szerinted ez normális, hogy ilyen hangot ad ki egy motor, csak úgy ? nem is nézetted soha?
Most végig néztem, hát nagyon zakatol, valami ott nem stimmel. Mikor oldalt állsz rendesen kerreg. Ha nem tudom, hogy benzines, azt hinném diesel. Meg azért mikor leállítod, azért furcsa csattogó hangot ad. Lehet hogy a videó csalóka, de ennyire nem hiszem. Nem gondolom, hogy ilyen kevés kilométerrel így kéne csattognia.


Szia!
Yellow autója öngyújtós, csak szégyelli

hil Elküldve: 2012-11-18 17:13 E46 Óra

Beluga írta:



Az a problémám ,hogy én tekergetem jobbra is meg balra is és SEMMI ilyenkor mit lehet csinálni létezik hogy elromlik?

Irtam ezt is!!

Szia!
Nagy valószínűséggel az lehet a baj, hogy annak a tekerőnek a végén lévő picike csap eltört és ezért nem tudja nyomkodni a mikrokapcsolókat. Rosszabb esetben nem az a fekete bizbasz van letörve, hanem a műszeregységet körülölelő fehér keretnek a nyúlványa, ami a kapcsolók fölött van. Ha lenne feltéve mail címed, akkor tudnék küldeni képet az eredeti állapotról, meg arról, hogy én hogyan javítottam meg a sajátomat. Ide a képfeltöltés reménytelen számomra, pedig lehet, hogy mást is érdekelne.
A link neve

A link neve

A képfeltöltéssel többet nem próbálkozok.....










hil Elküldve: 2012-11-17 17:07 manuális váltó

YELLOW írta:

közben FB-n is kaptam választ itteni kollégától, Ő 70-nél (dízel) be tudja tenni 1-esbe minden gond nélkül. én azóta ma voltam az autóval és semmi gond nincs, mint amit leírtam, de 1-esbe betenni 2-sből már nagyon nehezen menne, nem is erőltettem. furcsa.
mindegy cserélek egy ATF olajra aztán meglátjuk.


Szia!
Én sem tudom betenni 1-be, Corsán sem megy és pont a napokban volt ez a téma a Vectra fórumon, ott sem tudják betenni menet közben a 1-et.

hil Elküldve: 2012-11-14 21:45 manuális váltó

BarG írta:

Hát én már vagy 4-5 alkalommal cseréltettem olajat a váltóban, meg a difiben is és azoknál szép tiszta volt az olaj, ami lejött, mégha sötétebb is, mint a friss. Ilyen tejeskávé jelleg csak a Castrol Transmax Z-nél volt.


Szia!
Akkor vagy nem emlékszel rá, vagy előtte nem mentél az autóval. Próbáld ki: új, vadi új olajat gépi habverővel verj kb 5 percig és az eredményt Magad is látni fogod. Ez hasonló, mint amikor a fogaskerekek verik az olajat a váltóban. A tejeskávé jelleg nem igazán helytálló, de az olaj csúnya, opálos, gusztustalan színt fog felvenni. Nem kell hinned nekem és nem és érdemes több szót vesztegetni erre a témára. Én ezt magam megtapasztaltam, azért is írtam le.

hil Elküldve: 2012-11-14 14:46 Autóvásárlás

whiskeygolf írta:

Kösz a gyors választ, de igazából a magyarországi előélete érdekelne. Hogy volt-e törve és a km mennyire valós. Azt hogy lehetne lenyomozni? A kaposvári BMW nem tudott mondani róla semmit.

Szia!
A biztosítóknál utána lehet érdeklődni, elég macerás, mert minden biztosítót meg kéne keresned, hogy tuti legyél a dolgodban.

hil Elküldve: 2012-11-14 08:21 manuális váltó

BarG írta:

Egyszer már leírtam, de megteszem még egyszer. Én nem tennék automataváltó olajat a manuál sebváltóba. Igen, egyszer én is hallgattam valamelyik Castrol ajánlóra és belerakattam a váltóba az automata olaját. Aztán vettem Militec-1 csodaadalékot és gondoltam, hogy kieresztetek vagy 1 decit és tetetek bele az adalékból. Kb eltelt vagy 2-3 hónap a csere óta, ami nálam 4-6e km-t jelent. Szerelő kieresztette azt a kb decit és egy tejeskávé színű, állagú valami jött ki a váltóból. Akkor villámsebesen kerítettem MTF LT2 vagy 3 olajat és megcsináltattam a cserét. És megfogadtam, hogy sose teszek automataváltó olajat a manuális helyébe.
Tény, hogy a váltó működésében semmi negatívat nem vettem észre. Az is tény, hogy ahány motor, majdnem annyiféle váltóról is beszélhetünk, eltérő módokon is reagálhatnak.



Szia!
Nem okoskodni, kötekedni akarok, de ezt én is megtapasztaltam: váltóolaj leersztése után én is olyan tejeskávé szerű dolgot láttam az edényben, amin bizony elszörnyülködtem, gondolván, az olaj valóban megérett a cserére. (e36-ban volt, kb 15 év után, még gyári olaj, autó Német országból vásárolva) Aztán megnéztem az olajat kb 1 óra múlva és akkor már olyan volt mint az új! Szerintem az lehetett, hogy a leengedett olaj a váltóban a fogaskerekek által levegővel keveredett és azért volt olyan elborzasztó a látványa, majd állás alatt a levegő kiment belőle és akkor már szép lett. A vadi új olajat, ha pár 10 Km után leengeded, azzal is ugyanazt a látványt fogod kapni: tejeskávé szerű trutyi. Ez személyes tapasztalat, nem hallomás, de próbáld ki, Magad is látni fogod!