Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2012-01-03 18:53 Valaki segítsen

Bero írta:
SP_323i írta:
Bero írta: És akkor hogy lehet szétszedni? Egyszerűen pattintsam le a B oszlopnál a léceket?


Hali!

Az ablak keret felől kell kicsavarni 3 vagy 4 csavart ha jól emléxem. Azalatt a gumisín alatt vannak amiben az ablaküveg fut, utána csak le kell forgatni az ajtóról.


Hali! Ma szétszedtem az ajtót, (ablakemelő miatt),de ha már arra jártam megnéztem ezt a pár csavart. Vagyis néztem volna,mert nem találtam Hogy kezdjek neki,sehol se találtam a guminál csavarokat A másik: A bal oldali tükröm fűt,a jobb oldali nem. A tükrök állítása mind a két oldalon működik,csak a fűtés nem megy a jobb oldalon! Mi lehet a baj? A csatik,illeszkednek,kábelek okésak,nem tudom mi a baj. Ötlet? Potmérőm nincs most sajna Köszi!


Szia!
Mi az a "potmérő"??? Lehet, hogy szakadt a tükör fűtő szála, vagy az ajtónál a kábelezés. Inkább a tükörlap az esélyes.

hil Elküldve: 2012-01-03 17:20 ablakemelő

Bero írta: Ja és mostanában valahol a menetszél is befúj mellettem. Megnéztem a tömítéseket,illesztéseket az ajtó körül és semmi hibát nem találtam. Erre megoldás? Ja és,hogy hova fújjam a szilikonsprét,hogy ne akadozzon az ablakemelő? Köszi!


Szia Bero!
Bocsáss meg,de nem értelek: ha nem sajnálod a pénzt értelmetlen átalakításokra, akkor miért sajnálod viszont az ablak emelő megjavítására (cca: 20K Ft), amit ráadásul naponta használsz. Valaki jól leírta előttem, hogy mi okozza a bajt, a szilikon ott már nem segít. Ha szerencséd van, akkor pár száz Ft-os műanyag pillenpatty van megpusztulva, ha nem, akkor az a csiga, amire tekeredik a bowden (ez kb a 20K).

És mindez, mint írtad, nyár óta. Mit gondoltál: magától meg fog javulni?



hil Elküldve: 2012-01-02 21:13 help:)

[quote="szotakdavid"][quote="YELLOW"]
hil írta:

Égők jók egyik sincs szakadva,megnézem ott a kábeleket,rendszám vili is ok ködlámpa szintén ok.Ja és a kocsim facelift elötti.

üdv


Szia!
Egyik végén lehúzod az átvezető gumi csövet és alá tudsz vizslatni. Nekem semmi baj nem volt, de megtettem azt amit írtam és el is szörnyülködtem az állapoton. Megelőzés képen javítottam azokat, mert bizony a szigetelések már nagy oszlóban voltak.

hil Elküldve: 2012-01-02 20:00 help:)

YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
???
tudom miről ír. mér a tolatólámpa hol van? a csomagtérajtóban ha jól látom.


Szia!
A facelift elöttinél a lámpatestben van a tolató lámpa. Az övé facelift, annál nem tudom, de mindha annak sem a csomi ajtóban lenne. Ezt Te jobban tudod, mert Neked is olyan van.



a kép alapján Dávidé nem facelift-es, de itt a kép, ebben is a csomi ajtóban van:


Javítottam, bocs!

hil Elküldve: 2012-01-02 19:55 help:)

YELLOW írta:
???
tudom miről ír. mér a tolatólámpa hol van? a csomagtérajtóban ha jól látom.


Szia!
A facelift elöttinél a lámpatestben van a tolató lámpa. Az övé facelift, annál nem tudom, de mindha annak sem a csomi ajtóban lenne. Ezt Te jobban tudod, mert Neked is olyan van.
Most néztem meg a galériádban, ott is van tolató lámpa. Akkor viszont valóban esélyes a kábelköteg a csomifedél sarkában.

ELHIBÁZTAM, kezdjük újra! Valóban, a csomitetőben van a tolató lámpa a régieknél is! Ezer bocsánat!!!!





hil Elküldve: 2012-01-02 19:23 help:)

YELLOW írta:
szotakdavid írta: Hali

Olyan gondom van,hogy a tolató lámpa biztim kiment raktam bele újjat az is egyből kiment.
Valakinek volt már hasonló?

Üdv


privátban leírtam neked. megnézted az izzót? mert ahogy olvasom a biztit már meg. mivel rögtön kimegy, így zárlat van valahol. ezért írtam ezzel kell kezdeni, a biztivel, majd izzó. a kábel a csomagtérajtó zsanárjánál megy. itt szokott megtörni a kábel. lehet a zsanér közé ment a kábel és odacsípte, összecsípte a kábeleket.
érdekességképpen nézd meg a rendszámtábla világítást is, meg a hátsó ködfényt, azok működnek-e...


Szia Yellow!
Bocs, hogy belevau, de nem a rendszám világításról, hanem a tolatólámpa hibáról írt. Annak a kábelei meg nem mennek a csomagtartó fedélbe.

hil Elküldve: 2012-01-01 19:21 Autóvásárlás

YELLOW írta:


sajnos el kell mondjam a mostani japán autók sem olyanok már mint régen. kb 2000-2002 óta már a toyoták sem olyanok. arról nem beszélve, hogy sokat már törökországban gyártanak. én nem beszéllek rá a BMW-re, de ha japán, akkor inkább Mazda 6, azok még echte japánok. (persze nem a legújabbra gondolok)
BMW-nél ki kell fogni. sajnos magyarországon forgalomba helyezett BMW-knél elég nehéz kifogni szupert. sokan azé vettek újonnan mert volt pénz, nem is kímélték, mert tudták 3-4 évre vesznek. ha jó BMW-t akarsz célszerűbb németbe menni. észak németországban még olcsóbb is, igaz messzebb van.
minden autónak van baja, csak nem minden márkának vannak fanatikusai, akik fórumba tömörülnek, és megosztják tapasztalataikat. talán ezért nem olvasni más márkákról "rémeket".[/quote]

Sziasztok és BUÉK!
A srác mintha azt írta volna, hogy Angliában él, akkor meg nem gondolnám, hogy németeknél fog autót venni.

Az Ő kérdésére, hogy miért drágább: miért drágább egy 10 éves RR egy 5 éves japónál???
Na ezért kell többet fizetni egy Bimmerért.
Nehogy már egy Bömöst egy lapon lehessen említeni egy Japánnal



hil Elküldve: 2011-12-31 15:07 Lökhárító

YELLOW írta:
jons írta:
YELLOW írta:


Ez az autó amikor jön, olyan mintha menne


nekem tetszik amúgy.


Sziasztok!
Nekem nagyon tetszik, semmi sallang. Ha cserélnék (de nem teszem), csak ilyet választanék.

hil Elküldve: 2011-12-31 14:18 Futómû és hibái

SP_323i írta: Talpas téma:

Az én kocsimban a bal első talpast az előző tulaj cserélte Lemförder azóta 100ekm-et mentek és még semmi baja. A fenti 100-ból kb 70-et 225/40R18-as gumival...
Amikor a jobb oldalit is cserélni kellett szintén Lemförder-t tettem be.
Nem olcsó, de szerintem ide is érvényes az a szabály, hogy olcsó húsnak...


Sziasztok!
Nagyon köszönöm a válaszokat, amik alapján a Lemförder mellett döntöttem. Ma hallottam egy alkatrész kereskedő haveromtól (és miért hazudna nekem), hogy a Meyle az csomagoló cég, sok lehet nála a kínai termék. Ha ő hazudott, akkor most én is!

Ezúton kívánok minden Fórumtagnak jó Szilveszterezést, majd Boldog Új Évet, sok esemény mentes kilómétert és sok örömöt az autójához!

hil Elküldve: 2011-12-30 18:55 Fóliázás

xlzx írta:
hil írta:
Szia!
Arra értettem, hogy nem lehet megnyitni nálam legalábbis. A szándékod meg volt, de lehet, valamit elhibáztál




na most már aztán!


Szia, így már látszik, illetve az autó igen, a fóliázás annyira nem. Inkább valami jó alufelnire költöttél volna, mert ha jól látom, lemezfelni van a képen. Amúgy szép az autó, bár melyik e46 nem az?



hil Elküldve: 2011-12-30 18:53 Futómû és hibái

YELLOW írta:

hát megnéztem ezt a toronycsapágy dolgot. miután a takaró kupakot eltávolítottam, láttam a csapágyat, a golyókat. a zsír ki volt kenődve, a golyót tisztán lehetett látni (esetleg érdemes zsírozni). a lényeg, hogy nem emeltük meg, csak barátnőm mozgatta a kormányt ide oda, de nem láttam durva mozgást, csak ahogy a teló szára forog ugye a csapággyal együtt. amúgy ott az az imbusz csavar mire való? (telószár vége)



Szia!
Az arra lenne, hogy az anya letekerésekor ellen lehessen tartani. Viszont erre nem alkalmas, mert szét megy a nyílás, tehát csupán megszokásból van ott dísz. Légkulccsal nyitják az anyát, ott meg nem kell ellen tartani.
Én ezt tapasztaltam, de ha rosszul tudom, akkor majd kijavítanak

hil Elküldve: 2011-12-30 18:14 Fóliázás

xlzx írta:
hil írta:


Szia!
Pengék a képek,jól sikerültek!



Nem ismerem, még annyira a stílusodat, hogy ezt most cinikusan mondtad e! amúgy egy galaxy s2vel készültek, szóval lehet kritizálni, plusz koszos is a verda..amúgy meg ez van



Szia!
Arra értettem, hogy nem lehet megnyitni nálam legalábbis. A szándékod meg volt, de lehet, valamit elhibáztál

hil Elküldve: 2011-12-30 18:03 Fóliázás

xlzx írta: na ilyen lett végül... lehet kövezni.



Szia!
Pengék a képek,jól sikerültek!

hil Elküldve: 2011-12-30 17:27 Futómû és hibái

[quote="m_attila"]Sziasztok!

A Bmw nek a lengőkarokat a Lemförder gyártja!
Sajnos a 45000km re azt kell, hogy mondjam nem rossz eredmény.. bár ez függ keréktől, utaktól, vezetési stílustól stb.

Árak érdekesség képen
Febi:26.000,-
Lemförder: 30.000

Gyári:65.000,-

m_attila

Szia Attila!
Köszi a választ, kicsit elképedtem, hogy 45K nem rossz eredmény. Nyáron 16, télen 15 -ös alufelni, normál, nyugodt vezetési stílus (nem karok mindenkit megelőzni minden áron, meg egyébként sem), és nem terepen használom, hanem amilyen utak vannak itthon, de nagyon sok autópálya, meg Bp-is.
A Lemförderre kacsintgatok. Józan ésszel én is belátom, hogy ha egy aluból kihúzzák az acél gömbfejet és oda másikat dugnak.... hát nem is tudom, talán egy ilyen cserét még kibír.



hil Elküldve: 2011-12-30 16:56 Futómû és hibái

kempelen írta:

Helló Hil!

Nem biztos hogy nem járnak erre, csak lehet nem akarnak nyilatkozni, mert ami nekik tuti jó az másnak nem biztos hogy az lesz.
Én lemfördert vennék az már biztos, ha most nekem kellene cserélni.

A febi-t sem tartom rossznak, de bmw-be nem tenném. Viszont a munkás opelben van pár febi alkatrész és nagyon meg vagyok velük elégedve. Sőt annak idején még krisztus előtt a kadettban is nagyon jól szuperáltak a febi alkatrészek.



Köszi kempelen!
A Lemfördert olcsóbbért meg tudnám venni, csakhát ha megpusztul a gömbfej, akkor megint az egészet cserélni kell, ebben meg (Meyle), állítólag cserélhetők. Sajna a Febi lengőkarokkal cudarul megjártam, most a régi, valószínűleg gyári van visszatéve.

Minden esetre várnám mások véleményét,javaslatát is.