horisz2 fórum hozzászólásai

horisz2 Elküldve: 2014-01-10 19:49 lámpa

ganja71 írta:
haka írta:
gdavid írta:
gdavid írta: Sziasztok!
Érdeklődnék hogy közületek vaklaki vásárolt már ilyen "facelift optik" hátsó lámpát a Bimmer-ről?? (http://bimmer.hu/index.php?do=...prodid=385) Véleményt szeretnék kérni tőle.


Megjött a lámpa, beszerelést megoldom, de az átkötésre tud valaki valamit ajánlani, hogy ne a nagy lámpa világítson alul meg fölül, hanem az alsó sor + a 2 csomagtartó lámpa?


Akitől vetted, ő tud benne segíteni szerintem
Nekem ő szerelte be a gyári fényszóró mosót. Elektromos dolgokkal lehet keresni nyugodtan, meg alapvetően elég segítőkész srác, kérdezd meg.


T. Gdavid : én is ilyen lámpát kértem a jézuskától. Meg tudnád nekem mondani,hgy a csatlakozót ki e kell cserélni hozzá? Vagy csak simán átdugod,és kész?


Hali!
Én gyári bontott faceliftes lámpát vettem! Annál a csere menete a következő volt!
A csatlakozókat ki kell cserélned! Vagyis csak a két nagy lámpáét! A csomagtér ajtón lévő kis lámpák csatlakozói stimmelnek!
Ami a világítás részét illeti kell venned faceliftes lámpakapcsolót és azt gépre kötve egy két kattintással át lehet programozni faceliftes működésre!
Én is most cseréltem és ez a legeredetibb megoldása!
Nem tudom lehet, hogy ezt már úgy gyártották, hogy minden stimmeljen!




horisz2 Elküldve: 2014-01-05 20:08 M43TU motor

szotakdavid írta:
horisz2 írta:

Kiszedettem a hibát!



Mi volt a hiba?!


Nem tudom mi volt a hiba!
Azt mondták, hogy csak pillanatnyi hiba, már nem áll fent a probléma, valami lambda szonda hiba volt ha jól emlékszek!

És ha már itt vagytok ennyien lenne egy kérdésem!
Egy régebbi hozzászólásomban kérdeztem, hogy tudja e valaki miben különbözik a 316i és a 318i motor? Azt találtam egy külföldi oldalon, hogy a 316i-ben nincs DISA!
Szerintetek?
Ezt most találtam a neten és mivel az én autóm nincs bent a szobában ezért ezt most nem tudom megnézni, de nagyon kíváncsi vagyok!
Esetleg így fejből tudja ezt valaki?
Köszi

horisz2 Elküldve: 2014-01-05 19:46 M43TU motor

Pocses írta:
horisz2 írta:
hil írta:
Pocses írta:
hil írta:
hil írta: Sziasztok!
Lenne egy problémám, amit csak most vettem észre(M43TU motor)a nyitott ablakos autózás következtében: amikor meleg a motor, akkor 1500 és 2000 fordulat között 5.ben mindig megcsörren, mint amikor az ember nem vált vissza időben. Alacsonyabb fokozatban is, de ott nem annyira vehető észre. Hidegen ezt a hangot soha nem tudom előidézni. Egyszer volt torpanás is, aznap diaggal megnéztem és vagy főtengely, vagy vezérműtengely jeladó hiba volt, amit okosan töröltem is és sajnos pontosan nem jegyeztem meg, hogy mi is volt, mert mindkét szó eleje hasonló (crankshaft/camshaft). Ez a beírás azután soha többé nem jött elő. Én a főtengely jeladóra gyanakszom, mert hibakódot az nem szokott beírni. Van folyamatosan még egy beírás:control grid-controlled cooling néven, ez a termosztát fűtés, de nem gondolnám, hogy köze lenne a dologhoz.
Van-e valami ötlet, vagy inkább vegyek bele egy másik motort???
Előre is köszönöm a válaszokat.
bye:hil


Sziasztok! Semmi ötlet, miért is nem csodálkozom ezen???

hil






Nem lehetséges, hogy a szelepek szólalnak meg? Bár azok hidegen még jobban hallhatóak lennének.


Sziasztok!
Kissé megkésve, de válaszolok talán saját magamnak: A DISA szelep adta azt a hangot, szétszedtem a kopott tengelyt perselyeztem, aztán minden jó lett. A leírást már jó régen elküldtem Robinsonnak, hogy tegye fel, de nem látom sehol sem. Közben cseréltem vezérműtengely jeldót is, azóta torpanás sincs.
bye:hil



Hali!
A torpanás az mit takart nálad?
Nekem is ilyen motoros az autóm csak 316i és néha erőteljesebb gyorsításnál, előzésnél nekem is megtorpan kicsit! Nem vészes, de hiba!
Ha neked is ilyen hibád volt, akkor lehet nekem is megoldaná egy vezérműtengely jeladó csere!?
Köszi


Majrélámpa nem villant fel, vagy nem világít?


Az autó 3 éve van nálam! Azóta van ez a torpanás!
Kb 1 hónapja villant fel a lámpa (előtte semmi)!
Kiszedettem a hibát!
Azóta semmi!

horisz2 Elküldve: 2014-01-05 19:20 M43TU motor

hil írta:
Pocses írta:
hil írta:
hil írta: Sziasztok!
Lenne egy problémám, amit csak most vettem észre(M43TU motor)a nyitott ablakos autózás következtében: amikor meleg a motor, akkor 1500 és 2000 fordulat között 5.ben mindig megcsörren, mint amikor az ember nem vált vissza időben. Alacsonyabb fokozatban is, de ott nem annyira vehető észre. Hidegen ezt a hangot soha nem tudom előidézni. Egyszer volt torpanás is, aznap diaggal megnéztem és vagy főtengely, vagy vezérműtengely jeladó hiba volt, amit okosan töröltem is és sajnos pontosan nem jegyeztem meg, hogy mi is volt, mert mindkét szó eleje hasonló (crankshaft/camshaft). Ez a beírás azután soha többé nem jött elő. Én a főtengely jeladóra gyanakszom, mert hibakódot az nem szokott beírni. Van folyamatosan még egy beírás:control grid-controlled cooling néven, ez a termosztát fűtés, de nem gondolnám, hogy köze lenne a dologhoz.
Van-e valami ötlet, vagy inkább vegyek bele egy másik motort???
Előre is köszönöm a válaszokat.
bye:hil


Sziasztok! Semmi ötlet, miért is nem csodálkozom ezen???

hil






Nem lehetséges, hogy a szelepek szólalnak meg? Bár azok hidegen még jobban hallhatóak lennének.


Sziasztok!
Kissé megkésve, de válaszolok talán saját magamnak: A DISA szelep adta azt a hangot, szétszedtem a kopott tengelyt perselyeztem, aztán minden jó lett. A leírást már jó régen elküldtem Robinsonnak, hogy tegye fel, de nem látom sehol sem. Közben cseréltem vezérműtengely jeldót is, azóta torpanás sincs.
bye:hil



Hali!
A torpanás az mit takart nálad?
Nekem is ilyen motoros az autóm csak 316i és néha erőteljesebb gyorsításnál, előzésnél nekem is megtorpan kicsit! Nem vészes, de hiba!
Ha neked is ilyen hibád volt, akkor lehet nekem is megoldaná egy vezérműtengely jeladó csere!?
Köszi

horisz2 Elküldve: 2013-12-09 17:40 Heeelp...!

Hali!
Nézd meg itt! Általában aminek külön cikkszáma van az külön is kapható!
Ez így logikus!
http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx

gerencsert írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
gerencsert írta: Sziasztok! Nagyon gyorsan kérnék mindenkit, hogy segítsen, ha tud. Ma lett szétszedve az autóm, mert olajfoltok jelentek meg alatta. Levettük a szívósort és megállapítást nyert, hogy honnét szivárgott az olaj. Minden tömítést rendben találtunk, de akadt kettő gumicső is, ami eléggé szét volt már repedve. Mellékelek egy robbantott árát, hogy el tudja mindenki képzelni, miről is beszélek:
http://bmwfans.info/parts-cata...separator/

Az egyik a 4-es számú cső, a másik pedig a kartergázcső (most hirtelen nem is tudom melyik számmal van jelölve). A helyi BMW márkaszerviz szerint csak kompletten lehet megrendelni az összes csövet, azokat külön nem, amik nekem konkrétan kellenének. Így kompletten lenne 57eFt, ami azért valljuk be, hogy nem kevés Várom ötleteiteket, javaslataitokat!
Köszönettel: Tamás


szerintem simán helyettesíthető bármilyen olyan csővel, ami olajálló, csak méretre kell vágni. így nem tom, lehet van olyan, hogy különleges csatlakozás van gyárilag, de biztos megoldható. akinek van egy kis érzéke, az meg tudja csinálni.


Nem lehet helyettesíteni másik csövekkel, viszont lehet kapni darabra (ahol ezt mondták már mehetsz is arrébb, mert mással is átk**nak), de nem érdemes!!
Kompletten cseréld az egészet, SZELEPPEL együtt, ahogy Anubis is írta!




Nagykanizsa BMW márkaszervizben azt mondták, hogy csak egyben lehet megrendelni. Kis keresgélés után sikerült kiderítenem, hogy máshonnét meg tudom venni darabra is, de a szerelőm is azt javasolta, hogy jobb lesz ha mindent kicserélünk. Egyszer már le van szedve a szívósor, akkor inkább most csinálja meg, mint egy-két hónap múlva ismét szét kelljen szedni egy másik cső elöregedése miatt. Kompletten, szeleppel együtt 57e Ft-ba fog fájni az alkatrész, de legalább gyári BMW Le lett szedve az önindító is (semmi gondom nem volt vele), mivel már 214e km van az autóban, így jobb lesz ha az is fel van kicsit újítva.



horisz2 Elküldve: 2013-12-06 16:45 Állófûtés és hûtés

Üdv!
A benzines BMW-mbe szeretnék betenni egy elektromos vízelőmelegítőt!
Mit gondoltok megéri beletenni vagy felesleges kacat! Van érdemi haszna vagy csak jól hangzik, hogy "egyből meleg az autó"!?
Nem egy nagy beruházás, ha tényleg van értelme akkor veszek egyet?
Akksi hogy bírja ezt?
Köszi

horisz2 Elküldve: 2013-06-05 20:37 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

Hali!
Én esetleg tudok ajánlani valakit!
Kérdezd meg TUDI-t Soltvadkerten!
Nekem is őt ajánlják folyamatosan!
Nekem is ilyen motorral szerelt gépem van most rakatom bele a tempomatot! Ő fogja csinálni és én is meg akarom tőle kérdezni a turbót is!
Egy ilyen autót szerelt már át 316-ról 330i-re! Nem semmi a csávó! Nagyon vágja a BMW témát!
MINDENKINEK AJÁNLOM, HOGY NÉZZÉK MEG A KÖVETKEZŐ LINKET! Magáért beszél!
https://www.facebook.com/Mobildiagnosztika.hu
Amint kész lesz a tempomatom felveszem őt a szervíz listára és írom az értékelést!


cox írta:
YELLOW írta:
cox írta:
ficsmix írta: Hozzáértő szerelőt keresek!
Egy 2000'-es évjáratú, 316i, E46, soros4-es 1895ccm-es motoromból szeretnék, némi többletet elővarázsolni. Ehhez keresek szakembert, vagy olyasvalakit, aki tudja, hogy mit lehet ebből kihozni. Sok okos dolgot találtam itt, de nem tudom kihez forduljak. Még talán turbo is szóba jöhet. Minden okos ötlet érdekel. Ha tudtok nekem segíteni, vagy tudtok valakit ajánlani, azt is megköszönném. Bács-Kiskun előnyben. Köszi
Sze.Azon vagyok,hogy eggy e46,316i,77kw-os,m43,194e1-motorkodos,vasra kompresszort mutsek be,a kitt ami beepitesre kerul tartalmazza a szivo csonkot,ami lehet,hogy talal,ha nem,kis alakitasokkal ra alakithato;kompresszort,ami illeszkeik a szivocsonkra;injektor hidat,nagyobb injektorokkal;spanoloval es a hozza valo laposszijjal es pakolasokkal.Ez kb.60 loerot presel ki a szekerbol,amit meg lehet vaditani coolerrel,soros leomlovel,tovabba sportkatalizatorral,gazgyorsitoval es egy oval tipusu sportdobbal,ami tokeletesen koveti a hatso lokosod ivet.A lendkerek konnyitessel,a hengerfej csatornainak a nagyitasaval a motorod nyomatekosabb lessz,a teljes puf rendszertol hamarabb kiporog a motorod es mar nyomhatod is neki,csak birjal megallni.Ha sikerul a kompresszort raraknom,akkor majd villogok rola,hogy milyen,remelem par honap alatt megoldom.



ezt a gázgyorsítós ökörséget jó lenne elfelejteni, ez a 17 éves taknyos "tuning" gyerekeknek való carstylingra, hogy beírhassan +adatot még, de a valóságban semmi értelme. ha megnézel belülről egy "gázgyorsító" patront, akkor egyértelmű, hogy nem gyorsít semmit, azok a fülek, amik benne vannak, maximum torlaszok, és hangban jelent változást, de hogy az nem gyorsít semmit, az biztos!!! egy üres 55-ös vagy 60-as cső többet ér



A gazgyorsitorol a tema orokre szolo megvitatasara es lezarasara csak annyit,hogy az evo 8-9-be miert raktak bele gyarilag a gaz gyorsitot raadasul kettot????Azert az ottani mernokok tudnak valamit az aramlasrol,amit mi ismerjuk be ha tudunk is kozel se annyit,mint ok...


horisz2 Elküldve: 2013-05-26 09:34 M43TU motor

Üdv!
Ez a M43TU motor van a 316i-ben és a 318i-ben is 105 ill. 118LE-vel!
Tudja valaki, hogy a kettő között mi a különbség?
Csak kíváncsi vagyok mitől erősebb a 318i 13Le-vel?
Köszi

horisz2 Elküldve: 2013-05-11 12:54 Lengéscsillapitó

troooger írta:
gampetibor írta:
troooger írta: Sziasztok!
Szeretném kicserélni az első lengéscsillapítókat. Elöl van 40 mm ültetés. Milyen lengéscsillapítókat tudnátok ajánlani?


Nekem is ilyen ültetésem van, nemrég cseréltem én is. Bilstein került bele. Viszont nézzétek át a stabpálcákat meg a toronycsapágyakat is ha még nem voltak cserélve akkor ilyen ültetés mellett valószínű azokat is cserélni kell...köszönhetően remek úthálózatunknak


Köszi az infót! Tudnál linkelni egyet amit te vettél?

Üdv!
Bár nem ültetett, de nekem is Bilstein van bent nemrég vettem vaterán Fittting nicknevű felhasználótól!
Elég jó áron adja és van neki hozzá minden (porvédő, felütközésgátló stb.)
És azt írta, hogy van minden típushoz több fajta lengéscsillapítója!
Ha gondolod kérdezz rá: Barna László 0670/6555766
fit-ting@freemail.hu



horisz2 Elküldve: 2013-05-08 13:01 Multikormány beszerelése utólag...

YELLOW írta:
horisz2 írta:
horisz2 írta:
andree írta:
horisz2 írta: Hali!
Nem hiszem el, hogy ennyien fórumoznak a "tempomat utólagos beszerelése" rovatban és mindenki meg tudja magának csinálni!
Kaptam már bekötési rajzot meg leírtátok, hogy mi kell hozzá, de valaki írjon már nekem egy szervizet vagy egy magánszemélyt, aki beköti nekem!
Sajnos én bátortalan vagyok ahhoz, hogy szétszabdaljam az autómban a kábeleket!
Köszi


Szia,
Hantos Ricsi, Budapest Tétényi út.
Nem csinálja drágán.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv.


Én is remélem! Megkérdezem akkor őt!
Köszi

Nem tudtok valami elérhetőséget?
Privátban ráírtam, de nem olassa el?
Telószám vagy mail esetleg?
köszi



szervízértékelések között meg lesz, vagy azok kommentjei között

Köszi! Meglett!
Beszéltem is vele és el is vállalja!

horisz2 Elküldve: 2013-05-08 10:00 Multikormány beszerelése utólag...

horisz2 írta:
andree írta:
horisz2 írta: Hali!
Nem hiszem el, hogy ennyien fórumoznak a "tempomat utólagos beszerelése" rovatban és mindenki meg tudja magának csinálni!
Kaptam már bekötési rajzot meg leírtátok, hogy mi kell hozzá, de valaki írjon már nekem egy szervizet vagy egy magánszemélyt, aki beköti nekem!
Sajnos én bátortalan vagyok ahhoz, hogy szétszabdaljam az autómban a kábeleket!
Köszi


Szia,
Hantos Ricsi, Budapest Tétényi út.
Nem csinálja drágán.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv.


Én is remélem! Megkérdezem akkor őt!
Köszi

Nem tudtok valami elérhetőséget?
Privátban ráírtam, de nem olassa el?
Telószám vagy mail esetleg?
köszi

horisz2 Elküldve: 2013-05-07 16:25 Multikormány beszerelése utólag...

andree írta:
horisz2 írta: Hali!
Nem hiszem el, hogy ennyien fórumoznak a "tempomat utólagos beszerelése" rovatban és mindenki meg tudja magának csinálni!
Kaptam már bekötési rajzot meg leírtátok, hogy mi kell hozzá, de valaki írjon már nekem egy szervizet vagy egy magánszemélyt, aki beköti nekem!
Sajnos én bátortalan vagyok ahhoz, hogy szétszabdaljam az autómban a kábeleket!
Köszi


Szia,
Hantos Ricsi, Budapest Tétényi út.
Nem csinálja drágán.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv.


Én is remélem! Megkérdezem akkor őt!
Köszi

horisz2 Elküldve: 2013-05-07 16:14 Multikormány beszerelése utólag...

Hali!
Nem hiszem el, hogy ennyien fórumoznak a "tempomat utólagos beszerelése" rovatban és mindenki meg tudja magának csinálni!
Kaptam már bekötési rajzot meg leírtátok, hogy mi kell hozzá, de valaki írjon már nekem egy szervizet vagy egy magánszemélyt, aki beköti nekem!
Sajnos én bátortalan vagyok ahhoz, hogy szétszabdaljam az autómban a kábeleket!
Köszi

horisz2 Elküldve: 2013-05-04 07:07 Multikormány beszerelése utólag...

Légyszives a bekötési rajzot küld már át nekem is!
A horisz2@citromail.hu címre kellene!
Előre is köszi!
jano62 írta:
szotakdavid írta:
jano62 írta:
jano62 írta:
nickname írta:
jano62 írta: szia,mindenkinek a fiam beteljesitette a vágyát vett 1 BMW-t e-46 os compact ot.persze szerette volna hogy még jobb legyen,elkezdtük szépiteni,már ami tölünk telik,4águ kormány helyett3 ágú multikormány? naná!!a kölyök németbe dolgozik ott horribilis áron mennek ithon megvettem kivittem,kamionos lévén nem került sokba az út,beszereltük,minden vezetéknek megvolt a helye,persze hogy nem müködik,bement vele a szervizbe,könyörögtem neki türelem majd itthon,a szervizben 37 euróért bevizsgálták megállapitották nem jó benne a drót ki kell cserélni 150 euró,azt mondta a fiam egye fene következö héten visszavitte hogy csinálják meg,akivel megbeszélte az nem volt bent,ezek megcsinálták,a kölyök kifizette,átvewtte az autót,csak a légzsák müködik,megreklamálta azt mondták neki a kolléga csak ezt irta be ha kell a hifivezérlö is az még 300 euró,el is ment a kedve az égésztöl ráadásul az egyik parkolóba meg is húzták az autót,persze semmit nem hagytak ezek a becsületes németek


5000 Ft a multikormány kábel


hol kapható,és egyszerü a beszerelése?


a komputert ki kell üttetni a müködéshez?


Van gyári bekötési leírásom,de nem magyar,ha érdekel elküldöm emailben.


igen,érdekel,elöre is köszönöm


horisz2 Elküldve: 2013-05-03 19:26 Multikormány beszerelése utólag...

Hali!
Vettem uj kábelköteget, van multikormányom a többit Kasza Mester küldi!
Csak egy megbízható szakember kellene aki összerakja nekem! Nem lenne gazdaságos márkaszervízben szereltetni! Ha valaki tudna segíteni az jo lenne!
Köszi
butters írta:
butters írta:
horisz2 írta: Hali!
Ha megszerzem a tempomathoz szükséges összes cuccot, akkor valakit tudtok ajánlani aki be tudja nekem kötni? A hifi vezérléshez + kábel kell vagy a "tempomat kábellel be lehet azt is kötni?"
Egy 2001-es 316-os, amiben gyárilag nincs tempomat! Bowdenes motorról van szó!
Köszi


A tempomat gyári kábelkötege tudja vezérelni a hifit, nem kell plusz kábel.


Ezek az alkatrészek fognak kelleni: másik folytószelepház(2 bowden akasztós), vezérlőelektronika, bowden állító motor, bowden, kábelköteg.
A bowden mozgató cikkszáma megegyezik a BMW E39-esekével, a többi csak E46 M43 motorosé jó. Én egy jobb kormányos kocsiból fűztem ki a tempomat kábelkötegét, 1 napig tartott, de jobb mint egyesével bevezetékelni.