janco fórum hozzászólásai

janco Elküldve: 2011-07-31 13:13 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

anubisz írta:
janco írta: Szevasztok!

Lenne pár kérdésem :

BMW Scannert működésre bírta már valaki win7 allatt?
INPA kábellel megy a bmw scanner?
A kábel RS-232 -es de usb átalakítóval használom mert nincs RS-232 portom

INPA 3 van meg nekem azt működésre ís bírtam.
Az 5-ös verzió tud vmivel többet vagy csak újabb modelleket támogat?

A tükreim behajlanak ha meggyomom a gombot a tükör állításnál.
Meg lehet azt csinálni NCS Expertel vagy másik progival, hogy amikor lezárom a gépet
akkor automatikusan beforduljanak? Vagy ehhez kell vmi modul?

Bocs a sok kérdésért

Köszi!


Egy win 7 alatt van XP mód. Le lehet tölteni a Microsoft oldalról,van hozzá ingyen egy xp Professional,virtuálisan fut a win 7 alatt. Minden csak xp futó programot arra telepíthetsz.


A program most is fut de nem tudom felrakni a drivert mert új hardwer hozzáadásánál ezt kapom:
A megadott mappa nem tartalmaz illesztóprogramot
\Bmwscan140\drivers\
Ha így elindítom a scannert akkor meg
BMW scanner adpater is not plugged in
és csak az exit-re mehetek!

Nah most ez a driver nem szükséges?


janco Elküldve: 2011-07-31 10:43 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Szevasztok!

Lenne pár kérdésem :

BMW Scannert működésre bírta már valaki win7 allatt?
INPA kábellel megy a bmw scanner?
A kábel RS-232 -es de usb átalakítóval használom mert nincs RS-232 portom

INPA 3 van meg nekem azt működésre ís bírtam.
Az 5-ös verzió tud vmivel többet vagy csak újabb modelleket támogat?

A tükreim behajlanak ha meggyomom a gombot a tükör állításnál.
Meg lehet azt csinálni NCS Expertel vagy másik progival, hogy amikor lezárom a gépet
akkor automatikusan beforduljanak? Vagy ehhez kell vmi modul?

Bocs a sok kérdésért

Köszi!

janco Elküldve: 2011-07-29 22:04 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

A felesleges kipufogó alkatrészek eltávolítása után / mindenféle hülye dobok meg katalizátor.../ elég szépen muzsikál a Bayerische Kraftwerk
Azaz egy cső végig osz cső!

félelmetes


YouTube videó

janco Elküldve: 2011-07-28 20:54 Vicces :)

STRÍÍTRÉSZER!


YouTube videó

janco Elküldve: 2011-07-28 17:12 Heeelp...!

Petyka írta: Sziasztok!!

Nem rég vettem egy e 46 -ost! Csak a váltógomb eléggé az idejét múlta! Valaki nem tud olyan helyet ahol viszonylag olcson hozzá lehet jutni egy másikhoz? Bontottból is érdekel ha valaki olyat tud!!!
Előre is köszönöm a segítségeket!!!


Vatera:
http://www.vatera.hu/listings/...1lt%F3gomb

ebay:
http://shop.ebay.co.uk/i.html?...&_sc=1

Bmw-nél partnumber alapján:
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=10

janco Elküldve: 2011-07-16 19:09 Klíma

YELLOW írta:
janco írta: Szevasztok!

Végül elvittem szervízbe ahol kitisztították a klímát.
Kész lett nem éreztem a szagot mert amivel kitisztították elég erős szaga volt.
Mire kiszellőzőtt a kocsi éreztem, hogy ugyanolyan büdös van mint volt.
Visszamentem a szervízbe, hogy ugyanolyan büdös csináljanak vmit.
Megint megcsinálták ugyanazt de gondolom durvábban mert most még erőteljesebb volt az a szag amivel tisztították.
Kiszellőzőtt a verda és még mindíg érezni ezt a büdös szagot.
Most mi a bránert csináljak?
Miért ilyen büdös?
Nem akarok folyton menni a szervízbe még kitalálnak vmit hogy ráköltsek 10millárd forintot...
mondjuk másodszor nem kértek pénzt...TERMÉSZETESEN!

Nem tudjátok mi lehet a baj?




jó lenne tudni, hogy pontosan mit is tisztítottak... mert lehet csak valami szagos izével nyomják el a dolgokat. egy aranyszabályt meg kell fogadni, ha klímázol, akkor leállítás előtt ki kell kapcsolni, és a külső levegővel átszellőztetni a rendszert.


Hogy érted, hogy mit tisztítottak? több dolgot is lehet tisztínai?
Olyan dologgal tisztították mint amit én csináltam csak talán hab amit a szellőzőkbe fújnak...amit én csináltam az meg az utastérbe nyomja folyamatosan 10 percig és ahogy keringeted a belső levegőt körbemegy a rendszeren és ELVILEG a baktériumoknak reszeltek...gyakorlatilag nemtom miért ilyen büdös még mindíg....
olyat olvastam vhol ( megjegyzem semmit sem értek a klímához ), hogy van egy cső amin kicsöpög a kondenz víz és az lehet, hogy el van dugulva..
Van a bmw rendszerében ilyen?

janco Elküldve: 2011-07-16 16:58 Klíma

Szevasztok!

Végül elvittem szervízbe ahol kitisztították a klímát.
Kész lett nem éreztem a szagot mert amivel kitisztították elég erős szaga volt.
Mire kiszellőzőtt a kocsi éreztem, hogy ugyanolyan büdös van mint volt.
Visszamentem a szervízbe, hogy ugyanolyan büdös csináljanak vmit.
Megint megcsinálták ugyanazt de gondolom durvábban mert most még erőteljesebb volt az a szag amivel tisztították.
Kiszellőzőtt a verda és még mindíg érezni ezt a büdös szagot.
Most mi a bránert csináljak?
Miért ilyen büdös?
Nem akarok folyton menni a szervízbe még kitalálnak vmit hogy ráköltsek 10millárd forintot...
mondjuk másodszor nem kértek pénzt...TERMÉSZETESEN!

Nem tudjátok mi lehet a baj?


janco Elküldve: 2011-07-10 16:14 Klíma

Szevasztok!

Bűzlik a klímám mint egy görény tanya!

Vettem ilyen szpréééét ami erre való ha büdös meg penész megtelepszik!
A belső levegőt keringettem jó 10 percig meg minden ezzel a szpréééével.
De annyit ért mint döglött lovon a patkó.
Meg új pollenszűrő van persze..

Most akkor ez a szprééé egy kalap sz@r v. mivan?
Vagy a hab a tuti? Láttam olyat is, hogy bele kell fújni a ventilikakba!

De nem is nagyon szeretném az ablakon kidobni a pénzt, hogy megveszem ezt a habot aztán az is semmit se ér....

Most akkor szervíz vagy próbálkozzak?

Valakinek van valami ötlete?

janco Elküldve: 2011-07-08 08:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Szevasztok!

Nemtudjátok mi a különbség az L line és a K line Protokoll között?
Meg, hogy honnan tudom az enyém milyen?

janco Elküldve: 2011-07-07 21:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Szevasztok!

Tanácsot kérnék! :

mindig előjön(jött) ez a két hibakód:

P0174 fuel trim too lean (bank2)
P0171 fuel trim too lean (bank1)

Megtaláltam a hibát, legalábbis remélem.
A MAF utáni légbeömlő gumicucc:
http://www.europartsshop.com/m...435627.jpg
kisebbik átmérőjű elágazásánál van egy ipari méretű lyuk!

Amíg nem szerzem be az alkatrészt, beszigetelőszalagozhatom?
Ez most béna kérdés de ugye nem tudja beszívni?
Vagy hagyjam inkább??

Köszi!

janco Elküldve: 2011-07-03 09:22 Segítsetek!

Nagyon király csávók vagytok!!
Köszönöm a sok jótanácsot!!
Amúgy informatikus/technikus vagyok!

janco Elküldve: 2011-07-02 19:12 Segítsetek!

Coyote írta:
anubisz írta:
janco írta: Szevasztok!

Mégcsak most vettem az autót és egy hosszabb úton voltam...kigyulladt check engine lámpa!
Gondolom hibakód olvasó nélkül nem fogom tudni h mi lehet a gubanc mi?
Egyébként semmi "bajt" nemérzek az autón...
Tehát mivel nincs hibakód olvasóm vihetem szervízbe a vasat h megnézzék...
Gondolom nem tanácsos várnom addig míg megrendelek egyet aztán megnézem mivan, mert ugy e a kocsira meg szükségem lenne...

?

Egyébként is akartam venni egy hibakód olvasót tudnátok ajánlani egyet (ebay-en venném meg)

Ezer köszönet és hála!


Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni,nekem is van ,hogy néha ki gyullad, aztán 3,4 leállás,indítás után kialszik.Utána,hetekig semmi. Elég ha egy jeladó,egy érzékelő rossz jelet küld, lehet csak egy pillanatig,és beírja. Hagyd a francba,8,10 indítás után kialszik. Ha rendszeresen előjön, akkor érdemes megnézetni.Főleg,hogy semmi hibát nem észlelsz a kocsin. Majd ha megvetted a kiolvasót,akkor megnézed mit írt be.Biztos lesz benne egy pár,ha már jó ideje,nem volt kiolvasva,törölve, mert nem mindent jelez a műszerfalon,amit beír hibát. Márkaszervizbe ne vidd,mert 15000 ért olvassák ki,ha nem javíttatod a kocsit,csak kiolvastatod.


Nem akarok senkit riogatni, de szerintem a "Nem tudom minek kel ezt a jelzést olyan komolyan venni" egyáltalán nem megfelelő hozzáállás: az én előző autómon igen komoly problémát jelzett még időben. Ha megvártam volna, mire "fura hang" vagy kék füst jelenik meg, sokkal többe került volna.
Ha megy, örülj neki, de az első adandó alkalommal nézesd meg. Az, hogy kijavíttatod-e már a hibától függ, de legalább tudd meg, hogy miről lehet szó, mielőtt még a tízezres javítási költségből többszázezres generál lesz.


Anubisz igazad van...már el is tünt de jobb félni mint megijedni alapon rögtön írtam ...
Az van h elég láma vagyok még a verdához mert E30-am volt de azért ez már egy külön faj
De a cumót beszerzem mert jól fog az jönni ha ilyenkor bevillan nálam a kakilámpa
Még1x köszi srácok!!!

janco Elküldve: 2011-07-02 15:40 Segítsetek!

Szevasztok!

Mégcsak most vettem az autót és egy hosszabb úton voltam...kigyulladt check engine lámpa!
Gondolom hibakód olvasó nélkül nem fogom tudni h mi lehet a gubanc mi?
Egyébként semmi "bajt" nemérzek az autón...
Tehát mivel nincs hibakód olvasóm vihetem szervízbe a vasat h megnézzék...
Gondolom nem tanácsos várnom addig míg megrendelek egyet aztán megnézem mivan, mert ugy e a kocsira meg szükségem lenne...

?

Egyébként is akartam venni egy hibakód olvasót tudnátok ajánlani egyet (ebay-en venném meg)

Ezer köszönet és hála!

janco Elküldve: 2011-06-29 13:10 bc

YELLOW írta:
janco írta: Szevasztok!

Lehetséges a BC-ben a fogyasztást MPG-ről literre átállítani?
Ha igen akkor hogyan lehetséges?

Köszönöm!!


ráviszed a BC gombbal a fogyasztásra és a jobb oldali (óraállító) gombbal vagy nyomni kell vagy tekerni, és akkor át kell neki váltani. viszont ha mérföldes órád van, akkor szerintem nem fog jól mutatni... azt talán már interfésszel kell állítani



..mérföldes az óra

janco Elküldve: 2011-06-29 12:06 bc

Szevasztok!

Lehetséges a BC-ben a fogyasztást MPG-ről literre átállítani?
Ha igen akkor hogyan lehetséges?

Köszönöm!!