jena307 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

jena307 Elküldve: 2014-11-20 22:05 Belsõ

Sziasztok, ma nekifogtam a vezető oldali bal lábtámaszt visszarakni nem volt rendesen a helyén, és alánéztem a padló kárpitnak, és csurom víz, szóval valamikor valahol beázott.
Kérdés van e valami általános ahol be szoktak ázni, vagy nem jellemző a beázás?
Amit észrevettem, hogy a pollenszűrő tálca nem volt rendesen odafigyelve összerakva és a vezető oldali víz elvezető gumi cső össze volt nyomódva pont be tud akadni egy csőbe, és lehet az volt a probléma.
Első szélvédő még gyári szóval nem esélyes de nem kizárt.
Még egy kérdés van e valami elektromos rendszer kábelkorbács a taposóban mint pl a C5 platformú audikban, azaz mennyire kapkodjak a kiszárítással, nem akarom úgy felejteni de nem is tudom azonnal felbontani az egészet és ventillátorozni.

jena307 Elküldve: 2014-11-18 00:20 Futómû és hibái

Sziasztok ma felemeltem a kocsit átnéztem a futóművet, nemrég vettem és hiába vittem rossz útra a kocsit csak nem jött ki semmi, viszont pár nap alatt azért éreztem hogy nem kerek.

Sok baj nincs, egy kutyacsont a két lengőkar szilent, ami kiszakadva nem volt de nagyon puhának tűnt, a stab rúd szilentek, meg a hardy a gatya.

Amit kérdeznék tőletek, milyen márkához érdemes ragaszkodni ha van ilyen, tudom hogy ez hasonló mint a vallás, de még is lehet letisztult kép róla.
A prémium szegmens alkatrészekben nem gond, mivel egyébként is autó javítással foglalkozom csak más márkával, így jó áron van minden.
A bárdinál a lamforder képviseli a legdrágább és talán legjobb színvonalat.
Most is lamforder kutyacsont van benne, de a többi része gyári logós.

Hardyból is lamfordert néztem.

Futóműnél a cél nem az hogy tartós legyen, hanem inkább hogy minél gyáriasabban viselkedjen.

Ja és még valami, nekem barmi nehéznek tűnik a kormányszervóm, legalább is a többi márkához képest, de nemhiszem hogy ez csak a 225ös gumiknak tudható be, szervó olajszent rendben, a kormánymű nem lóg és porszáraz.

Az első fékre hallottam mendemondát hogy csak gyárit, ez is igaz lehet e?, én nagyon sokat programozom a kocsiaim, és rendszerint nem bírják a tesztelést a fékek, majd ha oda kerül a sor, minőségben trw-ate-gyári az elképzelésem, csak nemtudom érdemes e spórolnom majd a gyári tárcsán betéten.

jena307 Elküldve: 2014-11-15 19:43 320d Motor

jrtom írta:
jena307 írta:
jrtom írta:
jena307 írta: SOS kérdés 318D 116hp van adagolóban és CR-ben is, de melyik meddig és mikortól ???
Ma néztünk haveromnak egy 2002-es 2003as körüli gyártású már faceliftes turingot, és nagyon úgy szólt mint egy adagolós motor, de lehetőség nem volt levenni a motortakarót.
Meg is venné a kocsit, de csak ha nem adagolós


Ha látszott a szívósor akkor adagolós, de ha viszont a burkolat eltakarta akkor nem.


Hát passz pont úgy nézett ki a teteje mint a 330Dezsőmé, csak rövidebb, de ettől pontosabban be kellene határolni, mert holnap foglalózni kellene


akkor az adagolós, mert neked a 184 le-s 30d van és annak se fedi teljesen le burkolat a motort. Nekem a 204 le-s van és azon egy nagy burkolat van.


Hát nem gondoltam volna hogy 2003ban még volt adagolós motor, de talán megfejtődött mert 1951ccm az aktuális autó

jena307 Elküldve: 2014-11-15 19:14 320d Motor

jrtom írta:
jena307 írta: SOS kérdés 318D 116hp van adagolóban és CR-ben is, de melyik meddig és mikortól ???
Ma néztünk haveromnak egy 2002-es 2003as körüli gyártású már faceliftes turingot, és nagyon úgy szólt mint egy adagolós motor, de lehetőség nem volt levenni a motortakarót.
Meg is venné a kocsit, de csak ha nem adagolós


Ha látszott a szívósor akkor adagolós, de ha viszont a burkolat eltakarta akkor nem.


Hát passz pont úgy nézett ki a teteje mint a 330Dezsőmé, csak rövidebb, de ettől pontosabban be kellene határolni, mert holnap foglalózni kellene

jena307 Elküldve: 2014-11-15 18:52 320d Motor

SOS kérdés 318D 116hp van adagolóban és CR-ben is, de melyik meddig és mikortól ???
Ma néztünk haveromnak egy 2002-es 2003as körüli gyártású már faceliftes turingot, és nagyon úgy szólt mint egy adagolós motor, de lehetőség nem volt levenni a motortakarót.
Meg is venné a kocsit, de csak ha nem adagolós

jena307 Elküldve: 2014-11-13 11:00 Business rádió kérdés

csbalu írta:
jena307 írta: Sziasztok most vettem egy e46 ot, 2002es évj. BMW business cd van benne.
Szeretném megtudni mit nézzek meg rajta hogy kiderüljön tud e rajta menni pl. a dension usb mp3 kütyüje, ami cd tárat emulál,MODE gomb van, ezen felül ha kell lefotózom, vagy vegyem ki és kell róla sorozatszám stb.?

A célom usb mp3 hallgatás lenne de mindenképpen a fejegységről vezérelve, aux bemenet pl. ipoddal nem opció, semmi kedvem ipodot mpeg3-4 lejátszót nyomkodni track váltáshoz, gondoltam egy átlag usb rádióra is valami multikormány illesztővel ha létezik ilyen egyáltalán, mármint multikormány illesztő.
Nagy hifi őrült vagyok de ezt a kocsimat már nem akarom szétfaragni, hangzásképe nem tetszik igazán de szerintem tudok majd rajta javítani nem nagy beavatkozással.

Ami még fontos lenne ha valakinek van ilyen dension Mp3
A link neve
milyen a zene minősége, nagyságrendileg, érezhetően rosszabb mint pl cd-n vagy jó?





Szia!

Densiont lehet rá kötni.
Viszont ha már beruházol én inkább a Gateway Lite BT MK2-t javaslom.
http://www.dension.hu/termek/gateway-lite-bt-mkii
Nem sokkal drágább, viszont tud kihangosítani, telefonról bluetoothon zenét lejátszani úgy hogy a kormányról lépteted a zenéket és mindemellett USB-ről és AUX-ról(kiegészítő kábellel) is lejátszani, ennyit megér a kb 10e forint felár a másikhoz képest szerintem.
Ha kell segítség a beszerzésben, szólj, viszonteladójuk vagyok.

Utólagos fejekhez vannak illesztők, de szerintem annyit ront az autó belső megjelenésén, hogy nem éri meg.

Ritka, de fellelhető gyári MP3-as fejegység, ez jobban is szól mint a Te Businessed, de CD-t kell írogatni és kb 40-50 ért adják itthon ha találsz egyáltalán (E-bayen még drágább).

Több lehetőséged is van a hangzáson javítani:
-Veszel egy Professional CD-t, ami szebb hangzást ad.
-Teszel bele egy gyári harman kardon rendszert, bontóba már nem is annyira drága mint gondolnád. Ezt ha Professional fejhez teszed még szebben fog szólni mint Businessel.
-Ha saját erősítőt és hangszórókat szeretnél betenni, arra is van korrekt aktív leválasztó, nem ez a 2000Ft-os fekete doboz amit mindenhol árulnak.






Köszi, nekem is az a meglátásom hogy egy utólagos fej sokat rontana a belső megjelenésen, a professionalra rálesek meg a harman rendszerre is, mennyiből jön ki, igazából most a regadó meg a forgalomoba helyezés megviselt, még napolom picit a dolgokat.de valamilyen dension fog kelleni az biztos, a bt. kihangosítás zene hallgatás meg aux sem kell, mindég fülesen vagyok, így sem bír egy napot a telefonom 3000es aksival mert mindég csörög, szóval alkalmatlan lenne erről zenélni.
A Harman mennyi összetevőből áll??? gondolom a 6 hangszóró, talán sub és erősítő?
Volt egy A6 om C5, abban a sima shymphony baromira szépen szólt, nemtudom a bömi harmanja tudja e azt a színvonalat, ha igen akkor az kell nekem

jena307 Elküldve: 2014-11-12 22:47 Business rádió kérdés

Sziasztok most vettem egy e46 ot, 2002es évj. BMW business cd van benne.
Szeretném megtudni mit nézzek meg rajta hogy kiderüljön tud e rajta menni pl. a dension usb mp3 kütyüje, ami cd tárat emulál,MODE gomb van, ezen felül ha kell lefotózom, vagy vegyem ki és kell róla sorozatszám stb.?

A célom usb mp3 hallgatás lenne de mindenképpen a fejegységről vezérelve, aux bemenet pl. ipoddal nem opció, semmi kedvem ipodot mpeg3-4 lejátszót nyomkodni track váltáshoz, gondoltam egy átlag usb rádióra is valami multikormány illesztővel ha létezik ilyen egyáltalán, mármint multikormány illesztő.
Nagy hifi őrült vagyok de ezt a kocsimat már nem akarom szétfaragni, hangzásképe nem tetszik igazán de szerintem tudok majd rajta javítani nem nagy beavatkozással.

Ami még fontos lenne ha valakinek van ilyen dension Mp3
A link neve
milyen a zene minősége, nagyságrendileg, érezhetően rosszabb mint pl cd-n vagy jó?



« előző12következő »