kaszas2006 fórum hozzászólásai

kaszas2006 Elküldve: 2023-06-29 18:46 kormánymû

Sziasztok.

Kormányoszlopot szeretnék cserélni. A gyújtás kapcsolót át lehet tenni a régiről az újra?

Előre is köszi a segítséget!

Üdv,
Laci

kaszas2006 Elküldve: 2023-02-05 13:50 N46 és N42 motorok

YELLOW írta:
kaszas2006 írta: Sziasztok.

Motor:N42B20A

Van ötletetek, hogy mi okozhatja azt, hogy a hűtőrendszerben nagy a nyomás? A felső vízcső nagyon fel szokott keményedni és nemrég a kiegyenlítő tartály is szétrepedt. A sapka új!
Olajban nincs víz, vízben nincs olaj. A víz 105 fokos szokott lenni.
Nálatok is kemény a felső vízcső üzemmeleg motornál?

Előre is köszi.
Üdv


Nem kizárt, hogy nincs jól lelégtelenítve. nem rég valaki hasonlóan járt, de neki nem repedt semmi. Sajnos sokan nem jól csinálják a légtelenítést. Itt a fórumon én is többször elírtam, megtalálod.
Ha pedig ez ok, akkor hengerfejes. Csak éppen nem olaj, hanem kipufogógáz jut a hűtőkörbe. Annak is van szaga, vagy épp van rá eszköz, amivel ellenőrizhető.


Rendben, köszönöm.

kaszas2006 Elküldve: 2023-02-04 22:23 N46 és N42 motorok

Sziasztok.

Motor:N42B20A

Van ötletetek, hogy mi okozhatja azt, hogy a hűtőrendszerben nagy a nyomás? A felső vízcső nagyon fel szokott keményedni és nemrég a kiegyenlítő tartály is szétrepedt. A sapka új!
Olajban nincs víz, vízben nincs olaj. A víz 105 fokos szokott lenni.
Nálatok is kemény a felső vízcső üzemmeleg motornál?

Előre is köszi.
Üdv

kaszas2006 Elküldve: 2022-07-14 18:33 Futómû és hibái

YELLOW írta:
kaszas2006 írta: Sziasztok.

Problémám az lenne, hogy az auto jobb elöl és jobb hátul lejjebb van kb 1 centivel a bal oldalhoz képest és ami nagyobb probléma, hogy jobbra húz az auto. Voltam futóművesnél, állítottak is rajta, de sokkal nem lett jobb a helyzet. Van esetleg tapasztalatotok? Valamelyik alkatrész fáradhatott el és azért van lejjebb a jobb oldal? Minden ötletet szívesen fogadok.
Az auto gyári M pakettes.

Előre is köszi.


a rugónak van köze ehhez. az m-pack rugók meg amúgy is törnek. valószínű a végeiből már letört egy darabka.


M-pack futóműhöz lehet venni külön rugót?

kaszas2006 Elküldve: 2022-07-14 17:25 Futómû és hibái

Sziasztok.

Problémám az lenne, hogy az auto jobb elöl és jobb hátul lejjebb van kb 1 centivel a bal oldalhoz képest és ami nagyobb probléma, hogy jobbra húz az auto. Voltam futóművesnél, állítottak is rajta, de sokkal nem lett jobb a helyzet. Van esetleg tapasztalatotok? Valamelyik alkatrész fáradhatott el és azért van lejjebb a jobb oldal? Minden ötletet szívesen fogadok.
Az auto gyári M pakettes.

Előre is köszi.

kaszas2006 Elküldve: 2020-05-30 19:23 N46 és N42 motorok

Sziasztok.

motor: N42B20A

Régóta szenvedek egy hibával (2731 chamsaft control inlet - vanos). Ez a hiba azt eredményezi, hogy meleg motornál alapjáraton leesik a fordulat majd visszahozza magát, de van amikor lefullad. A solenoid szelepek jók, szenzorok is jók, a vezérlés is jól van beállítva. A mai olajcserénél egy kompresszorral megfújkáltam az olajjáratokat és egy helyen a szívó oldali szolenoidnál lévő olajjáraton érezhetően nem megy át a levegő míg a kipufogó oldali szolenoidnál befújva szépen kijön a levegő az olajszűrőház felöl. Az a gyanúm, hogy a szívó oldali szolenoid szelepnél az olajjárat el van tömődve. Van ötletetek, hogy lehetne kitisztítani? Hengerfejet le kellene venni? Csatolok képet. A jelölésnél van gond.

https://drive.google.com/file/...sp=sharing


kaszas2006 Elküldve: 2019-08-04 10:47 N46 és N42 motorok

YELLOW írta:
kaszas2006 írta: Sziasztok. Egy ideje szevedek egy hibával. Motor: N42B20A. Meleg motornál leesik 1x az alapjáratom, ha ez megtörténik nem jön többet elő amíg le nem állítom a motort és újra elundulok. Kartergáz szűrő és vanos kerék lett cserélve utána jött elő a hiba. INPA ezt dobja. 2731 - chamsaft control inlet VANOS. Valakinek van ötlete merre menjek tovább? Idegesítő mert valamikor le is fullad az auto amikor leesik a fordulat.


ez a hiba arra utalhat, hogy a szívóoldali Vanos vezérlése nem jó. Lehet a pozíció szenzor false értéket küld, vagy maga a Vanos vezérlés nem működik, pl egy rossz tömítés miatt. Vagy ugye a kerék rosszul lett felrakva, vagy elment a vezérlés. ha csak 1 foggal is, már hibát generál. viszont fura, hogy csak melegen, lehet csak kontakt hiba van.


Köszi a választ, most tudtam foglalkozni kicsit az autóval, csináltam INPA-val élő adatot, a lenti linken megnézhető.

https://drive.google.com/open?...nf_103OhHF

A videó alatt az történik, hogy elindulok az autóval majd par perc után megállok, a motor megy alapjáraton. A videón 3:40-nél (alapjáraton) leesik a fordulat, majd ugyan ebben a pillanatban a Crankshaft adaption inlet bank1 -nél az érték is lejjebb esik. Ezek az értékek jók vagy a vanos kerék cserénél nem jól lett beállítva a vezérlés?

kaszas2006 Elküldve: 2019-07-17 20:31 N46 és N42 motorok

Sziasztok. Egy ideje szevedek egy hibával. Motor: N42B20A. Meleg motornál leesik 1x az alapjáratom, ha ez megtörténik nem jön többet elő amíg le nem állítom a motort és újra elundulok. Kartergáz szűrő és vanos kerék lett cserélve utána jött elő a hiba. INPA ezt dobja. 2731 - chamsaft control inlet VANOS. Valakinek van ötlete merre menjek tovább? Idegesítő mert valamikor le is fullad az auto amikor leesik a fordulat.