kempelen fórum hozzászólásai

kempelen Elküldve: 2011-03-10 19:37 Motorolaj

Visszatérve a motorolajokra. Mivel meg vagyok elégedve a fuchs gyártmánnyal és a beszerzési forrásom alapján az olaj biztosan az importőrtől származik, ezért azon agyalok hogy következő olajcserekor áttérek a TITAN GT1 PRO FLEX 5W-30 motorolajra.

Persze lehet nem válik be, de a váltó a csere óta tökéletesen működik. Télen-nyáron remekül kapcsol.

kempelen Elküldve: 2011-03-10 19:27 Motorolaj

Ami pedig Hil témanyitó hozzászólását illeti:

Elhiszem ha ő észrevette a különbséget a két EDGE olaj között. Sajnos ez velem nem fordul elő, ugyanis nem teszem el és nem írom fel az előző olajcserekor sem a gyártás helyét, sem a vonalkódot.
De mint mondtam sohasem csalódtam a mobilban. Talán azért, mert nem a legolcsóbbat vettem. persze ez csak annyiban ár függő hogy ha tisztességes minősítésű olajat kerestem az sohasem az akciós polcon volt a teszkóban és mindig elkérték az árát. Gondolom Hil kollega is ezért gondolja úgy, hogy a drágább olaj (ezesetben EDGE) jobb minőségű lehetett.

kempelen Elküldve: 2011-03-10 19:17 Motorolaj

YELLOW írta:
kempelen írta: Egy pszichomókust?

Az nem jutott az eszetekbe, hogy esetleg hagynátok a picsába a castrolt és másik olajat tennétek bele...

...már legalábbis ha ez ilyen macerás, már megbocsássatok.

Még jó hogy sohasem volt dolgom castrol-lal. Ezek után eszem ágában sincs hogy legyen.


nah látod, már megint felületes voltál... ha beleolvastál volna, ez a hol gyártották mizéria már eljutott addig, hogy minden olajra vonatkozik



Nekem még soha semmi bajom nem volt a mobil olajjal és leszartam hol gyártották. Pont azért mert nem keresem hol találok fű alatt olcsóbbat, hanem vélhetően (számomra vélhetően) tisztességes kereskedésben veszem. És nekem ez elég. Még sohasem csalódtam.

Legalábbis eddig még nem találtam olyat melyet Timbuktuban töltöttek volna.

Sőt el sem merem mondani, hogy milyen automata váltó olajat töltöttem az enyémbe, mert nem hogy nem álltok szóba, de kirúgtok és kibannoltok innét. Azért megpróbálom, kapaszkodjatok jó erősen:

Fuchs Titan ATF 4000 és Lengyelországban töltötték. Ennek ellenére az egyik legjobb olaj. Akár hiszed, akár nem.

kempelen Elküldve: 2011-03-10 18:59 Motorolaj

Egy pszichomókust?

Az nem jutott az eszetekbe, hogy esetleg hagynátok a picsába a castrolt és másik olajat tennétek bele...

...már legalábbis ha ez ilyen macerás, már megbocsássatok.

Még jó hogy sohasem volt dolgom castrol-lal. Ezek után eszem ágában sincs hogy legyen.

kempelen Elküldve: 2011-03-10 16:33 E46 touring belső üléshuzat

aphaedra írta:
kempelen írta:
aphaedra írta:
bmw320d4 írta:
aphaedra írta:
bmw320d4 írta:
aphaedra írta:
http://www.huzatok.hu/ mot probáljátok nyitni, most én is megtudtam!!! vannak fotók is fent...))


Nekem nem tetszik, sőt!



akkor ötlet hol lehet szép minőségit csináltatni???


Nincs ötletem, de egy off kérdésem viszont van; -hány colos a kerék a kocsidon?



16c.. miért?


Szerintem csak arra gondol, hogy elírhattad az autód típusát, már ha a képen látható a tiéd. Mondjuk 30d helyett 20d...


) igen 320D nem 330D ))) sorry


Egyáltalán semmi gond, csak nekem is megakadt a szemem a festetlen kilincseken. Gondolom bmw320d4 kollegának meg a 16os felnin.

kempelen Elküldve: 2011-03-10 12:16 E46 touring belső üléshuzat

aphaedra írta:
bmw320d4 írta:
aphaedra írta:
bmw320d4 írta:
aphaedra írta:
http://www.huzatok.hu/ mot probáljátok nyitni, most én is megtudtam!!! vannak fotók is fent...))


Nekem nem tetszik, sőt!



akkor ötlet hol lehet szép minőségit csináltatni???


Nincs ötletem, de egy off kérdésem viszont van; -hány colos a kerék a kocsidon?



16c.. miért?


Szerintem csak arra gondol, hogy elírhattad az autód típusát, már ha a képen látható a tiéd. Mondjuk 30d helyett 20d...

kempelen Elküldve: 2011-03-08 17:26 Lámpák_

hil írta:
aphaedra írta: sziasztok! van olyan izzó E46 touringba ami hasonló a xenonhoz, ha teljes lámpát nem szeretnék cserélni??? köszi


Igen van és isten mentsen ilyennel találkozni este, mert kiégeti a szemedet. Remélem nem akarsz Te is ilyet



Az övét nem égeti, inkább akik szembe mennek vele...

kempelen Elküldve: 2011-03-07 17:40 Termosztát

Hori írta:
Sajnos a gyári papírjain is euro4esként szerepel és az alváz szám alapján a BMW-nél is


Ne sajnáld, de akkor valami nagyon el van írva. Legfeljebb nem 2004 februári hanem későbbi.
De én nem bánom.

kempelen Elküldve: 2011-03-07 13:14 Termosztát

zoliika írta:
kempelen írta:
zoliika írta:
Hori írta:
zoliika írta:
wizzaerr írta:
pneurob írta:
DzsanniE írta: Meg tudná vki adni mindkét termosztát cikkszámát? 2004-20d-M47N manu váltó
Amiket találtam: 11712247723, 11532247019 vagy 11517805811
Ezek a jók?




2004 évjáretnál nincs AGR termosztát, viszont van a normál
http://www.schmiedmann.com/115...ummer.aspx



Van olyan 2004-es amiben nincs egr termosztát, ezek tudtommal euro3-as motorok és ezekből van kevesebb.


2004 junius euro3
2004 julius euro4 ezt én is most tudtam mikor leinformáltam az autom





sejtettem én hogy az enyém gyári hibás de most már biztos vagyok benne 2004/02 es gyártás és Euro4


Lehet hülyeséget írtam bocs Hori!Csak abból indultam ki,hogy Kempelen 20 d touring-ja 2004 junius-i euro-3 az enyém meg 2004 julius 1 és euro-4, nem akartam okoskodni


Hori csak ugrat, nem kell vele foglalkozni, mindig ílyen.
2004 februárban még nem is volt EUR szabvány, olyan öreg az övé


Na elmegy ám......


Hacsak utólag át nem alakítatta EUR4-essé.. Végül is nem lehetetlen.

kempelen Elküldve: 2011-03-07 11:38 Termosztát

zoliika írta:
Hori írta:
zoliika írta:
wizzaerr írta:
pneurob írta:
DzsanniE írta: Meg tudná vki adni mindkét termosztát cikkszámát? 2004-20d-M47N manu váltó
Amiket találtam: 11712247723, 11532247019 vagy 11517805811
Ezek a jók?




2004 évjáretnál nincs AGR termosztát, viszont van a normál
http://www.schmiedmann.com/115...ummer.aspx



Van olyan 2004-es amiben nincs egr termosztát, ezek tudtommal euro3-as motorok és ezekből van kevesebb.


2004 junius euro3
2004 julius euro4 ezt én is most tudtam mikor leinformáltam az autom





sejtettem én hogy az enyém gyári hibás de most már biztos vagyok benne 2004/02 es gyártás és Euro4


Lehet hülyeséget írtam bocs Hori!Csak abból indultam ki,hogy Kempelen 20 d touring-ja 2004 junius-i euro-3 az enyém meg 2004 julius 1 és euro-4, nem akartam okoskodni


Hori csak ugrat, nem kell vele foglalkozni, mindig ílyen.
2004 februárban még nem is volt EUR szabvány, olyan öreg az övé

kempelen Elküldve: 2011-03-07 08:32 Termosztát

Hori írta:
sejtettem én hogy az enyém gyári hibás de most már biztos vagyok benne 2004/02 es gyártás és Euro4


Csak a nyugalom megzavarása érdekében....

kempelen Elküldve: 2011-03-06 12:04 Termosztát

Burns írta:
kempelen írta:
wizzaerr írta:
kempelen írta:
wizzaerr írta:
pneurob írta:
DzsanniE írta: Meg tudná vki adni mindkét termosztát cikkszámát? 2004-20d-M47N manu váltó
Amiket találtam: 11712247723, 11532247019 vagy 11517805811
Ezek a jók?




2004 évjáretnál nincs AGR termosztát, viszont van a normál
http://www.schmiedmann.com/115...ummer.aspx



Van olyan 2004-es amiben nincs egr termosztát, ezek tudtommal euro3-as motorok és ezekből van kevesebb.


2004 júliusig minden 320d EUR3-as...
Honnét lehet ilyen infókat összeszedni, hogy ezekből van kevesebb??? Nem gyártották őket júliusig?

Thermostat for EGR cooling:
11712247723 2003 augusztusig
11717787870 2003 augusztustól

Sőt az EUR4-es motoroknál is az utóbbi cikkszámon megy az EGR termosztát.



...biztosan igazad van. Ha nem a környezetvédelmi besorolás, akkor mi dönti el, hogy van benne egr termosztát vagy nincs?


Látod ezt nem tudom neked megmondani. Ugyanis nekem is van, bár az enyém automata. Burns-nek is van, de az övé manuális. Az enyém még (sajnos) EUR3-as, Burns-é nemtudom.

Ha neked nincs benne, akkor nemtudom miért nincs.
Az biztos, hogy a most futó cikkszámú egr termosztát már 2003 augusztus óta fut, akkor még EUR3 volt, de az azóta bevezetett EUR4-esen is az megy.

Ráadásul mint írtam, volt régebbi cikkszámon EGR termosztát 2003 augusztus elött is. Nem tudom az mióta futott, de akkor még bőven EUR3-ban voltunk, tehát nem lehetett a környezetvédelmi besorolás az alapja.
Az az erős gyanúm, hogy régebben a váltó fajtája döntötte el volt e vagy sem EGR termosztát az autóban, az EUR4 bevezetése után pedig már mindenképpen tettek fel váltótól függetlenül.

Az alap kérdésből kiindulva, ha Dzsanni kollegának van az autójában, akkor már az újabbik cikkszámon fut.


Az enyém (ha minden igaz) 2004.09.... EUR4


Jól sejtettem. Elsőnek automata vagy kézi, másodsorban EUR3 vagy EUR4....

Akkor valószínű, hogy neked azért van már a kéziváltósodban is.


kempelen Elküldve: 2011-03-06 11:53 Termosztát

wizzaerr írta:
kempelen írta:
wizzaerr írta:
pneurob írta:
DzsanniE írta: Meg tudná vki adni mindkét termosztát cikkszámát? 2004-20d-M47N manu váltó
Amiket találtam: 11712247723, 11532247019 vagy 11517805811
Ezek a jók?




2004 évjáretnál nincs AGR termosztát, viszont van a normál
http://www.schmiedmann.com/115...ummer.aspx



Van olyan 2004-es amiben nincs egr termosztát, ezek tudtommal euro3-as motorok és ezekből van kevesebb.


2004 júliusig minden 320d EUR3-as...
Honnét lehet ilyen infókat összeszedni, hogy ezekből van kevesebb??? Nem gyártották őket júliusig?

Thermostat for EGR cooling:
11712247723 2003 augusztusig
11717787870 2003 augusztustól

Sőt az EUR4-es motoroknál is az utóbbi cikkszámon megy az EGR termosztát.



...biztosan igazad van. Ha nem a környezetvédelmi besorolás, akkor mi dönti el, hogy van benne egr termosztát vagy nincs?


Látod ezt nem tudom neked megmondani. Ugyanis nekem is van, bár az enyém automata. Burns-nek is van, de az övé manuális. Az enyém még (sajnos) EUR3-as, Burns-é nemtudom.

Ha neked nincs benne, akkor nemtudom miért nincs.
Az biztos, hogy a most futó cikkszámú egr termosztát már 2003 augusztus óta fut, akkor még EUR3 volt, de az azóta bevezetett EUR4-esen is az megy.

Ráadásul mint írtam, volt régebbi cikkszámon EGR termosztát 2003 augusztus elött is. Nem tudom az mióta futott, de akkor még bőven EUR3-ban voltunk, tehát nem lehetett a környezetvédelmi besorolás az alapja.
Az az erős gyanúm, hogy régebben a váltó fajtája döntötte el volt e vagy sem EGR termosztát az autóban, az EUR4 bevezetése után pedig már mindenképpen tettek fel váltótól függetlenül.

Az alap kérdésből kiindulva, ha Dzsanni kollegának van az autójában, akkor már az újabbik cikkszámon fut.

kempelen Elküldve: 2011-03-06 10:53 Termosztát

wizzaerr írta:
pneurob írta:
DzsanniE írta: Meg tudná vki adni mindkét termosztát cikkszámát? 2004-20d-M47N manu váltó
Amiket találtam: 11712247723, 11532247019 vagy 11517805811
Ezek a jók?




2004 évjáretnál nincs AGR termosztát, viszont van a normál
http://www.schmiedmann.com/115...ummer.aspx



Van olyan 2004-es amiben nincs egr termosztát, ezek tudtommal euro3-as motorok és ezekből van kevesebb.


2004 júliusig minden 320d EUR3-as...
Honnét lehet ilyen infókat összeszedni, hogy ezekből van kevesebb??? Nem gyártották őket júliusig?

Thermostat for EGR cooling:
11712247723 2003 augusztusig
11717787870 2003 augusztustól

Sőt az EUR4-es motoroknál is az utóbbi cikkszámon megy az EGR termosztát.


kempelen Elküldve: 2011-03-05 16:13 Segítség!!!

Robinson!

Ha lesz egy kis időd....

Tegnapelött megváltoztattam az emailcímem itt az oldalon és azt írja, hogy az aktiváláshoz szükséges infót elküldte az új címre.

Sajnos azóta hiába várom, nem küldött semmit. Ellenberger a profilban látszik, hogy arra vár, hogy aktiváljam a meg nem érkezett emailen keresztül az új címem...

Tudnál ebben segíteni?

Köszi