kerezsijoc fórum hozzászólásai

kerezsijoc Elküldve: 2011-02-16 20:09 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

modiaggal nézte az egyik haverom de holnap újra megnézzük pontosan a hibakódokat,de szerintem jól írtam fel de én is emberből vagyok holnap kiderül

kerezsijoc Elküldve: 2011-02-16 18:10 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

sziasztok az én problémámra tud valaki gyógyírt

kerezsijoc Elküldve: 2011-02-16 11:08 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Szisztok!
az alábbi hibakódokra tudna nekem valaki választ adni(mit jelentenek és mi a megoldás):
p1428
p61118
p0800
p4700

Előre is köszönöm!!


kerezsijoc Elküldve: 2011-01-13 20:18 E46 320d kombi porlasztócsúcs

harmas írta: Akkor már jó úton jársz: nem húz annyira=nem zabál )
Úgyis azt írtad, hogy túl jól megy.
Egy kicsit használd így..


Ok ha tudsz ajánlani ilyet akkor megkeresem.
Kipróbáltam, hogy lehúztam a levegő hőmérséklet szenzort.Eddig azt tapasztaltam, hogy nem húz annyira mint korábban


[/quote]

Sziasztok!
Na megcsináltam a tesztet sajnos elszomorított. A fogyasztás semmit vagy inkább egy kicsit emelkedett
elvittem újra zöldkártyára és ot viszonz gyönyörű értékeket produkált. Utánna visszadugtam és ugyancsak szép eredményeket produkált. Azaz alapjáraton 0,00-mutatot max fordulaton meg 0,003-mat.
iolvastuk a hibatárolót és vészprgramon futott a szenzor lehúzása miatt a töltő levegőt 100C-ra állította lehúzottan . Miután töröltük és visszadugtam akkor helyes értéket mutatott. Most megint megyek vele 200km-t és visszaviszem megint leméretni a K értéket utánna újra jelzek!
Azért jöhetnek még ötletek!!!

kerezsijoc Elküldve: 2011-01-09 20:53 E46 320d kombi porlasztócsúcs

BarG írta:
kerezsijoc írta:
BarG írta:
kerezsijoc írta:
BarG írta:
harmas írta: A "Temperature sensor air" szerintem hőmérőt jelent. A nyomásmérő MAP szenzor a szívócsőben van a műszerfal felőli oldalon. A szerelődet küld el a f..ba.
A fogyasztásom konkrétan 7.1-re ment le 10ről. Nem rossz...



kerezsijoc írta:
BarG írta:
kerezsijoc írta: Köszönöm szépen felhívom és megnézem az ajánlottakat hát ha tud valaki majd segíteni közüllük is

Ja ma elvittem "zöldkártyásztatásra" a K érték az egekben alapjáraton elvileg majdnem 0-nak kéne lennie ennek ellenére a K 0,92-volt leszabájzási fordulaton meg a megengedett 1,5 nekem pedig 7,79
tiszta öröm!


Hát ez tök hihetetlen! (mármint ezek a füstölési értékek)
Sok füst akkor van, ha:
- túl sok az üzemanyag - de akkor pörögnie kéne annak a motornak
- nem akkor fecskendez, amikor kéne - de akkor csúnyán kéne járnia
- nem jó a porlasztás - hát akkor a porlasztócsúcsok a csere ellenére kukák
- nincs levegő - alapjáraton csak akkor nincs elég levegő (mert a turbó még nem dolgozik), ha dugult a szívócső, EGR nyitvamaradt?, elkopott a vezértengely bütyke? - milyen hülyeséget találjak még ki?
- gázolaj helyett valami nehezebben éghetőt próbálsz beporlasztani


Az a baj, hogy mi is gondoltunk a dugulásra és végignéztük a kipufogót és gyönyörűen átlátható végig, meg nem lomha nem dadog tökéletesen húz.
Az egr-t meg igaz 1 éve takarítottam de azóta semmi sem változott mozog a belseje.
Főtengely jeladót is cseréltem már mert arra még régről volt benne hiba de ettől sem változott semmi.A gázolajra meg Mol de inkább OMV . Még valami?
Ajánlották, hogy a turbó ill.a cooler utáni jeladót iktassam ki (huzzam le a csatit) mert attól egy emberkének megjavult a hasonló fogyasztási problémája. Ezt még nem próbáltam. A szerelőm szerint ez a turónyomás érzékelő (ezt nem illik piszkálni). Én passzolom de ha minden kötél szakad akkor kipróbálom. Egy kocsin már láttam ezt a megoldást, hogy le volt huzva (ekkor akartam azt a kocsit megvenni, de ezt nem vettem meg mert a szerelőm lebeszélt róla). Elvileg csökken a fogyasztás ha lehúzom?!

Bármi ötlet jöhet még!!!!




Bakker, az a szerelő tényleg kerülendő!
Ha a géped nem fog turbónyomást látni, szvsz akkor vészprogramon fog menni 50LE-vel, így tényleg csökkenhet a fogyasztásod!
Én a szívócsövedet írtam dugulásgyanúsnak, nem a kipufogót. Az is le volt véve és tisztítva?
SZÓVAL KERESS SZAKÉRTŐT!!! Olyat, aki pl tudja, hogy melyik szenzor hol van, mit csinál.


A szívooldalt nem néztük csak a szívósort ami "tiszta" mint az egr. Az egr előtti szakaszt nem néztük át. De mint mondtam sokak szerint nagyon jól, inkább túl jol megy a kocsi.Ebböl gondolta a szerelő ha dugulás lenne akor nem menne. Passz de ha lesz időm szétkapom azt is


TÚL JÓL MEGY?
Akkor a túl sok üzemanyag esete forog fenn!
- railnyomás szenzor, railnyomás szabályzás, MAP szenzor, üzemanyag hőmérséklet szenzor hibák lehetnek


Néztük az említett szenzorokat mármint telemetrián és minden tökéletesnek néz ki. Üzemanyag hőmérsékletet nem tudok nézni, mert az csak euro4-es motornál van nekem meg 3-asom van én is megvettem a szenzort de nekem nincs helye a kocsin(bocsánat de találtam neki helyet a kesztyűtartóban tökéletesen belefért) én is erre gondoltam először.De amiket említettél azoknak akkor hibaként meg kéne jelennie nem?
Egy dologra gondoltunk még a quantity senzor de ez hol van? mert csak a motorháztetőre mutat minden progi.Egy másik szerelő azt mondta , ha az üzamanyag mennyiség szabályzó (quantity senzor) rossz lenne akkor a railnyomásnál megjelenne hibaként, ezért ezt is elvetettük.


Tipikus hiba: "rádugjuk a gépre, azt majd megmondja, hogy mi a hiba"
Mert egy szenzor meghibásodhat úgy, hogy megszakad - ezt a hibát ki tudja mutatni a hibaolvasás. Ha a railen van 500bar, de a szenzor csak 400barnak látja, ezt nem tudja a hibaolvasás kideríteni, csak akkor, ha a computerben van annyi okosság, hogy a többi adatból kikövetkezteti, hogy az az érték nem lehet jó. Pl az egr dugózást is így következteti ki fejlettebb gépeknél a diagnosztika. Most abból amit leírtál, úgy néz ki, mint amikor egy tuningdobozzal túlhúzzák a gépet. Azt se tudja a diagnosztika direktbe kimutatni, csak okosabb szerelők látják az adatokból, hogy valamilyen adatok nem vágnak össze. Olyan szerelő is akad, aki tudja, hogy milyen terhelésnél milyen adatokat kell látnia, ha ilyen ránézne a gépedre, akkor kitalálhatná, hogy mi nem OK.



Ok ha tudsz ajánlani ilyet akkor megkeresem.
Kipróbáltam, hogy lehúztam a levegő hőmérséklet szenzort.Eddig azt tapasztaltam, hogy nem húz annyira mint korábban

kerezsijoc Elküldve: 2011-01-08 15:23 E46 320d kombi porlasztócsúcs

BarG írta:
kerezsijoc írta:
BarG írta:
harmas írta: A "Temperature sensor air" szerintem hőmérőt jelent. A nyomásmérő MAP szenzor a szívócsőben van a műszerfal felőli oldalon. A szerelődet küld el a f..ba.
A fogyasztásom konkrétan 7.1-re ment le 10ről. Nem rossz...



kerezsijoc írta:
BarG írta:
kerezsijoc írta: Köszönöm szépen felhívom és megnézem az ajánlottakat hát ha tud valaki majd segíteni közüllük is

Ja ma elvittem "zöldkártyásztatásra" a K érték az egekben alapjáraton elvileg majdnem 0-nak kéne lennie ennek ellenére a K 0,92-volt leszabájzási fordulaton meg a megengedett 1,5 nekem pedig 7,79
tiszta öröm!


Hát ez tök hihetetlen! (mármint ezek a füstölési értékek)
Sok füst akkor van, ha:
- túl sok az üzemanyag - de akkor pörögnie kéne annak a motornak
- nem akkor fecskendez, amikor kéne - de akkor csúnyán kéne járnia
- nem jó a porlasztás - hát akkor a porlasztócsúcsok a csere ellenére kukák
- nincs levegő - alapjáraton csak akkor nincs elég levegő (mert a turbó még nem dolgozik), ha dugult a szívócső, EGR nyitvamaradt?, elkopott a vezértengely bütyke? - milyen hülyeséget találjak még ki?
- gázolaj helyett valami nehezebben éghetőt próbálsz beporlasztani


Az a baj, hogy mi is gondoltunk a dugulásra és végignéztük a kipufogót és gyönyörűen átlátható végig, meg nem lomha nem dadog tökéletesen húz.
Az egr-t meg igaz 1 éve takarítottam de azóta semmi sem változott mozog a belseje.
Főtengely jeladót is cseréltem már mert arra még régről volt benne hiba de ettől sem változott semmi.A gázolajra meg Mol de inkább OMV . Még valami?
Ajánlották, hogy a turbó ill.a cooler utáni jeladót iktassam ki (huzzam le a csatit) mert attól egy emberkének megjavult a hasonló fogyasztási problémája. Ezt még nem próbáltam. A szerelőm szerint ez a turónyomás érzékelő (ezt nem illik piszkálni). Én passzolom de ha minden kötél szakad akkor kipróbálom. Egy kocsin már láttam ezt a megoldást, hogy le volt huzva (ekkor akartam azt a kocsit megvenni, de ezt nem vettem meg mert a szerelőm lebeszélt róla). Elvileg csökken a fogyasztás ha lehúzom?!

Bármi ötlet jöhet még!!!!




Bakker, az a szerelő tényleg kerülendő!
Ha a géped nem fog turbónyomást látni, szvsz akkor vészprogramon fog menni 50LE-vel, így tényleg csökkenhet a fogyasztásod!
Én a szívócsövedet írtam dugulásgyanúsnak, nem a kipufogót. Az is le volt véve és tisztítva?
SZÓVAL KERESS SZAKÉRTŐT!!! Olyat, aki pl tudja, hogy melyik szenzor hol van, mit csinál.


A szívooldalt nem néztük csak a szívósort ami "tiszta" mint az egr. Az egr előtti szakaszt nem néztük át. De mint mondtam sokak szerint nagyon jól, inkább túl jol megy a kocsi.Ebböl gondolta a szerelő ha dugulás lenne akor nem menne. Passz de ha lesz időm szétkapom azt is


TÚL JÓL MEGY?
Akkor a túl sok üzemanyag esete forog fenn!
- railnyomás szenzor, railnyomás szabályzás, MAP szenzor, üzemanyag hőmérséklet szenzor hibák lehetnek


Néztük az említett szenzorokat mármint telemetrián és minden tökéletesnek néz ki. Üzemanyag hőmérsékletet nem tudok nézni, mert az csak euro4-es motornál van nekem meg 3-asom van én is megvettem a szenzort de nekem nincs helye a kocsin(bocsánat de találtam neki helyet a kesztyűtartóban tökéletesen belefért) én is erre gondoltam először.De amiket említettél azoknak akkor hibaként meg kéne jelennie nem?
Egy dologra gondoltunk még a quantity senzor de ez hol van? mert csak a motorháztetőre mutat minden progi.Egy másik szerelő azt mondta , ha az üzamanyag mennyiség szabályzó (quantity senzor) rossz lenne akkor a railnyomásnál megjelenne hibaként, ezért ezt is elvetettük.

kerezsijoc Elküldve: 2011-01-08 06:27 E46 320d kombi porlasztócsúcs

BarG írta:
harmas írta: A "Temperature sensor air" szerintem hőmérőt jelent. A nyomásmérő MAP szenzor a szívócsőben van a műszerfal felőli oldalon. A szerelődet küld el a f..ba.
A fogyasztásom konkrétan 7.1-re ment le 10ről. Nem rossz...



kerezsijoc írta:
BarG írta:
kerezsijoc írta: Köszönöm szépen felhívom és megnézem az ajánlottakat hát ha tud valaki majd segíteni közüllük is

Ja ma elvittem "zöldkártyásztatásra" a K érték az egekben alapjáraton elvileg majdnem 0-nak kéne lennie ennek ellenére a K 0,92-volt leszabájzási fordulaton meg a megengedett 1,5 nekem pedig 7,79
tiszta öröm!


Hát ez tök hihetetlen! (mármint ezek a füstölési értékek)
Sok füst akkor van, ha:
- túl sok az üzemanyag - de akkor pörögnie kéne annak a motornak
- nem akkor fecskendez, amikor kéne - de akkor csúnyán kéne járnia
- nem jó a porlasztás - hát akkor a porlasztócsúcsok a csere ellenére kukák
- nincs levegő - alapjáraton csak akkor nincs elég levegő (mert a turbó még nem dolgozik), ha dugult a szívócső, EGR nyitvamaradt?, elkopott a vezértengely bütyke? - milyen hülyeséget találjak még ki?
- gázolaj helyett valami nehezebben éghetőt próbálsz beporlasztani


Az a baj, hogy mi is gondoltunk a dugulásra és végignéztük a kipufogót és gyönyörűen átlátható végig, meg nem lomha nem dadog tökéletesen húz.
Az egr-t meg igaz 1 éve takarítottam de azóta semmi sem változott mozog a belseje.
Főtengely jeladót is cseréltem már mert arra még régről volt benne hiba de ettől sem változott semmi.A gázolajra meg Mol de inkább OMV . Még valami?
Ajánlották, hogy a turbó ill.a cooler utáni jeladót iktassam ki (huzzam le a csatit) mert attól egy emberkének megjavult a hasonló fogyasztási problémája. Ezt még nem próbáltam. A szerelőm szerint ez a turónyomás érzékelő (ezt nem illik piszkálni). Én passzolom de ha minden kötél szakad akkor kipróbálom. Egy kocsin már láttam ezt a megoldást, hogy le volt huzva (ekkor akartam azt a kocsit megvenni, de ezt nem vettem meg mert a szerelőm lebeszélt róla). Elvileg csökken a fogyasztás ha lehúzom?!

Bármi ötlet jöhet még!!!!




Bakker, az a szerelő tényleg kerülendő!
Ha a géped nem fog turbónyomást látni, szvsz akkor vészprogramon fog menni 50LE-vel, így tényleg csökkenhet a fogyasztásod!
Én a szívócsövedet írtam dugulásgyanúsnak, nem a kipufogót. Az is le volt véve és tisztítva?
SZÓVAL KERESS SZAKÉRTŐT!!! Olyat, aki pl tudja, hogy melyik szenzor hol van, mit csinál.


A szívooldalt nem néztük csak a szívósort ami "tiszta" mint az egr. Az egr előtti szakaszt nem néztük át. De mint mondtam sokak szerint nagyon jól, inkább túl jol megy a kocsi.Ebböl gondolta a szerelő ha dugulás lenne akor nem menne. Passz de ha lesz időm szétkapom azt is

kerezsijoc Elküldve: 2011-01-07 13:40 E46 320d kombi porlasztócsúcs

BarG írta:
kerezsijoc írta: Köszönöm szépen felhívom és megnézem az ajánlottakat hát ha tud valaki majd segíteni közüllük is

Ja ma elvittem "zöldkártyásztatásra" a K érték az egekben alapjáraton elvileg majdnem 0-nak kéne lennie ennek ellenére a K 0,92-volt leszabájzási fordulaton meg a megengedett 1,5 nekem pedig 7,79
tiszta öröm!


Hát ez tök hihetetlen! (mármint ezek a füstölési értékek)
Sok füst akkor van, ha:
- túl sok az üzemanyag - de akkor pörögnie kéne annak a motornak
- nem akkor fecskendez, amikor kéne - de akkor csúnyán kéne járnia
- nem jó a porlasztás - hát akkor a porlasztócsúcsok a csere ellenére kukák
- nincs levegő - alapjáraton csak akkor nincs elég levegő (mert a turbó még nem dolgozik), ha dugult a szívócső, EGR nyitvamaradt?, elkopott a vezértengely bütyke? - milyen hülyeséget találjak még ki?
- gázolaj helyett valami nehezebben éghetőt próbálsz beporlasztani


Az a baj, hogy mi is gondoltunk a dugulásra és végignéztük a kipufogót és gyönyörűen átlátható végig, meg nem lomha nem dadog tökéletesen húz.
Az egr-t meg igaz 1 éve takarítottam de azóta semmi sem változott mozog a belseje.
Főtengely jeladót is cseréltem már mert arra még régről volt benne hiba de ettől sem változott semmi.A gázolajra meg Mol de inkább OMV . Még valami?
Ajánlották, hogy a turbó ill.a cooler utáni jeladót iktassam ki (huzzam le a csatit) mert attól egy emberkének megjavult a hasonló fogyasztási problémája. Ezt még nem próbáltam. A szerelőm szerint ez a turónyomás érzékelő (ezt nem illik piszkálni). Én passzolom de ha minden kötél szakad akkor kipróbálom. Egy kocsin már láttam ezt a megoldást, hogy le volt huzva (ekkor akartam azt a kocsit megvenni, de ezt nem vettem meg mert a szerelőm lebeszélt róla). Elvileg csökken a fogyasztás ha lehúzom?!

Bármi ötlet jöhet még!!!!

kerezsijoc Elküldve: 2011-01-06 22:11 E46 320d kombi porlasztócsúcs

Köszönöm szépen felhívom és megnézem az ajánlottakat hát ha tud valaki majd segíteni közüllük is

Ja ma elvittem "zöldkártyásztatásra" a K érték az egekben alapjáraton elvileg majdnem 0-nak kéne lennie ennek ellenére a K 0,92-volt leszabájzási fordulaton meg a megengedett 1,5 nekem pedig 7,79
tiszta öröm!

kerezsijoc Elküldve: 2011-01-06 16:50 320d Motor

Sziasztok!

Már rég írtam ide!
Sajnos a kocsim egyre szarabb állapotban .A fogyasztásom az egeket veri kb13-14l/100km
Elvittem ma "ZÖLDKÁRTYÁZTATÁSRA" és kiderült, hogy a K érték is 5x-e alapjáraton 0,92 (0.000x helyett) tiltási fordulaton 7,79 (1,5 helyett).
Ami eddig volt cserélve :
légtömegmérő
egr (tisztítás)
4 porlasztó (felújítás)
turbónyomás szabályzó
főtengely jeladó
termosztátok
ECU-ra új software (gyári BMW szalonban csinálták)

Bárkinek van bármiféle ötlete akkor kérm küldje el vagy olyan szerelőt akinek ezek után is lenne ötlete és hozzányulna, mert itt Debrecenben mindenki feladta.

kerezsijoc Elküldve: 2011-01-06 08:02 E46 320d kombi porlasztócsúcs

BarG írta:
kerezsijoc írta:
SoundkeY írta:
kerezsijoc írta: sziasztok!
na sikerült kicseréltetnem a porlasztócsúcsot!
Sajnos nem lehetett felújítani ami benne volt.
Azt mondták, hogy a BMW porlasztócsúcsait ha bedöglött kis eséllyel lehet felújítani.
Holnap lesz felprogramozva a kocsihoz kíváncsi leszek mi fog változni. Majd megírom.
Remélem most már a fogyasztásom jó lesz ha eddig nem írtam akkor most 80nál 10l 150-160nál is 10l ... a gatyám rámegy(ment) reélem.


...remelem nezed meg a forumot, valtozott vmit a verda ?


Rég írtam ide !Tehát azóta sokminden változott a fogyasztásom is . Nemrég mind a 4 porlasztó cserélve lett és felprogramozva is !
Ennek örömére sikerült elérni, hogy a fogyasztásom 10l-ről 13-14 nőtt most már senki sem tud semmit hogy mi lehet a baja azt ajánlják adjam el a francba. Most motorvezérlőt keresek hozzá talán megoldja a baját


Nem kéne már egy hozzáértőt keríteni?!
Valaki olyat, aki vagy menet közben nézi az élő adatokat és látja, hogy mi a gáz, vagy teljesítménymérő padon szintén élőadatokat olvas és érti is amit lát?



Szia!
Ha tudsz hozzáértőt ajánlani akkor az jó lenne mert it K-Mon senki sem ért akkor hozzá

kerezsijoc Elküldve: 2011-01-05 00:56 E46 320d kombi porlasztócsúcs

SoundkeY írta:
kerezsijoc írta: sziasztok!
na sikerült kicseréltetnem a porlasztócsúcsot!
Sajnos nem lehetett felújítani ami benne volt.
Azt mondták, hogy a BMW porlasztócsúcsait ha bedöglött kis eséllyel lehet felújítani.
Holnap lesz felprogramozva a kocsihoz kíváncsi leszek mi fog változni. Majd megírom.
Remélem most már a fogyasztásom jó lesz ha eddig nem írtam akkor most 80nál 10l 150-160nál is 10l ... a gatyám rámegy(ment) reélem.


...remelem nezed meg a forumot, valtozott vmit a verda ?


Rég írtam ide !Tehát azóta sokminden változott a fogyasztásom is . Nemrég mind a 4 porlasztó cserélve lett és felprogramozva is !
Ennek örömére sikerült elérni, hogy a fogyasztásom 10l-ről 13-14 nőtt most már senki sem tud semmit hogy mi lehet a baja azt ajánlják adjam el a francba. Most motorvezérlőt keresek hozzá talán megoldja a baját

kerezsijoc Elküldve: 2010-07-24 16:15 Chip tuning HÁZILAG kwp 2000+-szal

Szia!
Itt igaz még nem írtam de a bmw szakműhelyben felrakták rá a legújabb sofot azóta füstöl de a menetdinamikája nem változott.A diagosok linkjét ha megadnád. Sajnons fékpadon nem lehet mérni az enyémet mert autómata.Legalábbis magyarországon nem

kerezsijoc Elküldve: 2010-07-24 12:09 Chip tuning HÁZILAG kwp 2000+-szal

Sziasztok!

Sajnos már több topikban is írtam, hogy nemrégiben majdnem megbukott a környezetvédelmi vizsgán(volt ismewrős).A K értékem bőven a duplája volt.Volt már több műhelyben is a kocsi sőt bmw márkaszervízben is. Senki nem találta a hibáját. Ki lett cserélve már minden(légtömeg, porlasztók, egr, turbómyomás vezérlő)az újakkal is produkálta ugyanazokat.Természetesen egyessével cserélgezzük ki hátha kiszűrjük mi a baja.De nem derült ki.És jócskán zabál országúton 7-7,5l 140nél városban 10l még a városban is tempomatot használok a fedélzeti meg 5-6l mutat.
Ezér gondoltam a módosítgatásra.Pont nemrég számoltam (tuk), hogy a fedélzeti és a tényleges kereken 40%-kal több. És most arra gondoltunk a szerelőkkel, hogy a légtömegmérőnek az mért értékét módosítjuk kb annyival, hogy kevesebb üzemanyagot juttasson be. Sokan próbálták a kocsit és azt mondták, hogy 150 le-höz képest túl jól megy. A (2009-es 2l turbós bezinest A6 audit rommá veri)ja az enyém autómata. tehát én csak vissza szeretném folytani 150le ig és ne zabáljon az a célom.
Amit még nem mondtam 80-nál megeszi a 9et 140 meg a 7et (kutnál való mérés alapján).Na ez miért is van pedig mind a két esetben 5.ben volt a kocsi.80 nál 3,7-4 l a hazugság 140 5,5-5,8 a hazugság


Tehát ha van valakinek ötlete akkor az jól jönne!!!!!

kerezsijoc Elküldve: 2010-07-21 06:37 Chip tuning HÁZILAG kwp 2000+-szal

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy van e valakinek tapasztalata KWP200+ -szal kapcsolatban!?

Meguntam a sufnituningosok szerintük jó lesz chiptuningjait.
Ezért indítottam ezt az új témát hátha valaki és aki hozzáértő megosztaná velünk a tapasztalatait!
Sajnos én elvittem szakszervízbe a kocsim és hát rárakták a legújabb gyári szoftot (elvileg ez előtt is gyári volt a kocsin) és elkezdett azóta füstölni.
Ajánlotta mindenki, hogy optimalizálja a kocsin a softot,DE ezek után inkább én szeretném megoldani a gonjait (gondjaim)
Tehát ha bárki csinált már ilyet akkor ossza meg a tapasztalatait velem velünk.
Köszönöm!
U.I.:Remélem másnak is felkeltettem az érdeklődését a témában