Qucsy írta:
kleroo írta:
Qucsy írta:
kleroo írta:
Qucsy írta:
én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, az hogyha nő-é volt ....
Nő tulaja volt.Pontos előéletét tudom,mert a párom édesanyja kapta vadonat újonnan.
És pontosan tudom hogyan használja.
Magyarul mondva kurvajól vezet.Szerintem sokan néznének egy nagyot itt a fórumon is,hogy mennyire frankón,ügyesen vezet.A kuplungot is tökéletesen kezeli.Az viszont tény,hogy a nők 95% tényleg botrányosan vezet.És a kocsikhoz való hozzáállás....
Itt inkább csak az ár lenne a kérdés.Mert az nagy előny,hogy a kocsi pontos előéletét ismerem, sőt 6éves kora óta pedig néha-néha utas is voltam benne.
És a használt piacot nézve, főleg bömbiket,lehet hogy drágábban vennék egy jónak tűnő,ám de 300ról visszatekert rojtosra tört,javíthatatlan vackot,amit már 5 tulaj tiport.
Így pontosan tisztában vagyok a hibákkal,amit te is írtál,hogy kis szorgalom és pénz és ki lehet pofozni a kocsit. csak motorikusan ne legyen vele nagy probléma még 1 évig(addigra összegyűlne bőven elég pénz az esetleges szervízre)
amennyiben ismered az autó előéletét, sőt ismered magát az autót is akkor gond 1 szál se..én biztos hogy beújítanám magamnak..
De mennyiiérrt 


Az itt a kérdés
Mert sejtelmem sincs az áráról. Hahun van már 1.1től,de akár 1.7-8ig is elkúsznak az árak.Ezért írtam ide,a kocsi összes baját leírva amit tudok,illetve a felhasználási körülményeket ami alapján lehet következtetni a hibákra.(a kuplung sajna esélyes)
Az én offos típusomnál tudom melyik egyed mennyit érhet. Gondolom "nálatok" is így van 
mivel az egész cselekmény rokoni szálon fút...és tudva az esedékes problémákat az autón én amondó vagyok ha eltudod hozni 1.1-1.2-ért akkor hozd...bár az árak igazad van igen csak 1.8-1.9 mozognak..de azért vegyük figyelembe a korát és az esedékes problémákat
..a lakásom előtt van vagy 3-4 autókereskedés..itt is megtalálhatóak ezek a tipusok bár igaz többsége 2004-2005-ös évjárat és igen csak 2.5-2.7 millió körül járnak.. mérlegeld az autóra szánt pénzt és a leendő költségeket és annak alapján dönts..
mrt lehet hogy jobban jársz ha 1 fiatalabbat veszel..de semmire nem akarlak rábeszélni nem látok bele a pénz tárcádba és a javítandó költségekbe..
Nehéz a döntés.Van egy nagyon jó állapotú offos autóm(ford focus 1.8 ghia,ami az e46 kisöccsének mondható,mert szintén a vezetés örömére van kihegyezve,csak épp olcsóbban,olcsóbb anyagokból) Ez elmenne 1.2-1.3 körül.Van itthon 360ezer KP-m.
Fél év van hátra egyetemből.És pont most jött a semmiből,hogy eladnák a bömöst,mert kell egy telepjáró lovat húzni,ect.
És a nagy baj,hogy imádom a kocsit,de kisgyerekkorom óta a facelift előtti e46ért rajongok.Szóval nagyon necces a dolog.És itt kerestem egy kis segítséget,hogy miként döntsek.Mert ha kellően olcsón megvenném,korrekt áron,úgy hogy marad 150k-m esetleges hibákra,akkor bele mernék vágni.És fél év múlva már zsebben a diploma és vmilyen meló is lesz már,szóval minden a "helyére" kerülne.
Pont fordulóponton jött ez a lehetőség. Mert ha most kezdeném a sulit,akkor el sem gondolkodnék rajta,mert értelmetlen lenne még azért is gürcölni,hogy egy bmw-t fenntartsak.
De így talán vállalható.Rossz esetben van 1.520000am az egészre.-100.000 az átírási procedúra.-120.000 a felmerülő komoly hibákra. Tehát 1.3ért elhozhatnám .De a legjobb 1.2 lenne,mert 220ezerből azért már csak megoldok bármit.Azért nem roncs.

Csak azzal tényleg nem vagyok képben,hogy szemétség-e a részemről ennyit ajánlani érte.
Konkrét árak még nincsenek.A hölgy meglepiként fog szombaton kapni egy tiguant.És én addigra nem azt a akrom mondai,hogy "őőő lehet érdekelne a bömös",hanem egy konkrét,reális,megfontolt ajánlattal előállni,amit nem én találtam ki hasraütve,hanem más e46,bmw tulajok,akik képben vannak
