Ez egy archivált weboldal! bővebben
kleroo fórum hozzászólásai

kleroo Elküldve: 2011-07-01 20:57 Hangszóró infó

Coyote írta: Egyre inkább hajlok én is a fejegység-cserére, ezzel feláldozva a frankó navit meg a BC-t, no meg a multikormányt
Láttatok esetleg olyan megoldást, hogy a gyári rádiót is (használhatóan) megtartják? Esetleg a multikormány menthető valahogyan?

Jó tudom, még mindig ott a 16:9 navi beszerzésének a lehetősége, de ezek az utángyártottak dobnak valamit a hangminőségen? Szép hifi hangzást szeretnék... A tapasztalatom alapján egy 50-ezres JVC vagy Alpine simán hozza a nekem megfelelő hangzást (és ahogy látom a hangszóró se probléma).

Alpine mondható a legjobbnak(és egyben a legdrágább)
A pioneer jó még,de annak nyersebb hangzása van,inkább ducc-ducc világú zenékhoz a legjobb. A jvc is jó ár/érték arányban. És a kenwodra is hasonlóakat mondanak.
Szép hifi hangzás egy 50-60k-s nem gyári fejegységnél kezdődik.


kleroo Elküldve: 2011-07-01 17:37 Autóvásárlás

YELLOW írta:
kleroo írta:
YELLOW írta:

én azt mondom legyél pofátlan,...


Meglátjuk mi lesz ebből a sztoriból
1.4 fölött nem veszem meg,mert akkor inkább várok vele,és valami ultrabrutál patika modellre gyűjtök 2misi körül.


vagy lehet nem csak a lányát kell boldoggá tenned, hanem a mamát is, és akkor megkapod olcsóbban


Látom tetszik a felállás

kleroo Elküldve: 2011-07-01 17:35 Hangszóró infó

Bero írta: Üdv! Akkor tehát a fejegységet kéne cserélnem. Ez ok,de akkor nem lesz gyári a kinézet belülről,mert kisebb egy fejegység mint ami most benne van! És esetleg más lehetőség? A kinézet számít. Én azt hallottam,hogy a fejegység nem olyan szar,csak kell bele rakni egy jó kis erősítő végfokot és megoldódik a probléma.. Szerintetek ez jó ötlet? (Amatőr vagyok a témában ) Köszi

Egy szép Alpine baromira illene egy bömösbe (is)
És a hangminőség mellett a kezelhetőség/felépítés,használhatóság is új dimenziókba kerül. Én csak a hangminőség miatt választottam,de mégis a remek használhatósága miatt imádom a legjobban.

kleroo Elküldve: 2011-07-01 17:27 Autóvásárlás

YELLOW írta:

én azt mondom legyél pofátlan,...


Meglátjuk mi lesz ebből a sztoriból
1.4 fölött nem veszem meg,mert akkor inkább várok vele,és valami ultrabrutál patika modellre gyűjtök 2misi körül.

kleroo Elküldve: 2011-07-01 15:43 Autóvásárlás

Qucsy írta:
kleroo írta:
Qucsy írta:
kleroo írta:
Qucsy írta:
én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, az hogyha nő-é volt ....


Nő tulaja volt.Pontos előéletét tudom,mert a párom édesanyja kapta vadonat újonnan.
És pontosan tudom hogyan használja.
Magyarul mondva kurvajól vezet.Szerintem sokan néznének egy nagyot itt a fórumon is,hogy mennyire frankón,ügyesen vezet.A kuplungot is tökéletesen kezeli.Az viszont tény,hogy a nők 95% tényleg botrányosan vezet.És a kocsikhoz való hozzáállás....
Itt inkább csak az ár lenne a kérdés.Mert az nagy előny,hogy a kocsi pontos előéletét ismerem, sőt 6éves kora óta pedig néha-néha utas is voltam benne.
És a használt piacot nézve, főleg bömbiket,lehet hogy drágábban vennék egy jónak tűnő,ám de 300ról visszatekert rojtosra tört,javíthatatlan vackot,amit már 5 tulaj tiport.
Így pontosan tisztában vagyok a hibákkal,amit te is írtál,hogy kis szorgalom és pénz és ki lehet pofozni a kocsit. csak motorikusan ne legyen vele nagy probléma még 1 évig(addigra összegyűlne bőven elég pénz az esetleges szervízre)


amennyiben ismered az autó előéletét, sőt ismered magát az autót is akkor gond 1 szál se..én biztos hogy beújítanám magamnak..

De mennyiiérrt
Az itt a kérdés Mert sejtelmem sincs az áráról. Hahun van már 1.1től,de akár 1.7-8ig is elkúsznak az árak.Ezért írtam ide,a kocsi összes baját leírva amit tudok,illetve a felhasználási körülményeket ami alapján lehet következtetni a hibákra.(a kuplung sajna esélyes)

Az én offos típusomnál tudom melyik egyed mennyit érhet. Gondolom "nálatok" is így van


mivel az egész cselekmény rokoni szálon fút...és tudva az esedékes problémákat az autón én amondó vagyok ha eltudod hozni 1.1-1.2-ért akkor hozd...bár az árak igazad van igen csak 1.8-1.9 mozognak..de azért vegyük figyelembe a korát és az esedékes problémákat
..a lakásom előtt van vagy 3-4 autókereskedés..itt is megtalálhatóak ezek a tipusok bár igaz többsége 2004-2005-ös évjárat és igen csak 2.5-2.7 millió körül járnak.. mérlegeld az autóra szánt pénzt és a leendő költségeket és annak alapján dönts..
mrt lehet hogy jobban jársz ha 1 fiatalabbat veszel..de semmire nem akarlak rábeszélni nem látok bele a pénz tárcádba és a javítandó költségekbe..

Nehéz a döntés.Van egy nagyon jó állapotú offos autóm(ford focus 1.8 ghia,ami az e46 kisöccsének mondható,mert szintén a vezetés örömére van kihegyezve,csak épp olcsóbban,olcsóbb anyagokból) Ez elmenne 1.2-1.3 körül.Van itthon 360ezer KP-m.
Fél év van hátra egyetemből.És pont most jött a semmiből,hogy eladnák a bömöst,mert kell egy telepjáró lovat húzni,ect.
És a nagy baj,hogy imádom a kocsit,de kisgyerekkorom óta a facelift előtti e46ért rajongok.Szóval nagyon necces a dolog.És itt kerestem egy kis segítséget,hogy miként döntsek.Mert ha kellően olcsón megvenném,korrekt áron,úgy hogy marad 150k-m esetleges hibákra,akkor bele mernék vágni.És fél év múlva már zsebben a diploma és vmilyen meló is lesz már,szóval minden a "helyére" kerülne.
Pont fordulóponton jött ez a lehetőség. Mert ha most kezdeném a sulit,akkor el sem gondolkodnék rajta,mert értelmetlen lenne még azért is gürcölni,hogy egy bmw-t fenntartsak.
De így talán vállalható.Rossz esetben van 1.520000am az egészre.-100.000 az átírási procedúra.-120.000 a felmerülő komoly hibákra. Tehát 1.3ért elhozhatnám .De a legjobb 1.2 lenne,mert 220ezerből azért már csak megoldok bármit.Azért nem roncs.
Csak azzal tényleg nem vagyok képben,hogy szemétség-e a részemről ennyit ajánlani érte.
Konkrét árak még nincsenek.A hölgy meglepiként fog szombaton kapni egy tiguant.És én addigra nem azt a akrom mondai,hogy "őőő lehet érdekelne a bömös",hanem egy konkrét,reális,megfontolt ajánlattal előállni,amit nem én találtam ki hasraütve,hanem más e46,bmw tulajok,akik képben vannak

kleroo Elküldve: 2011-07-01 15:15 Hangszóró infó

Én offos autómból tudom ajánlani az audio system mx165-öt.
Árában nem nagyon van ellenfele.
Ha összejön a kis e46,akkor ugrik is át bele (az Alpine cda9884-el párban )

kleroo Elküldve: 2011-07-01 15:02 Autóvásárlás

Qucsy írta:
kleroo írta:
Qucsy írta:
én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, az hogyha nő-é volt ....


Nő tulaja volt.Pontos előéletét tudom,mert a párom édesanyja kapta vadonat újonnan.
És pontosan tudom hogyan használja.
Magyarul mondva kurvajól vezet.Szerintem sokan néznének egy nagyot itt a fórumon is,hogy mennyire frankón,ügyesen vezet.A kuplungot is tökéletesen kezeli.Az viszont tény,hogy a nők 95% tényleg botrányosan vezet.És a kocsikhoz való hozzáállás....
Itt inkább csak az ár lenne a kérdés.Mert az nagy előny,hogy a kocsi pontos előéletét ismerem, sőt 6éves kora óta pedig néha-néha utas is voltam benne.
És a használt piacot nézve, főleg bömbiket,lehet hogy drágábban vennék egy jónak tűnő,ám de 300ról visszatekert rojtosra tört,javíthatatlan vackot,amit már 5 tulaj tiport.
Így pontosan tisztában vagyok a hibákkal,amit te is írtál,hogy kis szorgalom és pénz és ki lehet pofozni a kocsit. csak motorikusan ne legyen vele nagy probléma még 1 évig(addigra összegyűlne bőven elég pénz az esetleges szervízre)


amennyiben ismered az autó előéletét, sőt ismered magát az autót is akkor gond 1 szál se..én biztos hogy beújítanám magamnak..

De mennyiiérrt
Az itt a kérdés Mert sejtelmem sincs az áráról. Hahun van már 1.1től,de akár 1.7-8ig is elkúsznak az árak.Ezért írtam ide,a kocsi összes baját leírva amit tudok,illetve a felhasználási körülményeket ami alapján lehet következtetni a hibákra.(a kuplung sajna esélyes)

Az én offos típusomnál tudom melyik egyed mennyit érhet. Gondolom "nálatok" is így van

kleroo Elküldve: 2011-07-01 14:47 Autóvásárlás

Qucsy írta:
én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, az hogyha nő-é volt ....


Nő tulaja volt.Pontos előéletét tudom,mert a párom édesanyja kapta vadonat újonnan.
És pontosan tudom hogyan használja.
Magyarul mondva kurvajól vezet.Szerintem sokan néznének egy nagyot itt a fórumon is,hogy mennyire frankón,ügyesen vezet.A kuplungot is tökéletesen kezeli.Az viszont tény,hogy a nők 95% tényleg botrányosan vezet.És a kocsikhoz való hozzáállás....
Itt inkább csak az ár lenne a kérdés.Mert az nagy előny,hogy a kocsi pontos előéletét ismerem, sőt 6éves kora óta pedig néha-néha utas is voltam benne.
És a használt piacot nézve, főleg bömbiket,lehet hogy drágábban vennék egy jónak tűnő,ám de 300ról visszatekert rojtosra tört,javíthatatlan vackot,amit már 5 tulaj tiport.
Így pontosan tisztában vagyok a hibákkal,amit te is írtál,hogy kis szorgalom és pénz és ki lehet pofozni a kocsit. csak motorikusan ne legyen vele nagy probléma még 1 évig(addigra összegyűlne bőven elég pénz az esetleges szervízre)

kleroo Elküldve: 2011-07-01 12:17 Autóvásárlás

kleroo írta:
YELLOW írta:
kleroo írta: Köszönöm a véleményeket.
Mivel elég egybehangzóak,mindenképpen megfontolom.
Úgy tűnik elég lehangoló képet sikerült róla festenem .
Azért ez túlzás. Szimplán csak látszik rajta,hogy 10-11 éves, és (ügyes)női tulaja volt. Messze nem lelakott. Az én autómra is hiába vigyázok mint a szemem fényére,előfordult már 1-2 megoldhatatlan szituáció/véletlen,aminek során 1-2 karc rákerült.

Szóval a kocsi alapvetően szép,jó,nem véletlenül akarok lecsapni rá.Hisz így van garantált előélet,garantált futásteljesítmény,és 4 éve ismerem az autót,az összes hibának ismerem az okát. Érdemesebb lenne ezt megvennem,mint egy másikat drágábbért ami a franc tudja milyen előélettel bír az elmúlt 10-12 év alatt. Újabb fél évet meg nem akarok kutatni...

Szóval egy ártipp azért lenne? A létező összes negatív tényezőt leírtam ami negatívan befolyásolhatja az árát.Ezért is lett ilyen lesújtó,de tényleg elég patent azért a verda .
Egyedül a motortól félek nagyon.Mert nem tudom mire számítsak,mit megy még el.Mint írtam eddig semmilyen baja nem volt, nem kellett hozzányúlni.
A többi apró hiba annyira nem izgat,nem nehéz kipofozni,illetve ha nem pofozom ki, a attól még kiválóan működik az autó.
De árban hogy kéne megegyezni? Van 350k-m; az én offos kocsim pedig 1.2-1.3 között megy el talán.100 az átírás.Tehát 1.4 fölé nem nagyon kéne csúszni.De nem tudom,hogy ez már túl kevés-e,és nem lehúzás....

Szóval ti árban hová tennétek?


hát jó lenne kép ügyileg látni. az tény, hogy ez az adagolós motor, lényegesen kevesebb a meghibásodás lehetősége, és olcsóbb is javítani. a km alapján és női tulaj, talán kuplung csere lehetséges. tudni kelelne járt-e rendesen szervízbe, cserélték-e a szűrőket? jó lenne tudni mennyire eszi az olajat. hideg indítások+női sofőr hideg pince garázs... ez a turbónak sem jó. ha 1 milláért el tudod hozni, akkor szerintem az jó. lehet ha látnám, azt mondanám, hogy az 1.2 is jó. sajnos a dízel BMW-k árai, de a benyásoké is, nagyon alacsonyan vannak, amik nem reálisak.


A női sofőr kérdés egyébként nem negatív tényező.Inkább csak a végett írtam,hogy mennyire van igazán karban tartva. Mert egy BMW "buzi" férfi tulajnál akár a szőnyegről is lehetne enni. Én legalábbis nagyon háklis vagyok minden koszra.Csak lábrázás után szállhatnak be hozzám .
Tényleg nagyon jól vezet.De mivel sokat futott városban,és azért hiába vezet jól,valaki,csak terheli a motort ha pincegarázsból kell kiállnia.
Van pár képem róla,amit telóval lövöldöztem magamnak itthoni gondolkodásra,ect.
Inkább csak a felszereltségi szint látszik rajta.
De ez az 1.2,esetleg 1.1 jó is lenne,mert lenne kb 300am megcsinálni az esetleges hibákat a meghajtásban.Tényleg ennyire alacsonyak már az árak? Nálam nagy 1.5-1.8nak van betudva ez a típus 2000-2001-ről. Bár tény ami tény, rombolja az árat rendesen a sok apróbb-nagyobb hiba.

http://data.hu/get/3985289/320d.rar


No a pár kép alapján 1 misi felé vagy 1.2 misi felé tolódik az ár?

kleroo Elküldve: 2011-06-30 11:21 320d Motor

hancurozo írta:
kleroo írta: Az még belefér,és mivel érzi a tulaja,hogy nem a legjobb már,ezért megpróbálok előre kalkulálni vele. 100k-ból kiférne nem? Vagy netán 150k? (az egész cakk-pakk,gyári alkatrésszel,nem márkaszervizben,hanem ügyes "magánszervizesnél")
De az már nem férne bele,ha a kuplung mellett jönne elő a többi tipikus dízel kopás.


Itt olvass vissza, és fogsz találni árakat, infókat.: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...kerek.html


Köszönöm

kleroo Elküldve: 2011-06-30 11:19 Autóvásárlás

YELLOW írta:
kleroo írta: Köszönöm a véleményeket.
Mivel elég egybehangzóak,mindenképpen megfontolom.
Úgy tűnik elég lehangoló képet sikerült róla festenem .
Azért ez túlzás. Szimplán csak látszik rajta,hogy 10-11 éves, és (ügyes)női tulaja volt. Messze nem lelakott. Az én autómra is hiába vigyázok mint a szemem fényére,előfordult már 1-2 megoldhatatlan szituáció/véletlen,aminek során 1-2 karc rákerült.

Szóval a kocsi alapvetően szép,jó,nem véletlenül akarok lecsapni rá.Hisz így van garantált előélet,garantált futásteljesítmény,és 4 éve ismerem az autót,az összes hibának ismerem az okát. Érdemesebb lenne ezt megvennem,mint egy másikat drágábbért ami a franc tudja milyen előélettel bír az elmúlt 10-12 év alatt. Újabb fél évet meg nem akarok kutatni...

Szóval egy ártipp azért lenne? A létező összes negatív tényezőt leírtam ami negatívan befolyásolhatja az árát.Ezért is lett ilyen lesújtó,de tényleg elég patent azért a verda .
Egyedül a motortól félek nagyon.Mert nem tudom mire számítsak,mit megy még el.Mint írtam eddig semmilyen baja nem volt, nem kellett hozzányúlni.
A többi apró hiba annyira nem izgat,nem nehéz kipofozni,illetve ha nem pofozom ki, a attól még kiválóan működik az autó.
De árban hogy kéne megegyezni? Van 350k-m; az én offos kocsim pedig 1.2-1.3 között megy el talán.100 az átírás.Tehát 1.4 fölé nem nagyon kéne csúszni.De nem tudom,hogy ez már túl kevés-e,és nem lehúzás....

Szóval ti árban hová tennétek?


hát jó lenne kép ügyileg látni. az tény, hogy ez az adagolós motor, lényegesen kevesebb a meghibásodás lehetősége, és olcsóbb is javítani. a km alapján és női tulaj, talán kuplung csere lehetséges. tudni kelelne járt-e rendesen szervízbe, cserélték-e a szűrőket? jó lenne tudni mennyire eszi az olajat. hideg indítások+női sofőr hideg pince garázs... ez a turbónak sem jó. ha 1 milláért el tudod hozni, akkor szerintem az jó. lehet ha látnám, azt mondanám, hogy az 1.2 is jó. sajnos a dízel BMW-k árai, de a benyásoké is, nagyon alacsonyan vannak, amik nem reálisak.


A női sofőr kérdés egyébként nem negatív tényező.Inkább csak a végett írtam,hogy mennyire van igazán karban tartva. Mert egy BMW "buzi" férfi tulajnál akár a szőnyegről is lehetne enni. Én legalábbis nagyon háklis vagyok minden koszra.Csak lábrázás után szállhatnak be hozzám .
Tényleg nagyon jól vezet.De mivel sokat futott városban,és azért hiába vezet jól,valaki,csak terheli a motort ha pincegarázsból kell kiállnia.
Van pár képem róla,amit telóval lövöldöztem magamnak itthoni gondolkodásra,ect.
Inkább csak a felszereltségi szint látszik rajta.
De ez az 1.2,esetleg 1.1 jó is lenne,mert lenne kb 300am megcsinálni az esetleges hibákat a meghajtásban.Tényleg ennyire alacsonyak már az árak? Nálam nagy 1.5-1.8nak van betudva ez a típus 2000-2001-ről. Bár tény ami tény, rombolja az árat rendesen a sok apróbb-nagyobb hiba.

http://data.hu/get/3985289/320d.rar

kleroo Elküldve: 2011-06-30 11:13 320d Motor

hancurozo írta:
kleroo írta: Köszönöm.
Reméltem,hogy ez a régebbi "gyengébb" konstrukció azért tartósabb,nem kell 150nél garantáltan kicserélni a fél motort. A kuplung, vízpumpa teljesen érthető,előfordul.
Mert jelenleg a pénzem nagy része a vételárra menne rá,így a komolyabb hibákra már nem jutna.


A kuplung pont az ami sokba fog fájni, ha cserélni kell. (lendkerékkel több mint a turbó, vagy adagoló)


Az még belefér,és mivel érzi a tulaja,hogy nem a legjobb már,ezért megpróbálok előre kalkulálni vele. 100k-ból kiférne nem? Vagy netán 150k? (az egész cakk-pakk,gyári alkatrésszel,nem márkaszervizben,hanem ügyes "magánszervizesnél")
De az már nem férne bele,ha a kuplung mellett jönne elő a többi tipikus dízel kopás.

kleroo Elküldve: 2011-06-30 11:02 320d Motor

Köszönöm.
Reméltem,hogy ez a régebbi "gyengébb" konstrukció azért tartósabb,nem kell 150nél garantáltan kicserélni a fél motort. A kuplung, vízpumpa teljesen érthető,előfordul.
Mert jelenleg a pénzem nagy része a vételárra menne rá,így a komolyabb hibákra már nem jutna.

kleroo Elküldve: 2011-06-29 14:58 320d Motor

Szép napot itt is.
Használt autó vásárlás topikjában már aktívkodom,van egy bizonyos példány amit meg szeretnék venni. A kardinális kérdés a motor lenne.
Kb 150 ezer van a kocsiban.Sokat járkált városban,rosszabb utakon. Tudomásom szerint semmilyen főbb alkatrész nem volt még cserélve a mociban.
Egyedül a kuplungot érzi úgy a tulaj,hogy talán-talán már cserés lesz.(nem csúszik,csak gondolom fönt fog már)
A 100kw-os verzió amiről szó van. Mire lehet számítani? Most kell majd a fél motort cserélgetni,vagy azért elmegy 200ig-300ig?
Persze tudom,hogy nincs rá exakt válasz,de többnyire mik a tapasztalatok(legalább 30oldalt visszaolvastam,de nem igazán találtam kielégítő választ a kérdésre)

kleroo Elküldve: 2011-06-29 14:53 Autóvásárlás

Köszönöm a véleményeket.
Mivel elég egybehangzóak,mindenképpen megfontolom.
Úgy tűnik elég lehangoló képet sikerült róla festenem .
Azért ez túlzás. Szimplán csak látszik rajta,hogy 10-11 éves, és (ügyes)női tulaja volt. Messze nem lelakott. Az én autómra is hiába vigyázok mint a szemem fényére,előfordult már 1-2 megoldhatatlan szituáció/véletlen,aminek során 1-2 karc rákerült.

Szóval a kocsi alapvetően szép,jó,nem véletlenül akarok lecsapni rá.Hisz így van garantált előélet,garantált futásteljesítmény,és 4 éve ismerem az autót,az összes hibának ismerem az okát. Érdemesebb lenne ezt megvennem,mint egy másikat drágábbért ami a franc tudja milyen előélettel bír az elmúlt 10-12 év alatt. Újabb fél évet meg nem akarok kutatni...

Szóval egy ártipp azért lenne? A létező összes negatív tényezőt leírtam ami negatívan befolyásolhatja az árát.Ezért is lett ilyen lesújtó,de tényleg elég patent azért a verda .
Egyedül a motortól félek nagyon.Mert nem tudom mire számítsak,mit megy még el.Mint írtam eddig semmilyen baja nem volt, nem kellett hozzányúlni.
A többi apró hiba annyira nem izgat,nem nehéz kipofozni,illetve ha nem pofozom ki, a attól még kiválóan működik az autó.
De árban hogy kéne megegyezni? Van 350k-m; az én offos kocsim pedig 1.2-1.3 között megy el talán.100 az átírás.Tehát 1.4 fölé nem nagyon kéne csúszni.De nem tudom,hogy ez már túl kevés-e,és nem lehúzás....

Szóval ti árban hová tennétek?