ksziszi fórum hozzászólásai
« előző12következő »

ksziszi Elküldve: 2011-09-05 21:55 Rugócsere

Alesi írta:
ksziszi írta: Helló! Eibach Pro Kit ültető rugókat szereltem az autóba,de az ültetés csak hátul "sikerült" 2,5cm,elől az ígért 3cm helyett csak 1cm-et ment le . Ilyen híres rugógyártó ekkorát tévedett? A kód szerint biztosan belevaló rugók ,nem csak a dobozra írt,hanem a rugóra festett kód szerint is!


Nekem is Eibach Pro Kit van az automba, es nalam megfelelo az ultetes. Bizonyosodj meg rola, hogy valoban a 4 hengereshez valo rugo van az autodba, nem a pedig a "4 hengeres dizel es 6 hengeres benzines"-hez valo. De az is lehet, hogy csak varni kell vele egy kicsit, hogy bealljon.


Köszi,létezik olyan,hogy bizonyos idő vagy km.után "beállnak" az első rugók? A hátsók rögtön jók lettek. Egészen biztos, hogy bele valók a rugók.

ksziszi Elküldve: 2011-09-04 14:36 Rugócsere

Helló! Eibach Pro Kit ültető rugókat szereltem az autóba,de az ültetés csak hátul "sikerült" 2,5cm,elől az ígért 3cm helyett csak 1cm-et ment le . Ilyen híres rugógyártó ekkorát tévedett? A kód szerint biztosan belevaló rugók ,nem csak a dobozra írt,hanem a rugóra festett kód szerint is!

ksziszi Elküldve: 2011-07-24 08:06 Kulcs hiány!

bmw320d4 írta:
ksziszi írta: Sziasztok! Elképzelhető,hogy az olyan nepperek (kereskedők) mint a "cartom" külön eladják a BMW kulcsokat? Gondolom egy másik ház-toll nem túl drága,de az immó újra programozható és ez a drága része a kulcsnak amiért külön eladják. Természetesen a kulcsok hiányát csak a foglaló megfizetése után árulják el! Persze 45000Ft alatt nem találok sem gyári,sem utángyártott kulcsot! Nem értem, hogyan tudott "elvesztődni" 3db. kulcs és csak 1db. maradt.


Ezt nézted már?


Köszi,néztem,gyári áron dolgozik (45000Ft/kulcs).

ksziszi Elküldve: 2011-07-23 20:49 Kulcs hiány!

Sziasztok! Elképzelhető,hogy az olyan nepperek (kereskedők) mint a "cartom" külön eladják a BMW kulcsokat? Gondolom egy másik ház-toll nem túl drága,de az immó újra programozható és ez a drága része a kulcsnak amiért külön eladják. Természetesen a kulcsok hiányát csak a foglaló megfizetése után árulják el! Persze 45000Ft alatt nem találok sem gyári,sem utángyártott kulcsot! Nem értem, hogyan tudott "elvesztődni" 3db. kulcs és csak 1db. maradt.

ksziszi Elküldve: 2011-07-10 08:43 Valaki segítsen

Zoly írta: Sziasztok
egy nagy gondom lene
olyan hogy üres járatba kopogos hangja van a motornak vagy valaminek
de ha be nyomom kuplungot akor nincs mi lehet a baj?
talán válto csapágy?
és ha csapány ha igy járok vele roszab lesz?
elöre is köszönim segitségeteket


A kettős lendkerék előtti időkben az ilyen kopogás azt jelentette,hogy nagy a főtengely axiális lógása (axiális főtengely csapágy kopott).Elképzelhető,hogy mostanság is van köze hozzá? Jut eszembe: 1.8 benzin motornak is van kettős tömegű lendkereke?

ksziszi Elküldve: 2011-07-10 08:27 Fûtõventillátor

Robin68 írta:
ksziszi írta: Sziasztok! Compactom fűtőventilátora egyszer indul egyszer nem. Manuális klímám van , nem induló ventinél is működik a klíma ha van menetszél,tehát úgy "érzi" indult a venti,pedig nem. Sokszori venti ki-be kapcsolásnál egyszer csak elindul.Valaki találkozott ilyennel? Köszi!


Ha nem mindig kapcsol a venti akkor valószínű, hogy a "sünid" (az a bizonyos 3 alkatrész) halt meg ahogy Anubisz is említette. Újonnan kb 30 körül van az ára, bontottan durván 10 körül lehet szerezni.
Nekem egy hónapja cserélte Rhantos guru és azóta tökéletes a klíma..........


Azóta nem kapcsolom ki a ventit,így indítás után mindig indul ez is, ezzel a módszerrel nem hagyott cserben. Elképzelhető,hogy nekem a kapcsoló gyengélkedik?

ksziszi Elküldve: 2011-06-23 14:37 ködlámpa

Sziasztok! 2003-as compactba (téglalap alakú) hol lehetne egy jobb oldali bontott ködlámpát venni? Köszi.

ksziszi Elküldve: 2011-06-23 14:25 Kilincs

Sziasztok! Külső kilincs leszerelésénél nem kell levenni az ajtókárpitot (compact 2003). De mit lehet tenni ha a kilincs 3-as torx csavarja nem mozdul? Köszi.

ksziszi Elküldve: 2011-06-23 12:04 Fûtõventillátor

Sziasztok! Compactom fűtőventilátora egyszer indul egyszer nem. Manuális klímám van , nem induló ventinél is működik a klíma ha van menetszél,tehát úgy "érzi" indult a venti,pedig nem. Sokszori venti ki-be kapcsolásnál egyszer csak elindul.Valaki találkozott ilyennel? Köszi!

ksziszi Elküldve: 2011-06-22 22:35 help:)

Sziasztok! 1800-as benzines motornál,(pillangószelep nélküli,villanymotor állítja a szelepnyitás mélységét)normális dolog,hogy határozottan hallatszik az injektorok hangja.Persze alapjáraton felnyitott motortetőnél. Köszi.

ksziszi Elküldve: 2011-06-22 22:27 Heeelp...!

Tano írta:
ksziszi írta: Sziasztok! 316ti compactról szeretném leszerelni a hátsó lökhárítót fényeztetés végett,de nem sikerül.Alulról a 2db. torx csavart nem tudom kiszedni,lehet nem is azokat kell.Kérlek segítsetek infóval. Köszönöm .


Ezzel én is így voltam. Két másik lehetőség létezik még ha ezekkel a csavarokkal nem bírsz.
- Alulról benyúlva kioperálod a műanyag tipliket amik a lököst a tartóvashoz rögzítik. Ez elég nehéz, mert rossz a hozzáférhetőség, de megoldható.
- A másik eljárás, hogy a csomagtér belső oldalán lévő 3-3 csavart kicsavarod, és akkor az egész lökös a tartószerkezettel együtt lehúzható.


Köszi.Kár,hogy nem vártalak meg az infóddal. A torx-ot nem tudtam kicsavarni a csomagtartóban megtaláltam a 2-2 anyát,aztán az 1-1 anyát .Így ,hogy magam találtam meg van sikerélmény.Még 1-1 bolha volt alul a műanyag doblemezzel összekötve.

ksziszi Elküldve: 2011-06-22 13:05 Heeelp...!

Sziasztok! 316ti compactról szeretném leszerelni a hátsó lökhárítót fényeztetés végett,de nem sikerül.Alulról a 2db. torx csavart nem tudom kiszedni,lehet nem is azokat kell.Kérlek segítsetek infóval. Köszönöm .

ksziszi Elküldve: 2011-06-22 10:05 légzsak_

kempelen írta:
ksziszi írta:

Visszamentem hiba olvasásra,most az anyós ülés alatti csatit jelezte hibának a hibaolvasó. Sajnos a buta szerelő nem emlékszik,hogy 3 nappal ezelőtt mi volt a hiba,akkor én mondtam neki,hogy széthúztam az ajtó csatit ő meg nem mondta, hogy az volt a hiba v.az ülés alatti csati.Most már sose fogom megtudni.Az ülés alatti csatit meg fogja szüntetni és 6000Ft-ért összeforrasztja a vezetékeket,ha még előjön ez a hiba.


Csak információként mondom, ha kiiktatja az ülésfoglaltság érzékelőt, az anyósülés lufid is durranni fog a jövőben ha szükséges, ha nem.

(Szerintem az esetek 95%-ban az ülésfotglaltságjelző beletérdelés vagy hasonló aktív tevékenység miatt megy tönkre. Sima fenékkel nem teszi azt tönkre semmi.)


Nem iktatja ki az ülés-foglaltságérzékelőt,csak az ülés alatti csatlakozót szünteti meg a drótok összeforrasztásával (ez volt a hiba).

ksziszi Elküldve: 2011-06-20 15:29 légzsak_

kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
ksziszi írta: Sziasztok! Széthúztam a jobb oldali ajtó csatiját ,emiatt világítani kezdett a légzsák visszajelző. 3500Ft-ért "kiütötték" a hibajelzést...


Nem azért világított, mert széthúztad, hanem mert széthúzott állpotban rátetted a gyujtáskapcsoló 1-es fokozatzára. Ha nem bántottad volna a gyujtáskapcsolót és újra összecsúsztatod a csatit, akkor nem világított volna.

ksziszi írta: ....hazamentem (1km),másnap indításkor újra világít a légzsák hiba! Újra én rontottam el valamit? Az anyós ülésen ült az asszony (1km) és nem volt bekötve, ez okozhatja a hibajelzést? Köszönöm előre a hozzászólást.


Ha mást nem piszkáltál, akkor valószínűleg tönkrement az anyós ülés ülésfoglaltsága. Általában beletérdelnek az első ülésbe, hogy átnyúljanak vagy hátranyúljanak a másik oldalra.
Ki kell olvasni a hibatárolót, valószínüleg azt írja majd, hogy ülésfoglaltságérzékelő...
Ennek megfelelően eljárni...



nem az 1-es fokozattal van a baj, hanem hogy úgy lett széthozva a csati, hogy az akksi nem volt lehúzva.
előbb próbáld meg, hogy akksi negatív saru levesz, majd pozitív, aztán vársz vagy 3 percet, aztán poz. fel, majd a negatív. persze közben a slusszkulcs legyen a zsebedben, és ajtók bezárva, mármint lámpa ne égjen bent.


Yellow,

Nem kell lehúzni semmiféle sarut, sehol.
Ha nem teszed a gyujtás 1-es fokozatára, másnéven be sem teszed a kulcsot a gyújtáskapcsolóba akármit szétszedhetsz a légzsákkal, nem fog megjelenni a hibajelzés, feltéve ha mindent visszateszel addig míg a gyújtáskapcsolót el nem fordítod.

Azaz ha nem piszkálod a gyújtáskapcsolót, a légzsák nem veszi észre hogy valamelyik saruját széthúzták majd összetolták.

Az elektromos cuccok helyes szerelésével kapcsolatban valóban ajánlott mindig az akkusaru negatív oldalát leszedni, de az már egy másik téma.



Visszamentem hiba olvasásra,most az anyós ülés alatti csatit jelezte hibának a hibaolvasó. Sajnos a buta szerelő nem emlékszik,hogy 3 nappal ezelőtt mi volt a hiba,akkor én mondtam neki,hogy széthúztam az ajtó csatit ő meg nem mondta, hogy az volt a hiba v.az ülés alatti csati.Most már sose fogom megtudni.Az ülés alatti csatit meg fogja szüntetni és 6000Ft-ért összeforrasztja a vezetékeket,ha még előjön ez a hiba.

ksziszi Elküldve: 2011-06-20 06:54 légzsak_

Sziasztok! Széthúztam a jobb oldali ajtó csatiját ,emiatt világítani kezdett a légzsák visszajelző. 3500Ft-ért "kiütötték" a hibajelzést,hazamentem (1km),másnap indításkor újra világít a légzsák hiba! Újra én rontottam el valamit? Az anyós ülésen ült az asszony (1km) és nem volt bekötve, ez okozhatja a hibajelzést? Köszönöm előre a hozzászólást.
« előző12következő »