kyncza fórum hozzászólásai

kyncza Elküldve: 2007-12-25 14:26 Váltógomb

Szasztok,

Azt szeretném kérdezni, hogy lehet e venni váltógombot automata sebváltóhoz. Kicsit kopott már a bõr rajta, de ha lehet én egy matt alut tennék rá. Nagy dolog kicserélni? hogyan kell? csinálta már valaki? egyaltalán lehet?

Köszi

üdv,

kyncza

kyncza Elküldve: 2007-12-24 15:42 1500as fordulat körül berezeg az autó. Mi lehet?

moo320d írta:
zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.

mi az a turbogeometria javítás ilyet még nem hallottam....


Elvileg be szoktak kokszosodni azok a kis fülek, amik terheléstõl és sokmindentõl függõen megvezetik a füstöt a turbó belsejében és így más fordulatszámra késztetik...Aztán ha a kosz miatt kiakad, akkor maximális fordulatszámon dolgozik a turbó és hamar tengelytörés, vagy olyan mértékü kopás lesz az eredménye, hogy a lapátok beleérnek a házba...dehogy ezt hogy a francba tudják javítani?? érdekes nálam fel sem merült a javítás kérdése, csak cserélni lehet az egész turbót. Ja, de csak úgy, ha a régit visszaadom (ezt szervíz mondta, ha nem adom a réigt, akkor még drágább az új). Csak azt nem tudom, ha nem lehet javítani, akkor minek nekik...biztos dísznek.

Még valamit el tudok képzelni, a geometria vezérlõje egy vákuum szelep, esetleg talán az lyukadt ki, de ezt nem tartom valószínünek...

kyncza Elküldve: 2007-12-24 11:27 Jókívánságok, ünnepek

Sziasztok,

Minden Márkatársnak és Kedves Családjának Nagyon Boldog Karácsonyt és Kellemes Ünnepeket Kívánok!!

Üdv.

KynczA

kyncza Elküldve: 2007-12-24 09:24 Benzin VS Dízel

Zotyi30d írta: Köszi még 1* Kyncza!
Januárban felhívom.
Még 1 kérdés.Õ is Szomobathelyi?


Nagyon szívesen! igen, õ is szombathelyi, igaz ausztriában dolgozik, de majd egyeztetsz vele. Kicsit várni kell rá, míg megírja, mert nem összecsapja, nem másolja, hanem egyénileg "személyreszabja".
sztem kb, 1,5-2 óra, míg megcsinálja, nézheted közben
Nekem marhára nem mondott semmit, amit láttam, pedig nagyon érdekel a dolog...

kyncza Elküldve: 2007-12-24 08:54 1500as fordulat körül berezeg az autó. Mi lehet?

Mathias írta:
kyncza írta:
zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.


szia,

hány km volt a vasban? mi az a lock up akkor pontosan? nekem nem csak 1esben van olyan csúsztató érzés, hanem a többi sebességben is...ez baj? amúgy sztem annak ellenére, hogy a váltóban elvileg "élettartam garos" olaj van, érdemes 10-15e km-ént cserélni és márkássat tenni bele. Legalábbis többen mondták, hogy meghálálja...


Hi!
Azért a 10-15e km kicsit kevés...
70e km körül nem árt cserélni az automata válto olajat ami nem olcsó dolog!
Huzos lenne minden 10e km után 70-80.000 ft.-ot költeni a váltora
üdv


Jó reggelt!

valóban húzós, mondjuk nekem szûrõvel együtt volt kerek 50e, ami szintén nem occsó, de erõsen hajlok megcsináltatni
pláne, hogy van egy kis chip az autóban. egy évben ez nekem 3x cserét jelent

kyncza Elküldve: 2007-12-24 02:50 1500as fordulat körül berezeg az autó. Mi lehet?

zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.


szia,

hány km volt a vasban? mi az a lock up akkor pontosan? nekem nem csak 1esben van olyan csúsztató érzés, hanem a többi sebességben is...ez baj? amúgy sztem annak ellenére, hogy a váltóban elvileg "élettartam garos" olaj van, érdemes 10-15e km-ént cserélni és márkássat tenni bele. Legalábbis többen mondták, hogy meghálálja...

kyncza Elküldve: 2007-12-24 02:32 Futómû és hibái

Eapa írta: A méretek a felni alsó pereme és a sárvédõ kerékjárati ívének felsõ pontja közötti távolság (mm).

Elsõ kerék

15 coll NF 576 , SF 561
16 coll NF 589 , SF 574
17 coll NF 604 , SF 589
18 coll (M3) NF 617, 605 , SF 602
19 coll (M3) NF 619


Hátsó kerék

15 coll NF 542 , SF 526
16 coll NF 555 , SF 539
17 coll NF 570 , SF 554
18 coll (M3) 583, 587 , SF567
18 coll (M3) NF 600

NF: normál futómû
SF: sport futómû
M3: a legjobb BMW


hmmm....hát nem tudom. félreértés ne essék, nem akarom ezt kétségbe vonni, de álltam már gyári nem 'M' paketes e46 mellett. Hát az tuti, hogy nem 1,5cm volt a 2 autó között magasságban...
Vagy az 'M' paketes futómû még alacsonyabban van?

kyncza Elküldve: 2007-12-24 02:25 Benzin VS Dízel

Zotyi30d írta:
kyncza írta: Nekem akkor húzódik mosolyra a szám, amikor emelkedõnek felfele mellettem a sávban a benzinesek 2esével pakolnak visszafele sebességet...

Az enyém nem pamacsol...kicsit sem, pedig chip-es.

Én ezt én sem fikázásból mondtam.

Minden gyönyörû BMW-t megcsodálok, sõt szeretem a benzines mély hangját egy jól hangolt sportkipufogóval, pláne a nagyköbcentisekét.

Szia!

Látom chip-es a verdád.
Most kérdésekkel foglak bombázni:
-milyen chipet raktál bele?
-mennyibe került?
-mennyivel lett jobb az autó?
-ha jól emlékszem a Tied is 184Le-s?
-kb.hány lovas igy?
Elõre is köszi a válaszokat


Szia!

akkor sorban:
-egyénileg lett beleírva, Gali csinálta. telószámát már megírtam, ha kell, megadom megint.
-semennyibe, mert én csinálom évek óta a sz.gépét, telepítem, töröm a programokat, frissítek, karbantartom. Kéz kezet mos alapon., de ha rám hivatkozol, tuti olcsóbban csinálja, mint különben.
-Sokkal jobban megy. nem kicsit, nagyon de tényleg. beleülsz és nem azt mondod, hogy: hmm, hát ja, vmivel jobb...hanem: vazze...kurvára megy
-mivel mondtam neki, hogy a váltó hamar tönkremegy, ezért vmi. kíméletesebb legyen, kb. 200-210re írta, füst nincs semennyi.
Nyomaték is tuti felment +60-70Nm-el, nagyon szorít ülésbe.

Más: ma hallottam valamit, nem tudom, tudtok e róla. Ugye azt mondják, hogy az autómata váltó gyengus, de nem mind1, hol csinálták. mert a négyszög aljú az német gyártmány, az ovál aljú GM gyártmány. Ez tényleg így van? és akkor a német erõssebb? az amerikairól rosszat hallottam (bár nem tudtam, hogy van német is)

kyncza Elküldve: 2007-12-23 17:53 Futómû és hibái

HGYP írta: SZIASZTOK!

Segítségeteket szeretném kérni. Vettem egy 2004-es 320cd-t. Azt mondták, hogy sportfutómûves minden coupe. Azt hogy tudom kideríteni ,hogy az enyém az v. nem?

Elõre is köszönöm


Helló,

Hát sztem szemre is eléggé látszik, hogy sportf. e vagy nem.
ha jól tudom, sportfutómûnél mindenképpen "ül" az autó jó pár centit.
jelentõsen lejjebb kerül a kasztni, a kerék (gumi) elég közel kerül a sárvédõ lemezhez.

Itt van pár kép. Az elsõ gyári nem sport futómû. A többi már sportos.
http://katalog-automobilu.cz/i...87kw-6.jpg

http://www.bmwheritage.com/ima...ci_lrg.jpg

http://www.beemabuild.co.uk/up...ebae1c.jpg

ez meg már valszeg air ride
http://www.motorlegend.com/occ...0611-1.jpg

kyncza Elküldve: 2007-12-23 12:21 Benzin VS Dízel

collins írta:
Zotyi30d írta:
BarG írta:
Zotyi30d írta: Az enyém is 184Le-s,de 230-nál többet nem megy.
No chip


Többen is azt mondják, hogy minden újabb BMW-ben elektronikus végsebesség korlát van. És nem csak azokban, amik 250-nél vannak fogva. Az elektronikus tuningot csinálók vagy chiptuninggal együtt vállalják a kiszedést, vagy nem ragaszkodnak a chiptuninghoz, de kifizettetik az árát! Én félek az elektronika átírástól, csak kikapcsolható megoldást választottam, így a végsebességem se nõtt semmivel se. Pedig az jóóóó lenne!

Sokat gondolkozom a chip-en de,lassan 200ekm lesz az autóban és nem gondolnám,h jot tenne neki


én ellenzem a chipet legyen szó bármilyen autóról! sztem ne vágd haza a paripát...


normálisan megcsinált chip tuning nem feltétlenül teszi tönkre az autót!!!
A tuning szó hangolást jelent!! a motort úgy tervezik meg a gyárban, hogy mûködjön -40 - +60fok-ban télen, nyáron, valamint minden körülmény között indujon. Valahol viszont engedni kellett, ez a teljesítmény rovására ment. pl. a VW 115 és a 130lovas pdtdi motor között egy csavar különbség nincs, csupán software meg 300.000Forint.
Nagyon sok tartalék van a motorokban, ezt okosan lehet használni.
184lóból lehet csinálni 260-t is, de 2hónapig fog menni a motor. vagy lehet csinálni 200-at és kevesebbet eszik, de legalább 20%-kal rugalmasabb és gyakorlatilag minimálisan kopok jobban!

kyncza Elküldve: 2007-12-22 09:36 Benzin VS Dízel

BarG írta:
kyncza írta:
Zotyi30d írta:
BarG írta: Hi!
Látom, nagyon megy most a linkelés, íme az én kedvencem:

YouTube videó

jó szórakozást!

Hát igen
30d az 30d


ugyan azt írja, hogy gyári, de én ezt nem hiszem el. Hiszen kis sebességen akkorát lép, mint állat. meg a végén kiakasztja a kilométerórát...sztem van benne chip, nem is akármilyen


Ezen, márhogy széria-e, én is töprengtem sokat. Egyszer az M30-on nekem is sikerült így túlfordítani az órát , de legtöbbször 250-nél nem tudom jobban felcsavarni. Több chipessel is beszéltem már, hogy van-e benne sebességkorlát és vegyesen mondtak igent is meg nemet is. Gábor330d nyilatkozhatna arról, hogy neki hogy bírja a gép a chipet, meg mennyit tud menni vele! :


Beleolvasgattam a commentekbe és másnak is feltûnt a dolog
akartam beszólni a srácnak, de lezárta a lehetõséget.
Nekem 184lovas van és van benne chip, kb. 210körül lehet, de azért ennyire nem megy. kizárt dolog, hogy kiakasztja az órát, ráadásul ilyen hamar elérve ezt a sebességet. mind1, akkor is jól megy. valahol láttam egy videót youtube-n, egy török tuning e46 330d van fent, 260lóval, az ment igy kb. De nem találom

de megtaláltam


YouTube videó

kyncza Elküldve: 2007-12-21 23:22 Benzin VS Dízel

Zotyi30d írta:
BarG írta: Hi!
Látom, nagyon megy most a linkelés, íme az én kedvencem:

YouTube videó

jó szórakozást!

Hát igen
30d az 30d


ugyan azt írja, hogy gyári, de én ezt nem hiszem el. Hiszen kis sebességen akkorát lép, mint állat. meg a végén kiakasztja a kilométerórát...sztem van benne chip, nem is akármilyen

kyncza Elküldve: 2007-12-21 14:38 Benzin VS Dízel

Zotyi30d írta:
Tiba írta: A bmw-s csajok mindíg csak igérgetik, hogy eljönnek a talikra

Ez így van
Csak huzzák a mézes madzagot


nem baj, majd addig dudálok, meg kormozok a ház elõtt, amig ki nem jönnek!!

kyncza Elküldve: 2007-12-21 08:01 Benzin VS Dízel

csu2 írta: néhány videjó:


YouTube videó

YouTube videó
http://video.racing.hu/330cikompressormpeg

YouTube videó

a benzines tunning érdekesebb mint a diesel, ugye?

http://www.bmw-syndikat.de/bmw...Kompressor


Az a kis kompresszoros Ci hogy szedegeti a papucsait..
Na, hát nekem kéne!!!!

Ez egy régebbi videó, de érdemes megnézni, pláne az utolsó 20 másodpercet:


YouTube videó

ha kicsit tovább párlom a gázolajat, benzin lesz belõle, nem??

kyncza Elküldve: 2007-12-20 13:50 Benzin VS Dízel

VBetty írta: Szia paci!Én is szeretnék beülni mellétek arra a bizonyos érdi emelkedõs futamra,de megnézném gabor330d emelkedõs menetét is.Mikor lehetne szó róla kyncával együtt el tudnánk menni.


Részemrõl ok. Aztán megyünk egyet a 30d-vel is felfelé
Mikor lesz ez? jobb lenne kicsit melegebb idõben, nem?

Ja, igen Gabor330d is jöjjön