kyncza_ fórum hozzászólásai

kyncza_ Elküldve: 2012-08-28 10:15 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

zoliika írta:
vivaladiesel írta:
jrtom írta: Asszem áttérek a Shell-ről az OMV gázolajára. Amikor a shelles üa volt benne akkor füstölgetett nagyobb gázadásra. Viszont mostanában nem látom a kondenzcsíkot amióta az előző tank Omv-s gázolaj volt. Persze a Castrol TDA az megy belle ugyan úgy.






Én ezt már rengetegszer leírtam...........Itthon legyen az Agip,Shell vagy bármilyen nemzetközi olajipari vállalat üzemanyagtöltő állomása mind-mind Mol alap+adalék (pl:v-power)r'go ugyanazt a fost tankoljuk mindenhol csak más felirattal.Kivétel az OMVUgyanis neki megéri behozni a finomított üzemanyagát M.O-ra mivel Bécs alatt van neki ez a finomító.Tehát ez az egyetlen cég aki nem Mol alapanyaggal dolgozik.


Nem tudom, mennyire igaz...kérdeztem 2 hete kb. OMV kútnál a srácokat, h tényleg kintről származik-e a dízel, és azt mondta, hogy csak a csúcsminőségű(alpesi, vagy mxxmotion, vagy fene tudja épp hogy hívják) hozzák onnan, a sima dízelt, benzint nem!
Szóval... :S

Azt tudom, h amikor kiküldetésben voltam Németországba, akkor az osztrák tankolás után megindult az autó, kevesebbet evett, általában jobb lett az egész. Érdekes módon a német üzemanyag valahol középút a magyar és az osztrák között, nem annyira jó, mint az osztrák.

kyncza_ Elküldve: 2012-08-28 07:56 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

Sziasztok!

Ismét egy saját tapasztalatot szeretnék megosztani veletek, bocs, ha már volt róla szó. Nagyon sok tisztítót, adalékot kipróbáltam már, de összehasonlíthatatlanul a CATACLEAN nyer. Annyira jó cucc, h nincs rá szó )

Egy flakont 15liter üzemanyagba(szigorúan annyiba és nem teli tankhoz), és autókázni 25-40km...aztán 20km után elkezd jobban menni az autó, 40km után meg úgy harap, mintha motor generál lett volna csinálva. Segít a porlasztókon, az egr szelepen(nyilván ésszerű határokon belül), lambdaszondán, stb stb. Félévente szoktam nyakon önteni az autót, először a rendszertelen alapjárat miatt(6. injektor - megjavult), akkor 40Eur-ért kaptam itthon szervízben, aztán megtaláltam ebay-en, onnan most is 6500Ft-t lehet kb. kapni postával, Székesfehérváron egyik szervízben 7000Ft-ét adják, az sem rossz.

Érdemes kipróbálni, nagyon meg vagyok vele elégedve! Elvileg mindenféle benzines, dízel autóhoz jó.

üdv.
kyncza

kyncza_ Elküldve: 2012-08-27 16:29 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta:
kyncza_ írta: Szép jó napot BMWsek!

Akinek GM problémája van, azaz a hőmérséklet függvénye, h éppen mikor nyit ki vas és már zuhogó esőben a várandós feleségével sikerült kintrekednie pár percig, annak tudok segíteni Szombathely környékén. Igaz, én Szfehérváron vagyok, de az autóm jelenleg apámnál van és egy helyi srác kicserélte a reléket. Relé rendelésben is tudok segíteni, azt hiszem nekem a 2db relé postával került 3700Ft-ba.

Nemrég lett kész, nyilván a +5 fok alatti működést nem tudtam ellenőrizni, de most 10-10 nyit-zár, és a 2 cserélt relé be volt égve, tehát 99%-ban valóban ez áll a dolgok mögött.

Csak azért írok, mert ezért bmw szervíz 80e Ft-t kért volna, új GM, programozás, ki-be szerelés, használtan nem bmw szervíz 40e Ft-t..., így meg megúsztam anyagköltségen, nem mind1, és típushiba, ahogy olvastam külföldi fórumokon is.


szerintem darabja volt annyi... ami így is jó


http://www.ebay.de/itm/NEW-Sie...1c28f07964

14 EUR a 2db + posta, de végül is tökmind1, ennyi pénzért nevetséges, és azóta is működik, 10ből, 10x nyílik.

kyncza_ Elküldve: 2012-08-23 16:19 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Szép jó napot BMWsek!

Akinek GM problémája van, azaz a hőmérséklet függvénye, h éppen mikor nyit ki vas és már zuhogó esőben a várandós feleségével sikerült kintrekednie pár percig, annak tudok segíteni Szombathely környékén. Igaz, én Szfehérváron vagyok, de az autóm jelenleg apámnál van és egy helyi srác kicserélte a reléket. Relé rendelésben is tudok segíteni, azt hiszem nekem a 2db relé postával került 3700Ft-ba.

Nemrég lett kész, nyilván a +5 fok alatti működést nem tudtam ellenőrizni, de most 10-10 nyit-zár, és a 2 cserélt relé be volt égve, tehát 99%-ban valóban ez áll a dolgok mögött.

Csak azért írok, mert ezért bmw szervíz 80e Ft-t kért volna, új GM, programozás, ki-be szerelés, használtan nem bmw szervíz 40e Ft-t..., így meg megúsztam anyagköltségen, nem mind1, és típushiba, ahogy olvastam külföldi fórumokon is.

kyncza_ Elküldve: 2012-08-22 18:54 Egr szelep

Angyalboy írta:
vivaladiesel írta:
szotakdavid írta:
Szia!

Turbó takarítást hagyd a turbósokra.Vas megyében Vivaladiesel tud mondani jó turbóst pár ezer forintért csínálták meg neki.

Üdv Dávid



Így igaz, Mogyorósit Békéscsabán. Vas megyéből csak egy ugrás! Úgyhogy ezzel most megfogtál... Passzolom a labdát a Nyugat Mo-i különítmények.




Ha valaki tud Vas megyében, netán Szombathely környékén olcsó és jó turbós szakit, kérem ne tartsa magában Ja meg talán egy adagoló beállítására specializálódott szaki sem ártana... valahogy nem ugy megy a vas mint szeretném...



Horváth Ferenc autószerelő, turbóspecialista (régen sárga M3-al versenyzett)
Szombathely, Fraknó utca. Pár éve voltam nála, talán még praktizál.

kyncza_ Elküldve: 2012-08-21 21:15 30d nem megy 3000 alatt

Sziasztok!

Hasonló gondom volt 330d-vel, 2800-3000ig úgy ment, mint a szívódízel. Előzmény, hogy jó 5 hétig kíméletesen mentem vele, aztán 1x kellett volna az erő, és onnantól halott volt. Diagnosztikán azt mondták turbó, hibakód nem volt, füst nem volt, vákuum megvolt szerintük.

Hazatalicskáztam apámhoz, szétszedte, a vákuumcsövek nagyrésze 5 darabban jött le(nem tudom, a diag. hogy sikerült kimérni akkor), a turbó tökéletes, viszont a szívósorban 2 lapát el volt törve és majdnem zárt állapotban beékelődve.

Apám kitörte a maradékot, stabilizálta a pálcát, vákuumcsövet ledugózta(asszem), és azóta úgy ment, mint a vadállat.

Nagyon figyeljetek és ne próbáljátok leégetni a kokszot, mert nekem a szerencsén múlt, hogy nem estek bele a pillangók a motorba Ja és kapja be minden lehúzó diagnosztikás.

kyncza_ Elküldve: 2012-06-22 07:28 Elsõ lengõkar hátsó szilent

Sziasztok!

Miután a halk kopogás elől zuhogásig fajult, gondoltam alánézek a bömbinek, h mi újság. Hát csupán 2 szilent, és 2 kutyacsont van tropára, úgyhogy azokat cserélnem kell. Sajnos az előző hozzászólások linkjeinek többsége régi, úgyhogy kérem, írja meg valaki, hogy hogy lehetne gyári M-paket-es első futóműhöz szilenteket(alsó/hátsó) venni. Kell jobbos és balos is. Olvastam, h lehet már csak belsőt venni, de UNIX, Speedy, Autoalktrészwebáruház kollégái elhajtottak, h nincs, csak aluminium füllel együtt lehet venni(16e</db).

Nekem tökéletesen megfelelne most egy olcsóbb darab, ha 1-2évig kihúzza, ha lehet fül nélkül, a poliuteránról megoszlanak a vélemények, és hát darabja 15e Ft, amit egy kicsi sokallok.

Előre is köszi mindenkinek,

kyncza